A fórumban olvastam még régebben az Excide EA602-ről, hogy azt is ajánlotta valaki.
Egyébként nem igazán értem az akkum halálát. 1 hete töltöttem fel megelőző jelleggel. Hétvégén volt egy 400km-es túrája, kedd reggelre meg sem nyekkent, csak bikázva indult. Tegnap délután óta 15 órát volt töltőn, reggel még 3A folyt át rajta, amit sokallok és kicsit nehezebben indult az autó.
Az akksi egyébként gyári Renault (Motrio), 2012. augusztusi, csak az előző tulaj vette BP-n Budakalászon, kicsit macera lenne Pécsről a gar érvényesítése, ha van rá egyáltalán több mint 1 év...
Ilyen kenőanyag ajánlója a MOL-nak is van, és ha már nem akarunk ELF-et, vagy amit a gyár valami szerződésnek megfelelően favorizál, akkor miért az osztrákokat gazdagítsuk, miért ne a hazai céget? Én amit össze tudtam olvasni, a világon semmi baj nincs a MOL olajokkal.
Arra is kíváncsi lennék, hogy az ELF-et használók, miután kikeresik a saját autójuknak ajánlottat az OMV-től, és elolvassák a termékleírását, mit mondanának? Szerintük az ELF-hez képest ezeknek az olajoknak a megfelelősége hány %-os lehet? (csak szubjektív véleményt, vagy tippet kérnék, nem kell, és nem érdemes tudományoskodni)
(az OMV-ről én csak annyit tudok, hogy Bécs egyik "városrésze")
nekem a korábbi autómon is, és a jelenlegin is Kleber Quadraxer van. Ez ugye négyévszakos - amiért most meg fognak kövezni egyesek - viszont télen, hóban már bizonyított, nyáron, vagy esős időben sem érzek problémát vele, és a fogyasztásban sincs eltérés. Nem kell cserélgetni, tárolgatni, agyvizet visszahűteni, ha nem ideálisak az időjárási körülmények...
A négyévszakos gumi valóban ideális lehet azokhoz az autókhoz, amik igen keveset futnak, és csak városi forgalomban.
A négyévszakos gumik a nyáriakhoz képest puha keverékkel készülnek, ezért meglehetősen gyorsan kopnak.
A menettulajdonságaik télen-nyáron gyengébbek, mint egy rendes téliguminak (télen) vagy nyári guminak (nyáron). Mondjuk az 5-10 százalékkal hosszabb fékút 50-ről még "beleférhet," autópályás tempónál viszont meglehetősen durva lehet...
Sziasztok.Hétfő reggelre ellopták a volt kocsimat az új tulajtól.Kérlek benneteket ha valaki látja vagy tud róla valami jelezzetek.4 kisgyerek várja haza:( köszönöm!
Sejtettem, hogy az a környék amit jelöltél, így ott megnéztem vásárlás előtt és a hazaút (230km) után is. Sehol semmi nem látszik, patika tiszta minden. Majd ránézek pár nap múlva is, hogy van-e változás.
Ami nem tetszett de lehet felszereltség függő, hogy motortakaró burkolat nincs a kocsin, de ez legyen a legnagyobb baja! Majd nézek rá bontóban. :)
A folytószelep házon kb 8-9000 km alatt kicsapódott olaj van, ennyi még normális. Ha ennél többet látsz, netán csöüög itt az olaj akkor meg kell nézni a házat, vagy legrosszabb esetben csere.
Az egr szelep 3 csav oldásával simán kivehető, könnyű a tisztítása.
Az "esernyőnyelet" 2 db csavar fogja fel, könnyű kivenni.
Nekünk a GSIII-on az van téliben, hó nem volt így fogalmam sincs mit teljesít, de nedves őszi-téli-tavaszi úton nincs vele gond. Nem tapsikoltam amikor kiderült milyen márka (rosszul tudta az eladó is, én meg nem néztem), de nincs vele semmi gond!