Hazaérve gyorsan felnyitottam a motorháztetőt, minden száraz, aztán egyszer csak bal oldalt mit látok! A szervóolaj tartály teteje nedves.Csináltam pár képet, hátha megerősítitek és valaki meg tudja mutatni a képen mi az, ami a hibát okozhatja.
kb 1 hete nálam is jelentkezett ez a probléma, hogy balra kanyarodásnál felkeményedik a kormány, aztán helyrejön. Lehetséges, hogy olajgond nálam is, kérdés, hogy ha felnyitom motorháztetőt, hogy veszem észre? Vagy inkább PUG szerviz és mondjam nézzék meg?
Szia! nagyon örülnék a segítségednek..de mint említettem jelenleg Ausztriában vagyok! Használható az autó így vagy ne erőltessem? esetleg kibír egy haza utat( 600km) válaszod előre is köszönöm!
Sziasztok! Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy a mai nap a birtokomban lévő 2005-ös 407 sw 2.0 HDI szervó folyadéka habzott és kifolyt a túlfolyón elég nagy mennyiségben...(az előzőekben olvasott hibákat nem észleltem, tehát nem nehéz a kormányt tekerni, talán balra egy kicsit)tanácstalan vagyok, hogy ilyenkor mi a teendő ( használhatom e vagy sem ilyen állapotban?) és jelenleg Ausztriában tartózkodom így óckodom a szervíztől...Otthonról olyan tippet kaptam h levegős lett a rendszer,várjam meg míg leül a hab, töltsek után a szintig és végállástól végállásig járassam meg a kormányt, ettől elvileg légtelelnedik...vélemény? Most ellenőriztem jóval a szint alatt van a folyadék...esetleg valaki tudja hogy milyen folyadékkal kell pontosan pótolni? Válaszokat előre is köszönöm!
2013 decembere óta vagyok tulajdonosa egy 2.0 HDI, 136 LE-s, 2004-es évjáratú Peugeotnak. A választásomat egy 2006-tól tulajdonomban lévő PUG 207 1,4 HDI is segítette. Idáig mind a két autóval meg vagyok elégedve. a 407-es vásárlását megelőzően sokat olvasgattam a fórumon, és azóta is rendszeresen látogatom. Idáig a beszélgetéseitekből rengeteg segítséget kaptam, azonban van egy 3. éve fennálló problémám, ami több mint bosszantó.
Én is a kormányszervó olaj habosodásával küzdök. A fórumon korábban olvastam az olajcserét, amit már három alkalommal meg is tettem (TOTAL FLUID DA). Olvastam a XADO adalékot is, amit ki is próbáltam, de mint kiderült ez sem oldotta meg a problémám.
Most azonban olvastam gregcomrade hozzászólását a levegő beszívás miatti olajhabosodással kapcsolatban.
Kérlek benneteket, hogy ha van valakinek még ötlete a habosodás megoldására, vagy segítséget tudna nyújtani, hogy a szervó rendszerben mely kötéseket kell kicserélni az legyen szíves írja le.
Segítő közreműködésetek előre is köszönöm, és mindenkinek jó utat, és sok sikert az autójához.
Segítséget szeretnék kérni. 407 SW műszerfal kijelzőn angol nyelven jelennek meg a beállítások, hibajelzések...stb. Létezik magyar nyelvű lehetőség?? üdv Géza
Hellotok lenne nekem olyan hiba hogy a sofor felen nekem hideget fuj meleg helyett a jobb ulesnel pedig normalisan nyomja a meleget...mi lehet a hiba? Pansel@azet.sk...erre az emailra varom a velemenyeket koszonom
Több probléma miatt is fordulok hozzátok, az elmúlt napokban szüleim 407sw (1.6diesel, 2005) autójával közlekedtem és rengeteg "apró" hibával szembesültem.
1. autópályán közlekedve a motor 88-90 fokos volt de az autó maximum langyos levegőt volt hajlandó fújni.
2. Az autó indításakor kiírja, hogy az ABS hibás így kikapcsolta, illetve ugyan ezt tette az egyik légzsákkal is.
3. lámpánál erős gázolaj szag árad az autóba.
Ha valamelyik hibára esetleg van valamilyen banális megoldás akkor kérlek segítsetek.
Sziasztok peugeot 407 2000 hdi szervó szivattyúban felhabzik az olaj és ha leáll mindig kinyomja az olajat , estleg ha valaki tudna segiteni hogy mi lehet a gond,,köszönöm előre ia.
Köszönöm szépen a részletes leírást, de esküszöm, semmi más elektromos cucc nincs a bal oldali rekeszben, csak a képen kissé homályosan látható buborékos nylonba becsomagolt kábelköteg + hátrébb az a csatlakozódugó.
Már utánanéztem, hogy mit kellene keresnem, de ilyen doboznak nyoma sincs.
Ellenben alul van egy "nagy" műanyag fekete nyitott láda, amibe éppen belefér az elsősegélydoboz.
Csomagtéri biztosítékok A csomagtérben található biztosíté- kokhoz való hozzáféréshez nyissa ki a (bal oldali) rakodórekesz fedelét, fordítsa el a két csavart jobbra, majd távolítsa el a takarótáblát. A gépjármű elektromos háló- zatát a széria- vagy opcionális berendezésekkel való üzemelésre tervezték. Egyéb elektromos berendezések és tartozékok beszerelése előtt kérjük, forduljon PEUGEOT-szervizhez. Különös tekintettel a 10 mA-t meghaladó áramfogyasztású berendezésekre, a PEUGEOT semminemű felelősséget nem vállal a nem általa beépített és ajánlott, vagy nem az ő előírásainak megfelelően beszerelt kiegészítő berendezések nem megfelelő műkö- déséből eredő meghibásodásokért, illetve az azok elhárításából eredő anyagi károkért. A nagy áramerősségre méretezett biztosítékok a gépjármű elektromos rendszerének kiegészítő védelmét látják el. A beavatkozásokat kizárólag PEUGEOT-szerviz végezheti. Biztosíték száma Áramerősség Funkciók F1 15 A Hátsó ablaktörlő. F2 15 A Tanksapka reteszelése. F3 15 A Hátsó 12 V-os csatlakozó. F4 15 A Részecskeszűrő. F5 40 A Fűthető hátsó ablak.