Keresés

Részletes keresés

garfonya Creative Commons License 2006.03.31 0 0 414

 

...mármint ez.

garfonya Creative Commons License 2006.03.31 0 0 413

 

llyen is van, ez házi megoldás.

garfonya Creative Commons License 2006.03.31 0 0 412

 

A mérő modul 1-2e Ft-os tétel és házilag megoldható...

garfonya Creative Commons License 2006.03.31 0 0 411

 

Sziasztok!

 

A neten valahol régebben láttam elég jó megoldásokat vízhőmérséklet mérőre egy oldalon,

direkt olyan motorokra, amelyeken nincs. Egy SV 650-en mutatták éppen be, de

szerintem ER-6N-en úgyanúgy jó lehet. Bármelyik nagyobb elektromos boltban

lehet kapni hőmérő modult, ami áll egy kb. 2-3cm x 4-5cm-es display-ből

és egy hosszú vezeték áll ki belőle, a végén egy szenzorral. A felső kiflire

kényelmesen fel lehet erősíteni a kijelzőt, egy okos motorostól (esetleg szerelőtől)

meg lehet kérdezni, hová érdemes tenni a szenzort, hogy valós értéket mutasson.

Design-ban nagyon sok félét láttam pl a Conrad nevű boltban az Oktogonnál, úgyhogy, ha ügyes az ember, nem tűnik majd tákolmánynak sem. (a fent említett mocin is jól nézett ki) ER-6N re hűtőborítást is láttam a neten, és van a Louisban univerzális, bár szerintem csak kövek ellen jó, sár ellen nem annyira. Bocs, ha hosszú voltam...

FurrierS Creative Commons License 2006.03.31 0 0 410
Hátsó sávédő gyártása engem is érdekelne, milyen anyagból csinálnák? olyasmi kéne szerintem mint amiből a láncvédő van ...
Előzmény: bás (406)
nagykerekű Creative Commons License 2006.03.31 0 0 409
Nem hangzik rosszul az ár.Az elsőt nem lehetne úgy megcsinálni,hogy egy külön darab legyen,amit hozzá lehet rögzíteni a meglévőhöz?Akkor csak azt kellene külön fényeztetni,és le is lehetne szedni,ha nem kell.A hátsóhoz a sablont mi alapján csinálják meg?Valahonnan szerzünk egy létező mintát,vagy vki megtervezi?.Szerintem sem érdemes télig várni egyébként.A fényezés attól függ,hogy hova viszed.Nekem tavaly számla nélkül a komplett Babettámat fújták(két szín,sárga és szürke),volt vagy 10 különböző méretű darab,15000-ért.Szóval szerintem max.10000 rugó ismerős helyen,még ha ezüstre is kell fújni.
Előzmény: bás (407)
toga73 Creative Commons License 2006.03.31 0 0 408
Sziasztok!
A sárvédő téma már engem is foglalkoztatott, de ez az "összefogósdi" nem jutott eszembe pedig nagyon jó ötlet és más "fórumon" is terjeszteni kellene a márkatársak között!Érdekelne is a dolog. Viszont ha belekezdünk ne várjun vele mert a nyári eső is eső.
Szerintetek mi pénz lenne az első+hátsó sárvédő fényezése?
Üdv
Előzmény: bás (407)
bás Creative Commons License 2006.03.31 0 0 407
Már van is infóm. Az első sárvédő hosszabbítás anyagtól függően pár ezer forint +persze újrafestés, a hátsó spoiler már húzósabb, a  sablon legyártás 50ezer körül, de utána kb. 10 rugó/db, ami nagyon korrekt ár sztem. Úgyhogy ha kb. 10 ember összefogna, akkor fejenként kb. 14-15 ezerből kijönne, ami elég korrekt. Már most szólok hogy két hónap a legyártás, úgyhogy lehet, hogy a köv. télen lenne érdemes.

bás Creative Commons License 2006.03.31 0 0 406
Ok, kicsit utánajárok, címem van hozzá, majd tájékoztatok. Azon gondolkoztam hogy az első sárvédő esetén lehet hogy nem is érdemes egy teljesen új sárvédőt készíttetni, hanem elég a régit úgymond meghosszabbítani, s újrafestetni. De lehet hogy az sem baj ha megmarad az eredeti a későbbi eladáshoz. Ha lennénk elegen lehet hogy a hátsót is meg lehetne rendelni legyártásra, s nem kéne megvárni hogy drága pézé behozzák.

A fórum elején volt egy kép, ami sokaknak ismerős lehet, de biztos vannak akiknek újdonság, úgyhogy ide rakom:

 

 

sárvédő
nagykerekű Creative Commons License 2006.03.31 0 0 405
Engem érdekelne a dolog,ha van rá kivitelező,meg vagyunk rá egy páran,beszállnék.
Előzmény: bás (404)
bás Creative Commons License 2006.03.31 0 0 404
Ezeket a hiányosságokat már én is megfigyeltem, én mentem vele már vizes úton hosszabb távon, és még a hátam közepére is felcsapta a sarat. A hátsó ülés is tiszta sár volt. A hűtőről meg nem is beszélve, teljesen telerakodott sárral, ami szerintem a hűtő hatásfokát is befolyásolhatja. Valóban lehetne egy kicsit hosszabb az első sárvédő, amúgy a benzinkúti nagynyomású kézi mosóval, 300ft-ból mindig tisztára tudom mosni. Bár megoldások mindenre vannak, csak ugye ezek pénzbe kerülnek. Talán már láttatok a netten a tuning gépeken, általában van másodlagos hátsó sárvédő, ami sztem még jól is néz ki. Talán ha majd elfogadható áron hozzá lehet jutni, akkor érdemes lesz beruházni. Az első sárvédőt meg le lehet gyártatni, persze hosszabb túlnyúlással. Erre vannak már cégek.

Erről jut eszembe, esetleg ha lenne ilyen terve másnak is, akkor össze lehetne fogni, ugyanis az első sablon darab elkészítése a drágább, de utána már elég jó árakon úgymond utángyártanak. Így a sablonkészítés összegét szét lehetne osztani. Na mindegy, csak egy ötlet volt. Egyébként vki cserélte már le a gyári tükröket? Én a sport típust raktam rá, s szerintem nagyon jól néz ki, jobban illik a motor egyéniségéhez. Bocs a hosszú írásért.

nagykerekű Creative Commons License 2006.03.31 0 0 403

A magyar kezelési utasítás valóban semmire sem jó és törvénysértő is így ebben a formában.

Ami azt illeti a vízhőmérőt én is nagyon hiányolom,már az is jó lenne,ha legalább a felmelegedett állapotot jelezné vmi,nehogy hidegen meghajtsa valaki.

A MODE gomb is kicsi,nehéz kesztűben nyomkodni.

Tegnap átmentem egy-két vízfolyáson és nagyon felcsapja,otthon pucolnom kellett egy csomót.Ha meg valóban elmegyek vele messzebbre túrázni,akkor óhatatlan az esőben menés.Viszont az utólagos megoldások meg nem tudom mennyire lennének esztétikusak.

Amúgy viszont tényleg király a gép.

Előzmény: FurrierS (401)
nagykerekű Creative Commons License 2006.03.31 0 0 402
Nekem sem ad 3000-nél semmi extra hangot.
Előzmény: garfonya (398)
FurrierS Creative Commons License 2006.03.31 0 0 401
Akartam írni egy hozzászólást arról is hogy mi az ami szerintem lehetne jobb is a motoron gondoltam megosztom veletek, mi a véleményetek (apróságok ezek és a motor a jelenlegi állapotában is több mint szuper).
Műszerfal: én örülnék egy vízhőfok és egy benzinszint kijelzőnek a digitális panelen.
Első sárhányót gondolom a design kedvéért szerintem kicsit rövidre vágták a hűtő felöli oldalán így szerintetek nem vágja teli sárral kavicsokkal a hűtő lamellákat (amik ránézésre elég finom szerkezetnek néz ki tehát árthat neki az ilyen jellegű sokk). És ha már telivágódott (még nincs ilyen problémám mert esőben persze nem viszem ki de pl. most tavasszal változékony időjárás mellett elkaphat kisebb nagyobb eső) szerintetek mivel tisztítsam? Mondjuk a legegyszerűbb nyilván a benzinkutakon lévő kézimosó cuccal lecsapatni róla ...
Aztán örültem volna ha a hátsó kerékhez szerelnek egy kis sárhányót úgy talán nem vágná be annyira a sarat a blokkhoz lánchoz rugóstaghoz ...
FurrierS Creative Commons License 2006.03.31 0 0 400
Zizegést nem hallok a műszerfal felöl ... mondjuk nem is figyeltem de gondolom azért nem figyeltem ilyen szempontból rá mert nincs zizegés. Valami rezonálhat, nem tudom milyen elektromos kütyü zizeghetne, meg ha elektromos cucc zizeg akkor az nem lenne fordulatszám függő (szerintem, de persze majd a nálam tapasztaltabbak véleményéra adjál inkább).
Előzmény: garfonya (398)
FurrierS Creative Commons License 2006.03.31 0 0 399
A bejáratást szerintem elnézte (bár szerintem ha úgy is csinálod ahogy ő mondja akkor sem lesz semmi különös baja) mert a manualan az van hogy 500 mérföldig (800 km) 4000 rpm, 1000 mérföldig (1600 km) 6000 rpm és 800 mérföldnél (1000 km) van a szervíz.
Guminyomásra nekem azt mondta, hogy 2,0 - 2,7 között ízlésem szerint elöl hátul, én igazából meg se néztem még hogy mennyit töltöttek bele. A manual (angol nyelvű) szerint elől is hátul is 250 kPa hideg gumiknál mérve.
Egyébként a magyar manual szerintem egy sz.r, még valami szabályba is ütközik (szerintem), hiszen az a magyar kézikönyv abszolút nem az er6n-ről szól, hanem egy általános kawasaki motorkerékpár zagyvalék, aminek persze némely részeit lehet az er6n-re is megfeleltetni de az ábrák, egyike sem az er6n-ről szól. Így nem tesznek eleget a DMC-sek azon kötelezetségüknek miszerint magyarnyelvű kézikönyvet kell biztosítaniuk. Ja és mekkora már hogy a magyar kézikönyv semmilyen értéket nem ad meg mindíg, ha arra kerül a sor, hogy értéket kéne megadni beszúrták azt a sort hogy forduljon egy hivatalos Kawasaki márkakereskedőhöz.
Előzmény: nagykerekű (393)
garfonya Creative Commons License 2006.03.31 0 0 398

 

Kérdés azokhoz, akiknek szintén most lett meg a gép:

Nektek is zizeg valami a műszerfal felől 3000 ford. körül?

Remélem, csak rezonancia, nem pedig elektromos probléma, mert elég

kétértelmű hangja van.

garfonya Creative Commons License 2006.03.31 0 0 397

 

Az angol nyelvűjében benne van a pontos guminyomás, ma ha hazaértem megírom neked. Ugyanitt van az is, hogy bejáratás: első 800 km: 4000-ig, második 800 km: 6000-ig, aztán ami belefér, persze 1000-nél szervíz. Ez van gyárilag megadva. Szerintem ez a frankó, hiszen a gyár írta. A 2.7 nagyon sok. Nem emlékszem pontosan, de nagyjából elöl 2.2, hátul 2.5 rémlik. Este pontosan megmondom. Arra emlékszem, hogy súlytól függetlenül annyi a nyomás, amennyi.(Utassal, anélkül, csomagokkal, stb.)

Előzmény: nagykerekű (393)
nagykerekű Creative Commons License 2006.03.31 0 0 396

Egyébként minden Kawásnál nyílt hvge lesz most,többek között a sokat emlegetett CsB-ben is

 

Előzmény: Lev001 (392)
szigiboy Creative Commons License 2006.03.31 0 0 395
Győrbe viszem és telefonon nekem is ennyit mondtak, (amikor vettem 02.28. persze ez csak 14-18e volt)
Előzmény: nagykerekű (359)
baphomet Creative Commons License 2006.03.31 0 0 394
A NakedMotors-nak - ahol én veszem a gépet - pl. a Fóti Cora parkolójában lesz megtartva állítólag... Szombat-Vasárnap 10h-tól (04.01-02.).
Előzmény: Lev001 (392)
nagykerekű Creative Commons License 2006.03.31 0 0 393

Megint csupa jókat írnak róla a Totalbike-on.

Tegnap este végre tudtam menni egy Dobogókő-kört a mocival,hát meglepődtem,hogy milyen nyomatékos.60-ról hatodikban simán megindul még hegynek fel is.Kis fordulaton pedig mintha egy V2-es lakna benne,úgy dohog.Már alig várom,hogy lehessen 4000 fölé menni.

Lenne két kérdésem is,érdekelne a véleményetek:

-Nem találtam guminyomás értékeket a manualban,szerintetek mennyire érdemes   tenni.Nekem az elsőt 2,7-en hagyták,le is engedtem 2,1-re,mert nagyon sokalltam.

 

-Péter azt mondta,hogy első 500 km 4000-ig,utána második 500km 6000-ig,aztán szervíz és hadd szóljon.A kezelési útmutató szerint 800km és 1600 km a két adat.Most akkor mi a frankó szerintetek?

Lev001 Creative Commons License 2006.03.30 0 0 392
hol teszed mindezt?
Előzmény: baphomet (391)
baphomet Creative Commons License 2006.03.30 0 0 391

Köszönöm!

Csak mostanság olyan lassan múlik az idő...főleg hogy kitavaszodott :) Alig győzöm kivárni.... Nembaj, most az országos nyílt hétvégén lesz alkalmam testközelből megszemlélnem, esetleg menni  az egyik paripával....

Előzmény: FurrierS (390)
FurrierS Creative Commons License 2006.03.30 0 0 390
Úgylegyen, és gratulálok a szerzeményedhez.
Előzmény: baphomet (389)
baphomet Creative Commons License 2006.03.30 0 0 389

Ajánlom figyelmetekbe az alábbi linket (új teszt a mociról a totalbike-on)...

Én is beneveztem végül egy ER-6N-re. Ha minden jól megy 2 héten belül meglesz.

 

http://totalbike.hu/motorteszt/kawaer6n

 

 

garfonya Creative Commons License 2006.03.30 0 0 388

 

Sziasztok!

 

Ma végre átvehetem a gépet.

Kíváncsiságból megkérdeztem a Kawa beszálllítót és azt mondták 1-2 hét kellene, hogy legyen az várakozási idő, de azt is mondták, hogy hallottak a rendszám problémákról, mivel az önkormányzatok most eléggé el vannak foglalva a választásokkal.

mona-lisa Creative Commons License 2006.03.30 0 0 387

Szia!

Látom van KLE-val tapasztalatod.

Barátom jelenleg 50es robival garázdálkodik, és egy KLE-re ülne át a közeljövőben. Az A kategória készülőben.

Kicsit félek a vakmerőségétől, ráadásul igencsak kacsingat az ER6 felé is.

Szerintem bőven elég ló van a KLE500-ban is. Ettől nagyobb moci szerintem kezdésnek túlzás. Vagy nem így van?

Sokat szeretnénk vele túrázni, több 1000 km-es távokat is megtenni.

Tudom hogy ez nem KLE topik de megtennéd hogy írsz nekem a tapasztalataidról? Ha nem ide akkor akár mélen is örülnék! 

Másoktól is szívesen veszek bármilyen tapasztalatot, tanácsot!

Előzmény: _szeki00_ (380)
toga73 Creative Commons License 2006.03.29 0 0 386
Sziasztok!
Persze én sem állítom, hogy ez a Péter egy szörnyeteg, egyszerűen csak ízlések és pofonok. Természetes, hogy a főnökeiknek kellene átlátni, hogy valami nincs rendben. Tudom , hogy elkötelezett motoros sőt a motorkiállításon beszélt olyasmiről, hogy szeretne szervezni egy nagy er-6n közös gurulást, mert állítólag csak a csb-ben valami 30 körüli gép kelt el, már akkor.
szpídszter Creative Commons License 2006.03.29 0 0 385

Lenne egy találkozóra szóló javaslatom: május 1. Kunmadaras Motoros Majális

Nemtom ki volt már ezen a motoros találkozón, de tuti be...rás! Ott van minden ami a motoros szívnek jót tesz: motorok, komoly versenyek, kiegészítők, nők, kaja, pia, stb!

 

Gondolkozzatok rajta, még van idő! (Ebbe szerintem nem lehet csalódni!)

Napos 7végét mindenkinek!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!