Ez egészen egyszerűen attól függ, hogy belsős e- a gumid. Ha küllős, akkor az. Akkor csak szétszedéssel lehet javítani, illetve cserélni a belsőt. Ha tömlő nélküli, akkor létezik olyan megoldás, amit kívülről csinálnak. Ez a megoldás arra való, hogy haza tudjál menni valahonnan. A normális javításhoz itt is le kell szedni a felniről. Én szíjtárcsával, féktárcsával együtt vittem a gumishoz, tökéletesen megcsinálta. Úgy gondolom, hogy a centírozás is csak akkor hatékony, ha ezek rajta vannak.
A motorszervizek meg a gumisok egymáshoz küldözgetnek. Az egyik gumis azt mondja, hogy vegyem ki a kereket, szereljem le a féktárcsát és az ékszíjtárcsát és megcsinálja.
Az interneten egy csomó videó van amiben csak úgy kerékkivétel nélkül javítják.
Szia TPv8 ! Lehet teljesen kikapcsolni a riasztót de ahhoz kell egy diagnosztika rendszer. Vagy a H-D-nál vagy a független H-D műhelyeknél (motorépítők) tudnak kikapcsolni a riasztót.
Ez nem egészen így van. A karbantartási könyv abban az esetben ajánlja a személygépjárművekhez való olajat (abból a dízelt), ha menet közben szembesülünk a motorolaj fogyással és nincs a közelben a motorba öntött gyári ajánlású motorkerékpár motorolaj. Amint azonban hozzájutunk az említett olajhoz, azonnali cserét javasol.