A kanyarkövető bixenon egy (jó) dolog. A másik, a félrekacsingató lámpa (valahol a ködlámpa teszi ezt), amely 15°-os kormány-fordulatnál kapcsol, szintén jó dolog, föleg szük helyeken.
Ez pont olyan haszontalan dolog mint az irányjelzőre beinduló, DLR, vagy félködlámpa.
Ezek nyilván olcsó félmegoldások, de amióta kanyarkövető xenonos autót vezetek, látom az értelmét. Kanyarodáskor sok öngyilkos jelöltnek menti meg az életét amelyik fekete ruhában mászkál az úton sötétben.
Kihagytad a ledes DRL-el szerelt Scenicet. :) A legelső szériában csak a xenonos változatban van, az is 21W-os hagyományos izzó, de a LED-es változatnál pont olyan, mint az említett Mondeonál, világít mint a karácsonyfa.
Én is úgy tudom, hogy a DRL-nek automatikusan le kell kapcsolódnia amikor a tompított bekapcsolódik. DE: egy csomó autómárkánál/típusnál gyárilag nem így van programozva a DRL. Sok példát tudok hozni (nyilván Ti is látjátok az utakon): Ford Mondeo, Skoda Octavia, Audik...
Szerintem az van, hogy ilyen szabály csak nálunk van, a többi országban nincs ilyen lekapcsoldós előírás, és ezért a az autógyárak magasról tesznek a magyar szabályozásra, Ha egyáltalán halottak róla.
Nagy valószínűséggel igen. Készülj fel a cserére. Na lesett az üveg, akkor kézzel tudod csak visszahúzni és kitámasztani. Ha elfogadsz egy tanácsot, az elektromos emelőt ne nyomd meg, mert akkor összekócolja a bowdent és rosszabb esetben azt is kell cserélni, nemcsak a műanyagot.
Kézzel felhúzod, ha más nincsen kéznél és nem akarsz bontani, akkor Duck Tape-vel belülről rögzíted és rohansz egy szakihoz, aki tart műanyagot.
Arra vmi ötlet esetleg, hogy a jobb hátsó ablak tejesen lehúzott állapotban kicsit recsegő hangot hallat. Olyan mintha nem érzékelné a végállását és húzná tovább le. Ha a végállásból 2cm-et felhúzom megszűnik a recsegés. Egyébként a bal első meg azzal rémísztget, hogy amikor felső vég pozícióba ér, akkor reccsen kicsit az üveg aztán elhallgat, de nem túl jó a fülnek... Vagy ez is vmi műanyag?
Ugyan már! Az utólagos xenont sem veszik ki, pedig messziről ordít egy csomó régi autóban, újabbak esetében is ha nincs mosó már kiszedhető az autó de sz.rnak rá.
A nappali fény pedig vagy teljesen kialszik vagy ahogy az előttem szóló írta, halványabbra kapcsol.
Azért ha kiég csak teszel bele, én meg a nappali fényt tiltanám be, a sok - javarészt értelmetlen ember - hülyén használja, vagy vaknak hiszi a másikat
Ja még annyit, mióta renaultnál vettem a legegyszerübb izzót, nem volt kiégve egy sem évek óta, előtte 50+, 90+, meg csodalámpa, félévente égett ki, de én csak kuncogtam, mert néztem ahogy cserélik :D
Nincs ott csavar belül a kárpitra vonatkozóan, max valamit sz@rul raktak össze, nézd meg a lenti linkemet, szedd szét, így már látod mi zörög. Az is lehet, hogy letörtek vm-i patentot.
Ma megint izzót cseréltem a bal elsőben,már rettenetesen idegesít...
Nem is csak az,hogy havonta-két havonta veszek izzót,hanem ez a kurva megoldás egy izzó cseréhez.
Ha jól tudom,a 2006 után gyártott autókban már kötelező LENNE az egyszerű izzócsere lehetősége.
Na,itt a bal elsőt hogy cseréli ki a rohadt csiga zabáló???
Azért is fotóztam le a motorteret,hogy lássátok,míg ti a Authentique, Authentique Plus, Dynamique, Dynamique Plus és Privilege) meg mittomén milyen felszereltségekbe kaptok motor takarót meg akksi takarót,addig a 2008.év végi Voyage felszereltségi szint kifelé nyíló ajtókat és forgatható kormányt tartalmaz... :))