Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2014.10.19 -1 0 91175

a GF 31-98-ról beszélek, ami a Volánbusznál egyedi autóbusz volt.

 

Egyedi 260-as.

 

Nem mástól vásárolták.

Gyári új kocsi volt.

260-as.

2356-os motorral.

 

1980.01.10-én érkezett és a Budapest-Dorog-Esztergom vonalon dolgozott egyetlen szólóként a csuklósok között.

 

Nagyon ment.

Sajnos egyetlen Budapest-Süttő-Budapest kanyart mentem vele.

 

Nem tudom mi lett a sorsa.

 

--------------------------------------------------

 

Különbözött minden más volánokhoz került 260-tól.

 

FAV 20 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91174

Sok buszt eladott a BKV és ezeknek a 260-asoknak megszüntették a hátsó ajtajukat. Volt kék fehér, piros fehér, zöld fehér. Eleinte én összetévesztettem a 266-os buszokkal, de a rendszám az árulkodott, meg a színük, na meg az első ajtó.

Előzmény: trizs77 (91171)
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91173

2-2-0 az nem 260.32 lesz, az a 260.43-as. De mivel olyan akkor még vastagon nem létezett, ezért szerintem valami BKV eredetű géppel kísérletezhettek.

Előzmény: IKARUS.280 (91172)
IKARUS.280 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91172

Tehát egy 260.32-es. 

Hát lehet, én nem tudom.

De a 2156-osak már a 180-asokban és 556-osokban is voltak. De asszem változtatták őket a 200-as családra. De az 1. 250-es is 2156-os szívó volt, nem??

Előzmény: trizs77 (91171)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.19 -1 0 91171

A VolánBuszhoz vagy 1979-ben, de inkább 1980-ban jött az első 2356-os motor.

Egy két ajtós Ik-260-ba volt beszerelve, amiből akor egy db volt az egész országban lévén 2-2-0 ajtó képletű helyközi kivitel volt.

 

 

IKARUS.280 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91170

De, sztem léteztek már akkor is.

Előzmény: ckg471 (91168)
ckg471 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91169

:D :D

Előzmény: Liner Linien (91167)
ckg471 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91168

Ezek a motorok szerintem még nem léteztek 1978-ban vagy azelőtt.

Előzmény: IKARUS.280 (91165)
Scatty29 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91166

Hát igen az Ikarus a buszok Rollce Royce-a!!!

Előzmény: masstransit (91161)
IKARUS.280 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91165

Én is erre tippeltem.

Akkor még Csepel 5 fokozatú váltóval van szerelve?

A szívómotorban szinte biztos vagyok. Vagy esetleg D2156 HM6UT? Vagy MT6U? Vagy 2356-os? 

Előzmény: bi-02 (91164)
bi-02 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91164

zerintem 250.12

Előzmény: IKARUS.280 (91162)
suraki1 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91163
Nameg eleve magasajtós.
Előzmény: trizs77 (91160)
IKARUS.280 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91162

És milyen altípus lehet?

Előzmény: Scatty29 (91159)
masstransit Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91161

Még simán rendberakható lenne. Istenem, mit ki nem bírnak ezek a régi kocsik.

Előzmény: Scatty29 (91159)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91160

Ajtó kilincsből ítélve 1978 előtti.

 

 

Előzmény: Scatty29 (91159)
Scatty29 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91159

Ja, 194-es Oroszföldről. :)

 

Ez mikori évjáratu lehet ez az Észt 250-es?

http://img01.avto-nomer.ru/131228/o/ee720.jpg

Előzmény: norbee601 (91157)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.10.19 0 0 91158

194-es. A 196-os a csuklós volt.

Előzmény: norbee601 (91157)
norbee601 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 91157

196-os, nem semmi. (Bár úgy rémlik, gyártotta a Volvo azután is hogy az Ikarus kiszállt a buliból, de akkor is van némi közünk hozzá)

Előzmény: Scatty29 (91156)
Scatty29 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 91156
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 91155

Az volt az igazán szép, amikor ezt Zsámbékon kaptam le, amint éppen egy köves-földes parkolón próbált átvergődni...

Előzmény: BENczúr utca (91154)
BENczúr utca Creative Commons License 2014.10.18 0 0 91154

Mostanában inkább a 263-as és egy Neoplan jár, de valóban nagyjából csak Fót helyiben lehet ezt is fotózni.

Előzmény: FJX-197 (91153)
FJX-197 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 91153

Százéve ez a helyijárat törzs busza.

Előzmény: Törölt nick (91152)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.17 0 0 91151

Nincsenek. 

Előzmény: Törölt nick (91150)
BPO-105 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 91149

Ha már 400-asok: a két Karlovy Varyba került 435-ösnek (a 80-as évekbeli gépet nem számítva) mi a vázszám eleje?

Az nyilvánvaló, hogy TRA435V4*P*CZ, de mi van a csillagok helyén? (A második ismeretlen minden valószínűséggel 1-es vagy 4-es.)

lobbanórotor Creative Commons License 2014.10.17 0 0 91148

OFF Jól látom, hogy az a panelház csehszlovák építőjáték-készlet felhasználásával készült? :) Nekem volt olyanom, abban voltak hasonló elemek. ON 

Előzmény: Votom (91147)
Votom Creative Commons License 2014.10.17 0 0 91147

1:87 Ikarus 415:

FAV 20 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 91146

Ha ez segítség.

Előzmény: Törölt nick (91144)
Oodzsii Creative Commons License 2014.10.17 0 0 91145

...még a vakegér is kiszúrja 8)

Előzmény: Blindmouse (91142)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.17 0 0 91144

Ikarus 180-hoz vagy 556-hoz van valakinek műszerfal leírása?

Scatty29 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 91143

165 db, reális szám?

Előzmény: norbee601 (91141)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!