Nem tudjátok hogy a csehek hogyan csinálnak 4 meg 5 sebis mustangokat? Mostmár szét kell szednem a gépet és szeretnék valami tuningot is belevinni a dologba ami könnyebbé tenné a napi használatot mivel ha meglesz a jogsim akkor vele figok iskolába járni mivel jövőre változik a csengetési rendem. Meg le kell bonyolítanom valami karbicserét is mert ez nem bírná a strapát. :S
Ilyen lökethossz növelős tuninggal sok macera van, szerintem nem éri meg a fáradságot főleg úgy, hogy a Mustáng egyébként is hosszú löketűnek számít (löket 44mm, a furat meg csak 38mm). Vannak a neten Jawas tuningleírások: ITT Egyébként meg simán össze lehet hozni Mustángra is egy olyan egyszerű tuningot, amit Simsonra készítettek nemrég és amit mindenki meg tud csinálni fél óra alatt. ilyet Az már külön tészta, hogy mint olvastam, többségetek elutasítja a tuningot.
Boldog új évet mindenkinek! Nagyon megindult a tuning fantáziálás úgy látom :) Én már leragadtam a kezdetnél: Eleve olyan sonka átmérővel fognék neki ennek a dolognak ami nem kisebb a Mustangénál, hanem nagyobb. Ilyenkor -ha nem nyúlnánk semmihez, akkor kilógna fenn a dugó. Ebben az esetben a hajtókar hosszát szokták lecsökkenteni, hogy ez ne történjen meg s így lehet játszani a sűrítéssel is. A játék a vezérléssel megint 1 másik kérdés.
Azt nem is tudtam, hogy a váltón semmi nem módosult a lóerők növekedésének következményeképpen, így tényleg jó lesz vigyázni :)
A múltkor megláttam egy Honda DAX blokkot -hm mondom ez 10 méterről úgy néz ki mint a Mustangé, de túl drága volt és a lánckerék is a másik oldalon van. Pedig jól mutatna benne :D Egyébként látott már valaki olyat, hogy Mustang valami más motorral és a lánckerék a másik odalon?
az olaszok előrelátóbbak voltak pl a robogóblokkoknál.A suzukikban is olasz morini blokk van.ott úgy oldották meg a tuning lehetőségét hogy a blokkba,ahol a henger belógó része van,oda körbe öntöttek peremet.Arra fekszik fel a gyári 50-es vagy esetleg a 70-es henger.De ha azt lemerjuk akkor jó 3-4mm-el nagyobb henger is befér,így elvileg akár 80-as is lehet a gép.
Ez jó kérdés,mert ugye minden maradt a régi.Igazából nem értem én se hogy mi az előnye a hosszabb hajtókarnak,mikor az még nehezebb is az eredetinél :D
Ezt nemigazán értem, attól, hogy a hajtókar hosszabb, a löket, és a furat is marad ugyanakkora, mivel a főtengelyen lévő csapszeg tengelyvonaltól mért sugara marad ugyanakkora, csak megbonyolították a helyzetüket azzal, hogy így most be kellett egy hézagolót iktatni. Vagy tévedek?
Azt nem lehet megcsinálni hogy kiveszed a hüvelyt és magát az alut fúrod fel akkorára amekkora a simson külső átmérője? És akkor azt már lehet alakítani.