Keresés

Részletes keresés

bás Creative Commons License 2006.03.28 0 0 367
Ha már szóba jött hogy ki hól s mint fog motorozni, mit szólnátok ha megpróbálnánk pár közös programot szervezni így a fórumon keresztül. Felrakok egy eseménynaptárt, hátha kedvet kaptok valamelyik programhoz. A mi társaságunk a piros eseményeket látogatja meg.

A 2006-os eseménynaptár: Dátum: Esemény: Egyéb: 2006. február 18. Yeti-Race Pannónai-ring 2003. március 1. Budapest Motor Kiállítás 2006. március 1.-5.
Hungexpo Budapesti Vásárközpont
2006. március 26. MotoGP Spanyol Nagydíj (Jerez) 2006. április 24. Phoenix-racing nyíltnap  Pannónai-ring 2006. április 7. Interwheel 2006 április 7-9.-én jubileumi, 15. Interwheel!  2006. április 8. MotoGP Katari Nagydíj (Doha) 2006. április 30. MotoGP Török Nagydíj (Isztambul) 2006. május 14. MotoGP Kínai Nagydíj (Sanghaj) 2006. május 21. MotoGP Francia Nagydíj (Le Mans) 2006. június 4. MotoGP Olasz Nagydíj (Mugello) 2006.Június.08 7. Nemzetközi Harley-Davidson Fesztivál H.O.G. Budapest Chapter, Alsóörs 2006. június 13. Phoenix-racing nyíltnap  Pannónai-ring 2006. június 18. MotoGP Katalán Nagydíj (Barcelona) 2006. június 23. XV. Devils meeting 2006. június 23-25. Újszilvási motorostalálkozó 2006. június 24. MotoGP Holland Nagydíj (Assen) 2006. július 2. MotoGP Brit Nagydíj (Donington Park) 2006. július 12. Phoenix-racing nyíltnap  Pannónai-ring 2006. július 16. MotoGP Német Nagydíj (Sachsenring) 2006. július 23. MotoGP Amerikai Nagydíj (Laguna Seca) 2006.Július. 25-30  Hungarian Beek Week Stray Dogs MC, Sirok 2006. augusztus 11. Phoenix-racing nyíltnap  Pannónai-ring 2006. augusztus 20. MotoGP Cseh Nagydíj (Brno) 2006. szeptember 10. MotoGP Malajziai Nagydíj (Szepang) 2006. szeptember 15. Phoenix-racing nyíltnap  Pannónai-ring 2006. szeptember 17. MotoGP Ausztrál Nagydíj (Phillip Island) 2006. szeptember 24. MotoGP Japán Nagydíj (Motegi) 2006. október 22. MotoGP Portugál Nagydíj (Estoril) 2006. október 29. MotoGP Valenciai Nagydíj (Valencia)

FurrierS Creative Commons License 2006.03.28 0 0 366
Saját motorom nem volt még egy gs500-al mászkáltam, meg robogóval egyik sem volt az enyém igazából nagyon kezdő vagyok, és ennek megfelelően igen nagy tisztelettel bánok az er6n-nel.

A szélvédelemhez: szerintem korrekt a cucc a gs500-on szentendrei úton 90 km/h nál küzdelmesebb volt számomra mint ez ezzel igazából ekkora sebességnél nincs semmi probléma persze az erősen szubjektív ki mit nevez problémásnak de számomra ez több mint okés. Egyébként én tervezem a kis gyári plexit megvenni hozzá mondjuk jövőre, mivel nagyon tetszik nekem azzal a motor, és nagyobb sebességnél biztos jól jöhet (bár nem tervezem autópályán használni igazából nyári munkába járónak meg hétvégi kiránduló motornak vettem szerintem balatonnál messzebb nem fogok vele menni egyhuzamban, bár azért lehet hogy mégis nagyon vonz egy horvátországi túra, de idén biztosan nem fogok ilyen hosszú útra vállalkozni vele).
Előzmény: nagykerekű (363)
bás Creative Commons License 2006.03.28 0 0 365
Szerintem a szél miatt ne aggódj, vagy ha igen akkor vegyél ER-6f-et, elvégre azt pont erre találták ki, akinek meg megfelel a naked bike stílus, és a vele járó nagyobb menetszél, az ezt a típust veszi. Amúgy egyszer mentem vele 140 km/h-val, és egyáltalán nem volt zavaró a menetszél. A tesztek is azt írják hogy 140-ig kifejezetten jól terel a km óra, a felett meg a kategória velejárója a nagy menetszél.

nagykerekű Creative Commons License 2006.03.28 0 0 364

90 felett nem tudom mennyivel rosszabb a helyzet,mert még csak 17 km van benne,de addig sem tereli túlságosan a szelet.Szélvédővel biztosan jobb.Túrák nem hiszem,hogy gondot jelentenének,én ezzel akarok nyaralni menni Horvátországba nyáron.Ha nem autópályázol,akkor szerintem nem gáz a naked sem.

Talán a kis méretek amik határt szabnak a hosszú utaknak,ott jobb ha van kisérőautó ami viszi a cuccokat is.

 

Előzmény: _szeki00_ (362)
nagykerekű Creative Commons License 2006.03.28 0 0 363

Jó neked.

Én is csak  hazavittem tegnap,de sajnos nem is lesz rá időm hvg-ig,akkorra meg esőt mondanak.

Nekem nagyon testhezálló volt,mintha mindig ezzel jártam volna,mondjuk ez is volt az egyik mellette szóló érv.

Neked milyen mocid volt ezelőtt?

 

Előzmény: FurrierS (361)
_szeki00_ Creative Commons License 2006.03.28 0 0 362
Sziasztok!

Én remélhetőleg egy leendő ER6N tulaj vagyok de lenne egy-két kérdésem, amire szeretnék választ kapni:
Mennyire tereli a levegőt a műszerfal? Azt olvastam itt, hogy olyan 80-90ig nem gáz, de ez csak annyit jelent, hogy nem fúj le a motorról a szél, vagy mi? :) És 100 felett (gondolok itt az 1000res szervizen túlesett kollégá(k)ra)?
Szélvédővel próbálta már vki? vagy esetleg gondoltatok már rá?

Nagyon teccik a motor (messziről és rajta ülve is), de nem csak városi szaladgálásra használnám, hanem mondjuk Balatonra vagy a Mátrába elugrani is jó lenne vele...nem tudom, ilyen célra mennyire felelne meg szerintetek?

A válaszokat előre is köszi!
FurrierS Creative Commons License 2006.03.28 0 0 361
Köszi a válaszokat, és igen egymás melletti, az enyém a 187-es.
A vas finom :) tegnap nem mentem vele sehova csak hazagurultam vele a garázsba ma reggel megtankoltam és elmászkáltam vele (70km) amit már sokan leírtak, hogy kezdőkenk is való azt egyelőre igaznak találom a kezelésével nem volt semmi gondom. Ja tegnap annyi gondom volt vele, hogy nem igen találta az újjam az index kapcsolót nem értem miért ott van ahol kell lennie persze azóta már megszoktam.
Előzmény: nagykerekű (357)
szpídszter Creative Commons License 2006.03.28 0 0 360

Nekem 20.000 Ft környékét mondták (Szentes)! Hétvégére jelentkeztem be.

Várom már a visszautat . . .!   :)

 

Gratulálok az új ER6N tulajoknak!!! Minden jót kívánok az új motorjukhoz!

nagykerekű Creative Commons License 2006.03.28 0 0 359

Hová viszed?

Nekem a Csiki-Begében 20-25000-et mondtak rá

Előzmény: szigiboy (358)
szigiboy Creative Commons License 2006.03.28 0 0 358

Hello

Pénteken esek túl az 1000-es szervízen. Elöljáróban annyit mondtak  hogy 15e körül lesz. Hétfőn pontos árat tudok mondani. A motorba 960 km van és ezen a héten csak nézegetni tudom. Egyébként cool.

nagykerekű Creative Commons License 2006.03.28 0 0 357
Ja,és motoron nincs zöldkártya.Súlyadó viszont van,be kell jelenteni az önkormányzaton.
Előzmény: FurrierS (355)
nagykerekű Creative Commons License 2006.03.28 0 0 356

Én is elhoztam tegnap,közvetlen utánad.Még láttalak is fentről a szalonból,mikor elmentél.Egyébként az én motorom állt fent a szalonban a tied mellett,ugyanolyan ezüst.Talán még a rendszámunk is egymás utáni(enyém a 186-os).

Láncot 300-500 km-ként kell kenni,de ha például esős,vagy sáros helyen használod,akkor nem árt sűrűbben.Lehet kapni rengeteg féle láncsprét,azt kell ráfújni.

Hogy ízlik így elsőre a vas?

Nekem a hvg-re kapott Ducati után nagyon kicsinek tűnt,de viszont tök jól húz már alulról és nincs is rossz hangja(tiszta V2).

Alig várom már,hogy lehessen 4000 fölött menni vele.

Széles utat és sok örömet neked a géphez!

 

Előzmény: FurrierS (355)
FurrierS Creative Commons License 2006.03.28 0 0 355
Sziasztok, elhoztam végre a motoromat (tegnap estére elhárult minden bürokratikus akadály), kérdeznék egy két hülyét :).
Szerintetek, a láncot milyen gyakran kell olajozni, és ti mit használtok erre?
Motoroknál zöldkártya nincs?
bás Creative Commons License 2006.03.27 0 0 354
Még szervizen nem voltunk, de a tulajok leírhatnák hogy hol mennyi a szervízdíj, kíváncsi lennék milyen ár különbségekkel dolgoznak az országban.

szpídszter Creative Commons License 2006.03.27 0 0 353

De jó lenne, ha az időjárás egy kicsit kiszámíthatóbb volna, akkor már a 7végére vihetném köztes olajcserére a motort, de ahogy az égre nézek semmi biztosat nem tudok!

Valaki volt már 1000-es szervízen? Van valakinek valamilyen tapasztalata a szervíz után?

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.27 0 0 352

Most már lassan április lesz, december kicsit régen volt, nem? :)

 

Suzuki  Sv650     :1.598.000,-

Kawasaki ER-6n  :1.625.000,-

Előzmény: bás (351)
bás Creative Commons License 2006.03.27 0 0 351
December végén amikor a motort vettem az árak:

Kawasaki ER-6n :1.595.000,-

Suzuki  Sv650     :1.698.000,-

Suzuki  Sv650 S   :1.798.000,-

 

Azért mifelénk ezt olcsóbbnak hívják, még ha, valóban nem is sokkal.

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.27 0 0 350
Az Er nem olcsóbb....
Előzmény: szpídszter (343)
Papa0920 Creative Commons License 2006.03.26 0 0 349

Jaja, megtaláltam köszi.

Csak sajnos nem volt olvasható a cikk.

Na mindegy majd valahonnan megszerzem az újságot.

Azért köszi!:)

 

Papa

Előzmény: Törölt nick (348)
Papa0920 Creative Commons License 2006.03.26 0 0 347

Nem tudod véletlen, hogy hol volt ez a cikk?

Rákerestem a googlen és nem nagyon adott értelmes címet.Illetve sok jó címet adott, csak ezt az összehasonlítást nem találtam meg.

 

Jó mocizást mindenkinek aki már teheti!

 

Papa

Előzmény: Törölt nick (342)
szpídszter Creative Commons License 2006.03.25 0 0 346

Szép az idő, de nem mehetek motorozni, mert dolgozom. Bezzeg mikor szabadnapos vagyok, akkor meg esik az eső!

Sebaj, majd délután! Mindenkinek, aki tud, figyelmes és jó motorozást kívánok!!!

Vajrapuspa Creative Commons License 2006.03.24 0 0 345
Megnyugodtam:-) már azon gondolkoztam, hogy eladom és veszek egy másikat:-)... jajj, ma is olyan jó vót vele.
bás Creative Commons License 2006.03.24 0 0 344

hát igen, az SV hátsó lámpája az valóban nagyon el lett találva!

de összességében nekem is jobban tetszik az ER

szpídszter Creative Commons License 2006.03.24 0 0 343

Egyik barátomnak pár hónappal idősebb az SV-je, de megeszi az ideg, mert sokkal jobban tetszik neki az ER6N!!! Olcsóbb, kissebb, szebb! És ugyanazt tudja!

 

U.i.: Én azért az SV650 hátsó lámpáját azonnal elfogadnám az ER6-on!!! 

Törölt nick Creative Commons License 2006.03.24 0 0 342

Olvastam egy összehasonlító tesztet 2005 nyarán az ER6N-ről és az SV 650-ről.

Az SV motorja kb 5-6 LE-vel erősebb, ugyanakkor az ER-nek jobb az áttételezése, így szinte azonos a gyorsulás, végsebesség stb. A többi már a pilótán, kipufogón, stb múlik.

Szerintem azért jó V2-es motort könnyebb készíteni, mint sor2-est. Amúgy mind az SV mind az ER motorját eltalálták, de azt hiszem az SV motorja erőteljesebb és vehemensebb. Ennek az a hátránya, hogy nem passzol össze a viszonylag "gagyi" futóművel. Ja és a V2 kiterjedése miatt nem könnyű rajta jól elhelyezkedni.

Az ER egy sokkal harmonikusabb "csomag".

Az SV tulajoknak nincs okuk semmiféle lenézésre. Sem motorhang, sem motorteljesítmény miatt. Amíg egy ER-t megnéz mindenki, addig az SV beleolvad a környezetbe :)

 

 

Előzmény: Vajrapuspa (340)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.23 0 0 341

Én csak azt gondolom , hogy aki azért néz le egy motort mert soros , az nyilvánvalóan hülye....

A suzukinak is van számtalan soros motorja.....

Még olyan motort viszont nem láttam és nem is hallottam ami soros 2 hengeres és mégis V2-es hangon szól !!! ER6 !!!

Na ezt utánozzák le ha tudják :-)

Előzmény: Vajrapuspa (340)
Vajrapuspa Creative Commons License 2006.03.23 0 0 340

Sziasztok!

Ma véletlenül találkoztam egy Suzuki SV650-essel. A hangja ugyanolyan mély és dörgös mint a er6n-e. Furcsa volt, hogy lenézték a soros motort. Kérdeztem ismerik-e az ER6n-t? "Ó.. igen, de az egy más kategória... soros motor..." Mit gondoltok erről?

bás Creative Commons License 2006.03.23 0 0 339

ER-6n teszt hétvége

Kawasaki ER-6n Országos Teszt Hétvége 2006. április 1-2.Ezen a hétvégén az ország összes Kawasaki Márkakereskedésében kipróbálhatod az ER-6n-t. Próbáld ki és megérzed, hogy mi a motorozás lényege.A tesztelés feltételeiről, és hogy milyen motorokat próbálhatsz még ki, érdeklődj a legközelebbi Kawasaki Márkakereskedésben.

És ha megtetszett...Vásárlói akció:

A 2006. április 1-7. között megrendelt motorok melléminden vásárló ajándékba kap egy kulcstartót

 

valamint az alábbi csomagok közül választhat:

1. csomag Dainese Venice Beach férfi / női kabát + ER-6n Tankpad 

2. csomag Hátsó doboz + konzol

3. csomag Bukógomba + visszapillantó tükör (Sports vagy Style)

 

azért ez nem rossz akció! Én meg ezt hittem decemberben csípem meg a legkedvezőbben!

 

http://www.kawasaki.hu/index.php?c=301
bás Creative Commons License 2006.03.23 0 0 338
ER-6n teszt hétvége

Kawasaki ER-6n Országos Teszt Hétvége2006. április 1-2.Ezen a hétvégén az ország összes Kawasaki Márkakereskedésében kipróbálhatod az ER-6n-t. Próbáld ki és megérzed, hogy mi a motorozás lényege.A tesztelés feltételeiről, és hogy milyen motorokat próbálhatsz még ki, érdeklődj a legközelebbi Kawasaki Márkakereskedésben.

És ha megtetszett...                                             Vásárlói akció

                   A 2006. április 1-7. között megrendelt motorok mellé                       minden vásárló ajándékba kap egy kulcstartót

valamint az alábbi csomagok közül választhat.1. csomag Dainese Venice Beach férfi / női kabát + ER-6n Tankpad

   +2. csomag Hátsó doboz + konzol +

3. csomag Bukógomba + visszapillantó tükör (Sports vagy Style)

 +  

 

Papa0920 Creative Commons License 2006.03.22 0 0 337

Hát ja. Tényleg nagyon sok a 35. Így meg pláne, ha belegondol az ember, hogy egy havi törlesztő...

 

Ma jó napom volt. Láttam egy szürkét a soroksári úton is. Naon jól nézett ki.:)

Egyre inkább az a halvány sejtésem,hogy ez a motor tetszik másoknak is, nem csak nekem.:)

 

Papa

Előzmény: Törölt nick (336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!