Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18717
Tud-e valaki utángyártott, a gyárinál olcsóbb pollenszűrőt?

A gyári 6 ezer körüli, ha jól tudom.
V imre Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18716
Nagyon faxául néz ki. Én is ilyent rendeltem 15-ösben és dark sziinezésben.
Előzmény: GregHozta (18622)
Boceed Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18715

Vaterán láttam.

Kia ceed első szélvédő 42.000 píz.

 

V imre Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18714

Hal!

Nem szeretem a fagyasztott halat. Inkább pergetni szoktam, ezért nem kell sok cuccot cipelnem, a gyaloglás pedig amúgy is rámfér...

Előzmény: Apooca (18594)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18713
az időjósok szerint hideg lesz a március és esős az április...
Előzmény: Törölt nick (18707)
drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18712
Na, ez már politika... :)
Előzmény: Doki50 (18711)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18711
"és aki fastum gélt használ? :))))"

Lehet, hogy közgyógy igazolványa van, és kiíratja, ha kell, ha nem!
Előzmény: Tufaaa (18710)
Tufaaa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18710
és aki fastum gélt használ? :))))
Előzmény: Doki50 (18708)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18709
"de" helyett "hogy" akart lenni.
Előzmény: Doki50 (18708)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18708
"valaki válaszoljon. megéri már most visszatetetni a nyári gummát?"

Kérdezd meg Aigner Szilárdot, de hosszabb távra mit jósol.

Ha csak rövid városi távokon használod a kocsit, hegyek felé nem veszed az irányt, és óvatosan vezetsz, ha esetleg havazás lenne, akkor felteheted.

De ha nem, az se nagy tragédia, ha vársz még 1-2 hetet. Láttam én már márciusi nyár után, áprilisban 2 hét kemény telet is.

Megjósolni az időjárást nehéz, habár, ha a globális felmelegedésre gondolunk, akkor inkább hirtelen meleg várható.

Az is jó, ha van egy-egy idős nagyszülő a családban, meg lehet kérdezni nem hasogatja-e őket a rheuma? Ez is egy jel.

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (18707)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18707
valaki válaszoljon. megéri már most visszatetetni a nyári gummát?
Tufaaa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18706
és mi a helyzet a sportal? :) elöl hátul hütött tárcsa :) Swiftek kegyetlen jók kanyarodásra, dinamikus közlekedésre, és az tuti hogy nem egyenesre találták ki, tegnap az m7esen is volt egykét szél löket ami azért megmozgatott. De egyenesen menni a hülye is tud, kanyarodni kell tudni(ott pedig a swift -legyen mondjuk a sport-, jóval erősebb autókat ver meg) :)
Előzmény: GregHozta (18705)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18705
Ok, ezt elhiszem... de akkor, ahol a Cee'dnek megjön az ereje, annak már elfogy.
De nem is ez volt az alapkérdés. Elég, ha megnézed a féküket.

Suzuki és kisautók - elől kis tárcsa, hátul dob... jó egy városi forgalomhoz, esetleg egy 100as tempóhoz.
Cee'd és alsóközép - közepes tárcsa elől, kis tárcsa hátul... jó egy városi forgalomhoz, esetleg 130-140es tempóhoz.
Nagy autók, sportautók - Hatalmas tárcsa elől, közepes tárcsa hátul... no igen, ezzel még 200ról is meg tudsz állni.
Előzmény: Tufaaa (18690)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18704
na azok voltak a szép idők! zsigulival randalíroztunk a mecseken, hátul két zsák cementtel! na de nem is tudtunk még ilyen gyorsan haladni azokkal a verdákkal, mint manapság ezekkel...
Előzmény: Doki50 (18703)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18703
"....talán félreértettük egymást, én csak arra szerettem volna utalni, hogy nem szerencsés szélsőséges időjárási körülmények között tartósan a nem megfelelő gumival járni........."


Így van! Voltidő, amikor vagy 10 évet télen nyáron, legtöbbször nyári "tükör radiál, teljesen kopott gumival közlekedtem, Erdélyben, még a cocializmusban!

Oka: semmilyen gumit, ritkán nyárit lehetett kapni!

Így, hegyvidéki körülmények között, megtanult az ember motorfékkel közlekedni, hegyen lefele, ami pl. Trabantos koromban imádkozással is társult a gyenge motorfék mellet, meg DADOGVA fékezni (ki-be gyorsan), ez volt az ABS!!

Üdv.
Előzmény: georgebenson (18702)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18702
hát több ilyen sofőr kellene, kevesebb lenne a baj is. a gumi témát lezárandó, utolsó megjegyzésem a témával kapcsolatban, talán félreértettük egymást, én csak arra szerettem volna utalni, hogy nem szerencsés szélsőséges időjárási körülmények között tartósan a nem megfelelő gumival járni. a tiéd nem volt az. csak találkozom olyannal is, aki azért nem cserél télen sem gumit, mert 10 éve vezet és még nem történt baja.

hali
Előzmény: Doki50 (18654)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18701
ez nem egészen van így. a két összetevőn kívül maga az anyag talán a legfontosabb tényező. a gumik viselkedéséről nyilván nem fogok külön írni, mert az nyilvánvaló. télen is más a keverék meg nyáron is. ha nyáron nem "keményedik" az anyag, a keletkezett hő jóval nagyobb tágulást eredményezhet, mivel az anyag ezt engedi. szerintem logikus és nem véletlenül találták ki a téli-nyári gumikeveréket. a koton egész jó hasonlat...
Előzmény: ilias (18660)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18700
"Gondolom Te mindig betartod a sebesség korlátozást! ........"

Városban, az óra szerint ált. 60-al járok (de kb. 4 km-t csal felfele az óra), vasúti átjárónál azért leveszem a sebességet kb. 35-re (lakott területen).

160-al talán 2-3-szor mentem a Lanossal (kiváncsiságból), az 1,4-es Ceed-el szintén, rövid, de gyors előzések miatt, no meg, hogy lássam, mit tud az autó szükség esetén! (sztrádán).

És MÁJUSTÓL naná, hogy még jobban betartom a sebesség korlátozásokat, mint ahogy Te is befogod tartani - mivel kénytelen leszel - hacsak nem akarod, a gyorsan begyűjtött büntetőpontok miatt a kocsid látványát kívülről, vagy az anyósülésből élvezni (nem beszélve a pénzbüntetésekről).

Ha mindenki csak annyira betartaná a KRESZT mint ahogy én teszem, és defenzíven, de ugyanakkor a forgalmat nem fenntartva, megbízhatóan vezetne,akkor az országnak sokkal több lakosa lenne, mint most.
Előzmény: renesis7 (18697)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18699
nem általánosítottam, mindössze egy 100 éve gumizó haverom hívta fel rá a figyelmem. másfelől a fizikát nem lehet csak úgy kirúgni... én sem azt állítottam, hogy sorban állnak nyáron az út szélén a téligumival járó szétrobbant kerekű autósok. pusztán jóindulatból, figyelmeztetésként írtam ide, ne legyen baja az illetőnek ebből. sajnos egy hibátlan, teljesen új gumival is előfordulhat a jelenség, abban igazad van, hogy jóval kisebb az esély. de ez is olyan, mint a biztosítás. addig senki sem akarja megkötni, míg nem történik meg a baj...
Előzmény: az igazságos (18653)
Tufaaa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18698
Hát nekem az 1.6os sportom elég haladósnak mondható, kanyarokban nagyon durva hogy ahol más autók már csúsznának, ennél még akár gyorsítani is lehet :) (bár még bejáratós, de sokkal érezhetőbb benne az erő mint a 2 literes cee'dben - kipróbáltam. Persze nem azt mondom hogy rossz a cee'd, más kategória a két autó szerintem. )
Előzmény: mozes76 (18694)
renesis7 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18697

Gondolom Te mindig betartod a sebesség korlátozást! városba soha nem mész 50 felett, vasúti átjáró előtt (időben !) lelassítasz 30ra , 20as táblánál se mész gyorsabban stb.

 

Ha véletlen "nem" lenne a válasz, akkor nincs miről beszélni....

 

Én csak azt mondom, hogy az kritizáljon, aki maga is MINDIG betartja a szabályokat.

 

 

Előzmény: Doki50 (18692)
knbm Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18696
Az Auto2 legújabb számában megválaszolták a nekik szeptemberben feltett kérdésemet. Most nem tudom bescannelni. A válasz egy része:

"Ha egy független javító teljesíti a márka előírásait, kaphat márkaszervíz minősítést, és akkor oda is lehet kontrollra vinni az autót."


Ergo, csak a márkaszervizbe lehet menni. Mert ugye ha egy független szerviz megfelel a gyár előírásainak és márkaszerviz jogot kap akkor attól kezdve az is márkaszerviz.
És vajon miárt nincs ilyen szerviz? Azért mert a gyár előírásainak megfelelni olyan sokba kerül, hogy nem éri meg. A kereskedéseknek meg ugye muszály megfelelni a gyár előírásainak.
Előzmény: ilias (18651)
knbm Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18695
Nem random csak nem ismered még a logikáját. A hátsó ülésekben nincs súlyérzékelő, maghyarúl nem tudja ül-e ott valaki, ezért ha megálsz akkor kigyújtja a visszejelzőket ugyanigy ha valamelyik hátsó övet ki vagy be csatolod. Így tudod kontrolálni a változást.
Előzmény: gyucee (18667)
mozes76 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18694

Ezzel nem értek egyet.

Más a gyorsulás és más a rugalmasság.

Lehet, hogy gyorsabban van százon a swift, de rugalmasságba megeszi vacsorára egy 2 literes ceed.

Példa:

Előző autóm régi nagy szerelmem, egy civic 1.6 VTi, ami ugyebár 8,1 s gyárilag, de ez átesett egy teljes szívó és kipuff tuningon...;)...városban császár, de pályán rugalmasságra már simán letolt egy 1.6 D volvo...:(

Ez volt az a pont, amikor eldöntöttem, hogy elég a szívós, pörgetős korszakból (nagyon élveztem a hangerőt és a gyorsulást, de elég volt 5 évig) és jöhet a turbós olajkályha a 2X akkora nyomatékával és fele üza. fogyasztással.

Előzmény: Tufaaa (18690)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18693
Azt hiszem, én maradok ennél, a megszokott fórumnál.

Néha azért átnézek a másikra is, erre jó az egér bal billentyűje.
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18692
"Én általában 115-120km/h-val megyek autópályán. Rájöttem, felesleges nyomnom azért az 5-10 percért."


Nem beszélve arról, hogy - legalább is a benzines -, így sokkal kevesebbet is fogyaszt!

Persze, pályán, ha nagy a forgalom, és a külső sávon 90-100-al mennek, és gyorsabban akarok haladni, akkor a belső sávban megyek, felveszem a forgalom ritmusát.

Viszont, ahogy lehet, vissza sorolok a külsőbe, főleg, ha jönnek Isten barmai, 160al!
Előzmény: GregHozta (18689)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18691
"Én általában 115-120km/h-val megyek autópályán. Rájöttem, felesleges nyomnom azért az 5-10 percért."

teljesen egyet értek Veled, én 90-100Km/h-val szoktam menni, szinte ugyan olyan gyorsan elérek bárhova, a fogyasztás iszonyat jó lesz igy, és én szeretek ilyen nyugis tempóban menni. így legalább a trafipaxtól sem kell tartani. ha meg levillognak akkor meg rádudálok azt kész :)
Előzmény: GregHozta (18689)
Tufaaa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18690
(az 1.5ös swiftet(5 sebbeséges manuális váltós) a 2.0literes benzines cee'd is csak követni tudja ideális váltás esetén (1.5ös swift 10.0mp, 2literes benzines ceed 10.4), az 1586ccmes swift-azaz sport, 125 lóerő- pedig már 8.9 alatt van 100on)
Előzmény: GregHozta (18689)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18689
"nézzmá' a nagyarcúszides hogy erőlködik az1,4es szutykával....."
Azért még az 1,4es "szutyok" Cee'd megeszi az 1,5ös Suzukit is. :x

"amíg nem érzem, hogy balesetveszélyes szituációt idézhet elő, addig nem érdekel ki mennyivel megy"
Majd akkor is ezt mondod, mikor az aszfaltról vakarnak össze kiskanállal?
Szerinted mi marad egy autóból akár 150nél? :x

Én általában 115-120km/h-val megyek autópályán. Rájöttem, felesleges nyomnom azért az 5-10 percért.
Előzmény: renesis7 (18685)
KiberLovag Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18688

No hi! Hír van:

 

http://ceedservice.extra.hu/ még mindíg a toppon...

 

és lecseréltük a régi bugyuta fórummotort is, van már sokkal jobb, meg szepp, sajna az adatbázis-importot megszívtuk, mindegy, a fenti főoldalról a régi is elérhető még csak olvasható módban... :)

 

Az új fórum meg itt: http://ceedservice.extra.hu/phpBB2/index.php

 

Csillog villog... ész persze ne feledjétek, márc 16-án tali a Lurdy-nál 15h-kor... részletek az új fórumon... :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!