Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cerka72 Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18776
Én ma beszéltem személyesen a szervizes sráccal. Gödöllőre lehet vinni saját olajat (mert az olaj áraik valóban nagyon drágák), az egyéb szerviz áraik, óradíj viszont összehasonlítva a többi ajánlattal a "normál/kedvező" kategóriába tartoznak. Szerintem így ez sem rossz!
Én is gondolkodtam az idő előtti olajcserén, de mivel nem megyek olyan sokat egy évben és ha most cserélek, szerintem hülyeség lenne novemberben megint leengedni, amikor majd kell vinnem kötelező szervizre. Így valószínűleg én ezt kihagyom. Olajfogyást eddig nem vettem észre, bár a színe sötétebb lett, de ez természetes.
Előzmény: Monk (144) (18773)
Dave07 Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18775

Ha valakit érdekelne:

Eladó 4db 95%-os Continental Eco gumim. 195/65/R15 91T

kb. 10.000 Ft darabja.

Monk (144) Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18774
Nekem mondod? Szerintem is fura. Mindettől függetlenül bízom benne, hogy egy olajcserét csak meg tudnak csinálni normálisan...
Előzmény: ceeee (18772)
Monk (144) Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18773
Én is gondolkodtam Gödöllőben, de az ő áraik jóval drágábbak. Legalábbis szerettem volna az olajcserével összekötni a frissítést is, de legfeljen utóbbit külön oldom meg, és mondjuk Gödöllőn frissíttetem majd...
Előzmény: Cerka72 (18771)
ceeee Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18772
Hát ez elég furcsa, mert a Kiaszabó olvassa a fórumot, úgyhogy ha máshonnan nem , innen tudhatná (mégha nem is ő mondta személyesen, hanem egy szervizes)..de szerintem elég nevetséges kijelentés egy szervíz részéről, hogy még nem is hallott  róla..

 
Előzmény: Monk (144) (18769)
Cerka72 Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18771
Nekem épp most frissítik a szoftvert Gödöllőn. Ha neked Sashalom nincs messze, akkor Gödöllő pl. még beleférhet.
Előzmény: Monk (144) (18769)
Cerka72 Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18770
Szia! Nekem mindhármat teljesen be lehet tolni.
Előzmény: JonnyB (18766)
Monk (144) Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18769
Csütörtökön viszem idő előtti olajcserére a kocsit. A Kia Szabóval beszéltem, de már majdnem letettem róluk, mert halvány gőzük sem volt, milyen árat mondjanak, percekig gondolkodtak. Végül egész jó árat mondtak, úgyhogy viszem oda, remélem nem lesz gond velük.

Rákérdeztem a szoftverfrissítésre, a pali életében nem hallott erről, úgyhogy azzal kapcsolatban biztos máshova viszem. De hova?
Dave07 Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18768

SW-ben mind a 3 fejtámlának koppra le kellene mennie....

A csomagtartó nekem simán záródik, persze van egy ki extra katt, de azt annak tudom be hogy a zár nyelvnél van egy müanyag fül azt is be kell nyomnia az ajtonak.

A 7 végén tankoltam a gépbe és nekivágtunk Sződligetnek a rakparton keresztül BP-n keresztül délbudáról. A komp. 5,5 ös fogyit mutatott! most mondjam azt hogy ennyi a városi fogyasztásom ?!?! :-))) 1,6 brenya! persze ez extrém kimélő üzemmód volt 60-70-el de akkor is tetszett. :-)

Előzmény: JonnyB (18766)
ceeee Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18767
Egyszer nekem is, aztán rájöttem, hogy csak beljebb kell tolni.
Lehet ,hogy nálad is ijebb csúszott. Vagy próbáltad kivenni és viszatenni? A Pc-re dugva egyébként működik?
Előzmény: V imre (18751)
JonnyB Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18766
"Csomagtartó zárásához sztem a szokásosnál nagyobb dinamikára van szükség."

Ezt sajnos én is tapasztaltam. Mikor voltam szoftvert frissíteni (a megtorpanás miatt) akkor kérdeztem is a szervízest, hogy tudnak-e rajta állítani. Azt mondták, hogy majd megnézik. Na, mondanom sem kell, hogy mikor a szervízben próbálgattuk, akkor úgy záródott mint az álom. Azért nem adtam fel a dolgot. Majd ha viszem ötezresre, akkor újfent megnézetem.

"Az audió szolgáltatásai jók, a hangja viszont szörnyű, magas hang véletlenül sincs, a basszust meg nem lehet annyira levenni, hogy ne torzítson..."

Hát igen, a magas hangokat én is kevésnek érzem. A mélyek viszont nálam nem torzítanak. Nem mondom, hogy nem szólhatna még szebben, de ha azt vesszük, hogy ez egy gyári cucc, ahhoz képest egész jó.

"Már érdeklődtem a megoldás után, azzal bíztatnak, hogy kb 60-80e ft-ból megoldható..."

Miket javasoltak cserére? Én első körben a "csipogókat" cserélném.

Ja, bónusz kérdés az SW tulajokhoz!
Nálatok sem lehet teljesen betolni a középső fejtámlát hátul?
Előzmény: gyucee (18667)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18765

ha már osztjuk az észt! Suzi kontra Ceed!

 

a suzikkal nem az a baj hogy megtudnak állni, hanem az a baj hogy az 1,3 motor amit beleraktak az kurva jó és emiatt sok suzis schumachernek érzi magát, mert megy a verda 160-at és akkor öröm boldogság! csak abba nem gondolnak bele hogy a kasztni 0,5-ös véköny szarból van, meg az alváz is! (persze most lehet itt osztani az észt hogy 120 felett mind1 miben ülsz ha csattansz) a másik meg az említett virsligumik! azért biciklikerekeken guruló suzis ne érezze már hogy 160-al mehet!!! a múltkor is leelőzött egy Wagonermeg győr és szombathely között! nagyon érezte a verdát, kanyar előttünk ő előz mert viszi a gép! széép üveghangon ment el mellettem! aztán 10 km után mögötte álltam a pirosnál! akkor ki volt potenciálisabb vesedonor????

 

Üdv

haetes

Előzmény: az igazságos (18744)
Törölt nick Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18764

hali

 

sajnos még nincs meg a ceed-em, de a ford focusban erre van egy trükk! kétszer becsatolod a csatiba egymásután és elhallgat!

 

Üdv

hae7es

Előzmény: mozes76 (18761)
ilias Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18763
Az olajhiányt leginkább a csapágy sínyli meg. Oválissá deformálódik.
ilias Creative Commons License 2008.03.03 0 0 18762
Inkább 160-220.000 ford/perc. 80.000 körüli a mechanikus feltöltőké.
Előzmény: az igazságos (18749)
mozes76 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18761

 

Tudja valaki, hogy lehet a biztonságiöv sípolását kiiktatni.

A garázsba való beálláskor mindig besípol és nincs kedvem azért a 8 méterért bekapcsolni az övet. Pláne akkor zavaró, ha megállás előtt már rutinból kioldom és akkor hallgathatom kibeszálláskor és tolatáskor végig.

Nincs neki valami biztije, amit ki lehetne szedni?

mozes76 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18760
Te hol frissítettél?
Előzmény: zenesz1 (18754)
kvitamin Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18759

Hogy mennyire szalon azt nem tudom, de majd kiderül  :-) Annó egy imerősöm u.ott vett szintén szalonkocsit, csak az Rió volt, neki bejött nagyon a gép, így remélem nekünk sem lesz gondunk vele.

Az átvétel rövid idejében én is reménykedem hiszen a kocsi már ott van így "csak" a papírra kell várni. Mondjuk a magyar hivatalok ügyintézése, hát ...  :-)

Előzmény: KiberLovag (18758)
KiberLovag Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18758
Mivel szalon, így jó sansszal megkapod a taliig... :) Nekem a THM kicsit soknak tűnik, mintha ott jönne vissza az ajándékok egy része, de rosszanak azért nem mondanám a bizniszt... persze tudni kéne, hogy a szalonautó mennyire szalon... :)
Előzmény: kvitamin (18756)
KiberLovag Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18757

Csak hogy el ne feledjétek:

 

http://ceedservice.extra.hu/ még mindíg a toppon...

 

és lecseréltük a régi bugyuta fórummotort is, van már sokkal jobb, meg szebb, sajna az adatbázis-importot megszívtuk, mindegy, a fenti főoldalról a régi is elérhető még csak olvasható módban... :)

 

Az új fórum meg itt: http://ceedservice.extra.hu/phpBB2/index.php

 

Csillog villog... ész persze ne feledjétek, márc 16-án tali a Lurdy-nál 15h-kor... részletek az új fórumon... :)

kvitamin Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18756

Sziasztok!

 

Múlt hétvégén ellátogattunk egy keresekedésbe asszonykámmal, s lefoglalóztunk egy szalonautót, 1.6 CRDi SW-t, EX és el. csomag +, ajándékba adnak egy navigációt és a tolatóradart is így 4.7 milla a számla. Jó ár szerintem :-) No és a használt kocsit is 100al többért számítják be, mint másutt!  THM "csak" 6.3 lesz.

Főleg úgy szép az egész, hogy korábban pl. OFF Astra H Caravanrá milyen ajánlatokat kaptunk...1.7DTH, Essentia plusszal a legkedvezőbb (! egészségügyi kedvezménnyel!) lett volna kb. 4,4 milla és se 4 el. ablak, se tempomat, se ESP, se ülésfűtés, alacsony árú beszámítás, no és ugye írtam h nagyon gyengén megy a C'eed-hez képest.

Már várom nagyon mikor vehetjük át, a bank már kipipálva, most az okmányiroda, egyebek vannak intézés alatt. Nektek az mennyi ideig tartott?

Ha esetleg jövő héten meglesz a kocsi, a 16-ai talira szívesen elgurulnánk :-)

Úgyis akkor lesz a szülinapom, szép ajándék lenne! :-)

 

A rángatástól és egyebektől kicsit félek, de fő az optimizmus, csak nem lesz vele probléma :-)

 

Doki50 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18755
Ma lefagyott a bal első ablakemelőm,a sárga biztosítékot kellet ki-be húznom-tolnom, hogy működjön. Persze, ilyenkor a biztosíték tábla fedeléről leesnek a kitámasztók.
zenesz1 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18754
Petikém TE NE félj a frissittéstől !attol biztos h nem lesz rosszabb- sőt csendesebbé s 1enletesebb járásuvá szinte turbojuk nélkülivé válik . ÉN ezt TAPASZTALTAM.
Előzmény: piti81 (18747)
zenesz1 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18753
Én FANATIKUS japános VAGYOK- honda civicem volt imádtam - de A ceed után biza nem ülnék vissa - ja és mielőtt megvettem vna kiprobáltam az összes toyotát is - 1edül az avensis ami azért nagyon ott van- ja+2milláért . a tőbbi minden szempontbol vicc a CEEDHEZ KÉPEST.
bago_ Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18752
Sziasztok!

Nem ide tartozik tudom, de a Suzuki fórumról hadd ne nyilatkozzak most itt, hogy ott milyen a hozzáállása a tagoknak stb stb.

Off Suzuki Sedan, 2002-eset On szerintetek hol érdemes meghirdetni?

Választ bárkitől is, de előre nagyon köszönöm!

bago

ui: ára kéne a Cee'd hez :$
V imre Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18751

Megadta magát a flash drive olvasó cucc. Menet közben 1et siipolt s annyi. A mode gomb pedig átszöki, vgyis a CD után a rádióra vált. Járt még iigy valaki?

 

KiberLovag Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18750

Swift kontra Cee'd vitához hozzászólnék... tehetem, hisz az 1.6 CRDI Cee'd-em előtt egy kicsit megtuningolt 1.5-ös SwiftII-őm volt...

 

Egyfelöl a két kocsi tök másra való, más kategória...

 

Swifttel autózni dodgemes... ha nem nyomod neki, nem is élvezed, a veszélyesség sokmindentől függ persze, észnél kell lenni...

 

Cee'd nekem más... nem akarok nyomakodni... de be is engednek... és nem taposom a belét, ha benzines lenne, akkor se tenném... néha persze odalépek, de az más...

 

Gyorsulásban a Swift odaver, ez tény... a fékekről meg másként kell beszélni... a Swift iszonyúan jó kanyarsebessége miatt előbb elmelgítem a Cee'd négy tárcsáját, mint annak az első tárcsa/hátul dob kombinációját (tartós sportos vezetés mellett)...

 

nagy sebességről hirtelen fékezésben viszont a Cee'd nyer... ahogy rugalmasságban, és végsebességben is...

 

(megjegyzés, a swift váltóáttétele sokat számít ám a fentiekben)

 

De mondom, a két autó tök más fazon, így az egész fenti értelmetlen, és pusztán elméleti...

az igazságos Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18749
minden turbófeltöltöltőnek jót tesz ha olyan üzemelés után, amikor a turbó nagy fordulatszámon dolgozik, nem állitjuk le azonnal a motort.

Nagyon egyszerű magyarázata van ennek, éspedig az, hogy a turbófeltöltők maximális fordulata akár 100.000 1/perc is lehet !!! nem tévedés !

A pörgős üzem után hosszú idő kell a teljes leállásig és ha a turbó lelassulása előtt állítjuk le a motort akkor bizony a megszünő olajnyomás ugyebár nem biztosít megfelelő kenést a feltöltőnek.
Előzmény: ilias (18748)
ilias Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18748
Más kocsinál olvastam, hogy kb.1 perc elég a turbónak, városi használat esetén meg szinte semmi, de tilos leállítás előtt felpörgetni.
Előzmény: drq (18726)
piti81 Creative Commons License 2008.03.02 0 0 18747

elhiheted én sem fogok frissíteni rohanni, hogy menjen lejebb a fogyim meg elkezdejn rángatni. :-) Majd ha tényleg produkál akkor elgondolkodom rajta.

 

 

Előzmény: neho (18746)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!