trizs77
2014.10.19
-1 0
91175
a GF 31-98-ról beszélek, ami a Volánbusznál egyedi autóbusz volt.
Egyedi 260-as.
Nem mástól vásárolták.
Gyári új kocsi volt.
260-as.
2356-os motorral.
1980.01.10-én érkezett és a Budapest-Dorog-Esztergom vonalon dolgozott egyetlen szólóként a csuklósok között.
Nagyon ment.
Sajnos egyetlen Budapest-Süttő-Budapest kanyart mentem vele.
Nem tudom mi lett a sorsa.
--------------------------------------------------
Különbözött minden más volánokhoz került 260-tól.
IKARUS.280
2014.10.19
0 0
91172
Tehát egy 260.32-es.
Hát lehet, én nem tudom.
De a 2156-osak már a 180-asokban és 556-osokban is voltak. De asszem változtatták őket a 200-as családra. De az 1. 250-es is 2156-os szívó volt, nem??
Előzmény: trizs77 (91171)
trizs77
2014.10.19
-1 0
91171
A VolánBuszhoz vagy 1979-ben, de inkább 1980-ban jött az első 2356-os motor.
Egy két ajtós Ik-260-ba volt beszerelve, amiből akor egy db volt az egész országban lévén 2-2-0 ajtó képletű helyközi kivitel volt.
IKARUS.280
2014.10.19
0 0
91165
Én is erre tippeltem.
Akkor még Csepel 5 fokozatú váltóval van szerelve?
A szívómotorban szinte biztos vagyok. Vagy esetleg D2156 HM6UT? Vagy MT6U? Vagy 2356-os?
Előzmény: bi-02 (91164)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!