Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Hogy vágná kenterbe a mosógépedet egy talicska aprómajom, bonyek! :-D
Mióta elindult itt a közbeszéd a mosógépről és hangosan megjegyeztem a barinőnek hogy "az egyik topiktárs MOSÓGÉPET keres, azóta minden, még nem reklámmentesített felületen MOSÓGÉP reklámok ömlenek az arcomba! :-D
Le kell bontani a fél motort azon az oldalon, hogy hozzáférjen. :-)
Megnézte előre, mielőtt látta volna a kocsit, hogy mennyire macerás.
Ügyes gyerek, csak elég elfoglalt. Autodidakta módon tanulja az autószerelést, és már egy csomóan járnak hozzá, mert jól csinálja és nem húz le. Még főállás mellett műveli, de közben építkezik, meg most született gyereke, meg effélék.
Tegnap azért a biztonság kedvéért megnéztem egy üzembe helyezési videót mert az a fajta hülye vagyok, aki nem olvassa el a kezelésit. Jó hogy megnéztem, mert a dobrögzítő csavarokat biztos hogy benne hagytam volna. :)
Lefutott rajta egy üres mosás amit ajánlanak. Nagyon halk. Legalábbis hangban a töredéke a réginek. 1200 centrifugálás mellett, simán beszélgethet az ember. Tényleg sokat fejlődött a dolog.
van egy nagyon jó TC videó egy szerelő srácról aki ma Németországba dolgozik oldtimer SLK versenyautók bérbeadásáért felel. Ő mondja el a videó elején hogyan lett hazai Ferrari guru. Úgy gondolta az is csak egy autó amibe motor van sőt sok minden Fiat benne hát elvállalta az első aztán azon kapta magát mindenki hozzá jár.
Jó üzleti érzék... :( Nekem 1995 ősze óta ugyanaz a számom. Egyszer kb. 8-10 éve pár hónapra ostoba módon váltottam ugyan egy akkor még olcsóbban működőnek tűnő másikra, és ennek az lett a vége hogy vannak még mindig olyanok akik azóta is azon hívnak. Így hát kényszerűen az lett az iroda központi száma. Aki szolgáltat az ne váltson semmiképpen számot. Csak szolgáltatót.
Sakálatosat! Egy (jó) autószerelő azért nem vész el a márkák között, egy generátor ki-beszerelés nem foghat ki rajta! ;-) Annó jóapám a létező valamikori kgst paletta összes márkáját szerelte (tudom, más idők voltak, hibaolvasó nélküli világ sötöbö), meg azt a kevés nyugatit is, ami beszivárgott a vasfüggönyön keresztül. És mindig sikerült megoldania a felmerült problémákat.
végül sikerült elérni az egyetlen (általam ismert) normális szerelő srácot itt a környéken, elmentem a melóhelyére és rárúgtam az ajtót, mert két hétig nem reagált sem hívásra, sem üzenetre :-D
kiderült hogy csak telefonszámot váltott...
két percen belül sikerült szereznie egy vadi új Bosch generátort. kedden be is szereli. 60 rugó körül lesz az ára, plusz munkadíj. kijön Lütyemityére és a parkolóban átszereli. ma el is jött megnézni a vasat, meg letöltött mindenféle videókat is hozzá, hogy ismerkedjen vele, mert hogy VW bolond a gyerök. erősen úgy néz ki hogy a generátor gatya. forgórészt meg mindent cserélni kell benne, pár tízezerrel lenne olcsóbb, legyen bele egy új inkább... remélem más nem sérült, a szíjfeszítőt meg szíjat meg miazmásokat majd még csekkolja...
némi veszteség árán kettéhasítja a sávszélességet, így lesz az 1000 Mbitből 2x900 Mbit. mint amikor szétválasztod a zebra (gyalogátkelő) csíkjait. mondjuk a gyalogátkelőd 10 méter széles. ha megméred a két legszélső fehér, meg a két legszélső fekete sáv távolságát, mondjuk mind a kettő 9-9 méter. a kettő együtt végül is 18 méter. így kell elképzelni ezt az internetes sávszélességnél is. a 2x900 Mbitet aztán "összefonják", így lesz belőle 1800 Mbit.
amikor bejött a szolgáltatónál a routeres modem használtam egy ideig aztán annyira szar volt a wifije mondtam vigyék majd rakok egy rendeset igaz 4-5 típust kipróbáltam mire meglett a megfelelő amin megvan a 120Mbit ami a netem. Minden fórumon azt mondták nem lehet mert a wifi az elméleti meg csillag állás meg szűzlányok áldozás esetén lehet csak.
Ha minden optikán jön sajna nincs mese ha modem döglik megy minden a levesbe cserébe van sebesség rendesen. Barátom a trés szerelők szemét akasztotta fel 1200Mbit volt a sebesség aztán kicsit dolgozott még és 1800-1900Mbit lett. Azt mondták sose láttak még ennyit. Hja kérem nem gigabites a hálókártyája :)
Igen, a klímát és rádiót kötelező lenne kitenni külön gombokra. Ehhez képest mi van most a Volvónál... megcsinálta taperolósképernyőn azt, amitől a BMW már megszabadult, csak ők akkor még tekerőgombbal szórakoztak.
Vagy most a Tesla. A "váltókart" kirakta a tabletre, és onnan egy gombot lefelé/felfelé húzkodva lehet váltani. A gomb aztán visszaugrik középre, és a tableten írja, hogy milyen fokozatban vagy. Ahelyett, hogy egymás alatt lenne az R D, csak ráböknél arra amire kell, és az mondjuk világítana :D De ezt egy szoftvermódosítással nem nagy kunszt mondjuk megcsinálni.