Azon kívül, hogy nem Privilege és valóban nem stimmel az extra lista szép állapotban van. Egy misét megérhet, de szerintem sem magyar az autó, ez esetben akár kétszer ennyi is lehet benne, akkor meg sok ennyi érte.
A legenda szerint bankos és magyar. Én annyit szúrtam ki rajta, hogy nincs hologramos matrica az első szélvédőn, és az extralista sem egyezik a képeken látható állapottal.
Ha valakinek lenne építő jellegű észrevétele, megköszönném.
Most, hogy írod, nem is, igazad van. Te voltál az a galád. Viszont Zoltán is ismeri, mert vele is beszéltem e témakörről, a két mester nincs is olyan távol egymástól.
Nekem Zoltán ajánlotta a Kovialarm-ot. Nem bántam meg, habár nagyüzemben szerelnek, de minden adott autó egy kicsit más megoldásokat kap, vagyis egyedi.
Ha nem nagy baj, nem írnám le itt a nyílt fórumon, hogy a miénkben mi van, legyen elég annyi, hogy komplett rendszert kínál.
Alapvetően szinte mindegy hol csinálod, a lényeg, hogy megbízz benne és értsen a Renaulthoz, ne a tiéd legyen az első amit csinál!
A minimum amiben érdemes gondolkodni az valamilyen mechanikus + elektronikus védelem. Miután nekünk már a második Scenicünk van nem saját akaratból, így nekünk dupla van mindkettőből, plusz egyéb "nyalánkságok". Scenic II esetén a napokban is szóba került a középső box mozgatásának tiltása (ha van benne), ami megakadályozza az OBD csatlakozóhoz való hozzáférést az utastérben.
Ezen felül a személyes azonosítás, gravír és/vagy UV festékes védelem, szabotázs védett műholdas nyomkövetés. Ez utóbbi akár a Cascot is kiválthatja, mert több cég a havi dijért nem csak a felügyeletet adja, hanem Eurotax értéken fizet ha mégis ellopnák a vasat.
Azóta alámásztunk, borítót bontottunk, kopácsoltunk, matattunk, és semmi. Tehát bejött a dolog, amit írtál az egyik pillanatban oké, másikban nem témáról :(
Az jutott még eszembe, hogy nem lehet, hogy a gyári immo nem engedi indítani? Ha az a bibis, milyen tüneteket produkálhat?
Igen Uram, ez számomra egyértelmű. Még akkor is, ha éppen nem úgy lenne. Neten megmondani ennyiből, hogy pontosan mi a hiba, az szerintem orosz rulett. :)
Igen, ha például elkopik a bronzkefe, ami a kollektornak adja át az áramot és a testet és feltámaszkodik a tartójára, akkor bizony egyik pillanatban még jó, a másikban meg nem. Meg még ezeregy oka lehet, hogy miért nem indul.
Első körben én szereznék egy tuti akksit, vagy egy másik autót és egy bikakábelt, ha úgy beindul, akkor az akksi kuka.
Lehet, hogy a haldokló akksi el tudja látni a fogyasztókat még árammal, de az indítási ciklusban fellépő intenzív és nagy árammennyiséget már nem tudja biztosítani.
Ha így sem indul be, akkor lehetne kopogni az önindítónál, habár ennek eredménye erősen kétséges.
Ha halk villanymotorzúgás hallatszik, miközben "önidítassz", akkor nagy valószínűséggel a bendix halálozott el. Ez pedig önindítócserét jelet, hacsak nem állsz neki bendixet cserélni rajta odahaza. Mondjuk ekkor is rendelkezned kell egy jó bendixszel.
Hozzáteszem a neten keresztül diagnosztizálni felettébb lutri kategória.