JLZ-450 Magyarkeszi a JOM-408 helyett,JLZ-421 Iregszemcse a JLW-978 helyett,JLZ-389 a műszakis JLW-977 helyén a tabi járaton.A JLZ-404 lehet a BAR-004 helyett viszont az FKB-787 nem tudom,hogy mi helyett van Tamásiba!?
Nem helyet cserélt,mert a KHA-824 Bonyhádra,de egész pontosan Aparhantra került a JLZ-389 helyére és ez utóbbi meg lehet,hogy végleg Tamásiba marad a JLW-977 helyén!?
Aztán még érdekesség,hogy az FKB-783 Dunaszekcsőre került a JOM-415 helyére a BSF-127 meg Bonyhádra került!
Pakson ma is az AAI-871 erőművezett a HCT-474 helyett,ami lebetegedett és az FJU-398 is betegeskedik,ami helyett meg az EPB-790 dolgozik.
Áldott, Békés karácsonyt kívánok nektek és a Gemenc Volán dolgozóinak is. Továbbá helyijáratos járatritkítástól mentes februárt (csak a fölös munkától óvánám az irodistákat) :)
A BSF-127 elméletileg paksi tartalék,de szekszárdi telephelyes az EPB-790-el együtt!
Az FKB-783 meg elméletileg bonyhádi tartalék.
A JOM-415-el meg nem tudom mi van,de majd utána nézek.
Meg az is kérdés,hogy a JLZ-389 most hová tartozik,ami éppen Tamásiba van jelenleg és az is,hogy a KHA-824 ott van e Mucsfán a 389 helyett vagy csak bonyhádon van!?
Gyomorforgató!Gondolom nem az utóbbi egy-két évben lett ilyen.A Gemenc Volán oldalán ez olvasható:"Dombóvár autóbuszállomás: - forgalmi iroda és az autóbuszvezetői pihenőhelyiség klimatizálása - akadálymentes járda csatlakozások, és a forgalmi iroda épületéhez feljáró kiépítése - a forgalmi irodák és az autóbuszvezetői pihenő helyiség belső felújítása. Kivitelezés időpontja: 2007. május - június.
GEMENC VOLÁN Zrt.Igazgatósága Érdemes volna megkérdezni az igazgató urakat,hogy az ide szánt pénzt mire tapsolták el.
Az LKZ-s merci a 861-es lehetett a KIM-es az 578-as(őt láttam is arrafelé robogni) és az E95-ös kérdés,de az FLX-989-re gyanítok erősen!?De különben mindhárom kocsi bonyhádi.
Tudjuk...csak a baj az, hogy a dolgozók adójából megy mindez... Amrein úgy van nagyjából most beállítva, hogy ő az Isten, közben aztán látjuk, hogy csak arra megy ki az egész, hogy lenyúljanak minden pénzt. Ki engedi, hogy az adófizetők pénzéből segítsék ki az OW-t??? Ki??? Miközben a szekszárdi helyijáraton nullszaldó mellett ritkítani akarnak.
A következő mondatot olvasva majd be....tam! "Az Orangeways Zrt., a Gemenc Volán Zrt.-vel aláírt alvállalkozási szerződésben foglalt kötelezettségét nem tejesíti, a Gemenc Volán Zrt. vezérigazgatójának, Amrein Károly úr „jóindulata” miatt – mivel rendszeresen kisegíti pénzeszközzel, alkatrészekkel, gumiabroncsokkal alvállalkozóját - tudja csak, nagyon alacsony színvonalon az autóbusz-közlekedést „biztosítani” Dombóvár Tamási térségében."
Amrein Károlyt nem a jóindulat vezérli!Ez az ember és a jóindulat nem hozható egymással összefüggésbe.Egészen más dolgok miatt "segíti" ki alvállalkozóját.Gondolom,sokan tudják miért.