Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zenesz1 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18754
Petikém TE NE félj a frissittéstől !attol biztos h nem lesz rosszabb- sőt csendesebbé s 1enletesebb járásuvá szinte turbojuk nélkülivé válik . ÉN ezt TAPASZTALTAM.
Előzmény: piti81 (18747)
zenesz1 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18753
Én FANATIKUS japános VAGYOK- honda civicem volt imádtam - de A ceed után biza nem ülnék vissa - ja és mielőtt megvettem vna kiprobáltam az összes toyotát is - 1edül az avensis ami azért nagyon ott van- ja+2milláért . a tőbbi minden szempontbol vicc a CEEDHEZ KÉPEST.
bago_ Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18752
Sziasztok!

Nem ide tartozik tudom, de a Suzuki fórumról hadd ne nyilatkozzak most itt, hogy ott milyen a hozzáállása a tagoknak stb stb.

Off Suzuki Sedan, 2002-eset On szerintetek hol érdemes meghirdetni?

Választ bárkitől is, de előre nagyon köszönöm!

bago

ui: ára kéne a Cee'd hez :$
V imre Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18751

Megadta magát a flash drive olvasó cucc. Menet közben 1et siipolt s annyi. A mode gomb pedig átszöki, vgyis a CD után a rádióra vált. Járt még iigy valaki?

 

KiberLovag Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18750

Swift kontra Cee'd vitához hozzászólnék... tehetem, hisz az 1.6 CRDI Cee'd-em előtt egy kicsit megtuningolt 1.5-ös SwiftII-őm volt...

 

Egyfelöl a két kocsi tök másra való, más kategória...

 

Swifttel autózni dodgemes... ha nem nyomod neki, nem is élvezed, a veszélyesség sokmindentől függ persze, észnél kell lenni...

 

Cee'd nekem más... nem akarok nyomakodni... de be is engednek... és nem taposom a belét, ha benzines lenne, akkor se tenném... néha persze odalépek, de az más...

 

Gyorsulásban a Swift odaver, ez tény... a fékekről meg másként kell beszélni... a Swift iszonyúan jó kanyarsebessége miatt előbb elmelgítem a Cee'd négy tárcsáját, mint annak az első tárcsa/hátul dob kombinációját (tartós sportos vezetés mellett)...

 

nagy sebességről hirtelen fékezésben viszont a Cee'd nyer... ahogy rugalmasságban, és végsebességben is...

 

(megjegyzés, a swift váltóáttétele sokat számít ám a fentiekben)

 

De mondom, a két autó tök más fazon, így az egész fenti értelmetlen, és pusztán elméleti...

az igazságos Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18749
minden turbófeltöltöltőnek jót tesz ha olyan üzemelés után, amikor a turbó nagy fordulatszámon dolgozik, nem állitjuk le azonnal a motort.

Nagyon egyszerű magyarázata van ennek, éspedig az, hogy a turbófeltöltők maximális fordulata akár 100.000 1/perc is lehet !!! nem tévedés !

A pörgős üzem után hosszú idő kell a teljes leállásig és ha a turbó lelassulása előtt állítjuk le a motort akkor bizony a megszünő olajnyomás ugyebár nem biztosít megfelelő kenést a feltöltőnek.
Előzmény: ilias (18748)
ilias Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18748
Más kocsinál olvastam, hogy kb.1 perc elég a turbónak, városi használat esetén meg szinte semmi, de tilos leállítás előtt felpörgetni.
Előzmény: drq (18726)
piti81 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18747

elhiheted én sem fogok frissíteni rohanni, hogy menjen lejebb a fogyim meg elkezdejn rángatni. :-) Majd ha tényleg produkál akkor elgondolkodom rajta.

 

 

Előzmény: neho (18746)
neho Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18746
Én bevállalom azt a 0.5 l különbséget ha ez az ár, mert az enyém szerintem igen kívállóan megy, élvezetesen autózható!
Előzmény: piti81 (18745)
piti81 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18745

Szia neho!

 

Lehet benne valami.

Az én CRDI-m tljes tankra vetített átlaga nem igazán akar 6 liter alá menni, 2500 km után, de eddig még egszer sem torpant meg.

Valóban lehet benne valami.

 

Üdv.

Előzmény: neho (18741)
az igazságos Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18744
Nem tudom szó nélkül megállni ezt a fékhez ragadtságot.
Ne haragudj, hogy kötözködni próbálok, de úgy tűnik valamit nem értesz.
Minden hivatalosan forgalomba kerülő autó megfelel bizonyos szabványoknak.

Való igaz, hogy a tárcsafék nagyon jól fog, de egy tárcsa/dob felállást is meg szabad vásárolni.

Talán hallottál már az autók "megengedett össztömegéről" ?
Ez bizony nem azért van, hogy tudjuk mennyire bírják a rugók és lemezek, hanem azért, mert egy bizonyos tömeget x sebességről behatárolt úthosszon le kell lassítani illetve meg kell állítani.

Vannak autók amelyek rövidebb és vannak amelyek picit nagyobb távon állnak meg.

A tévhitet szeretném eloszlatni, miszerint 160 ról egy suzuki pl ne tudna megállni.

100 km/h ról egy átlag autó kb 37 -42 méteren áll meg. Nyugtatásként mondanám, hogy erre pl egy suzuki is képes, de határeset pl egy amerikai buszlimuzin.

Akkor szerinted miféle autók merészkedjenek az autópályára ? mert akármennyire furcsa, bizony nagyon sok autó szalad tárcsa/dob párosításban és ezek lazán mennek 180 - 200 ig.
Előzmény: GregHozta (18705)
neho Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18743
Szia, gratula,

Az első 4 sebesség 2 és 3000 között mindenre elég, az 5. -nek meg a bátorságod szab határt.

Sok sikert!
Előzmény: drq (18726)
neho Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18742
Na,

Rájöttem, hogy tetszik, csak szokni kellett,

Zoral! Komolyan!
Előzmény: GregHozta (18622)
neho Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18741
Sziasztok,

Csütörtöktől nem voltam, most megpróbálom végigolvasni a napokat.....

Más, akit érdekel:

- Hétvégén leutaztunk szüleimhez Hajdúba, több mint 500 km-t mentünk oda-vissza. Szerettem volna valami csoda fogyiról beszámolni, de nem jött össze /elsősorban az időjárás miatt.
Terhelés erős közepes, 3 éves gyerek+gyerekülés, 13 éves gyerek /gizda/, asszony /normál méret:)/ + cuccok, ruhák hifegre, melegre, szélviharra, esőre, gyógyszerek átlagos és különböző egzotikus betegségekre, asztmás gyerek cuccai /motoros inhalátostól a baby hallerig, kúpokig/ + szerénységem /átlagos testsúly- a méretet nem mertem írni:)/.
Fehérvától Pestig 130 -cal 5.5, eddig jó. Pesti dugó másfél óra! de nem lökte az átlagot. Pestől Hajdúig a szokásos péntek esti M3 -on 130-140, intenzív lassításokkal és gyorsításokkal /max 160-ig/ 5.8. Ez jó.
Hazafelé sajnos ma megkaptuk az orkán errejű szellet, nem akartam hinni a szememnek, ahol az oda úton 5 és 6 között mutatott a fedélzeti, most 7-8 néha 9 szerepelt. Hát ennyit jelent. Azért az átlagot 6.3 nál zártuk.
Az autó szűk 4000 ezer után úgy tűnik hibátlan. Nem rángat! Lehet abban valami amit valaki innen a fórumról vetett fel, hogy köze lehet a rángatásnak a fogyasztáshoz. Valószínűleg az extra keveset fogyasztók rángatnak.

- Hétvégén visszakerültek az eredeti nyári Michelinek az új MOMO W -vel- Nincs olyan ütős, mint Greg sok küllőse, de nekem bejön. Akartam fébyképet rakni de túl nagyra sikerült a kép, majd legközelebb, addigra legalább lemosom őket az autóval együtt.
Aki szerelte a gumit lefikázta a felniket, állítólag gyengék és hajlanak, hát nem tudom én meg azt hittem jó üzletet csináltam /igaz ők Alesio-t forgalmaznak és más meg azt szidja / mindegy majd elválik.

na, egyenlőre ennyi
drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18740
Az is nagyon szép!
gratula
Előzmény: Ham1979 (18739)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18738
legyen. magas labdát adtál de nem ütöm le... mindegy.
Előzmény: vbandit (18736)
drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18737
Egy helyen vásároltunk...
Előzmény: GregHozta (18730)
vbandit Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18736
nem csak a rossz hirek gyorsan terjednek...ha lett volna ilyen akkor biztos tudnák róla az ismerösök & ügyfelek között:)
mondom Kb!
egyszer régen számoltuk még valamilyen versenygumira egy motoros forumon kiváncsiságból:))
Előzmény: georgebenson (18735)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18735
ha te nem hallottál róla, így nyilván nem is fordult elő még soha. irigyellek a mindentudásodért.... ezt a mérést laboratóriumi körülmények között sikerült előállítani:)
Előzmény: vbandit (18733)
Tufaaa Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18734
volt már a családban 1.6 vti, tudom mit tud :) Egyenesben 100ra gyorsulásnál a 2.0 kap 1.1mp-et, majd kanyarokban mégtöbbet. Swift sportot eszméletlenül jól rakták össze( mondom ezt úgy hogy soha nem szerettem a suzukikat)
Előzmény: mozes76 (18732)
vbandit Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18733
Mint lehetőség persze fent áll,de én 11éve vagyok kb szakmaközelben, de még 1 esetről se hallottam :)))
ja és a tágulás különbsége kb 30% a levegő javára...
ez 2 bárnál már jelentős....:))))
nekem 3 havonta 0,3-0,4 bart ereszt mindegyik...
Előzmény: georgebenson (18729)
mozes76 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18732

Javaslom, próbálj ki egy civic 1.6 VTi-t, na azzal aztán élmény a kanyarodás.

Azért kiváncsi lennék, hogy rugalmasságban hol veszi fel az 1.6-os motor egy 2.0-s motorral... :), hacsak nem turbós, akkor a 2.0-nál van az előny, nem lehet egy szívó 1.6-tól csodát várni, hacsak nem HONDA (persze ott is kompromisszumokkal).

 

Ha nem hiszed és módodban áll állj egy 2.0 ceed mellé ;)

Előzmény: Tufaaa (18698)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18731
"Én pedig az 1,4 EX-et 3.700.000 -ért kaptam meg. (igaz, szalonautó volt)"

Akkor nyertél - hozzám képest - 300 ezer forintot, jól jártál. Én is megvettem volna!

Majd legközelebb, egy következő életemben így teszek.
Előzmény: GregHozta (18730)
GregHozta Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18730
Én pedig az 1,4 EX-et 3.700.000 -ért kaptam meg. (igaz, szalonautó volt)
Előzmény: Doki50 (18724)
georgebenson Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18729
bízzunk benne, hogy sosem következik be, de elvonatkoztatni és sarkítani sem szerencsés, hiszen itt nem általános hibajelenségként lett aposztrofálva, hanem mint lehetőség. persze lehet rajta poénkodni, különösen a fizikában hiányos ismeretekkel bíró "szakembereknek", mert aki a levegő hőtágulását össze tudja hasonlítani a gumiéval, miszerint a "gumi is tágul és így kiegyenlítik egymást", annak csak gratulálni tudok. nyilván fizikából fel volt mentve az illető....
Előzmény: vbandit (18721)
drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18728
Köszi szépen!
Előzmény: Doki50 (18727)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18727
Nem nekem szólt a kérdés, de: Hagyatkozz a füledre is, meg a fordulatszám mérőt is figyeld! A gépkönyv, lehet írja, milyen fordulatszámnál kell kb. váltani, hogy ne kínozd a motort, de ne is terheld túl.

Pontosabbat nem írhatok, mivel nincs erről tapasztalatom.

Vezetni vezettem, de a fülemre hallgattam!

Üdv.
Előzmény: drq (18726)
drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18726
Köszi Zoli!
A vezetés miatt még izgulok, nem volt még dieselem.
Pl.: mikor váltsak, meddig pörgessem, mennyit kell járatni egy hosszabb autópálya menet után, stb...
Előzmény: Nokedli 45 (18723)
drq Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18725
Köszi! :)
Előzmény: Doki50 (18724)
Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18724
"Sikerült egy 1,6 CRDI LX+-t 3 729 000 ft ért megvenni, persze újan. Ez jónak számít? :)"

Még szép, hogy jó!

Én az 1,4 EX-et, listaára 4,150 ezer volt, 4 millióért vettem!

Sok szerencsét hozzá, ne rángasson, ne kopogjon, ne csobogjon (illetve ne figyeld ezeket).

Üdv.
Előzmény: drq (18686)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!