Mintha már hívtam volna őket, és mondták, hogy már nem foglalkoznak autókkal. A telómon megvan nyitva a honlap, de biztos ami biztos, még1x beszélek velük.
amator11: egy hívást megér..csak elég messze van..
Miskolcon találtam még egy kárpitos céget, de ők csak cserélik a bőrt, nem festik. Kormánnyal, váltóval nem is foglalkoznak.(festéssel)
Póka József és László-Kárpitos.
A comb és deréktámaszt 20ezerért cserélnék. De attól is függ, találnak-e olyan színű bőrt..
Mondjuk nekem elég lenne egy festés is., kis folyékony bőrjavítóval. Lehet nekiállok én.
De ez nem ingadozik. Meleg motornal 1200 korul van stabilan a fordulat. A kovetkezo husz percben meg stabilsn 800 korul. Majd ujabb 20 perc mulva megint 1200 korul, de ott is stabil. Kozben azauto le sincs allitva. Viz eloirr tartomany felso harmadaban.
Hali, nekem régebben a mazdámban kevés volt a víz a hűtőben az okozott alapjárat ingadozást. Mikor jobban bemelegedett akkor felment az alapjárat gondolom hogy több vizet pumpáljon a motorba.
Bézs bőrbelsős az autóm. Ebben a kategóriában ugye ez műbőr.. Annak rendje és módja szerint a combtámasz szélén (függőleges oldala) "eltört" a bőr, viszont a vízszintes részén csak megkopott, de azt vizsgálva nekem nem tűnik egyértelműnek, hogy azon a részen igazi vagy mű a bőr...
Szerintetek? tisztítani akarom, meg festeni, azért kérdem, hogy milyen szereket vegyek hozzá.
A kormány és a váltógomb az bőr, ugye?
Esetleg észak-keleti régióban tudtok valami bőrfestőt, specialistát? Lehet rábíznám..
Nem ugy ertettem. Mar Meleg motornal van ugy. Hogy 1100-1200 kozott tartja, oda ter vissza a varosban lampaknal. Igy megy ez kb 20 percen kereszteul majd be all a normalis ertekre. 20 perc mulva ujbol magasabban rartja.
Tehat nem masodpercenkent korrigal, hanem ilyen hosszabb ciklusokban, de ott sem.ingadizik.
"Kicsit magas az alapjárat (persze van amikor visszaesik). Van amikor normális, van amikor magasan tartja." ebben az esetben nem ez a gond, szerintem hanem valamit nem sikerült jól összerakni, csak korrigál össze vissza.
megtakarítottam a fojtószelep házat. Természetesen előtte lekötöttem az akksiról.
Kicsit magas az alapjárat (persze van amikor visszaesik). Van amikor normális, van amikor magasan tartja. Ez be fog állni magátlól vagy csak szerviz? Esetleg valami letölthető programmal állíthatő?
Még egy kérdésem lenne, bevolt rohadva a hátsófékcsuszkám és a behúzott ekektomos kézifék nem tudta kiengedni a bal hátsó kerekemet mentem kb 20 métert mire kiengedte és kiírta a kijelzőre hogy service, a javítás után is maradt az írás de csak behúzott féknél, ki lehet ütni a hibakódot? Köszi a választ!
Köszönöm szépen az infót, 220 nm vagy 280 nm, most már csak azt kellene tudnom hogy nekem rövid kasztnim van vagy hosszú! 220 ig bírja a nyomatékkulcsom akkor maxon nem lehet baj!
közben már el is kelt... :) Köszöntem hogy itt lehettem veletek az elmúlt 7 évben, és a rengeteg segítséget, tapasztalatot, információt amit itt kaptam tőletek!!! :)