Rosszul írtam, csavarokkal és tehermentesítő gyűrűvel együtt rendeltem az említett összegért. Érzel valami különbséget az új felni és az acélfelni között?
Én meg azt úgy ahogy kaptam félretettem, és a rávaló téligumi árából vettem 15" lemezfelnit, meg téligumit. Igazából most csak megtetszett, nyáron rengeteg földutam van (horgászom ) sajnálom is a könnyűfémet oda...
Töltöttünk betétlapot meg mindent és elismerte hogy hibás, de a francnak sem hiányzik ez a tortúra... Jah és MÁV-os, szóval tapasztalat alapján hónapok múlva kapom meg majd a pénzt, addig állhatom sajátból. Szüleim Megane-val ugyan ez történt, csak ott egy csajszi bambult el. 112.000 Ft lett a javítás vége... Ezt se saccolom kevesebbre...
LOL Azt hittem más márka. Én azt megtartottam a télinek, és a régi kocsi alufelnieit adtam el. Hozzáraktam még egy keveset és abból vettem meg ezeket. :)
De 1 kereskedő, aholis kipróbáltam 3 gépet, nyaggat, mondtam neki, 3 év múlva betérek, vagy egy másik kereskedésbe , és még mindíg lesz 4 év gari. Elkomorult nem kicsit (azóta csendesebb lett). (elvégre 5év és néhány 100 km nem volt akadály Merkuros időkben, csak ezt sokan elfelejtették, erről jut eszembe Opel 24 óra, ami átvágás is, másrészt életem nagy döntését ne percek alatt hozzam meg).
Nagyon új még az értéktartás becsléséhez. Fiatal használt helyett jobb az új (mégiscsak új, hitelek kedvezőbbek). Múltkor néhány éves fókák kellették magukat 2,xx M, (jó, lehet nem fapad, de régebbi sorozat), új meg 3.1 milla. Márkakereskedés. Rióra sem panaszkodtak, mégis katasztrófális az értékvesztés. És ha most kezdődnek az akciók (állítólag), az pláne értékcsökkentő hatású. De jönek, meg kiforrnak a gépek.
Mondjuk a 7 év gari előnyös lehet. Én erősen gondolkodom a váltáson, most pl Fabia kombi sem olcsóbb igazán, meg itt az I30 is...
Ma 19-kor sajnos megtörtént amitől tartottam... Hazafelé tartottam mikor sikerült egy rallyzós Opel Astrásnak nem megállnia mögöttem miközben bevágott a busz és közém. Én álló helyzetben voltam és megküldte az autót hátulról... Külső sérülések egyenlőre a fényezésen látszódnak, de persze alá kell nézni... Sérült az ütköző, de még a hátsó ajtó is fényezésben. Mivel első autóm és sose volt balesetem amitóa jogsim van (1998.01) iszonyat megijedtem olyat kapott az autó hátulról, örülhettem hogy nem tolt az előttem állóba. Sík ideg voltam/vagyok, hogy a tegnap múlt 3 hónapos autómmal ilyen történjen csak mert valakinek száguldozni támad kedve. :((((
Holnap megyek Érdre, hogy elindítsuk a biztosítási procedurát...
Az én értesüléseim szerint a KIA Cee'd, elsősorban a crdi (és elnézést kérek - az általam egyébként nagyra értékelt - benzines kollégáktól, de tényleg ezt hallottam) a piacot és a kereskedőket is meglepő módon tartja az árát, legalább is egyenlőre /reméljük így is marad/.
Akkor ez tényleg jo értéknek számit:))) azt hittem azért van ,mert sokan lenézik a kia márkát!!! mi nem, mert mi használjuk,szeretjük!! de ha valaki 2 évvel ezelőtt az mondja nekem ,h kia..hát biztos fanyalogtam volna én is!! De most már hirdetem,h milyen jó!!! :)))
Azt számíthatod olyszűk 6 M -val és kb. ennyit ér hasonló körülmények között. Egy 10 M autó meg durván 7 M-t. Úgy hogy ne gondolkozz ezen, élvezd ami van!
Semmi negatív nincs a megjegyzésemben, csak másra számítottam. Mindenképpen figyelemreméltó, az ár az meg lenyűgöző. De az autó így mindenképpen egyedi lett, ez biztos!