Műszakilag, felszereltségileg nem rossz egyébként a kis 390-es (jobb, mint a Versys-X 300-am), ki tudnék egyezni vele, de abban teljesen igazad van, hogy terepre küllős kerék dukál.
A régebbi terminológia szerint "allrounder" volt a vara és a TDM. A mostani divatos kifejezés szerint crossover vagy crosstourer lenne, de semmiképpen nem túraenduró.
ha a varadreo meg a tdm is túra endúró kategória akkor a 390 adveture se rosszabb tőlük ezen a téren, mondjuk a tdm-től sokkal jobb mert mentem olyannal is
1,8ért nem kell csodákat várni, egy exc első-hátsó telója közel ennyi
Ezért írtam a komplett futómű cserét kerékkel együtt :) a kormány nekem a régi 660-oson is meg van picit emelve (szeretek egyenesen ülni) meg állva se hátrány ha nem kell görnyedni.
Mentem egy tesztkört a 390 Adventure-rel, de nekem valahogy nem feküdt az egész gép, pl alacsonyan volt a kormánya nekem. Ha jól tudom, akkor a 390 Duke-ból fejlesztették és ez meg is látszik rajta: felturbózott aszfalt gép, nem enduró (akármilyen hosszú is legyen a rugóútja). Nem alternatívája sem a régi, sem az új Tenerénenk
Megnéztem a 2021-es árlistát, háát emeltek egy picit. Az alap 700-as 3,848, a Rally edition 4, 348! (Egy százezrest rádobva erre, el lehet vini az 1200-őt.) 10%-ot emeltek a 700-as árán 2021-re...
Nézegettem én is a 390-est, de ránézésre, hogy tényleg lehessen picit több mindenre használni valahogy bele kéne faragni egy komplett 450-520-as EXC futóművet kerekkel együtt és akkor szerintem egy nagyon fasza kis gép lenne. Csak addig még 1,8M az árra nem szívesen kezdeném ezzel vásárlás :) meg vizsgán nem tudom, hogy lehetne letolni a 21-18-at a torkukon papír nélkül. Ha lesz használtan olcsóbban lehet később rámegyek, de jelenleg nagyon meg vagyok elégedve az öreg 660-as tenere-vel így nem erőltetem a dolgot.
Az nem derült ki a szövegből, hogy a szétszerelés előtt működött-é a gép? A jeladó oszcilloszpókkal kimérhető, de ha összeszerelés után kapta az új gyújtás-elektronikát, én inkompatibilitásra gyanakodnék.