Bás! Nem mondták hogy mitől nyúlt meg a gázbovdened? Mi miatt fizettél Te többet mint én? Talán több volt a rajta végzett munkaidő?
Más téma: bocsánat minden első sárvédő rendelőtől, de én csak hátsó sárvédőben gondolkodom. Én nem írtam le anno pontosan az érdeklődésem, de most pontosítok és ezzel egyetemben viszont fixálom is a hátsó sárvédő iránti elhatározásom!
Asszem elment a mailedre a levél. Remélem meg is kaptad, mert páran már panaszkodtak nálam, hogy nem kapták meg (ugyanaz a szolgáltató, mint a tiéd). Ha nagyon zagyván magyaráztam el, szólj. Köszi az infokat.
Szentesi kawa kereskedőhöz vittem, hiszen ott vettem. Illetve nem én vittem, mert 7közben én Pesten vagyok, ezért a fateromat kértem meg hogy vigye el. Tegnap hívtam fel őket, hogy mikor vihetem, s ma 8 órára már vihette is fater. Azt nem tudom, hogy ott lehetet-e volna, de mivel ügyet intézett így nem várta meg, az amúgy nem kevés időt, 10:30-ra lett kész, mert ilyenkor mindent átnéznek rajta. Erőkulccsal áthúznak minden csavart, +nekem megnyúlt a gázbowdenem és azt is állították.
Nagyon gondolkoztam rajta, de sajnos egyelőre nem megy, mert nagyon elapróztam az anyagiakat. A másik okot leírom neked mailben. Hol csináltattad a szervízt? Ott lehettél a kicsikével a "műtét" idején? Mennyivel előre kellett bejelentekezni? Mennyi ideig tartott?
A Teve u.-i rendőrkapitánysághoz közel van a Hajdú u., asszem ez még 13. ker., a házszámot nem tudom. Egy Suzuki kereskedés mellett van ez a bolt. Elég nagy külön épület, úgyhogy ne tévesszen meg, de az utcától beljebb van, mert előtte saját parkolójuk is van. Dover Kft.
Higanykapcsoló ügyben érdemes szétnézni a neten, mert elég nagy a szórás. Pl: láttam 6000-ért és 800 Ft-ért is. Viszont nem kell nagy kapcsolási értékű, mert nem 250 V-ot és 15A-t kapcsol, tehát nem kell drága. Az időzítő panel egy kb 5cm x 8cm x 4cm dobozka. Ezt ott a boltban helyben be is állítják neked, hogy hány percig üvöltsön. Asszem gyárilag 50mp. Én 2 percre kértem. Ha túl rövid, akkor kevés, ha sok, lekapja az akksit. Látni fogsz nagyon ígéretes korong alakú piezzo szirénákat. Nehogy bedőlj. Van igen kicsi lapos, de normál sziréna forma, inkább azt vedd, mert ezerszer jobban szól. Az én gépem már a második, amibe rakjuk ezt a rendszert, mióta faterom kitalálta és az egyik havernak a Hayabusájába a lapos került és a végén mégegy kellett belőle, mert hiába volt ugyanaz a decibel, nagyon gyengécske volt. Elfelejtettem írni, hogy a szerelésnél a higanykapcsoló másik szálát természetesen testhez kell kötni simán. A távirányítóról is lebeszélek mindenkit (bár ennél a riasztónál ez fel sem merült), mert nagyon könnyen kinyitják már sajna, még az ugrókódost is. Vezeték és kapcsoló ügyben nagyon jó a választék a Lomex-nél. Ez szintén XIII. ker Nyugati felől ha mész a Lehel úton, akkor a jobb oldalon pont egy utcasarkon lesz, ahol balra a Motoroázis felé fordulnál. Ha netán az időzítő panel nem tartalmazna lengő biztosítékot, akkor vegyél azt is, de az enyémen volt gyárilag.
Túl van a mocim az 1000-es szervizen, 14200 Ft-om bánta, ami ha jól veszem ki a hozzászólásokból, nem is rossz. Viszont megjegyezték, hogy a láncon látszik hogy nem ápoltam 300 km-enként, úgyhogy valóban be kell szerezni vmi jó láncsprét, várjuk a tapasztalatokat! Talán a 7végi motorkiállításon be lehet majd szerezni vmi jót.
Tavaly vettem a KTM-hez egy láncsprét és befujtam vele....
Olyat csúsztam vele száraz aszfalton , hogy öröm volt nézni (nem estem el)
ugyanis a fújásnál nem takartam le a gumit , és ahogy forgattam a kereket felcsapódot a gumira.
Egy éjszakás száradás után is csapkodta az olajkat , pedig nem volt olcsó spré....
Ezután úgy fogom , hogy láncmosás utána száradás , gumi letakarás ruhával , kartonpapirból váju hajlitása , lánc alá tevése , majd hátsó kerék forgatása közben fujkálás , és esős idő előtt csinálom , hogy legyen ideje megszáradni !!!
Mondjuk ennek egyik elengedhetetlen feltétele a motortartó bak ami szintén nincs már meg , hiszen a KTM et középen kellett emelni , ezt meg a hátsó keréknél....
Lánc kenése. Érdekelne (mindenkit), hogy ki mit használ.
A kereskedésbe (GYÖR) ajánlott a szerelő vmit, de akkor nem vettem, mert nem tudtam hova tenni. Azóta beszereztem SHELL ..... típusút, (ha hazaérak megnézem hogy mi is pontosan)
Sziasztok!
Ezentúl fogok készíteni egy listát hogy hol tartunk a sárvédő kapcsán, arra kérlek benneteket hogy jól gondoljátok meg, s csak akkor jelentkezzetek, ha biztosan gondoljátok, hogy ne kelljen rendelés közben már módosítgatni. A készítő két hétig külföldön van, úgyhogy addig jó lenne összeszedni az embereket, így utána elvinném az én első sárvédőmet mintának, majd elvileg két hét múlva folyamatosan kapnánk a sárvédőket. A hátsót meg be kell hozni az országba, s utána lehetne. (ha azok közül akik rendelnének, vki megy ki, s tudna hozni, az légyszi jelezze) Egyébként kiküldeném a Soproni haveromat.
Nem tudom hogy egyet értetek-e velem, de úgy gondoltam hogy a készítő kilétét csak azok tudnák meg akik valóban rendelnek, nehogy vki azt gondolja, hogy megvárja míg mi elkészíttetjük a sablont, ő meg majd utána olcsón megrendeli. Ne haragudjatok, de az élet kicsit bizalmatlanná nevelt. Talán túlzottan is.
Más: én Pest és Szeged között mozgok legfőképp, úgyhogy akinek probléma pestre jönni érte, annak ezen a területen el tudom vinni.
Kérésem: Ha tudtok olyan más fórumokat, ahol lehetnek típustársak, légyszi szóljatok nekik is.
Arra kérném azokat, akik akarnak sárvédőt, magánba is írjanak nekem, s írjátok meg az elérhetőségeteket (tel.) s hogy melyiket szeretnék.
csbarnabas@freemail.huEddigi jelentkezők: (ha rossz a lista, akkor szóljon aki nem akar mégse)
jelentkezők:első sárvédő:hátsó sárvédő:Hqwells +Szpídszter + +W9033626 + +Furriers + +Haverom + +Én + +Már vagyunk elvileg 6-an! :-)
Tökéletesen fedi a valóságot , a felvezető motort is kiütötte a felvezető alól (a nyilt hétvége mindig rizikós) én , ha szalonos lennék nem merném bevállalni....
És ott már nagyon nagy a menetszél, teljesen ráfeküdtem a tankra, de így is nagyon kellett szorítani a kormányt, ment volna még tovább is, de majd az autópályán megnézem egy próba ereéjig. Mindenki vigyázzon magára!!!
Beszéltem néhány Nyíregyi sráccal és ők mesélték, hogy Kawa nyílt 7vége volt, meg valami karaván buli. Az er6n pedig (elmondásuk szerint a pilóta hibájából) nem bírt megállni. az aszfalton pedig a hűtőfolyadék piroslik. mindezt nekem is mesélték, tehát ha vmi nem fedi a valót, akkor elnézést.
A sárvédők engem is érdekelnének, mert még az ülés alatt is mosni kellett :) és a kúti nagynyomású cucc nekem is befésülte a hűtőlamellákat :( üdv mindenkinek!
Jajj szegény sárga ER6N és vezetője! Jobbulást minden sérültnek!
A balesetben résztvevő motorokból nagyon úgy tűnik, hogy ez egy nyílthétvégés baleset lehetett, mert 2 Kawa is az "áldozatok" közt van. (Csak a gixer nem illik a képbe.) A nyílthétvégén lehetett így vezetni: egy felvezető motor a többiek meg utána, és lehet hogy az utolsó lemaradt egy kicsit, hogy odarántson a gáznak és ez lett belőle.
Szerintem nincs olyan szervíz ahol az ember masináját szerelik és nem lehet ott mellette. (kivéve festőműhely....)
A szerelő sráccal folyamatosan beszélgetve egyéb tapasztalatok cserélése mellett, amiből számomra kiderült hogy kevés a tapasztalat ha van egyáltalában ezzel a típussal kapcsolatban.
vezeték (pár m, de ez függ attól, ki hogyan szabja személyre magának a dolgot)
higanykapcsoló (ez a lelke az egésznek) kis üvegcsében higany lötyög, de az üvegcséből kiáll két vezeték, amelyek vége az üvegcsén belül van és az oda gördülő
higany rövidre tudja zárni.
sima kétállású kapcsoló
időkapcsoló panel
20watt és 110db körüli minél kisebb sziréna
Ezek egy riasztós boltban beszerezhetők. ER6-osnál minden kellemesen befér az ülés+idom alá és egészen hozzáférhetetlen, ha ügyes az ember. Fúrni-faragni nem kell, mert az FBS jól ragaszt, stabil, de alkalom adtán leszedhető. A higanykapcsoló igen kicsi, tehát szintén jól el lehet rakni védett helyre és olyan szögben, hogy akkor zárjon, ha a mocit egyenesbe állítják. Mozgásérzékelő sem rossz, de az minden lökésre (pl szél) beindulhat. Ez csak akkor, ha egyenesbe állítják. Az időkapcsolóhoz adnak kapcsolási rajzot, úgyhogy nem vészes és az ülés alatt minden megtalálható (áram, test, kevéske hely). A kapcsolót is érdemes ide tenni, mert akkor csak kulccsal lehet hozzáférni és ez biztonságosabb, mint "simán" elrejteni. Négy kábelt kell használni a kiállók közül a panelből: áram + - (pluszra a kapcsolót lehet tenni), sziréna vezérlő + (negatívot bárhonnan lehet ülés alatt van egy csomó test lehetőség), impulzus (erre megy a higanykapcsoló). Elhelyezés ötletből bárhol lehet, ahol nem zavar, de nem hozzáférhető+nem látszik. Indításgátlónak sok értelme nincs, mert ahogy hallottam (sajnos) mocikat nem beindítva viszik, hanem kb négyen
átdugnak a megfelelő pontokon (gondolom elöl és hátul) 1-1 rudat, majd fellökik egy kipárnázott teherautóra, hogy ne legyen idomveszteség, aztán vhol elbíbelődnek vele. Amikor viszont megemelik elkezd üvölteni, ha ez benne van.
Azért tárcsazár, stb. mindenképp ajánlott ehhez az összeállításhoz is.
Bocs a regényért...
Ha valamit érthetetlenül vagy nem írtam le, válaszolok szívesen.