Nékem is van kompreszorom. A spray amit használok arra az van ráirva hogy karburátor tisztitó spray. A Youtubos videót keresem de egyenlőte nem találtam meg.
Egy honda 10 mázsát is elvisz,sebességfelezö nékül.Kövesúton birja,de földúton kapar mert könnyű az eleje. Én ezért inkáb vettem mellé egy lovat is,az nem kapar és 20 mázsátis elhúz.
A futók névleges terhelése 350-400 kg, én a 8 LE-s Robi250T-vel ezt túllépve simán közlekedtem. Ha sík terepen mozogsz, elbír 4 mázsát dimbes dombos vizes sáros terepen már vicczes, mert keréksúly/orrsúly egyból kevés lesz és jöna szlip.
Nekem az van.2 éve használom.Rotálok és kocsizok vele.Hozzászólásaim között találsz képeket.Én meg vagyok elégedve vele.Mint minden gépen itt is fontos a rendszeres olajcsere.
Passz! Haverom mondta ma , hogy van de az előző tulaj belebarmolt a lendkerékbe és nem jól adja a szikrát! Vagy 3-4 db van neki darabba! Bobo772 -itt a forumon!
Jótanács ha elfogadod! Minimum Robi 156H vagy váltós 11, 5 le gép Vagy kistraktor Pl: tz4k ahoz is van rotakapa! Most szánd rá a pénzt! Ekora terület mtd-vel meg se próbáld!
Nem hinném, hogy nagyon tartja, de egy pajszer sosem árt. Zsigából gondolom mindenkinél akad még egy készlet. Persze ez kerék összefogási módtól is függ, nekem pl. csavaros és két félből áll.
Ha nem ereszt, akkor gyanúsan megúsztad. Ha felfújod és nem ereszt, akkor én spec. békén hagynám. Persze rajtad múlik, mennyi időd van rá.
Nekem is az volt a probléma h az egyik forum társam javaslatára 0,5 b nyomással használtam, és elfordult a szelep kiséé és le is engedett teljesen az egyik kerék csontra,de amit nem értek az az h megigazítottam és fel fujtam 1,5 re bele tettem a vizbe és semmio szivárgás,konkrétan az érdekel h könnyen le jön e a külső a felniről.
Próbálkozni mindig lehet, kérdés mennyire tartós. Nekem a szelep szakadt ki, szóval belső mehetett a kukába azonnal. Szétszeded és rögtön látod merre a sérülés.