Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bunker Creative Commons License 2008.04.12 0 0 43325
Ja még annyi, nem tudom mennyit akar rászánni, de helyette vegyen inkább egy sti-t vagy evo-t, hiába drágább esetleg, de az alkatrészeken simán behozza a különbözetet! :-DDDDD
Előzmény: tyutyesz2107 (43320)
bunker Creative Commons License 2008.04.12 0 0 43324

Annyit írtam már róla... -))

Olyat szerintem úgysem talál, ami normálisan karban volt tarva, elég ritka, kevesen értenek hozzá, drága fenntartani, ebből kifolyólag elég keményen bele lehet nyúlni.

 

Nekem nagyon tetszett, de életemben nem jártam még annyit szervízbe, mint a s4-el, pedig az előző gazdája törődött vele. Mindig volt v.mi apró bizbasz hibája, amit rendszerint 10-20e forintból orvosolni lehetett, de akkor is a sok nyűg bosszantó volt. Mindez azok után, hogy mikor megvettem a fél autót kicseréltettem.

Vagy egy kilométer buzi vákumcső van benne, millió szenzor, bizbasz, akármi tönkremehet, a relétartó-paneltől kezdve a turbókig...

Egybént csodálatos autó, iszonyat erős, nyomatékos motor jó hanggal stb-stb.

Röviden.

Előzmény: tyutyesz2107 (43320)
TDI-DRAG Creative Commons License 2008.04.12 0 0 43323
Krézi vagy Fareszati a dízeltuning topicban megmondja tutti.
Előzmény: GombVTI (43322)
GombVTI Creative Commons License 2008.04.12 0 0 43322

Sziasztok!

 

Tudtok olyan táblázatot, ahol az autók gyári turbójának típusai fel vannak tüntetve?

 

Nem tudjátok, hogy a BMW-re szerelt GT22 megegyezik az Audiéra szereltével?

 

köszi

TDI-DRAG Creative Commons License 2008.04.12 0 0 43321
Passat 1,8t 2001 100-nál 2500.
Előzmény: palfitamas (43318)
tyutyesz2107 Creative Commons License 2008.04.12 0 0 43320

Bunker, és még akinek van tapasztalata.

Tudnál mondani pár szót az 2.7 BiT S4-ről?

Legfőképpen a típus- és motorhibák érdekelnek, de jöhet minden.

Én annyit hallottam, hogy van velük baj gazdagon.

Egy barátomat nagyon foglalkoztatja most ez a típus, jó lenne minnél több infót szerezni.

Köszke !

wastegate Creative Commons License 2008.04.12 0 0 43319

passat motor váltó ... hosszában vala benne ... futóművet "néha" cserélni kell.

octi motor váltó ... keresztben vala benne ... sima gólyalábas futómű.

 

w

Előzmény: palfitamas (43318)
palfitamas Creative Commons License 2008.04.12 0 0 43318

Sziasztok!

 

A segitsegeteket szeretnem kerni. Eros dilemmaba vagyok, mivel ket tipus, nevezetesen VW Passat 1.8t (B5)  illetve S Octavia 1.8t  (2000-) kozott kellene dontenem. Valaki kozuletek vezette mar mindket tipust? Lenne ezzel kapcsolaban nehany kerdesem:

- Meg tudnatok mondani mennyit forog a motor 5.ben 120-nal a ket auto (azonos vajon a valto)

- szubjektiv velemeny szerint melyik futomuve legyen.

 

Elore is koszonom.

 

 

Emellet ha tudtok ilyen elado autot, kerlek osszatok meg velem.

 

Tamas

LML.GSI Creative Commons License 2008.04.11 0 0 43317

Sziasztok!

 

Iglo fórumtárs jóvoltából sikerült szert tenni egy fekete 2004es Leon SportR 1.8T-re.

Hálás köszönetem Neki ezúton is!

 

Hamarosan regelek valami ontopik nevet :)

Hamarosan teszek fel képeket, már felkerültek az új felnik is :) (RS4 Style)

 

Ha Valaki késztetést érez rá, a gyári speedline 17es SportR garnitúra eladó...

Szép állapotú, ütésmentes, Continental Sportcontact2 225-45-17 gumikkal, profilmélységet mérek majd rajta.

 

 

szikitommy Creative Commons License 2008.04.11 0 0 43316
Üdvwözlet!

VAN ELADÓ KÉZI AUTODIAGNOSZTIKAI MÜSZEREIM!
Az egyszerűbb 20e.Ft és lehet vele hibakódot olvasni törölni illetve légzsákot nullázni.
vw csoporton 1991-től napjainkig!
Másik műszer komolyabb az ára 45e.Ft fentieken kívül ez szerviz/olajcserét is nulláz és elő adatokat olvas! ez is 1991-től napjainkig kezeli a vw csoportot de ez még más obd/obdII -s autokat is kezel!

Elérhető vagyok:

mailben: tommy@mail.totalcar.hu
skype: szikitommy
mobil: 06706153354
cashmoney Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43315

ISTEN vagy, köszi! ;-)

 

Már délután megrendeltem az "AS"-végű alkatrészt, mert a robbantott ábrán -amit linkeltél- láttam, hogy hozza az AMK-t és a BAM-ot is. Gondoltam, akkor jó lesz az APY-hoz is! :-))))))))))))) Holnapra itt az alkatrész a kezemben, kemény 1.000pengőbe kerül.

 

Külön köszi Bertoninak is az első rajzért, amit a témával kapcsolatban emilen megkaptam! Ma este megnéztem egy Leon Sport R-t (180ló) és azon tényleg csak egy gumikönyök az az alkatrész, amit először kinéztünk (a "G" végű).

 

Kíváncsi lennék, egy Audi márkakereskedés hány gumicsövet vetetett volna meg velem, mire meghozták volna a megfelelőt. Abba bele sem merek gondolni, hogy a hibakeresésnek hogyan álltak volna neki ;-)))) Jópárszor felfújtuk kompresszorral a nyomócsöveket, mire megtaláltuk, hogy hol sziszeg.

 

Üdv: Cash

 

 

Előzmény: szakimuki (43314)
szakimuki Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43314

Ez a jó cikkszám:   06A 133 783 AS

 

Ezt írtam tegnap is de fura mert az én  etkám  nem hoz APY motorkodott, viszont az Autodata igen.  Eggyütt hozza a APY-t és a AMK-t.

Előzmény: szakimuki (43313)
szakimuki Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43313

Este megmondom pontosan, mert ezen a munkás gépen nincs etka csak etos az meg szarakszik

Előzmény: cashmoney (43310)
sponge Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43312
Ok, kösz!
Előzmény: cashmoney (43311)
cashmoney Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43311
Fél évvel a vizsga után tettem fel a Zimmermanokat, így nem tudom, hogy beleszólnak-e, vagy sem. Szerintem minden szükséges bizonylattal rendelkezik a tárcsa, úgyhogy elméletileg nem tudnak ugatni.
Előzmény: sponge (43306)
cashmoney Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43310

Szeva Szaki!

 

Tűzoltásként megrendelném a gyári csövet, mert azt pillanatok alatt ki tudom cserélni, de egyben össze is akarom írni, hogy pontosan milyen méretű vákuum-, és nyomócsövek vannak, amiket szilikonnal kellene helyettesítenem. Néztem, hogy a siliconhoses.com-on elég sok méretben van flexibilis szilikoncső is, így talán a bonyolultabb, kanyagó kartercsövek is cserélhetők lesznek.

 

Megköszönöm, ha ki tudnád nézni ETKA-ból a keresett alkatrészt, mert nem akarok feleslegesen 10rugóért gumicsövet rendelni (ismerve az "S"-es Audi alkatrészárakat, legalább annyiba fog fájni... ;-(()

 

 

Előzmény: szakimuki (43307)
sponge Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43309
Wow! A keresztlányom úgyis mindjárt 3 éves lesz! :)
Előzmény: szakimuki (43308)
szakimuki Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43308
Előzmény: sponge (43306)
szakimuki Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43307

Megnézem pontosan

Egyébként az ibizámban is arra áll a szívócsonk nagy külömbségek nincsenek, de miért nem cseréled ki egy kék szilikoncsőre azt a darabot?

Előzmény: cashmoney (43305)
sponge Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43306
Arról nem tudsz vmit, hogy vizsgán kötekednek-e a fúrt tárcsa miatt? Te voltál már azóta mióta feltetted a zimmermannokat?
Előzmény: cashmoney (43305)
cashmoney Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43305

Szerintem az ábra nem jó, mert ez egy A3 szívócső és gondolom, hogy a kartercsövezése is más, de logikailag nekem a 23-asnak megfelelő cső kellene (legalábbis az, amelyik közvetlenül a szívócsonkhoz csatlakozik)

 

A motorkódom APY! Talán a BAM-mal egyezik meg?!?!? Az AMK az Cupra R motorkód, ha jól emlékszem és azon is abba az irányba áll a szívócsonk, mint az A3-asokon. Vagy tévedek!?

Előzmény: szakimuki (43299)
sponge Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43304
Neki az kell S alakúban! :)
Előzmény: szakimuki (43302)
szakimuki Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43303
7.0 Verzió
Előzmény: bertoni (43300)
szakimuki Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43302
De látom csak az nem  "S" alakú hanem egy sima könyök :-)
Előzmény: sponge (43301)
sponge Creative Commons License 2008.04.10 0 0 43301
Hát nem látod, hogy a 23-as van bekarikázva?? :P
Bár én is kerestem egy darabig, olyan vékony a vonal! :)
Előzmény: szakimuki (43299)
bertoni Creative Commons License 2008.04.09 0 0 43300

Érdekes, nekem 6.31-es (2007) ETKA-m van és nem hozza ezeket...

Neked hanyas verzió van?

 

Ugyanaz a Modell, Évjárat, Főcsoport, Alcsoport, Képtábla és nem hozza. Nem értem, információim szerint hiába jelenik meg mindíg újabb ETKA, a régebbi évjáratok alkatrészeit sosem bővítik csak mindíg az újakat rakják be. Ezek szerint mégsem...

Előzmény: szakimuki (43299)
szakimuki Creative Commons License 2008.04.09 0 0 43299

Mindkettőnek van cikkszáma

 

Most neked a 23-as alkatrész kell, ami egy könyök, vagy a 24-es ami összekötő tömlő? 

  23: 06A 133 783 AS

                                                    24: 06A 133 783 H    de ez van 3 félében

 

 

Egy motorkód segítene.. AMK,BAM ?

Előzmény: cashmoney (43298)
cashmoney Creative Commons License 2008.04.09 0 0 43298

HELP ME PLZ!

 

Az utolsó 1 hónapban az S3 úgy döntött, hogy megmakacsolja magát és folyamatosan elszökteti a turbonyomást valahol. Egyre inkább kékül a motortér a Samco csövektől (előbb-utóbb még a vízcsöveim is kékek lesznek ;-)),de újfent találtam olyat, ami nem bírta a 7éves kiképzést. A probléma a következő:

 

A szívócsonk alján a 2. és 3. hengerhez tartozó szívócső között van egy "csöcs", amire rámegy a kartergázszellőztető gumicsöve. Ez a cső "S"-alakú, kb. 15 cm hosszú és belemegy egy "T"-elágba. A problémám az, hogy ez a cső az olajos levegőtől felpuhult, kirepedt és nem tudom megrendelni, mert nem látok rajta cikkszámot. Az ETKA persze az A3-as motorterét hozza a robbantott ábrán, de azon a pillangószelep is másik irányban van és az említett gumicső is másképp néz ki (mindenesetre csöcs van rajta és szerencsére ugyanott).

 

Az lenne a kérésem, hogy ha van valakinek elérhető közelségében 225lovas TT, vagy S3 motor, amiről le lehet nézni a cikkszámot, akkor ne tartsa magában! Legrosszabb esetben leszedem a szívócsonkot hétvégén, de akkor csak jövő héten tudok alkatrészt rendelni ;-(

 

Bedobok egy képet ETKA-ból, de sajnos épphogy csak emlékeztet a bekarikázott alkatrész arra, amit keresek ;-(

 

Előre is köszi, ha valaki tud segíteni!

 

 

Lmr Creative Commons License 2008.04.09 0 0 43297

ha pontosabb kell annál, amivel az ecu dolgozik... :)

 

bigair, vannak itt kollegák akik rá tudnak nézni, saját kábel, plusz progi plusz szarakodás hogy mit hogy kell nézni... pénz, idő, fáradtság...

 

sima utcai használatra egy analóg t-nyomás mérő sztem minden turbós autóba dukál. jópofa a digitális, de aki annak idején műszerésznek tanult az emlékezhet arra hogy mik az előnyők, hátrányok. pl ha ingadozik a mért érték, akkor a digitálison nem tudod leolvasni, mert folyamatosan ugrál a szám, az analogón meg hullámzik, vagy ha (elektromos mérések esetén) olyan nagy lenne a freki, hogy le sem tudnád a digitet olvasni, az analóg szépen beáll középre. más műszerre nagy szükség nincs szvsz. az más kérdés hogy a vízhőmérő gyárilag nem azt mutatja ami éppen van, de végülis ez már így van régóta. olajhőmérő meg csak erősebb tuning esetén van értelme... egy sima csipes autóban semmi ilyenre nem érdemes költeni szvsz...

Előzmény: fistic (43292)
szakimuki Creative Commons License 2008.04.09 0 0 43296

A Vag-Com a legelterjedtebb program amivel tudod nézni on-line az autót ill funkcióit.

Amire neked kell arra találsz kábelt pl a használtautón vagy máshol..

Előzmény: bigair (43295)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!