Néhány, a kérdezettek közül:
LIZ-342 -> Lilitta Bt. (Dég), amíg a cégnek volt Köfém-járata, addig azon járt
FJZ-680 -> Tóni-busz (Budakeszi)
FLX-855 -> NPF-064, erről nem rég volt szó itt, minden bizonnyal Szabó Tours (vagy ahhoz köthető) (Ságvár)
FLX-860 -> Logparts Kft. (Székesfehérvár), elbontva (talán az oldalukon szerepelt is róla kép)
FLX-871 -> NOX-302, egy darabig Oroszlány környékén járt, aztán a miskolci kereskedésbe került
FLX-872 -> NLG-476, Végh-Busz (Várpalota), valamelyik Harman-járatot csinálja
HSJ-427 -> Knaus szerződéses járatokra került, Nagyoroszi környékére
HSJ-429 -> NOA-949, Végh-Busz (Várpalota), szintén valamelyik Harman-járatot csinálja
LFH-257 -> Márió Cargo (Enying)
LOV-555 -> Logparts Kft. (Székesfehérvár), elbontva (az oldalukon szintén szerepelt is róla kép)
LSN-992 -> NGM-084, erről is volt nem rég szó, előbb Márió Cargo (Enying), utána Szabó Tours (Ságvár)
MDC-087 -> NFF-969, először Alföldi Tej - Sárbogárd járatos volt, aztán nem emlékszem, hová került
MFG-105 -> egy alapítványhoz került, Agárdon lakik
A Mór Kft.-s buszok egy része még a telepen van, egy része Felsődobosra, egy része Bakonysárkányba került ki, de a nagyját szinte biztosan elbontották már.
A Steiner-féle 280-asról pedig írt a Topiktárs előttem.