Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bazsika155 Creative Commons License 2019.04.05 0 0 32210

sziasztok!

olyan kérdéssel fordulnék Hozzátok,hogy van egy 2003as 1,6 L es 206 CC-m. Roland Garros felszereltség.

csak kulccsal tudom nyitni a csomagtartót. ez így normális,vagy valami nem okés a zárral?

ha benyomom a zárnál lévő gombot,akkor meg sem nyekkenik.

mi a véleményetek?

köszönöm a segedelmet előre is!

üdv Balázs!

FeZ_ Creative Commons License 2019.04.04 0 0 32209

Először kiveszed a régi tömítést, azon megnézed, hogy hány ékes és olyat veszel bele.

 

Előzmény: fireolto1 (32207)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.04 0 0 32208

"létezik hogy alapból 4 ékessel rakták volna össze?"

 

Pesze. A dugattyú kiálláshoz választják a tömítést. A hengerfej javításhoz nincsen köze.

 

Előzmény: zsekazst (32205)
fireolto1 Creative Commons License 2019.04.04 0 0 32207

Ismeretlen előéletű autón hogyan tudom meg, hogy milyen vastag hf. tömítést kell vennem? Mi ez a dugattyú kinyúlás??

Előzmény: zsekazst (32205)
zsekazst Creative Commons License 2019.04.04 0 0 32206

Ja,

Még egy gondolat...

Keresek jó állapotu kiegyenlitö tartályt hozzá, vagy ujat...

Bár ujban nem találtunk eddig...

Annyira ki van már mattulva a fehér müanyag, hogy nem látszik át...nem látni benne a szintet...a szája eltolt, fentröl sem látni bele...a max jel meg vagy 10cm-re lentebb van...tele töltve meg sok a folyadék benne...

Szóval, kicserélném, ha lenne mire!

 

T

Előzmény: zsekazst (32205)
zsekazst Creative Commons License 2019.04.04 0 0 32205

Sziasztok,

 

Kész a hf tömités csere, ime a régi:

Reinz tömités ment a helyére.

Kérdésem viszont, hogy ami itt látható 4 ékes volt, a sarkában olvasvató feliratok szerint 98-as gyártású, létezik hogy alapból 4 ékessel rakták volna össze?

A dugattyú kinyúlása 0,7 mm volt, a kivett tömitésen 1,6mm vastagságot mértem, olyan is lett most beletéve!

A hf-en nem látszik, hogy valaha is javitva lett volna, nincs is semmi baja...

Szerintem még sosem volt levéve!

Kapott uj szelepszár szimeringet is.

Megy szépen, indul, nem füstöl...

Vizet, olajat lecseréltem...meglátjuk, milyen lesz...

 

T

Előzmény: zsekazst (32201)
vacla Creative Commons License 2019.04.03 0 0 32204

köszönöm szépen FeZ

Előzmény: FeZ_ (32184)
Róbert Batta Creative Commons License 2019.04.03 0 0 32203

Róbert Batta Creative Commons License 2019.04.03 0 0 32202

Sziasztok lene egy olyan kérdésem van egy 99-es peugeot 306 1.4 benzines autom reggelente elsó niditásnál beindul leál ha gázt adok lefulad de ha mejek vele egy picit utána pöcre indul másnap reggel ujra kezdi mi lehet a gon

zsekazst Creative Commons License 2019.04.01 0 0 32201

De van...

 

De a baj nem ott van...holnap már össze felé megy a motor, csak ha már lent van a hengerfej, hát dobok rá egy garnitúra szelepszár szimeringet is.

Sejtettem én előre, hogy hf-es lesz, főleg mikor szombat reggel az első fordulatot nehezen akarta átfordulni az első indításkor!

Majd teszek fel képeket a defektes tömítésről, ha végeztem vele.

 

T

Előzmény: FeZ_ (32198)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.31 0 0 32200

"Azt figyeltem meg, hogy a képen a kulcspenge végén van egy téglatest alakú rés de az enyémen nincs."

Oda valószínűleg az immobilaizer chipjét kell tenni.
A tiédben biztos nincs ? Ha azt nem rakod át akkor nem fog elindulni az autó.

Előzmény: sanya761 (32191)
timke64 Creative Commons License 2019.03.31 0 0 32199

Sziasztok!

 

Peugeot 206 SW 1.4 benzines manuális váltó. 2005-ös.

Elment a fáklámpám azaz egyik sem világít.

Milyen típusú féklámpa kapcsoló kell bele?

Holnap megy műszakira! SOS!!!!

 

 

FeZ_ Creative Commons License 2019.03.31 0 0 32198

Azon a motoron az olajszűrő alatt esetleg nincsen olaj-víz hőcserélő ?

 

Előzmény: zsekazst (32197)
zsekazst Creative Commons License 2019.03.30 0 0 32197

Sziasztok!

 

Folyamatban volt némi fékcső csere...

Ma reggel felnyitom az asszony 206-osán a gépháztetőt, hogy akkor a már előre elkészített bal első fém és gumi fékcső csere lesz...oszt nem!

 

A kiegyenlítő tartályon a sapka gumi lapkája nem zár egy ideje...ezt tudtam is...és most tiszta motorolaj fos fojt lefelé mindenhol...

 

Nívó ki, fele olaj oda...

 

Sapka le, piszkálós újjal benyúl...olaj rakódott rá végig!!!

 

Szóval, olaj fogy...vízben benne van!

 

1,9D WJZ motorkód.

 

Mennyire jellemző, hogy ilyen módon hengerfejes legyen???

 

Már elkezdtem lebontani, de ma nem jutottam a végére...holnap mindenképp lent lesz a hengerfej!

 

Mikor megvettük (pont egy éve, nőnapra) 150km-t jöttem vele, szinte padlón, az M3-on...

Utána átnéztem, kicsit olajosnak tűnt a kiegyenlítő...kiszedtem, benzinnel kimostam...

Aztán, utána -idáig- még kétszer...tisztulni látszott! (tehát, már 3x)

 

Most meg reggel, anyu indtíott...boltba menés...és mintha hallottam volna, hogy először nehezen fordul át...aztán minden okés...

 

Csak tök véletlen vettem észre az olajat!

De a nívó szerint az olaj fele oda van!

 

Az olajban nincs víz, tiszta.

 

A vizet leengedve a hűtő alján, gyönyörű tiszta!

 

 

Szóval, ez jellemző olajcsatorna tömítés hiba, vagy mi???

 

Van másik, komplett citroen xantia 1,9 td motor, ha ennek vége, megy bele az... viszont ha egy hengerfej tömítéssel megúszom, nem szarakodnék vele annyit!

 

Segítsetek!

Anyunak kell a gép!

 

T

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.29 0 0 32196

Köszönöm, várom az élménybeszámolót a képekkel!

Előzmény: fireolto1 (32195)
fireolto1 Creative Commons License 2019.03.29 0 0 32195

Igen, már az autó alatt van, tegnap előtt már az elejét bakoltuk fel..

Itt egy fotó róla:

 

Én kicseréltem a szilenteket is, nem azt mondom, hogy nagyon gatyák voltak, de ha már előttem volt, akkor célszerű kicserélni. 

Így a költségei:

Csőtengely 6500/ db

Csapágy 8000/ db (SNR)

Szilentek össz: 8200/ 4 db (akciós Febi:) )

 

Ez 37200 ft.+postaköltség..

A legolcsóbb felujított hidat 60 ezerért láttam +szilent, ha rossz a tiéd..

 

Egyszerűbb lett volna így a csere, de én szeretem a kihívásokat, no meg az a 20-25 eft is számított. Próbálom lenn tartani a költségvetést.. így egy Matiz áráért lesz egy jó kis rendberakott 206-osom.

 

Amint kész lesz az eleje is, és megkapja a rendszámot, a videókat, fotókat felrakom valahová.

 

ui: azt gondoltam megúszom présgép nélkül, de nem..A csőtengelyt nem tudtuk összerakni a keresztartóval.. A többi az ment.

 

Előzmény: Törölt nick (32193)
fireolto1 Creative Commons License 2019.03.29 0 0 32194
Előzmény: sanya761 (32191)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.29 0 0 32193

Hogy áll a hátsó futómű projekt? Sikerült megszerelni? Érdekel!

Előzmény: fireolto1 (32136)
SOSautok Creative Commons License 2019.03.29 0 0 32192

Udv mindenkinek

Nemreg vasaroltam egy Peugeot 2006 cc Cabriot.1.6 os benzines 2005 kisdasu autot.Párom el ment vasarolni es vasarlas utan ne indult az auto.Kicsit bele nesztem es ara ledtem figyelmes hogy a gyergyák nem adnak le stikrát.Tud e adni valaki valami tipet?

sanya761 Creative Commons License 2019.03.28 0 0 32191

Sziasztok!
Peugeot 206-os autóm kulcsa így néz ki mint a képen. Találtam hozzá kulcsházat és mikrokapcsolót szerintetek ezek valók hozzá. Azt figyeltem meg, hogy a képen a kulcspenge végén van egy téglatest alakú rés de az enyémen nincs. Attól még jó lehet az enyémhez?

Ez a kulcsház

https://www.ujkulcs.hu/termek/peugeot-206-kulcshaz/

és ez a mikrokapcsoló:

https://www.ujkulcs.hu/termek/nyomogomb-mk-02/

 

Másik kérdésem: ha emelkedőn megyek, hegyvidéki út stb, az autóm megtorpan, valahogy visszaesik a teljesítménye alig bír felmászni 40-el. Ez lehet katalizátor hiba?  

Köszi!

Hofek! Creative Commons License 2019.03.27 0 0 32190
Hali. Segítségre lenne szükségem. Check engine néha világít, néha nem és a következő két hibakód van: P1409- Az EVR vezérlő áramkörének meghibásodása és P1203- Befecskendező szelep nyitva/ rövidre zárva-3.henger. Valaki tudna segìteni esetleg, hogy mi lehet a baj, merre kezdjem a keresést? Köszi :)
zsekazst Creative Commons License 2019.03.26 0 0 32189

Hát, azért elég baj, hogy 20 év alatt senki sem cserélt ki rajta egyetlen egyet sem...

Mint ahogy lengéscsillapitót és toronycsapágyat sem, pedig óra szerint legalább 200ekm van benne, szerintem a duplája is lehet...

Lassan 2 éve hozták be valahonnan, most májusban jár le az elsö itthoni müszakija.

Azóta mi vagyunk a 3. gazdája, a megelözö eredetvizsgák fotóin nem látszik semmiféle km óra állás, hát hogy lehet igy már kétszer eredetvizsgáztatni!?

Szóva, az acélcsö eltörött, csak úgy jött le a gumifékcsöröl...

Vettem peremezö készletet, volt otthon bontott réz csö, bontott, jó állapotú hollandik...meg is csináltam...eddig egyet!

Aztán tegnap autós boltban vettem új hollandikat, de kell rá 10x1-es és 12x1-es is, mert a föfékhengernél 12-es van...

Másik autósboltban van minden féle hosszal új csö, de mindkét végén 10-es hollandikkal...szóval, mindent magamnak kell majd összerakni...

Ami nem nagy gond, csak sok-sok idö...

 

T

Előzmény: fireolto1 (32188)
fireolto1 Creative Commons License 2019.03.23 0 0 32188

Azért gumifékcsövet nem cserélünk minden évben, így az autók nagyrészénél összerohad a hollandival. Pláne 20 év alatt... Inkább az idő vasfogát tenném felelőssé. Én 17 éves autómon is cserélem a fékcsöveket, ugyanúgy rozsdásak, annyi szerencsém van, hogy a fém fékcsőre nem rohadt rá a hollandi.

 (az autó honosítás előtt áll, kell rajta mit csinálni, hogy műszakilag megfeleljen. Ha kész lesz nagyon rendben lesz. Csinálok róla egyszerű kis videókat, fotókat. Ha kész lesz feltöltöm a jutyubra, akti esetleg érdekel megnézheti.)

Előzmény: zsekazst (32185)
zsekazst Creative Commons License 2019.03.23 0 0 32187

Hát...igen...

Le kell vennem a fékerő szabályzót is, abba is bele van rohadva minden hollandi, nem lesz egyszerű történet!

 

Találtam is egy gesztelyi céget, szinte minden méretű cső van náluk készen 1000-2000fuh körüli darabáron, csak így mindet le kell méregessem...

Vagy veszek 6-os rézcsövet, 10x1-es hollandit, meg egy csőperemező készletet és legyártok mindent magamnak...

Szerintem egyik sem olcsóbb a másiknál, de nem is ez lenne a cél...hanem az, hogy tuti jó legyen, s többé ne gyógyuljon össze!

 

T

Előzmény: DonBandi (32186)
DonBandi Creative Commons License 2019.03.23 0 0 32186

Ez nem normális, de sajnos alap, mert rengeteg az igénytelen tulaj. Ha ezek olyanok amilyenek, akkor nézd meg a fékerőszabályzót rajta, jobb hátul... Egyébként lehet kapni fém fékcsövet több méretben, amit neked kell behajtogatni a helyére, 1000 huf az eszköz hozzá.

Előzmény: zsekazst (32185)
zsekazst Creative Commons License 2019.03.23 0 0 32185

Sziasztok!

 

Elkezdtem a 206 1.9d fékcsöveinek javítását, cseréjét...

 

Sajnos inkább cseréjét, mert mindenhol úgy össze van rohadva minden kötés, hogy eddig egyetlen egyet sem sikerült meglazítani!

 

Azaz, egyet mégis, de el is csavarta a hollandi az acél csövet is!

Szóval, érdeklődöm...

Lehet-e kapni valahol fém fékcső javítókészleteket valahol ?

 

Annyira gáz, hogy mindenhol full össze van rohadva minden...egyetlen gumi fékcsövet sem lehet rajta kicserélni, mind eredeti, 20 éves!

Há' normális az ilyen hanyag gazda?

 

T

FeZ_ Creative Commons License 2019.03.23 0 0 32184

A vezérlés alattiakról: főtengely- és vezérműtengely szimeringek.

 

Előzmény: vacla (32183)
vacla Creative Commons License 2019.03.22 0 0 32183

Köszönöm szépen , milyen szimeringekről van szó?

Előzmény: FeZ_ (32164)
WolandM Creative Commons License 2019.03.20 0 0 32182

Digitális óra helyett szeretnék egysoros kijelzőt betenni. A burkolaton és magán a kijelzőn kívül szükséges még hozzá valami? Tanítás vagy ilyesmi. :)

fireolto1 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 32181

Van univerzális tempomat beszerelésére is lehetőség. Találtam egy megbízható jól működő típust: Waeco Ms-50. Ez jó a bowdenes gázpedálhoz.

50-60e körül mozog az ára..

Előzmény: FeZ_ (32180)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!