Keresés

Részletes keresés

Marcellus Creative Commons License 2000.12.15 0 0 537
Szeretnék egy vágót is kapni.Hol lehet kapni reális áron és jót is?Nem gagyi kell,de ne olyan,mint amit láttam 20e felett.
Marcellus Creative Commons License 2000.12.15 0 0 536
A Vasco de Gama-ra az van festve,hogy Corona.A H.Upmann egy szürke és zöld tubusban van.Tudod,kezdő vagyok igy még nem ismerem méreteket,de 11 cm hosszú és kb 1.7 cm átmérő.A Joze L.Piedra 14 cm hosszú és kb 1.5 cm átmérőjű.
Karácsonyra sok könyvet kértem.Szivar enciklopédia,stb.,hogy tudásszomjam csökkentsem.
Marcellus Creative Commons License 2000.12.15 0 0 534
Sziasztok.Ma megleptem magam egy Joze L.Piedrával,egy H.Upmannal,és egy Vasco da Gama-val.Ha jol emlékszem a Jozet és a H.Upmant ajánlottátok kezdetnek.Kiváncsi leszek.
Kellemes füstölést.
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.15 0 0 533
já.
:)
Előzmény: Törölt nick (532)
T.C. Junior Creative Commons License 2000.12.15 0 0 531
Bona Sera! Here speka Bruno Tattaglia... Someone calla me sonofa bitcha!

Elég nyugalmas itt az este pajtások...

Törölt nick Creative Commons License 2000.12.15 0 0 529
jóestétjóestét,
hallottátok, hogy anderson tesvér leszokott?
:)
.hun Creative Commons License 2000.12.15 0 0 528
Előre is hálás köszönet érte anderson testvér! Már jó lesz a karácsonyom! :))))
Előzmény: Törölt nick (516)
Mamut Creative Commons License 2000.12.15 0 0 527
T.C. Junior,

Pont tegnap szeretem be egyet, ket Bering Grankorona tarsasagaban. Lassan megvan az unnepi menu :)))
Nemi noi hamunemut is beszereztem, szoktatom az asszonyt a szivarozashoz, van ra affinitasa :oD

Előzmény: T.C. Junior (521)
Marcellus Creative Commons License 2000.12.14 0 0 525
Sziasztok.
Tegnap szerencsém volt egy BlackStone-t szélnekereszteni.A legelső probám is ez volt és nagyon tetszett az illata és az édes íze.Azt hiszem ez elég gyenge szivar,de nekem tetszik.
A szilveszteri kérdésemben azt hiszem a RyJ-mille fleur nyert.Addig nem szivok olyat,hadd legyen meglepetés.
Üdv