Ha tudnád hány éve próbálok szerezni ilyet. Volánoktól, volt Ikarusosoktól, és még mindig semmi. Jó lenne 284-esekről is, meg úgy általában minden típusról.
a Kelenföldi autóbusz garázs NEM autóbusz építő műhely, NEM autóbusz gyár.
a garázs szerelő aknáiból 2-4-t, kiszakítottak a napi munkából és ott a meglévő szakember gárda munkaidejének értelmes lekötése, kitöltése céljából, mini-mini-mini szerelősort hoztak létre ami nem is sor, csak a szó képletes értemében.
Olyan mint anno a sok-sok TSZ melléküzemág volt.
Ezen a kis területen dolgozó iciri csapatocska építi a PKD buszokat.
Egyelőre eredményesen, jól.
--------------
A garázs szerelő-karbantartó aknáinak 90%-án továbbra is napi szerelési-karbantartási és egyéb, a napi üzemhez tartozó munkákat végeznek.
421 422 elég rég óta a kerítés mellett állt a 426-tal együtt, a 423-mon én is meglepődtem. 432-t is lehetne lassan legalább újrafényezni vagy matricázni, na meg a váltót a motorhoz hangolni.
Ami viszont rejtélyes szamomra aza BPI-203 cinkotarol? Amit mult heten ujrafenyezve, rendszámkerettel láttam és talán új ablakokkal, ma meg egészen átlagisnak tűnt és r.táblatartó tuti nincs már rajta.
1.Mi az a Landler Jenő j.javitó?? Sosem hallottam róla.
2.Ami viszont több szempontból is bíztató, hogy a 04-22 és 04-23(amik gyorsok voltak) , jelenleg eltávoztak a pongrácz teleptről, mert Sz.feh.váron ujitjak fel őket.
Időközben sikerült rájönni a titok nyitjára. A megoldás olyan, akárcsak a népmesében: gyári is meg nem is.
Akinek mond valamit a SzVARZ név, az már tudja is, miért is mondom ezt. A történet dióhéjban: a Moszgortransz rendre bead LiAZ-5256-osokat, 6212-eseket teljes felújításra a csodás buszos-trolis üzembe. Innen már Halas ülésekkel és Ikarus elemekből épített kapaszkodórendszerrel jönnek ki - vagy ha szigorúan vesszük, ezek orosz koppintásaival. Ennyi az egész.
...de szerintem igen élénk fantázia kell ahhoz, hogy valaki ebben egy Ik 180 ufót lásson, szerintem ez csak a ház oldala, az előtérben egy közönséges konténerrel.