Azt pedig, hogy te itt pont azt demonstrálod kiváló módon az Alfa Romeo radikális színeváltozása kapcsán, hogy milyen megtévedt, báva, elvtelen és rossz ízlésű fogyasztónak lenni, a te dolgod és szegénységi bizonyítványod.
Pacót anno egy S1-es 33-assal ismertem meg (asszem 1.7 8V)... bizonyára igényli mások értékelését, mint megtévedt, báva, elvtelen és rossz ízlésű fogyasztó...
Nem megyek sehova pihenni, ezt nem te döntöd el. Közöd ahhoz, hogy mikor mit és miért írok, zérus. Úgyhogy kuss, köszönöm. Azt pedig, hogy te itt pont azt demonstrálod kiváló módon az Alfa Romeo radikális színeváltozása kapcsán, hogy milyen megtévedt, báva, elvtelen és rossz ízlésű fogyasztónak lenni, a te dolgod és szegénységi bizonyítványod. Majd mások eldöntik, hogy miképp állnak az újféle kamu-Alfához és ahhoz az attitűdhöz, amit itt bemutatsz. Hajrá!
A vélemény az bizony szubjektív. Ettől vélemény. Ráadásul olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van sajátja de kevesen kíváncsiak a máséra.
És azért nem védem meg mert majd ha láttam élőben akkor véleményt alkotok róla. Van rengeteg olyan elem benne a képek alapján is ami testszik, és van néhány ami nem. De ezt csak élőben lehet majd megítélni.
Azt meg hogy ki az "igazi", "valódi" alfás már megbocsáss de nem fogom kommentálni mert nincs ilyen. A semmiről meg nem vitatkozom. Főleg nem olyannal akit soha nem láttunk ebben a topikban majd idejön mint "valódi" Alfás csak azért, hogy vitatkozzon. Javaslom neked az alfaamorét ott talán találsz partnert ehhez.
De, álkérdés, mert ha nem lenne egyértelmű az, amit írtam (és amit bárki tudhat, aki az elmúlt években, évtizedekben Alfát vett), akkor meg minek kérdezted. A vélemény pedig nem pusztán szubjektív, hagymázas hülyeség, hanem maximálisan illeszkedik mindahhoz, ami a márkára és a vásárlóira kimondatlanul is jellemző volt.
Én viszont komolyan kérdezem: miért nem állsz bele és véded meg az Alfa SUV-ot?
Én megengedő vagyok: bárki, aki szereti és/vagy értékeli a márka múltját, tradícióját, ethoszát ÉS - és ez fontos! - van stílusérzéke, szereti a szépet. Ennyi. Ezeket a kritériumokat az elmúlt évtizedekben teljesítette az Alfa típusainak 90-95%-a. (MiTo, Stelvio kivételével, bár nekem a Giulietta felfújt pufisága sem tetszik, de még hagyján).
Tévedés ne essék: a folyamat már a Stelvioval elkezdődött. Valódi Alfás nem ül be egy ocsmány, hórihorgas, böszme dömperbe, akár Alfa, akár Ferrari (akár Lotus, akár Lamborghini stb.) logo is legyen rajta!
Most nézem, egy hónappal ezelőtt még 13.58 jurót írtál az árra, a második linkedet amikor megnyitottam akkor még 16+valamennyi volt, de ott éppen nem kapható. Ma reggel a te legelső! linkedet megnyitva is 17.16-ra árazza be. Szép infláció :D
Elvileg Magyarország felszabadításának ünnepére fog ideérni a csomagod, és 7099 ft-ot vontak le a kártyámról konverzió és egyebek után ( az a 16+ eurós már nem volt elérhető szóvalk egy 17+ eurós árust tudtam csak találni, és ma reggel érkezett meg a terhelés)
modern szgk-t , a fogyasztoi tarsadalom tagjainak gyartjak ---- es a gyar az elso, null kilometeres eladasnal jut penzhez ---ergo abban erdekelt, hogy az elso tulajdonos legyen elegedett es idealis esetben, markahu ---igy jo esellyel ujabb,nullkm-es, vadonatuj jarmuvet is tole fog vasarolni, masodik....harmadik stb...alkalommal
benzinesben ugyanugy van kettostomegu ....stb ...mint a dizelben .... dizelmotor fajlagos? hatasfoka? jobb, mint a benzinese.... picit kevesebbet fogyaszt megegyezo hasznalat eseten, mint a benzines----ha ez a sporolas neked szempont
mivel irtad hogy keves penzbol akarsz ilyen targyat vasarolni, gondolom, szamit a pnz
uzemeltetesrol / hasznalati szokas rol / modrol nem irtal, igy arra tanacsolni sem lehet
dizelnek nagyobb a kobcentije (no replacement for displacement?).....
feltoltott motor mindketto (turbos a dizel es a benzines is)
legolcsobb , 1 tulajdonos es 50 e km alatti futasu, nem olasz kocsi ez a mobil ede kinalataban :
Valamelyik szerviz youtube csatornájára pont nem túl rég került fel egy videó a dízel Stelvio befecsendezőrendszerének javításáról. 7 számjegy az már és ez elvileg tök normális 200 ekm körül. Most minősítsem az utóbbi egy-két évtized autógyártását? Vegyél szart kurva drágán, aztán még költsd rá a gatyádat is...csábító. :D