Elég gáz az biztos, ezek gondolom nézelődők nem kawasaki alkalmazottak, nekik kellene az ilyeneket megkérni udvariasan hogy talán mégse ott ücsörögjön valaki esetleg egyből vihetne neki széket is kedvességből ... azért ebből is remekűl látszik hogy mekkora piac is vagyunk mi. Ha meg kawasaki alkalmazottak akkor még nagyobb gáz :)
Én ezt a motort nem láttam... biztos nagyon szép lesz, bár én nem vagyok az ilyen kis tuningok híve semmilyen járművemet, vagy más cuccomat nem "tuningoltam" (pl. a mobil telefonomon is mindíg a gyári előlap van:)) ráadásúl a sárga motor arany tartozékokkal nem tudom elképzelni, a feketéhez talán jobban ment volna nem tudom, majd megnézem.
Szerdán voltam én is a Csiki-Begében és egy sárga Er-6n készítenek fel a hétvégi motor kiállításra, hát mit mondjak, elég zsír lesz! Pár dolog, ami cserélve lett: blokkban aranyszínű csavarok, új kipufogó, fém fékcső, arany kormányvégek és bukó gomba, új tükör, doboz, alsó terelő más, hátsó rendszámtartó + indekszek, karbon matricák, és talán ami a legütősebb: aranyszínű új teljesen más geometriájú lábtartó és konzol.
Ma a csiki begében kipróbáltam egy er6n-t, és nagyon tetszik továbbra is. Nagy hatással volt rám a motor, nagyon szép hangja van, és nagyon korrekt ahogy megindúl az ember alatt nagyon finom műszer benyomását keltette bennem. Az első forduló után letörölhetetlen vigyor űlt ki az arcomra ez gyakorlatilag a szomorú leszállásig ott is ragadt rajta :). Tehát aki gondolkodik egy ilyen gépezeten és ki akarja próbálni a csiki begében megteheti az eladó srác nagyon rendes, persze aláíratja a (gondolom) szokásos dokumentumot az emberrel de nincs kaució amivel bizony máshol találkoztam már (ott nem is mentem motorral + nem is fogok vásárolni mivel mivel nem mászkálok cirka 300e forinttal általában). Persze csak a parkolóban mehetsz néhány fordulót, de a kezelhetősége azért lejön ott is, úgyhogy nagyon zsír és próbáld ki te is :) Én az eszemmel még mindíg gondolkodok, hogy ilyet vegyek e vagy másmilyet de édesapám szerint aki szintén ott volt biztos hogy ilyet fogok venni .. mivel látta az arcomat közben :)
Sziasztok! Mit tudtok arról, hogy a garanciális szervizelést "hozott anyagból" is elvégzik vagy nincs erre lehetőség? Esetleg valakinek van-e tapasztalata ebben a kérdésben? Kösz!
A tanktáska kilőve (nem tudom rajta elképzelni), nyeregtáska csúnyán néz(het) ki, ill. két személynél megoldhatatlan, így maradt a doboz, ami plussz biztonságot ad az utasnak és az ülés alatti 3 rajzlapnyi hely is megsokszorozódik! 2 személlyel túrázni már nem kényelmes hátizsákkal. Kényszermegoldásnak sajna a doboz a legjobb választás. Nálam a legfőbb érv az utas biztonságérzete volt, sokat motorozok utassal, és neki tutira ez adja a legtöbb biztonságérzetet.
A BP-i autószalonon ültem rá egy sárga er6n-re, nagyon tetszett, hogy kicsi és könnyű.... akkor nagyon kényelmesnek éreztem, nem tűnt fel az alacsony ülés.
A tesztekben olvastam, hogy magas embereknek nem ideális, és ugyebár jómagam is 190 cm felett vagyok, valszeg egy félnapos túrát már megéreznék az ülés miatt.
Ha magasabb üléssel rendelném, akkor is kényelmes maradna? Mert a kormány helyzete nem változik.... szal tapasztalat hiányában ez egy nagy kérdőjel :)
Az is érdekelne továbbá, hogy a gyári hátsó dobozt mennyiért vesztegetik. Mert ha drágább, mint egy nem gyári, akkor eleve nem rendelne hozzá az ember. Esetleg "belealkudja" a vételárba :)))
Plusz lehet hozzá kapni magasabb ülést (785mm+30mm = 815mm), bár ezt nem lehet kipróbálni sehol, ahol én kérdeztem eddig mindíg aszonták ez extra rendelhető, nincs belőle persze azt nem vágom hogyha nem lehet egyáltalán kipróbálni akkor hogyan fogják eladni de mind1.