Húhaa.. pláne ,ha közben kitalálja, hogy mégsem volt hibás, és nem tölti ki a biztosítójánál a károkozási papírt. Mert az, hogy a helyszínen elismerte, rendőri intézkedés nélkül semmit sem ér, csak ha a biztosítónak is újra elismeri. Sajnos semmi nem kötelezi rá, és meg is gondolhatja magát. Én drukkolok, hogy ne legyen olyan tapló!
Mindenesetre a Mav biztosítót érdemes ajánlott, tértivevényes levelekkel bombázni, és kamat behajtással "megfenyegetni" ha húzzák az ügyet.. na meg a delikvenst is, hogy aláírta-e már a biztosítójánál a károkozási elismervényt
Van nagynyomású szivattyú, felépít 1200-1600 bart. Ez van a "közös csőben", innét csövecskék a porlasztóhoz, meg rá drótok. Porlasztót elektronika nyit megfelelő időkben 1-4 ütem/befecskendezés, 3-7 furaton keresztül, dugó fölé. AlfaRomeo volt az első. Érdekes dolgai vannak, csőtörés meg porlasztó kitámasztás gondot okozna...védelmi rendszere van. Nem házi barkács. A most megszűnő VW PDTDI egyben mechanikus befecskendező és porlasztó szintén elektronika nyit. Ezt valami Comins Amcsi használta, nem VW találmány, csak max finomított. Itt nincs cső, márhogy nagynyomású. És külön nagynyomású szivattyú se.
Elég bele a 95, de természetesen nem veszi rosz néven a 98 -ast, ha bírod fizetni /amúgy felesleges/. Évente 2x érdemes 1-1 tank prémiumot kihajtani vele, mondjuk autópályán vagy nagyobb tempóval. /szerény véleményem szerint/
Megnéztem a weltgumi oldalát. Lesz ebben valami turpisság... vagy a felrakás lesz drágább... ugyanaz a hirdetés, csak az ár olcsóbb párszáz forinttal. De még a hirdetés háttere is azonos. :)
LOL Végre beazonosítottam kit rejt a nicknév :) Ez ugyanaz a xenon szett, amit munkatársam 21ezerért vett ezelőtt fél évvel. Csak kiszedték a dobozból, és zsacsiban adták. Szal nem túnik rossznak.
Viszont most megnyugodtam, hogy nem ugyanilyen autón lesz a felni.
Ma jöttem hazafele, és a sztrádán elszáguldott mellettem egy sárga Wagyonőr. Utána mentem, mert érdekelt, mennyivel megy a barom. 160km/h-val egy olyan autóval, amin van vagy egy 155-ös gumi és 2 kb 15centis dobfék... csak gratulálni tudok. Bár tegnap meg egy Skodás gondolta úgy, hogy sávot vált, miközben mellette mentem. Idióták az emberek.
A másik felet nem minősíteném, sajnos nap mint nap találkozunk velük. Ők az űber fasza gyerekek, mi vagyunk a mazsolák, az élhetetlenek, akik a sor végén megyünk, nem használjuk a busz sávot, a záróvonalat, a forgalomtól elzárt területet, a leálló sávot és az érdi lehajtónál időben besorolunk stb,,,,,,, persze abba nem gondolnak bele, hogy a "tudásuk" mellet ott van a mi odafigyelésünk és körültekintésünk /mert ugye mi fékezünk a szembejövőnek, hogy beférjen/ és emellett az EGO -jukon kívül csak az arcuk nagyobb és persze mint a te sajnálatos példád mutatja, néha mindez nem elég és nekik is össze jön, EZÚTON GRATULÁLUNK NEKI!
Az elmúlt ébveb több mint 1300 ember halt meg az utakon, a 70% -uk vétlen volt!
Szerintem nézzél utána a Neten. Nem akarok hülyeséget mondani, de lehet, hogy nincsen már benne a befecskendező miatt. Ami biztos az az, hogy iszonyú magas nyomáson dolgoznak ezek a gépek, a TDI-k meg pláne (1600-1800 bar).
Rosszul írtam, csavarokkal és tehermentesítő gyűrűvel együtt rendeltem az említett összegért. Érzel valami különbséget az új felni és az acélfelni között?
Én meg azt úgy ahogy kaptam félretettem, és a rávaló téligumi árából vettem 15" lemezfelnit, meg téligumit. Igazából most csak megtetszett, nyáron rengeteg földutam van (horgászom ) sajnálom is a könnyűfémet oda...
Töltöttünk betétlapot meg mindent és elismerte hogy hibás, de a francnak sem hiányzik ez a tortúra... Jah és MÁV-os, szóval tapasztalat alapján hónapok múlva kapom meg majd a pénzt, addig állhatom sajátból. Szüleim Megane-val ugyan ez történt, csak ott egy csajszi bambult el. 112.000 Ft lett a javítás vége... Ezt se saccolom kevesebbre...
LOL Azt hittem más márka. Én azt megtartottam a télinek, és a régi kocsi alufelnieit adtam el. Hozzáraktam még egy keveset és abból vettem meg ezeket. :)
De 1 kereskedő, aholis kipróbáltam 3 gépet, nyaggat, mondtam neki, 3 év múlva betérek, vagy egy másik kereskedésbe , és még mindíg lesz 4 év gari. Elkomorult nem kicsit (azóta csendesebb lett). (elvégre 5év és néhány 100 km nem volt akadály Merkuros időkben, csak ezt sokan elfelejtették, erről jut eszembe Opel 24 óra, ami átvágás is, másrészt életem nagy döntését ne percek alatt hozzam meg).
Nagyon új még az értéktartás becsléséhez. Fiatal használt helyett jobb az új (mégiscsak új, hitelek kedvezőbbek). Múltkor néhány éves fókák kellették magukat 2,xx M, (jó, lehet nem fapad, de régebbi sorozat), új meg 3.1 milla. Márkakereskedés. Rióra sem panaszkodtak, mégis katasztrófális az értékvesztés. És ha most kezdődnek az akciók (állítólag), az pláne értékcsökkentő hatású. De jönek, meg kiforrnak a gépek.
Mondjuk a 7 év gari előnyös lehet. Én erősen gondolkodom a váltáson, most pl Fabia kombi sem olcsóbb igazán, meg itt az I30 is...