Kérdezd meg a Duna autónál, mert én most veszek ott egy vesta-t , és ott minden eladott autóhoz adnak zárható tanksapkát. De ha nincs, akkor megrendelik.
Tegnap délután átvettem a szalonból a kocsit. Még nem sokat vezettem, de majd hétvégén a családlátogatáskor hosszabb távon is kipróbálom. Elég sokat fogok közlekedni az autóval (évi 20-25 ezret), majd beszámolok a tapasztaltakról, fogyasztásról. Vonóhorgot nem tetettem fel, mert tesztautót vásároltam és nem akartam újra levizsgáztatni, amúgy is évi 2-3 alkalommal kellene futót húzni, arra meg ott lesz a másik autó. Tetettem fel az ajtókra szélterelőket. A zárható tanksapka sajnos nem jött meg időbe, elgondolkoztam még a csomagtér tálcán is, de 15 eFt-ot kicsit sokalltam érte, de végül is egyszer kell megvenni. Egyenlőre ennyi. Majd teszek fel képeket is.
A hozzászólásokban már volt erről szó korábban. (Talán a 100-140 közt valahol) Említette valaki, hogy simán lehet a win ce-re telepíteni az igo-t. Vesta esetében a gps vevő adott ráadásul.
Azt szeretném kérdezni, hogy a veszta gyári navigációjára az iGO T rá lehet e tenni? Most szeretnék egy ilyen autót venni, de azt a navigációs programot nem ismerem, és már elég sok programot kipróbáltam, de az igo val voltam a legjobban megelégedve.
Ma voltam aláírni a papírokat, így a jövő héten boldog tulajdonosa leszek egy korianderbarna Kalina Kombi Luxnak. Megérdeklődtem a Vesta kombit, elvileg április elejétől forgalmazzák majd, ugyanaz a felszereltségek lesznek (Standard, Comfort, Lux). 1,6-os motorral 106 lóerős. Ára: Standard 4 millió alatt, Lux 4,3 körül lesz.
Na úgy látszik egyrugóra jár az agyunk. Egy S60 2.4d volvom volt előtte. Úgyhogy nekem nem hangzik furán, és szerintem az itt fórumozóknak sem. Az més kérdés, hogy aki nem lada tulajdonos és felül a totalcar és néhány más kritikának, az biztos nem.érti ezt.
Szia.Mivel ausztriába járok vele dolgozni,ott szoktam ömw 100-ast vagy a Jet kuton van 98-as.Én már mértem takolástól tankolásig akkor kerek 8ra jött ki a fogyasztás.Itthon evot tankolok.SZámitógép pontosan számolja,420km-re tankoltam 33l benzint.Zörgésem nincs,legalábbis én még nem halottam.
Nekem 8.3 l/100 az átlag a komputer szerint. Még soha nem sikerült 8l alá vinni, de az is igaz, hogy elég hosszú a lábam, szeretek dinamikusan közlekedni. Egyszer azért lemérem mechanikusan is, tankolástól tankolásig, hogy ne csak a számítógépre hagyatkozzam.. Korábban már írtam, hogy 120km/h-nál nagyobb tempónál nálam recsegésszerű hang jön mindkét első ajtóból, vagy tükrökből, nem tudom eldönteni. Olyan mintha egy marék apró kavics zörögne egy fém tálban. Nálad nincs ilyen? Amúgy ezektől eltekintve teljesen ok a gép. Nagyon szeretem, egy pillanatra sem bántam meg, hogy mellette döntöttem. Te milyen benzint tankolsz? Eddig én az OMW 100 plus-al mentem. Most már újra 400Ft felett van az ára, úgyhogy kipróbálom az OMW 95 maxxmotion-t, kíváncsi vagyok lesz e különbség az autó dinamikájában, fogyasztásában.
Kérdeztem,de nem mondtak rá semmit.Legalább nem kell sötétbe vezessek.Nekem is lehet hallani kormány tekerésnél a nyekergést.Majd legközelebb szólok nekik.kb 4750km van az enyémbe.Fogyasztás 4 személlyel 140tempomat kerek 8liter.Itt helybe 7,3.Nagyon elégedett vagyok vele.Nekem mennyi a fogyasztás? Esetleg valami észrevételed van amit jó betartani?
Nálam a Vestan a kormány állóhelyzetben balra történő tekerésekor hallatszik toronycsapágy hibára utaló nyekergés. Régebben is volt már ilyen, de egy idő után magátol elmúlt. Most kb. 2 hete nyekereg, de már újra csökkent a mértéke úgy 80%-al. Létezne, hogy a toronycsapágy így viselkedik, ha nem jó? Egyáltalán kimehet 7000 km után? És ha nem az a hiba akkor mi lehet ez?
Úgy hallottam, április vége a behozatal. Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy végre lesz e megfelelő promóciója a ladának. A vesta sedánnak a reklámozása nem volt túl erőteljes, hogy finoman fogalmazzak. Sokkal több autót lehetne eladni, ha hajlandóak lennének egy pénzt in"vesta"lni némi márkanépszerűsítő kampányba. Egy kicsit elkényelmesedett az inportőr, az első év eladásai után úgy gondolhatta, hogy különösebb erőfeszítés nélkül lehet jó eladási számokat produkálni. Hát nem lehet. Elhúznak a kategória társak, mert ott van 2%-os, meg néha 0%-os kamat, (a ladara 9-10%), vannak időszakos kampányok, stb. Pedig olyan "népautó" potenciál van a grantákban, kalinákban ami egyetlen más jelenlegi márkában sem. A vestak mérete, helykínálata, felszereltsége, stb. olyan ár/érték aránnyal bír, ami szintén egyedűlálló, csak hát nem tudják a népek. Több mint két évvel a visszatérés után, bármennyire is jól esnek nekem is a rácsodálkozó tekintetek az utcán, nem itt kellene tartani, hanem ott, hogy ja láttam a reklámját, én is kipróbáltam, stb. Meg lehetne ismételni a suzuki swiftek sikertörténetét mert nagyon nagy igény van kis hibalehetőségekkel bíró, jól felszerelt, olcsó fenntartható vasakra, és a lada pont ilyen!
Okosat nem tudok neked mondani, de úgy gondolom egy szakszervízből nem kellene egy garis autót, sőt.egy garancia nélkülit sem úgy elengedni,.hogy "bocs nem tudjuk mi a baja". Ha nem tudjuk keressük, ha nem találjuk, kicseréljük sorban a lehetségs ketyeréket, kábelkötegrészeket stb. Ez lenne szervíz dolga. Olajszintet nézni, olajat cserélni, ablakmosót ellenőrizni óránként 8-10 ezerért, bárki tud, aki egyszer kétszer már.felnyitott életében egy motorháztetőt. Remélem megoldódik a.problémát, ha kiderűl egyszer mi volt a gond, írd meg légyszi itt a fórumon, tartok tőle, hogy az én vestám időszakos akkumlátor lemerülésére is ad majd tippet a te megoldásod!