Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jocószaki Creative Commons License 2021.03.20 0 0 2231

Köszönöm! Jó ötlet a Golf I! 

 

Előzmény: Machiness (2228)
Machiness Creative Commons License 2021.03.17 0 0 2230

Érdekes, hogy a 178mm átmérőben is el van rejtve a coll, ami majdnem pontosan 7. Pont úgy, mint a 139,7mm.-es osztókörnél, ott 5,5 coll. Vagy akár a 7,62mm-es  kalasnyikovnál is megvan.

Előzmény: Rockaroundthetruck (2229)
Rockaroundthetruck Creative Commons License 2021.03.17 0 0 2229

Szerintem érdemes megnézni a régi KGST egyenlàmpàt,ami az IFa tól a Zsiguliig sokmindenben volt.A fülei biztosan màsok,de àtmérőben (178mm) talàn jó.

Előzmény: jocószaki (2227)
Machiness Creative Commons License 2021.03.14 0 0 2228

Szia!

 

Állítólag az egyes Golfé jó bele. Még nem vettem fényszórót, így nem tudom biztosan.

Előzmény: jocószaki (2227)
jocószaki Creative Commons License 2021.03.14 0 0 2227

Üdvözlet! Fényszórót keresek Korando K.

Róbert Kocor Creative Commons License 2021.03.13 0 0 2226

Köszönöm szépen a biztatást. Várok és figyelek. Addig is nagy örömmel olvasgatom a csoporttagok hozzászólásait. 

Előzmény: Machiness (2225)
Machiness Creative Commons License 2021.03.13 0 0 2225

Szia!

 

Van, hogy évekig nem bukkan fel egy sem. Aztán egyszer volt olyan is, hogy 4 volt fent a hahun. Én is jó sokáig nézegettem a netet, mire végre megtaláltam a gépemet. Szóval türelem és sok sikert!

Előzmény: Róbert Kocor (2223)
Machiness Creative Commons License 2021.03.13 0 0 2224

Filter-Center 1149 Budapest,Nagy Lajos Kir. útja 177.

 

Levegőszűrő: 11201

Olajszűrő: 21104

Üzemanyagszűrő: 31039

 

Személyesen szoktam náluk vásárolni, mert nincs tőlem messze. Különben benne van a típus listájukban a Korando K sorozat. Próbálj meg a név és cím alapján telefonszámot keresni az interneten. Talán telefonon is tudsz tőlük rendelni.

Előzmény: Johnnybácsi (2222)
Róbert Kocor Creative Commons License 2021.03.13 0 0 2223

Tovább próbálkozom!

 

Sziasztok!

 

Korando k9-et vásárolnék saját részre! Kérlek benneteket ha Nektek vagy ismerőseitek körében akadna jó állapotban eladó jelezzétek felém! Köszönöm

Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.13 0 0 2222

Kérek szépen infót, visszaolvastam, de nem találom: légszűrő, olajszűrő kéne.Vettem már, de én hülye, nem emlékszem hol és milyet...:(

A filtercenter-es posztot megtaláltam, de annak nincs webshopja, meg a weboldala is olyan fura...

Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.13 0 0 2221

Köszönöm, élnék majd a lehetőséggel. Felezőben jó.

A képen ugyan nem látom mit kell látnom:), de simán lehet, hogy valami a felszereléskor vagy javításkor történt, ugyanis:

- a gyári váltóm nem csinálta (őrizgetem is, alkatrésznek)

- vettem egy felújított váltót bontottan, azt már úgy vettem, hogy szólt az ember, hogy kidobja. Javított, felújított váltó.

- a jelenlegi váltóm az eredeti helyén elvileg jó volt, majd leszedték, én meg felrakattam. Aztán kidobja.

Ha sikerülne kilogisztikáznunk, örülnék.

De lehet, hogy az ötleted nyomán, megnoszogatom a műhelyt, aki felszerelte nekem.

 

Előzmény: Rockaroundthetruck (2219)
Rockaroundthetruck Creative Commons License 2021.03.13 0 0 2220

Sziasztok! Most cseréltem ki mindent a hàtsó fékeimnél kivéve dob és kézifék rudazatok. Kovàcs autónàl érdemes szétnézni.Generàtor ,elektr. javitàshoz Boda kft webshop.Akad hozzà kpl szénkefe csapàgy stb.

Rockaroundthetruck Creative Commons License 2021.03.13 0 0 2219

Szia Johnnybàcsi! A vàltód csak a 4x4H-dobàlja ki?Felezővel megy? Ha gondolod, meg ha túl leszek a kórsàgon én szivesen megnézném és próbàlnàm javitani ingyen bérmentve csak a kihívàs miatt.Ahogy koràbban is írtam nem egy bonyolult darab. Nem lehet,hogy valami javitàs óta dobàlja? Van egy retesz amit könnyű kiejteni felszereléskor.Lejjebb a kép,a vàltó oldalàn lévő első kihajtàs tartalmazza a felező illetve az összkerék kapcsolóvillàit.Ha nem ott,hanem a màsik képen van a hiba,ahhoz jókora kopàs vagy hézagolàsi gond jàrulhat hozzà.

Előzmény: Johnnybácsi (2213)
Machiness Creative Commons License 2021.03.12 0 0 2218

Nekem is az van felírva, de még nem csináltattam náluk. Lassan viszont nekem is kell.

Előzmény: RobertT5 (2217)
RobertT5 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 2217

Féktárcsákat hol tudom legyártatni? A Budai Fékcenter-t emlegették itt páran, náluk?

RobertT5 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 2216

Köszönöm a tippeket! Elkezdtem visszaolvasgani a forumot, csak hát 2013-tól kezdődik és ennyi idő alatt sokminden változhatott.

Megjött a válasz a ssangyong alkatreszektől, bemásolom ide:

 

Sajnos csak pár alkatrészt tudunk ehhez az autóhoz kínálni.

Laprugó szilent (fémhüvelyes): 4660 Ft/db, VAN POLCON.(amerikai utángyártott)

Laprugó végén 4 db-os vállas szilent lengő rögzítés (4 db szilent +csavarok) 9 319 Ft, VAN POLCON (amerikai utángyártott)

Felső beütős gömbfej: 16 256 Ft/db, VAN POLCON (amerikai utángyártott)

Alsó beütős gömbfej: 16 256 Ft/db, VAN POLCON (amerikai utángyártott)

Első kerékcsapágy külső : 12 000 Ft/db, kb 4 munkanap alatt érkezne meg (japán utángyártott)

Első kerékcsapágy belső: 12 000 Ft/db, kb 4 munkanap alatt érkezne meg (japán utángyártott)

Első stabilizátor gumi (D profil) (külső peremes) 2 540 Ft/db, VAN POLCON (gyári)

Hátsó stabilizátor gumi (D profil) 2 540 Ft/db, VAN POLCON, (gyári)

Kardánkeresztet le kellene mérni, lehet hogy tudunk rá ajánlatot adni.

Hátsó diffi kúpkerék szimeringet is mérje le, lehet hogy azt is tudunk ajánlani.

A többi tétel sajnos már nem rendelhető.

Machiness Creative Commons License 2021.03.12 0 0 2215

Naggyon jó! Majd ezeket is felírom, hogy tutira meglegyen! Köszi!

Előzmény: Johnnybácsi (2212)
Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.12 0 0 2214

Ja, még annyi, hogy az alkatrészrendelésekkel óvatosan kell bánni, mert könnyen lehet, hogy mégsem olyan kell. Én vettem már, nem is tudom, talán féltengely szimmeringet, ami pont csak 1 századdal volt nagyobb a kelleténél. Szóval nem árt ha van egy műhely aki segédkezik:)

Kormánykardán csatlakozót is vettem Jeep-hez valót, látatlanban, annak köze nem volt. Aztán vettem felújító készletet, az már majdnem jó lett, de ott is kellett egy műhely. Meg vettem kormánymű felújító tömítéskészletet is, feleslegesen. Szóval nem kell meglepődni, ha lukra fut az ember néha.

Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.12 0 0 2213

Tali mehet. Természetesen az általam mindig javasolt helyszín, Offroad Ranch, Himesháza:)

De egy Viber csoport is jó lenne, videókat/képeket megosztani.

 

Mindenkinek jó a 4x4Hi csak nekem dobálja ki?:)

Előzmény: Machiness (2211)
Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.12 0 0 2212

Kereszt az első futóműhöz: ACDELCO 45U0128 {#89029310} (Heavy Duty) Greasable Super Strength

Kardánkereszt U csavar szett: GMB 2600121

Laprugó szilent: MOOG SB317

Kormányösszekötő gömbfej: MEVOTECH MES140R (ez jobbos) (de a DB-motor-nál kapható is jó)

Ezek mind 1986os CJ7-hez vannak listázva a rockauto-on. (meg 10 másik autóhoz is:))

A kardántengelyekben a kereszt nekem sima JapanParts a bárdiból. Számát nem tudom.

 

Előzmény: Machiness (2210)
Machiness Creative Commons License 2021.03.11 0 0 2211

Inkább össze kéne jönni a nyáron valahol!

 

Most az ülésekkel vagyok elfoglalva. Nekem valahogy semmi sem jön össze elsőre. Bepróbáltam a gyári Korando üléseket a CJ5-be, marha jól néz ki! De! Túl magas, nem tudom a támlától annyira előre dönteni, hogy hátra be lehessen szállni. A Korandoban viszont van két olyan ülés, aminek a magassága jó, át tudom az anyósülést úgy alakítani, hogy előre hajtás előtt rá tudjam billenteni az ülőrészre a háttámlát. Akkor annyira előre tudnám hajtani, hogy kényelmesen be lehet szállni hátra. A Kori meg megkapja a gyári üléseket. A kori hátsó padjai még mindig a gyári zöld plüss rettenet, amiket szintén át kell bőröztetni. A CJ5-höz meg sikerült szereznem hátsó ülést, nem tudom,hogy mi volt eredetileg, de mintha oda tervezték volna! Azt is bőrözni kell! Szóval ott tartok, hogy két komplett garnitúra ülést kellene bőrrel áthúzatni.

 

Előzmény: Johnnybácsi (2209)
Machiness Creative Commons License 2021.03.11 0 0 2210

Gratulálok a géphez! Nincs sok már ezekből, ha felbukkan egy, az már legtöbbször ismerős valamelyik régebbi tulajától.

 

A féktárcsákat gyártatni kell.

A betétek: UNIX30901

Féknyereg Hyundai Sonata, de ezt még nem cseréltem, valahol korábban írta valaki a fórumon.

A hátsó fék, dob, pofák és munkahengerek valamelyik 1980 valahányas Isuzu Trooper, de mintát azért vigyél, amikor megveszed.

Gömbfejek: DB Motor-nál J8136600 és a másik oldal J8136674

Stabilizátor gumi: UNIX 229540 GOM-507 GOM-508 Hyundai Galloper

Első kerékcsapágy: Belső 32008 Külső 32007 Szimering 54x70x10

A kézifék bowdeneket gyártani kell, Alig utca.

A stabpálcákat nekem a szerelőm gyártotta valamiből, ne tudom, hogy miből, de 4 éve jó.

A lengéscsillapítókból meg annyi félét tettek már bele, hogy felsorolni is sok. Volt itt a fórumon már Zsiguli, Niza, de szerintem legjobb lenne Jeep CJ7-es utángyártott vagy tuning lengéscsillapító. Rengetegféle van fent a neten!

Mindenképpen vigyél mintát a vásárláskor és ha valami nem stimmelne, akkor kérlek jelezd, hogy javítani tudjam a listámat!

 

 

Előzmény: RobertT5 (2207)
Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.11 0 0 2209

Kéne nekünk egy facebook csoport, vagy legalább valami viber csopi.

Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.11 0 0 2208

Szia, szép az autód!

Mivel nem jegyeztem fel, hogy mit honnan szereztem, most nem tudom fellistázni, ebben Machiness jobb:)

Minden esetre jeepalkatrész.hu, és rockauto.com, CJ és wrangler cuccok jók a futóműhöz csak körültekintően kell választani. A ssangyongalkatrész-ről én még semmit nem tudtam venni. Az biztos, hogy nem ssangyong, hanem jeep cuccok kellenek. Motorba meg isuzu trooper 1. De olvass vissza, volt szó sokmindenről.

Előzmény: RobertT5 (2207)
RobertT5 Creative Commons License 2021.03.10 0 1 2207

Sziasztok!

 

Örömmel látom, hogy van még pár elmebeteg korando tulaj itthon rajtam kivűl is. :)

Tavaly vettem az enyémet és ahogy látom Korjeep nevű fórumtárs volt az egyik előző tulaja.

Most jött el az ideje egy komplett felujitásnak. Átnézettem a szerelőimmel, és hát van baja a kis drágának.

Alkatrészbeszerzésben kérném a segitségeteket, mert ahogy látom ez elég kaotikus.

A ssangyong alkatreszek weboldalrol már kértem árajánlatot, de kiváncsi vagyok mit honnan lenne a legegyszerubb és olcsóbb beszerezi.

 

A következő dolgokhoz kellene forrás:

 

- első féktárcsák + betétek, felujító készlet   -hátsó fék fékpofák, 2 munkaheger   - első-hátsó laprugó szilentek   - első talpas gömbfejek, 1 alsó, 1 felső   - első kardán keresztek   - 2 első kerékcsapágy   - hátsó difi behajtás szimmering   - első stabpálcák, stabszilentek   - első hátsó lengéscsillapitok   - 2 hátsó kézifékkötél   - hátsó stabszilentek

Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.08 0 1 2206

Kori ismét bemutatta mennyire jó terepjáró. Offroad Ranch power!!!!! Ilyenkor érzem, hogy minden forintot megért, amit beleraktam:)

Lehet, hogy nincs 200 lóereje, meg 3 diffizárja, de van neki rövid tengelytávja és szuper súlyelosztása, meg terepszögei. Az enyémnek meg pláne, jól meg van emelve. Azért a rendszámot hátulról megint letéptem egy árok-átkeléskor.

Persze az agyagos sárban olyan csúnyán beragadtam, hogy egy épített versenygép húzott ki. Na, hát, igen, az jobban tudja...

De a Kori...akkor is a legmenőbb az összes közül. Az utasaim (2x100+ kg) az állukat keresgették a földön:)

gigabursch Creative Commons License 2021.03.03 0 0 2205

Korando KJ-ről tud valaki esetleg kapcsolási vázrajhoz hozzásegíteni?

 

Előre is köszönöm!

 

 

Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.01 0 1 2204

Szép tervek:)

nekem is vannak, csak mindig hátrasorolódnak. Én terepjárás irányban gondolkodom, amit persze elég ritkán csinálok újabban:( Sajnos:(

A csörlő azért kéne, mert leginkább szólóban nyomom, ritkán van másik autó velem. Kéne egy fasza rántókötél is. Meg homokvas.

Nem bánnám, ha működne a hosszú 4x4-em, de talán a dugi váltómban működik, csak előbb széthajtom ezt az aktuálisat. Ami meglepően jól bírja egyébként, talán a rendes hajtóműolaj miatt?:)

Azt se bánnám, ha nem zörögne a hajtásban valami, amikor zárva a kerékagy, de kétkerékben van az osztómű és visszahajt. Mondjuk ez is olyan, hogy minek van zárva a kerékagy, ha úgysincs 4x4-be rakva, mi?:)

Egyébként gyakran ki akarom dobni az egész váltó-osztómű kombót, és valami állandó összkerekes-középső diffizáras hajtásra cserélni. Csak hát mire, meg hogyan..., ugye:) Hmmm...a Niváé belemegy vajon?

A klímát is meg kéne javíttatnom, mert zavar, hogy van benne, de rossz. Nem fogom használni, de akkor is...

Egy szélvédő szigetelés sem ártana, de ötletem sincs hol csinálnak olyat. Az üveg jó, a gumi gatya.

Szelepfedél tömítés, meg ilyen apróságok ráférnének a motorra is. De nem merem bevinni a szerelőmhöz, mert legutóbb is akkorát számolt, majd' beszartam:)

Aztán egy kis állagmegóvás/megelőzés is jó lenne: valaki anno szépen levédette az alvázat, és telibe van festve/gittelve a kasztni is. De biztos ami biztos alapon egy alvázvédelem elkélne, és valami jó kis raptor festést is bírnék.

Szorgalmasan lottózok:)

Előzmény: Machiness (2203)
Machiness Creative Commons License 2021.02.28 0 1 2203

Nálam is megvan egy fontossági sorrend. Most a kaszni jön. Csak mindig közbejön valami:) Későbbiekben a csörlő nálam is szerepel. Szerintem soha nem fogom használni, csak annyira dögösen néz ki! Ezért megelőzi a csörlőt egy egyszerű motor melegítő, amit később egy Wabasto motormelegítős, dízel állófűtéssel váltok ki. Továbbá egy olyan pótkerék tartó, ami tehermentesíti a hátsó ajtót, mert ezek a hatalmas kerekek a súlyuknál fogva teljesen szétrángatják a zsanért és a zárat. Természetesen ezen a tartón lenne még hely egy 20 literes üzemanyag kannának, mert az is dögös! Fontos még az oldalablak cseréje, meg egy nyitható tetőajtó, hogy ezeket nyáron úgy tudjam nyitni, hogy a menetszél bejöjjön az utastérbe és jól átjárja a légkondi helyett. A légkondit utálom. A tetőcsomagtartón meg azért gondolkozom mert mellette szól az, hogy fel tudjam rá tenni a kenumat. (Amit sajnos csak szabálytalanul tudnék rátenni, mert 6m hosszú.) Ellene meg az szól, hogy nem tudnék egyetlen mélygarázsba se leállni. Sokat járok vele Budapesten is, pont a parkolások miatt vettem annak idején rövid és zárt Korando-t. Amit felsoroltam azt a következő 10 évre, vagy még hosszabb távra tervezem. Szépen elosztom ezeket a költségeket, úgy ki lehet bírni.

Előzmény: Johnnybácsi (2202)
Johnnybácsi Creative Commons License 2021.02.28 0 0 2202

Ja, nem rossz valóban. De tökjók az üléseim, szuper kényelmes, nagyon jól ülök benne. Én. Mert te be se férnél:)

Nem költök most ilyesmire, előbb lesz csörlőm ennél. Pedig az se most lesz.

Előzmény: Machiness (2201)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!