Igen,közben mondták hogy próbáljak bontóban beszerezni mert nincs külön. Egyenlőre sufnituningal(gumislag darab+műanyag cső+bilincs)megoldottam,ma meg felhívom bontókat hátha... :)
Sziasztok! Elnézést kérek a közbeszólásért! Nekem is ugyan ez a problémám volt, Az ECU-mat tönkretette a főtengely jeladó kábelének a zárlata... Utólag vették észre, de már kész volt a baj! Vigyázzatok a felújítókkal, engem személy szerint a Debreceni ECU Doki átvert... Mivel ez egy hibrid áramkör, és pontosan ugyan olyan paraméterrel rendelkező autót kell szerezni amiből kiszerelik, nagy az esély arra, hogy melléfogtok, és nem hajlandó visszavenni a használt áruját a "cég". Végül hivatalos márkaszervizben szereltek bele újat, az autó értékének negyedéért! :( És a hibát ami okozta is megtalálták...
Én nem is vettem észre anno, csak a szerelőm, és ő mondta, hogy ez el szokott repedni/törni. Szerencsére neki volt ilyen (el szokta tenni ezt a részt, mikor egy rossz termosztát házat cserél).
Azzal próbálkozom, de az a baj hogy nagyon kicsi az a menet amire rámegy ez a könyök,bár lehet valami erős ragasztó megfogná, de időigényes. Nekem ma kellene még az autót használni sajnos.
A termosztát házon lévő hűtővízcső könyököt be tudom e szerezni most valahol pesten? Eltört az a műanyag könyök tőben,elfolyik a hűtővizem. Erről a fekete könyökről van szó(kép a netről):
Én anno úgy halásztam össze az alkatrészeket. Mivel panorámatetős az autó (zafira tourer), így fixpontos. A rúd és a talp 1 donortól jött, a kit 3090-t meg megvettem a thule márkaboltban.
Egyébként meg valaki itt árulja egyben (hátha kell valakinek), és még lehet alkudni is tud itt. Ennél egyébként jobb (és drágább) az alumínium rudas (wingbar-os) verzió (de ez utólag is cserélhető)
A Zafim jobbos kanyarban mikor megdől kattogó hangot hallat a fűtómű felől. Hogy elölről vagy hátulról hallatszik azt még nem sikerült beazonosítanom.
Jól gondolom, hogy szilent probléma lesz? Merre keressem első körben? Javítható házilag vagy érdemesebb szerelőhöz vinni? Hány darab szilent van kerekenként?
Ehhez meg kell adnod azt is, hogy milyen a rögzítése. Legalább 3 féle lehet, tetőkorlát, integrált tetősín(ami egy kb. 3cm-es kiálló alusín), vagy fixpontos.
Gyárit, vagy thulét vennék az a tuti. Nekem hosszas keresgélés után thule lett 60e-ért (Szlovákiából, mert ott jóval olcsóbb volt). Sajnos nem nagyon sok lehetőség volt a C zafirára. B-re talán több van. Pörge árult itt egy B-re való gyárit régebben, nem tudom, hogy megvan-e még neki. Ha tetőkorlátos, arra egész olcsókat is lehet kapni, pl a LIDL-ben is szokott néha lenni, kb 15e-ért.
Érdeklődnék, hogy Zafira B-hez (1.7, diesel, 2009) van-e valamilyen javasolt (vagy nem javasolt) tetőcsomagtartó. Sok félét találtam de nem igazán tudom eldönteni, hogy melyiket vegyem. 20-30-40 ezer ft-os kategóriában gondolkozom
Kerékpár tartót ill. boxot szeretnék rátenni. Nem egyszerre
Segítséget kérnék, van egy Zafira b 1,9cdti 150le autóm hatalmas turbólukat produkál, meg mértem a légmennyiségmérőt és alapból csak 2.5volt van rajta /légtömegjel/ az lehet hogy 4.5volt körül kéne lenni??
Semmilyen plussz villamos vagy mechanikus fogyasztó nincs a kocsira kötve. Pld. lakókocsi hűtő, ventillátor stb.
Ilyet még nem tapasztaltam.
Arra gyanakszom, hogy a szivató nem teljesen megy vissza, ezért több benzin kerül a motorba. Ellentmodásos ugyan a dolog, mert a fordulatnak meg magasabbnak kéne lenni.
A technikának amennyire lehet utána néztem és csak pozitív dolgokat találtam, (régóta gyüjtögettem az infókat), egyedül az automata váltó az amivel kapcsolatban előforduló hibákal találkoztam, de mivel nem vagyok automata párti ez nem érint.
Van jelentősége a hiányzó króm csíknak : pótolnom kell a díszlécet 😀 .
Gratulálok a választáshoz. Hogy milyen alatta a technika azt nem tudom pontosan, de a formája nekem tetszik, egyedül a hátsó lámpa nem az én ízlésem. Egy kérdés: van jelentősége, hogy a leghátsó kis oldalablak nem krómcsíkos?
Nagyon sok baleset- és hibamentes km-t kívánok nektek!
de most ténleg ennyire elveheti a világitás az áramot a dvd töl , a generátor nemképes annyit termelni hogy eléglegyen ,, mondjuk ugynézki hogy ez a hejzet. igen a drl az jo ötlet köszi.
üdv 1 kis info kéne, 2 din dvd kinai lett beépitve a zafirámba , ha felkapcsolom az auto világitását a fejegység fényereje lecsökken de annyira hogy napsütésben alig látni rajta valamit. ha lekapcsolom a világitást akkor jo erös a fénye meg a kontrax, ez vajon mitöl van??
Egyik szemem sír a másik meg nevet miközben e sorokat vetem klaviatúrára.
Egyik sír mert 12 év ( kb. 370e KM ) Zafirázás után ( A- 2.0 DTi és B- 1,9 CDTi ) kilépek a klubból. ebben oroszlánrészük van az Opel mérnökeinek akik a Tourer harmadik üléssorát lábfejnélküli kiskórúaknak tervezték, mifelénk pedig az ilyenek ritkák mint a fehér holló. Így aztán a Tourert ki kellett húznom a "Következő autóm" megtisztelő címre pályázó modellek listájáról.
A másik szemem nevet mivel olyan paripa került alám amely már megjelenésekor csábulatba ejtett, ez pedig elég erősen befolyásolta mostani döntésemet, ráadásul a GM családon belül maradtam ugyanis az új vas egy Chevrolet Orlando 2.0 diesel ( 163 LE / 360 Nm ), kézi váltó, navigáció, stb. A koreai mérnőkök pont ellentétes filozófiát követtek mint az Opelnél, úgy gondolván hogy a variálhatóság csak úri huncutság, viszont a térkínálat a második és harmadik sorokban übereli bármely Zafirát, amit a 3 tizenéves utódom igen nagyra értékel, még akkor is csak alkalomszerűen kell használnunk a 3-ik üléssort. Az is igaz hogy viszont az Orlandónak nem csak a csomagtartója hanem annak ajtaja is kissebb mint a Zafiráé, de azért még a megfelelő kategóriába esik . Bár ez még a mézes hetek de bízom benne hogy hosszú távom is megmarad az elégedettség, a magam részéről ő is megkapja majd ugyanazt a gondoskodást mint az elődei.
Fél lábbal azért még klubbtag vagyok mivel Hófehérke a garázsban várja hogy felkészítsem a jövendőbeliével való találkozásra akit hamarosan elkezdünk keresni .
Csatolok egy képet a csokornyakkendős izomagyról, illetve egy búcsú képet Mody Dickről ( A Nagy Fehér )
Üdv! Mindenkit. Azt árulja el nekem valaki, hogy az ABS jeladó az első kerékcsapágynál mitől tud tönkremenni? A bal első tönkremenetele állítólag típushibának számít. Én úgy látom, hogy az eléggé zárt dolog. Ha mégis bemegy oda a kosz, akkor nem lehet kitisztítani valahogy?