Keresek jó állapotu kiegyenlitö tartályt hozzá, vagy ujat...
Bár ujban nem találtunk eddig...
Annyira ki van már mattulva a fehér müanyag, hogy nem látszik át...nem látni benne a szintet...a szája eltolt, fentröl sem látni bele...a max jel meg vagy 10cm-re lentebb van...tele töltve meg sok a folyadék benne...
Kérdésem viszont, hogy ami itt látható 4 ékes volt, a sarkában olvasvató feliratok szerint 98-as gyártású, létezik hogy alapból 4 ékessel rakták volna össze?
A dugattyú kinyúlása 0,7 mm volt, a kivett tömitésen 1,6mm vastagságot mértem, olyan is lett most beletéve!
A hf-en nem látszik, hogy valaha is javitva lett volna, nincs is semmi baja...
Szerintem még sosem volt levéve!
Kapott uj szelepszár szimeringet is.
Megy szépen, indul, nem füstöl...
Vizet, olajat lecseréltem...meglátjuk, milyen lesz...
Sziasztok lene egy olyan kérdésem van egy 99-es peugeot 306 1.4 benzines autom reggelente elsó niditásnál beindul leál ha gázt adok lefulad de ha mejek vele egy picit utána pöcre indul másnap reggel ujra kezdi mi lehet a gon
Ma reggel felnyitom az asszony 206-osán a gépháztetőt, hogy akkor a már előre elkészített bal első fém és gumi fékcső csere lesz...oszt nem!
A kiegyenlítő tartályon a sapka gumi lapkája nem zár egy ideje...ezt tudtam is...és most tiszta motorolaj fos fojt lefelé mindenhol...
Nívó ki, fele olaj oda...
Sapka le, piszkálós újjal benyúl...olaj rakódott rá végig!!!
Szóval, olaj fogy...vízben benne van!
1,9D WJZ motorkód.
Mennyire jellemző, hogy ilyen módon hengerfejes legyen???
Már elkezdtem lebontani, de ma nem jutottam a végére...holnap mindenképp lent lesz a hengerfej!
Mikor megvettük (pont egy éve, nőnapra) 150km-t jöttem vele, szinte padlón, az M3-on...
Utána átnéztem, kicsit olajosnak tűnt a kiegyenlítő...kiszedtem, benzinnel kimostam...
Aztán, utána -idáig- még kétszer...tisztulni látszott! (tehát, már 3x)
Most meg reggel, anyu indtíott...boltba menés...és mintha hallottam volna, hogy először nehezen fordul át...aztán minden okés...
Csak tök véletlen vettem észre az olajat!
De a nívó szerint az olaj fele oda van!
Az olajban nincs víz, tiszta.
A vizet leengedve a hűtő alján, gyönyörű tiszta!
Szóval, ez jellemző olajcsatorna tömítés hiba, vagy mi???
Van másik, komplett citroen xantia 1,9 td motor, ha ennek vége, megy bele az... viszont ha egy hengerfej tömítéssel megúszom, nem szarakodnék vele annyit!
Igen, már az autó alatt van, tegnap előtt már az elejét bakoltuk fel..
Itt egy fotó róla:
Én kicseréltem a szilenteket is, nem azt mondom, hogy nagyon gatyák voltak, de ha már előttem volt, akkor célszerű kicserélni.
Így a költségei:
Csőtengely 6500/ db
Csapágy 8000/ db (SNR)
Szilentek össz: 8200/ 4 db (akciós Febi:) )
Ez 37200 ft.+postaköltség..
A legolcsóbb felujított hidat 60 ezerért láttam +szilent, ha rossz a tiéd..
Egyszerűbb lett volna így a csere, de én szeretem a kihívásokat, no meg az a 20-25 eft is számított. Próbálom lenn tartani a költségvetést.. így egy Matiz áráért lesz egy jó kis rendberakott 206-osom.
Amint kész lesz az eleje is, és megkapja a rendszámot, a videókat, fotókat felrakom valahová.
ui: azt gondoltam megúszom présgép nélkül, de nem..A csőtengelyt nem tudtuk összerakni a keresztartóval.. A többi az ment.
Nemreg vasaroltam egy Peugeot 2006 cc Cabriot.1.6 os benzines 2005 kisdasu autot.Párom el ment vasarolni es vasarlas utan ne indult az auto.Kicsit bele nesztem es ara ledtem figyelmes hogy a gyergyák nem adnak le stikrát.Tud e adni valaki valami tipet?
Sziasztok! Peugeot 206-os autóm kulcsa így néz ki mint a képen. Találtam hozzá kulcsházat és mikrokapcsolót szerintetek ezek valók hozzá. Azt figyeltem meg, hogy a képen a kulcspenge végén van egy téglatest alakú rés de az enyémen nincs. Attól még jó lehet az enyémhez?
Másik kérdésem: ha emelkedőn megyek, hegyvidéki út stb, az autóm megtorpan, valahogy visszaesik a teljesítménye alig bír felmászni 40-el. Ez lehet katalizátor hiba?
Hali. Segítségre lenne szükségem. Check engine néha világít, néha nem és a következő két hibakód van: P1409- Az EVR vezérlő áramkörének meghibásodása és P1203- Befecskendező szelep nyitva/ rövidre zárva-3.henger. Valaki tudna segìteni esetleg, hogy mi lehet a baj, merre kezdjem a keresést? Köszi :)
Azért gumifékcsövet nem cserélünk minden évben, így az autók nagyrészénél összerohad a hollandival. Pláne 20 év alatt... Inkább az idő vasfogát tenném felelőssé. Én 17 éves autómon is cserélem a fékcsöveket, ugyanúgy rozsdásak, annyi szerencsém van, hogy a fém fékcsőre nem rohadt rá a hollandi.
(az autó honosítás előtt áll, kell rajta mit csinálni, hogy műszakilag megfeleljen. Ha kész lesz nagyon rendben lesz. Csinálok róla egyszerű kis videókat, fotókat. Ha kész lesz feltöltöm a jutyubra, akti esetleg érdekel megnézheti.)
Ez nem normális, de sajnos alap, mert rengeteg az igénytelen tulaj. Ha ezek olyanok amilyenek, akkor nézd meg a fékerőszabályzót rajta, jobb hátul... Egyébként lehet kapni fém fékcsövet több méretben, amit neked kell behajtogatni a helyére, 1000 huf az eszköz hozzá.