2008-ban a McLaren csak esőben vagy hűvös időben volt jobb autó. 2009-ben a Ferrari szar volt, ahogy Rajkó is, de Massa duplaannyi pontot szerzett. Rajkó szempontjából mindegy, hogy milyen volt az autó, durván elmaradt a csapattársaitól. Idén azért lényeges, mert a csapattársa vezeti a vb-ot, míg őt Ricciardo is veri a Red Bullal.
Az pedig szintén erős túlzás, hogy "az egyik legjobb autóval", azért azt te sem mondhatod, hogy 2008-2009-ben és 2014-2016 között a Ferrari folyamatosan az egyik legjobb autó volt. Tekintve, hogy az utóbbi három évben az egyik legjobb autó a Mercedes volt. Meg a másik legjobb is.
Csak a pontosítás kedvéért, de a "Rajkó és a csapattársai" felsorolásod nem helytálló, a 2009-es évben KR nem 10 pontot szerzett, hanem a Ferrari azévi 70 pontjából 48-at, míg a csapattársai valóban 22-t...
Egyébként tudtam, hogy ez lesz. A szerződés hírére újra ugrottak a szurkolói, látens szurkolói és megmagyarázzák, miért döntött helyesen a Ferrari. A valóság nem érdekli őket, a pontszámok és a győzelmek hiánya sem az egyik legjobb autóval.
Főleg, hogy mi a szarért kell azt állítania, hogy nekem személy szerint ez tetszene? Nem ismer személyesen, nem tudja ki vagyok... soha nem találkoztunk. Milyen alapon veszi a bátorságot ahhoz, hogy rólam IRL szenmélyről ilyent mondjon???
Mondjuk abból a szempontból, hogy kinek jellemzően hány pontja van és miért, meg hogy amúgy mennyire jó vagy nem jó autósversenyző, hát valóban fura idekeverni, hogy ki lökött fel és hányszor valakit (véletlen, vagy szándékosan, akármikor is). Ez most akkor egy versenyzői kvalitásokra vonatkozó kritika, vagy terelés volt?
Szerinted és a három kőkeményen ferkás ismerősöd szerint lehet gáz KR szerződtetése a Ferrarihoz. A vélemény szabad.
Pont annyira amennyire szerinted lehet gáz a 30 fokos meleg. De ettől még az aktuális hőmérsékleti viszonyok kialakulsának megvannak a természetes és ésszerű okai. Max te nem érted.
A kreténség ott kezdődik amikor valaki következetesen azt állítja, hogy ő jobban tudja mi lenne jobb mindegyik csapatnak.
Azt pedig már sokszor mondtam neked, hogy próbálj meg valami mással foglalkozni, mert szerintem egy objektív szemlélő számára is lejön, hogy mennyire elképesztően gáz, hogy a te hozzászólásaid 100%-a csak és kizárólag egy azaz egy F1 versenyzőre való epeokádásból áll. Akármit mondasz, ez nem normális.
Objektív tény, hogy az aki egy szakmához nem ért és mégis azt állítja hogy zérus gyakorlattal, minden elméleti tudás nélkül is pengébben művelné azt mint azok akiknek ez a szakmája az konkrétan nem normális.
Nem kritizálni nem lehet...azt lehet. Mondom, ha a burkolóm elkúr valamit akkor arra mondhatom, hogy szerintem fos munkát végzett. De nagyon-nagyon hülyének és nagypofájú seggfejnek kell lenni ahhoz, hogy azt állítsa valaki, hogy ő jobban meg tudta volna csinálni. Mert nem... max jobban el tudta volna kúrni.
Érted... kritizálni és azt állítani, hogy te jobban tudod az nem ugyanaz. Ha ezt nem éred, akkor fordulj bátran moderátorhoz.
"beleszarik mindenbe, minden csak nyűg, miközben felveszi a sok-sok lóvét azért, amit bármelyik más versenyző megcsinálna negyedannyiért, a többség meg bőven ráduplázna."
és ezt pont te meg az a szegény shuvoh látjátok csak :) a Ferrari komplett szakmai vezetése pedig teljesen hülye.
Látod kedves Helter Skelter, ebben a totális és végtelenül mély agybezakkanásban senkit meg nem érint a kérdésed... ÉS látszik, hogy elég ritkán nézel ide, mert én már déltájt próbáltam a kedves lakótársak figyelmét felhívni erre a nem is annyira vidám és nem is annyira bulvár hírre, de az is teljesen reménytelen próbálkozás volt:
Mint mondtam, 2014-et nem tartom mérvadónak, annál tényleg jobb Rajkó, mint amit abban az évben mutatott. De ettől függetlenül számomra totál röhej, hogy a Rajkó-Massa párost egyenlőként kezelik az Alonso-Hamilton párossal, ráadásul a 2007-es Ferrari még objektíven nézve is több futamon volt jobb, mégis az a narratíva megy a mai napig, hogy a McLaren volt a legjobb autó akkor. Ugyanígy 2005. Alonso akkori teljesítménye köröket vert Raikkönenére, akkoris, ha a finn volt a látványosabb a kissé feltekert McLarennel.
2012 és 2013 annyiból szintén nem mérvadó, mert Grosjean kvázi újonc volt, első teljes éve volt, több év kihagyás után, és rengeteget hibázott, így az autó valódi tudása nem jött felszínre. Rajkó bizony nagyon sok időmérőn homály volt, és rengeteg dobogójához kellett az irtózatos mázli. Grosjean mikor felszívta magát 2013-ban, és a csapat elkezdte az ő igényeit is nézni, bizony kőkeményen megverte a finnt az év második felében, és ez jó eséllyel maradt volna, ha folytatják a párharcot. Szerintem az a Lotus egy kitűnő autó volt, több futamgyőzelem is simán bennevolt, 2013-ban talán még egy mázlivb cím is pl. Alonsoval vagy Vettellel.
2015-től van egy kompetens csapattársa, aki később érkezett, mint ő, nincs helyzeti előnye, Rajkó is befészkelte magát a csapatba, nincs Spagnolo, akivel nem tud kijönni, szóval abszolút egyenlő felek küzdelme. Kiderült, hogy ki mennyit ér. Vettel eddig 240 pluszontnál jár.
Emellett 2007-2009 Massa mellett szintén eléggé mérvadó. 2007 Rajkóé volt, némi szerencsével, 2008 és 2009 Massáé teljesen egyértelműen. Massát nem tartja senki vb alkatnak, mégis megverte a 3 közös évben Kimit, ami elég kínos.