Keresés

Részletes keresés

czzf50 Creative Commons License 2006.03.15 0 0 164
"A Gartner 32 kocsi szokott lenni."

Hmm. Mindig megszámoltad? Mindig 32 volt? :-)
Előzmény: Sinbiciklis (162)
k_n Creative Commons License 2006.03.15 0 0 163

2 viszonylag jó állapotú kocsi UD-ről:

 

 

Sinbiciklis Creative Commons License 2006.03.15 0 0 162
A Gartner 32 kocsi szokott lenni. Az ellenvonatnak nem láttam a végét(elejét). Ugyan ez közúton?
bsasa Creative Commons License 2006.03.15 0 0 161

Azt,hogy több közlekedne-e azt én nem mondtam.

 

De azt tudom,hogy nem egy olyan szálítót ismerek akik már áttértek a közúti fuvarozásra a kiszolgálásuk ill. ki nem szolgálásuk miatt.

Előzmény: Törölt nick (160)
bsasa Creative Commons License 2006.03.15 0 0 159

Jelen esetben ez mindenképpen annak a jelentése,hogy a szolgáltatás,kiszolgálás szinvonalát úgy szervezzuk,hogy ne akarják igénybe venni.

Előzmény: Törölt nick (158)
bsasa Creative Commons License 2006.03.15 0 0 157
Dehogy is. A sok Suzukitól nem látod a többit.
Előzmény: GaGe (156)
GaGe Creative Commons License 2006.03.15 0 0 156
Elsűllyedt?
daniel81 Creative Commons License 2006.02.11 0 0 155
Már látod a vonatot, de még mindig 20 perc míg ideér:(
Előzmény: bsasa (154)
bsasa Creative Commons License 2006.02.10 0 0 154

Ez a vonal rendkívül elhanyagolt. A MÁV tudatos vonallezüllesztés áldozata. A vonal leépülése az 1980-as évek elején kezdődőtt. 1982(?)ben aszemély forgalom elől lezárták,mivel a 2-es vonalon az alagút felújításakor jelentkező hatalmas tehewrforgalmat erre közlekedtették. Mivel a gyenge alépítmények miatt csak 424-esek vontatták a t.vonatokat ezért inkább autóbuszokkal vitték az utasokat. Aztán a visszaállított személyforgalmat is kezdték leépíteni. A vonatok Komárom helyett csak A-füzitőig közl.tek.

A megmaradt ipar azonban életben tartotta,tartja a vonalat. Sajnos nagyon rossz kezekben van az irányítása pedig a kivülállók számára is jól láthatóan komoly teherforgalom zajlik. A kiszolgálás viszont csapnivaló.Sokszor napokba telik amíg Dorogról,Esztergomból-A-füzitőig,vagy viszont eljutnak a kocsik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: wieselburg (152)
GaGe Creative Commons License 2006.02.09 0 0 153
A pálya Nyergesújfalu-Esztergom között tűrhető, NYerges és Füzitő között viszont elég gáz.
Számszerűsítve:
Esztergom - Esztergom Kertváros: 60 km/óra
Egom Kertváros - Nyergesújgalu: 50 km/óra
Nyerges - Almásfüzitő : 40 km/óra

A Suzuki vonatot régebben Púpos, mostanában Remot daxli visiz, de állítólag van Csörgős tehervonat is.
Előzmény: wieselburg (152)
wieselburg Creative Commons License 2006.02.09 0 0 152

Üdv Mindenkinek!

 

MOst regeltem ide, a következő lenne a kérdésem. Ingázom rendszeresen már vagy 7 éve Bp-Óvár közt. A füzítői állomás az elmúlt években nagyon ki volt pusztulva, de kb egy éve rendszeresen tele van egomi suzukikkal megrakott szerelvénnyel. Olyan állapotban van az Egom-Almás vonal, hogy Bz-ken kívül más is használja? Vagy a jappok hozatták rendbe? Mióta? Miért nem egyből, a gyár indulása óta???

 

Köszönettel!

 

W

 

aeomega Creative Commons License 2006.02.09 0 0 151
Ez is tehervonat :)

26-044 Creative Commons License 2006.02.03 0 0 150
T 93312 Sopron felé......
Előzmény: Zolcsi67 (134)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.01.30 0 0 149

Ma reggel Gigant-orgia volt a Déli összekötő Fc felőli végénél:

Bejáratra várt egy teher a 047-tel, mögötte a 041 várta szólóban , hogy ő is kapjon egy szabadot, szembe meg eldübörgött szintén teherrel a 144.

E-973 2.0 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 148
Dunaújváros kikötő kiszolgálásáról tud valaki valami használhatót? Egy Szergej jár arra, mert elég meredek a pálya. Ez a kép néhány napja készült, üres acéllemezes kocsikkal tolat a rakparton.
Előzmény: _nyunyuka (147)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.01.27 0 0 147

Van, aki magyarázat után sem érti :-)))

 

Én jobban szeretem a szép kerek számokat mint pl. 80000 :-).

Előzmény: czzf50 (146)
czzf50 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 146
594-2? Annak mi értelme lenne? :-)

Van olyan, hogy 595/595-2 és 594-1/594. Szép hosszú átlós vonatok.
Előzmény: GaGe (145)
GaGe Creative Commons License 2006.01.26 0 0 145
Személyvonatoknál van rá példa tudtommal, 594-1, 594-2...
Előzmény: 1047 005-2 (144)
1047 005-2 Creative Commons License 2006.01.25 0 0 144
"40630-1 Hegyeshalom-Fradi, 40630-2 "

Ez zavaros.40630 vagy 40630-1 más verzió nem létezhetne.
Előzmény: GaGe (143)
GaGe Creative Commons License 2006.01.25 0 0 143
De akkor meg van jelölve, hogy pl 40630-1 Hegyeshalom-Fradi, 40630-2 Fradi-Lökösháza.
De itt szimplán 40630 volt írva...
Előzmény: czzf50 (139)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.25 0 0 142
aha értem:-))))
Előzmény: czzf50 (141)
czzf50 Creative Commons License 2006.01.25 0 0 141
A profiknak nincs rá szükségük. :-)
Előzmény: k.novotny (140)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.25 0 0 140

xxxxx-1, illetve xxxxx-2

Előzmény: czzf50 (139)
czzf50 Creative Commons License 2006.01.25 0 0 139
"40630 indúl Fradiból, a 631 és 633 Fradiba megy a vonatszám miatt."

Ezt a hülyeséget azért ne terjeszd. A nemzetközi vonatok egyazon szám alatt mennek végig az országon, akár páros számmal is beléphentek a határon és mehetnek azzal Budapestig, majd tovább mondjuk Lökösházáig.
Előzmény: GaGe (136)
m61019andras Creative Commons License 2006.01.25 0 0 138
Köszönöm szépen a választ.
Előzmény: GaGe (136)
1047 005-2 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 137


2006.01.21. Kecskemét
GaGe Creative Commons License 2006.01.24 0 0 136
40630 indúl Fradiból, a 631 és 633 Fradiba megy a vonatszám miatt.
Fordában nincs benne egyik vonat sem, sztem szabdteheresk csináljak, magyarán Fradi, Győr vagy Hegyeshalokm, mozdony meg ami jut rá.
Előzmény: m61019andras (135)
m61019andras Creative Commons License 2006.01.24 0 0 135

Beteszem ide is, mert a nagytopicon nem jött válasz:

 

Lehet, hogy már volt valamikor csak átsiklottam fölötte.

 

Lenne egy olyan kérdésem, mely bár lehet, hogy titkos adatokat tartalmaz :-), mégis érdekelne.

 

Tehát van egy tehervonat Fradiból 40630, 40631 és 40633 vonatszámban, mely ha jól tudom gabonát szállít Rotterdamba Fradiból. Az lenne a kérdésem, hogy melyik vasúttársaság csínálja ezt a vonatot és milyen mozdonnyal?

Zolcsi67 Creative Commons License 2006.01.20 0 0 134

Jó dolog este Keresztúron kocsmázni, reggel meg Kelenföldre jönni dolgozni:

Az a szerelvény (NABI-buszokkal, stb.) ami este 11-kor még Rákoson ácsorgott, reggel 9-kor a bartók Béla úti felüljárón döngetett el a fejem fölött a 143-as Gigant által vontatva.

Géppityu Creative Commons License 2006.01.19 0 0 133

Amúgy sejtettem, h. valami ilyen arány lehet a dologban, de ha igaz az, h. behozzák a szenet 40 Eas vagy Fals kocsiban oroszéktól, elviszik Visontára, akkor utána gyakorlatilag üresjáratban kell visszaküldeni őket a keleti végekre. És ez eléggé nem úgy hangzik, h. ezen lenne rentábilis a fuvarozás.

Ezek után egy pillanatra gondolkodjunk el a rentábilitáson. Ha ténlyeg igaz az, amit ti is mondtok, h. ez a kombinált fuvarozási "jó világ" a román csatlakozásig tart, akkor nem tudom mihez lehet majd kezdeni a sok átépített konténerszállító és Ro-La kocival, pláne, ha a dinamikusan fejlődő egységesítés odáig fajul, h. Rotterdamban felpakolják a konténert, egy mozdi elhúzza Isztambulig, és se magyar mozdony, se magyar kocsi  nem kell. Lehet, h. még bérbe sem kell senkinek.

Előzmény: daniel81 (131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!