Keresés

Részletes keresés

szpídszter Creative Commons License 2006.04.05 0 0 486

Bás! Nem mondták hogy mitől nyúlt meg a gázbovdened? Mi miatt fizettél Te többet mint én? Talán több volt a rajta végzett munkaidő?

 

 

Más téma: bocsánat minden első sárvédő rendelőtől, de én csak hátsó sárvédőben gondolkodom. Én nem írtam le anno pontosan az érdeklődésem, de most pontosítok és ezzel egyetemben viszont fixálom is a hátsó sárvédő iránti elhatározásom!

 

Köszi a megértésetek! Bocsi a KAWArásért!

Előzmény: bás (484)
garfonya Creative Commons License 2006.04.05 0 0 485
Asszem elment a mailedre a levél. Remélem meg is kaptad, mert páran már panaszkodtak nálam, hogy nem kapták meg (ugyanaz a szolgáltató, mint a tiéd). Ha nagyon zagyván magyaráztam el, szólj. Köszi az infokat.
Előzmény: bás (484)
bás Creative Commons License 2006.04.05 0 0 484
Szentesi kawa kereskedőhöz vittem, hiszen ott vettem. Illetve nem én vittem, mert 7közben én Pesten vagyok, ezért a fateromat kértem meg hogy vigye el. Tegnap hívtam fel őket, hogy mikor vihetem, s ma 8 órára már vihette is fater. Azt nem tudom, hogy ott lehetet-e volna, de mivel ügyet intézett így nem várta meg, az amúgy nem kevés időt, 10:30-ra lett kész, mert ilyenkor mindent átnéznek rajta. Erőkulccsal áthúznak minden csavart, +nekem megnyúlt a gázbowdenem és azt is állították.

garfonya Creative Commons License 2006.04.05 0 0 483
Nagyon gondolkoztam rajta, de sajnos egyelőre nem megy, mert nagyon elapróztam az anyagiakat. A másik okot leírom neked mailben. Hol csináltattad a szervízt? Ott lehettél a kicsikével a "műtét" idején? Mennyivel előre kellett bejelentekezni? Mennyi ideig tartott?
Előzmény: bás (482)
bás Creative Commons License 2006.04.05 0 0 482
köszi az információt. Téged a sárvédők nem érdekelnek?  :-)
garfonya Creative Commons License 2006.04.05 0 0 481

Pesten vettem.

A Teve u.-i rendőrkapitánysághoz közel van a Hajdú u., asszem ez még 13. ker., a házszámot nem tudom. Egy Suzuki kereskedés mellett van ez a bolt. Elég nagy külön épület, úgyhogy ne tévesszen meg, de az utcától beljebb van, mert előtte saját parkolójuk is van. Dover Kft.

Higanykapcsoló ügyben érdemes szétnézni a neten, mert elég nagy a szórás. Pl: láttam 6000-ért és 800 Ft-ért is. Viszont nem kell nagy kapcsolási értékű, mert nem 250 V-ot és 15A-t kapcsol, tehát nem kell drága. Az időzítő panel egy kb 5cm x 8cm x 4cm dobozka. Ezt ott a boltban helyben be is állítják neked, hogy hány percig üvöltsön. Asszem gyárilag 50mp. Én 2 percre kértem. Ha túl rövid, akkor kevés, ha sok, lekapja az akksit. Látni fogsz nagyon ígéretes korong alakú piezzo szirénákat. Nehogy bedőlj. Van igen kicsi lapos, de normál sziréna forma, inkább azt vedd, mert ezerszer jobban szól. Az én gépem már a második, amibe rakjuk ezt a rendszert, mióta faterom kitalálta és az egyik havernak a Hayabusájába a lapos került és a végén mégegy kellett belőle, mert hiába volt ugyanaz a decibel, nagyon gyengécske volt. Elfelejtettem írni, hogy a szerelésnél a higanykapcsoló másik szálát természetesen testhez kell kötni simán. A távirányítóról is lebeszélek mindenkit (bár ennél a riasztónál ez fel sem merült), mert nagyon könnyen kinyitják már sajna, még az ugrókódost is. Vezeték és kapcsoló ügyben nagyon jó a választék a Lomex-nél. Ez szintén XIII. ker Nyugati felől ha mész a Lehel úton, akkor a jobb oldalon pont egy utcasarkon lesz, ahol balra a Motoroázis felé fordulnál. Ha netán az időzítő panel nem tartalmazna lengő biztosítékot, akkor vegyél azt is, de az enyémen volt gyárilag.

Előzmény: bás (479)
bás Creative Commons License 2006.04.05 0 0 480
Túl van a mocim az 1000-es szervizen, 14200 Ft-om bánta, ami ha jól veszem ki a hozzászólásokból, nem is rossz. Viszont megjegyezték, hogy a láncon látszik hogy nem ápoltam 300 km-enként, úgyhogy valóban be kell szerezni vmi jó láncsprét, várjuk a tapasztalatokat! Talán a 7végi motorkiállításon be lehet majd szerezni vmi jót.

bás Creative Commons License 2006.04.05 0 0 479
garfonya, a riasztóhoz a cucokat Pesten vetted? Ha igen, megírnád hogy hol? köszi
bás Creative Commons License 2006.04.05 0 0 478
:-)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.05 0 0 477

Tavaly vettem a KTM-hez egy láncsprét és befujtam vele....

Olyat csúsztam vele száraz aszfalton , hogy öröm volt nézni (nem estem el)

ugyanis a fújásnál nem takartam le a gumit , és ahogy forgattam a kereket felcsapódot a gumira.

Egy éjszakás száradás után is csapkodta az olajkat , pedig nem volt olcsó spré....

Ezután úgy fogom , hogy láncmosás utána száradás , gumi letakarás ruhával , kartonpapirból váju hajlitása , lánc alá tevése , majd hátsó kerék forgatása közben fujkálás , és esős idő előtt csinálom , hogy legyen ideje megszáradni !!!

Mondjuk ennek egyik elengedhetetlen feltétele a motortartó bak ami szintén nincs már meg , hiszen a KTM et középen kellett emelni , ezt meg a hátsó keréknél....

Előzmény: szigiboy (475)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.05 0 0 476

Olyan sz@rul néz ki , hogy az én nevem mellett csak egy plusz jel van... :-)

Megtiszteltetésnek veszem , hogy engem irtál elsőnek , így nem meradhatok ki a hátsó sárvédőből sem (még ha nem is teszem fel , akkor is megéri :-)))

Tehát a lista igy módosul :

 

Eddigi jelentkezők: (ha rossz a lista, akkor szóljon aki nem akar mégse)

 jelentkezők:            első sárvédő:            hátsó sárvédő:

Hqwells                            +                          +

Szpídszter                        +                          +

W9033626                      +                          +

Furriers                            +                          +

Haverom                          +                          +

Én                                     +                          +

Előzmény: bás (474)
szigiboy Creative Commons License 2006.04.05 0 0 475

Amiről még nem esett szó:

 

Lánc kenése. Érdekelne (mindenkit), hogy ki mit használ.

A kereskedésbe (GYÖR) ajánlott a szerelő vmit, de akkor nem vettem, mert nem tudtam hova tenni. Azóta beszereztem SHELL ..... típusút, (ha hazaérak megnézem hogy mi is pontosan)

bás Creative Commons License 2006.04.05 0 0 474
Sziasztok!

Ezentúl fogok készíteni egy listát hogy hol tartunk a sárvédő kapcsán, arra kérlek benneteket hogy jól gondoljátok meg, s csak akkor jelentkezzetek, ha biztosan gondoljátok, hogy ne kelljen rendelés közben már módosítgatni. A készítő két hétig külföldön van, úgyhogy addig jó lenne összeszedni az embereket, így utána elvinném az én első sárvédőmet mintának, majd elvileg két hét múlva folyamatosan kapnánk a sárvédőket. A hátsót meg be kell hozni az országba, s utána lehetne. (ha azok közül akik rendelnének, vki megy ki, s tudna hozni, az légyszi jelezze) Egyébként kiküldeném a Soproni haveromat.

Nem tudom hogy egyet értetek-e velem, de úgy gondoltam hogy a készítő kilétét csak azok tudnák meg akik valóban rendelnek, nehogy vki azt gondolja, hogy megvárja míg mi elkészíttetjük a sablont, ő meg majd utána olcsón megrendeli. Ne haragudjatok, de az élet kicsit bizalmatlanná nevelt. Talán túlzottan is.

Más: én Pest és Szeged között mozgok legfőképp, úgyhogy akinek probléma pestre jönni érte, annak ezen a területen el tudom vinni.

Kérésem: Ha tudtok olyan más fórumokat, ahol lehetnek típustársak, légyszi szóljatok nekik is.

Arra kérném azokat, akik akarnak sárvédőt, magánba is írjanak nekem, s írjátok meg az elérhetőségeteket (tel.) s hogy melyiket szeretnék.

csbarnabas@freemail.hu

 

Eddigi jelentkezők: (ha rossz a lista, akkor szóljon aki nem akar mégse)

 jelentkezők:            első sárvédő:            hátsó sárvédő:

Hqwells                           +

Szpídszter                        +                          +

W9033626                      +                          +

Furriers                           +                          +

Haverom                         +                          +

Én                                   +                          +

 

Már vagyunk elvileg 6-an!  :-)

Törölt nick Creative Commons License 2006.04.05 0 0 473
Azért nagyon óvatosan próbáld , mert 200 nál már mindegy mit veszel fel !
Előzmény: szigiboy (471)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.05 0 0 472
Tökéletesen fedi a valóságot , a felvezető motort is kiütötte a felvezető alól (a nyilt hétvége mindig rizikós) én , ha szalonos lennék nem merném bevállalni....
Előzmény: w9033626 (466)
szigiboy Creative Commons License 2006.04.05 0 0 471
És ott már nagyon nagy a menetszél, teljesen ráfeküdtem a tankra, de így is nagyon kellett szorítani a kormányt, ment volna még tovább is, de majd az autópályán megnézem egy próba ereéjig. Mindenki vigyázzon magára!!!
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.05 0 0 470
Láttam már egykerekezni strandpapucsban rövidnadrágban és egy szál pólóban is tavaly nyáron hülyegyereket.....
Előzmény: SV1 (468)
szigiboy Creative Commons License 2006.04.05 0 0 469
9000-ford/min=200 km/h
SV1 Creative Commons License 2006.04.04 0 0 468

legalább megmaradtak

 

persze protektoros ruha az nem játékos

 

fel kellene már nőni, Magyarország

Előzmény: nagykerekű (461)
FurrierS Creative Commons License 2006.04.04 0 0 467
Sziasztok lehet én is beneveznék az első sárhányóra is meg a hátsóra is :)
w9033626 Creative Commons License 2006.04.04 0 0 466
Beszéltem néhány Nyíregyi sráccal és ők mesélték, hogy Kawa nyílt 7vége volt, meg valami karaván buli. Az er6n pedig (elmondásuk szerint a pilóta hibájából) nem bírt megállni. az aszfalton pedig a hűtőfolyadék piroslik. mindezt nekem is mesélték, tehát ha vmi nem fedi a valót, akkor elnézést.

A sárvédők engem is érdekelnének, mert még az ülés alatt is mosni kellett :) és a kúti nagynyomású cucc nekem is befésülte a hűtőlamellákat :(
üdv mindenkinek!
Előzmény: nagykerekű (461)
szpídszter Creative Commons License 2006.04.04 0 0 465

Jajj szegény sárga ER6N és vezetője! Jobbulást minden sérültnek! 

 

A balesetben résztvevő motorokból nagyon úgy tűnik, hogy ez egy nyílthétvégés baleset lehetett, mert 2 Kawa is az "áldozatok" közt van. (Csak a gixer nem illik a képbe.) A nyílthétvégén lehetett így vezetni: egy felvezető motor a többiek meg utána, és lehet hogy az utolsó lemaradt egy kicsit, hogy odarántson a gáznak és ez lett belőle.

 

A sárvédős dologban látok fantáziát én is!

Törölt nick Creative Commons License 2006.04.04 0 0 464

Az ember egy picit mindig óvatosabb....... de csak a jóidő beköszöntéig.

Valószínüleg itt is a hirtelen beköszöntött szombati jóidő is közrejátszhatott.... no meg a hirtelen fékező autós....

A motor javítható és a hirekből az tünik ki , hogy meguszta könnyebben a motoros.

Az meg hülye duma , hogy bőrruhában meguszta volna.

Egy protektoros cordura ruha is van olyan jó mint egy protektor nélküli bőrruha,,, sőt.

Az ujságíró meg gondolom nem sok motort láthatott , mert fényképezett mindent......

Érdekes , mindig a motoros a hibás minden balesetben.....

bás Creative Commons License 2006.04.04 0 0 463
baszus  :-(
garfonya Creative Commons License 2006.04.04 0 0 462
Rossz nézni is!
Előzmény: nagykerekű (461)
nagykerekű Creative Commons License 2006.04.04 0 0 461
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.04 0 0 460

Akkor a debreceni árak :

 

Valvolin vagy Fux olaj 2 liter : 2.690 Ft per liter félszintetikus.

 

Olajszűrő 2.500 Ft.

 

2,5 óra munkadíj (teljes átvizsgálás) 3.100 Ft + ÁFA per óra

 

Ez összesen 17.180 Ft Bruttó, számlával , mindennel együtt.

 

 

Az első sárvédő projektbe beszállnék , ha meglesz velem együtt a 10 fő.

Ha nem lesz meg , tárgytalan.

 

Nyugodtan lehet hosszú hozzászólásokat irni és a sárvédő plusz riasztó projekteket taglalni oldalakon keresztül is !

 

Ezért hoztam létre ezt a fórumot !!!!

 

Egymás ötleteiből és esetleges hibáiból okulunk a legtöbbet és tudjuk segíteni egymást !

Előzmény: szigiboy (459)
szigiboy Creative Commons License 2006.04.04 0 0 459

Győrben kis-üzlet kis-szervíz (nagy bevétel).

Szerintem nincs olyan szervíz ahol az ember masináját szerelik és nem lehet ott mellette. (kivéve festőműhely....)

A szerelő sráccal  folyamatosan beszélgetve egyéb tapasztalatok cserélése mellett, amiből számomra kiderült hogy kevés a tapasztalat ha van egyáltalában ezzel a  típussal kapcsolatban.

Előzmény: nagykerekű (432)
bás Creative Commons License 2006.04.04 0 0 458
Köszi, ez egyszerűnek tűnik, egy délutánt, és 6000 ft-ot biztosan megér.
garfonya Creative Commons License 2006.04.04 0 0 457

 

Megkérdeztem Szavut.

17-18e és meg lehet várni.

 

A riasztónál hozzávalók:

minimális elektromos tudás

FBS (nekem ez bevált) szilikon alapú ragasztó

vezeték (pár m, de ez függ attól, ki hogyan szabja személyre magának a dolgot)

higanykapcsoló (ez a lelke az egésznek) kis üvegcsében higany lötyög, de az üvegcséből kiáll két vezeték, amelyek vége az üvegcsén belül van és az oda gördülő

higany rövidre tudja zárni.

sima kétállású kapcsoló

időkapcsoló panel

20watt és 110db körüli minél kisebb sziréna

 

Ezek egy riasztós boltban beszerezhetők. ER6-osnál minden kellemesen befér az ülés+idom alá és egészen hozzáférhetetlen, ha ügyes az ember. Fúrni-faragni nem kell, mert az FBS jól ragaszt, stabil, de alkalom adtán leszedhető. A higanykapcsoló igen kicsi, tehát szintén jól el lehet rakni védett helyre és olyan szögben, hogy akkor zárjon, ha a mocit egyenesbe állítják. Mozgásérzékelő sem rossz, de az minden lökésre (pl szél) beindulhat. Ez csak akkor, ha egyenesbe állítják. Az időkapcsolóhoz adnak kapcsolási rajzot, úgyhogy nem vészes és az ülés alatt minden megtalálható (áram, test, kevéske hely). A kapcsolót is érdemes ide tenni, mert akkor csak kulccsal lehet hozzáférni és ez biztonságosabb, mint "simán" elrejteni. Négy kábelt kell használni a kiállók közül a panelből: áram + - (pluszra a kapcsolót lehet tenni), sziréna vezérlő + (negatívot bárhonnan lehet ülés alatt van egy csomó test lehetőség), impulzus (erre megy a higanykapcsoló). Elhelyezés ötletből bárhol lehet, ahol nem zavar, de nem hozzáférhető+nem látszik. Indításgátlónak sok értelme nincs, mert ahogy hallottam (sajnos) mocikat nem beindítva viszik, hanem kb négyen

átdugnak a megfelelő pontokon (gondolom elöl és hátul) 1-1 rudat, majd fellökik egy kipárnázott teherautóra, hogy ne legyen idomveszteség, aztán vhol elbíbelődnek vele. Amikor viszont megemelik elkezd üvölteni, ha ez benne van.

Azért tárcsazár, stb. mindenképp ajánlott ehhez az összeállításhoz is.

Bocs a regényért...

Ha valamit érthetetlenül vagy nem írtam le, válaszolok szívesen.

Előzmény: bás (455)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!