Keresés

Részletes keresés

garfonya Creative Commons License 2006.04.18 0 0 561

Szia!

518-as hozzászólásomat ajánlom figyelmedbe. Eddig én legalábbis jobb megoldást nem láttam még a piacon.

Előzmény: nagykerekű (560)
nagykerekű Creative Commons License 2006.04.18 0 0 560
Tudom,hogy már volt róla szó a topicban,de most,hogy lassan letelik a bejáratós időszakom,erősen gondolkozom a hangosításon.Nincs vkinek infoja,hogy milyen lehetőségek vannak a piacon?
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.18 0 0 559

Semi gond , elolvastam azt is és tényleg vannak tanulságos irások is.

Egymás tapasztalataiból tanulunk....

 

Előzmény: baphomet (557)
helloman Creative Commons License 2006.04.18 0 0 558
MatulA+ kisregénye tanulságos. Érdemes elolvasni...
Előzmény: baphomet (557)
baphomet Creative Commons License 2006.04.18 0 0 557

Egy másik ER-6N fórum (ha valakit érdekelne, persze csak ez után...):

 

http://www.sportmotor.hu/motoros_forum/kawasaki/?cmd=showtopic&id=412

mic71 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 556
Spec az "ilyen jó motorom még nem volt" részre gondoltam.
Előzmény: Törölt nick (555)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.17 0 0 555

Melyik részével nem értesz egyet kedves mic71 ? :-)

Te is márkatárs vagy , hiszen azóta is járok a KTM kereskedésbe , és nosztalgiával gondolok az eltöltött napokra , mikor a hátsómat rázta a gép de veszettül.... :-))

Nem azért váltam meg tőle , mert nem volt jó , hanem azért mert nem volt elég kényelmes..... ez pedig az öregecskedő testemnek pont megfelel :-) !!!

Kiöregedtem a KTM-s korszakból :-(

Majd 50 éves korom felett HD-re fogok váltani ha a Jóisten is úgy akarja.....

De addig még van pár év....

Üdv nektek is......

Előzmény: mic71 (554)
mic71 Creative Commons License 2006.04.17 0 0 554
Nana, a KTM-ről már megfeledkeztél?:)))
Előzmény: Törölt nick (553)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.17 0 0 553

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok minden kedves márkatársnak.

 

Azt csak megerősíteni tudom , hogy ilyen jó motorom még soha sem volt .(pedig volt egy pár és ki is próbáltam többet)

 

Sajnos nem megy bele a kilométer , mert sárban nem hozom ki  a garázsból (féltem a hűtőt )

 

Lehetne már igazi tavasz vagy valami szárazabb idő :-(

Rage23 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 552

Kösz az üdvözlést! Jó ötletnek tartom a hűtővédő beszerzését. Valakinek le kellene mérni hogy mekkora kell a motorra. Én sajna ebbe még nem tudok előre lépni, mert még várom a motoromat. Remélem sikerül valamit összehozni.

 

Köszi az üdvözlést helloman! A teszthétvégén sikerült kipróbálnom (Győrben) a gépet és nagyon bejött. Segített dönteni, hogy milyen motort vegyek. A megjelenésétől fogva elolvastam az összes tesztet róla amit csak találtam. Nem vagyok még tapasztalt motoros, de nagyon tetszik a könnyű írányítása és súlya. Az elöző motorom egy 400 Bandit volt. Kezdőmotornak tökéletes volt, de nagyobbra vágytam és az ER-6n-ben találtam meg a számításaimat. Fontos volt, hogy az új motorom is naked bike legyen, szerintem az stílus ami a legjobban bejön mindenkinek.

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.04.16 0 0 551

Üdvözlöm az új tagokat !

 

Azt kellene valakinek megszervezni , hogy esetleg méretre gyártott hűtövédőt hogyan lehetne "lezongorázni"......

helloman Creative Commons License 2006.04.16 0 0 550

Kedves BlueFazer! Köszi a választ. A Te és Csernus doktor javaslatára: "bevállalom".

 

Kedves Rage23! Gratulálok a motorhoz! Hol próbáltad korábban a gépet? A teszthétvégén? (Mert én is ott szerettem bele végleg.)

Előzmény: BlueFazer (548)
Rage23 Creative Commons License 2006.04.16 0 0 549

Sziasztok!

 

Kb. 1 hete már figyelemmel kísérem a fórum eseményeit és nagy érdeklődéssel olvastam és olvasom. Nagy örömömre, 28-tól én is boldog tulajdonosa leszek egy fekete ER-6n-nek. Én a győri Horse Powernél rendeltem meg és nagyon korrekt kereskedésnek ismertem meg. Az 1000-es szerviz kb. 15000Ft-ba fog kerülni. Remélem mire oda kerülek akkor így vélekednek a dologról. Úgy érzem jó választás volt tőlem az Er-6n és alig várom, hogy átvehessem. Amikor kipróbáltam, az valami mennyei érzés volt. Egyből beleszerettem és nagyon nehezen váltam meg tőle, gondolom ezzel sokan így vagytok.

Remélem befogadtok és megoszthatom veletek én is majd a tapasztalataimat a gépről.

 

Amugy a hűtő védő rács engem is érdekel. Várom a fejleményeket a dologgal kapcsolatba. 

BlueFazer Creative Commons License 2006.04.16 0 0 548

Hello helloman! :)

 

A 2-vel ezelötti mocimhoz (Diversion 600) megvettem ezt a Conrad-os riasztót. Az ülés alá szereltem be. És egy kis kapcsolóval tudtam beélesíteni (azt is az ülés alatt). Hibátlanul működött. Kb. 5Eft-ban volt egy kisméretű szirénával (ez is az ülés alatt volt:), de nagyon jól kihallatszott) és a méretben a kütyühöz passzoló kis műanyag dobozzal. Döntésre riaszt. Ahogy oldalsztenderről felállítottam vagy a középsztenderről lelöktem a gépet szépen beindult. Vettem egy villogó ledet is hozzá, de azt végül nem szereltem be sehova;)

Csak ajánlani tudom a kütyüt! Vedd meg bátran! Persze csak ha tudsz forrasztani;)

 

Üdv: Bálna

Előzmény: helloman (545)
helloman Creative Commons License 2006.04.16 0 0 547

Nagy-duzzogva, könny-áztatta arccal elhasználgatom majd mind2 dobozt:o)

Egyébént a GIVI-hez van egy adapterem, csupán az a kérdés, hogy azt hozzá tudom-e fogatni az ER platnijához. (A korábbi vashoz az adapter 4 - a platnin áttolt - csavarral volt rögzítve.

Na mind1. Ezt a 4 napot már valahogy kihúzom...

 

Pétneken hozták le a vasat Bp-ről. Gyorsan be is ugrottam a szalonba, hogy még a dobozban(!!!) megsimogassam. Hát nem patetikus?

 

Előzmény: FurrierS (546)
FurrierS Creative Commons License 2006.04.15 0 0 546
Grat a géphez, és légy üdvözölve. Doboz ügyben annyit tudok hogy a givi gyárt hozzá tartót (adaptert), bp-en a shoxban kérdeztem 13e kb, ha ezt a megoldást választanád lehet engem érdekelne a gyári doboz + adapter akciósan jutányosan :))
Előzmény: helloman (545)
helloman Creative Commons License 2006.04.15 0 0 545

Sziasztok!

 

Miután elolvastam a fórum eddigi tartalmát, és miután április 7-én (a korábban többször hivatkozott akció utolsó napján; az akció lezárását megelőzően 20 perccel:o) leadtam a megrendelésemet egy (schneidig kis hátsó dobozzal felruházandó) fekete színű 6N-re úgy gondolom, hogy a fórum tagjaként engem is el tudtok fogadni.

Ha minden igaz, akkor a paripát jövő hét csütörtökön vehetem át (Békéscsaba, P&A Kawasaki). (OFF Amerre csak járok mostanában, mindig olyan székekkel találkozom, amelyekre tűket szórtak. Nem tudom ki rakja oda őket, de én mindig TŰKÖN ÜLÖK!!! ON)

A hivatkozott kereskedő korrekt volt: az akciós topcase mellé még belealkudtam a listaárba egy bukógombát és egy tankpadot is. (Remélem a bukógomba megbízhatóságát sosem kell majd tesztelnem...)

 

Egy kérdés: Valamelyik márkatárs rendelkezik gyári hátsó dobozzal? Ha igen, akkor akár szóban, akár egy képpel szemléltetné számomra a fogadó-platni felépítését? (Azért érdekel a dolog, mert a korábbi motoromat annak 43 l-es GIVI doboza nélkül adtam el, arra számítva, hogy - elnézve a kawa gyári topcasének méretét - jó lesz az még túrázásra. Így fontos lenne tudnom, hogy milyen megoldással rögzíthetem a dobozt az új gépre.)

 

Más: Vásárlolt már valaki a conrad.hu a motorriasztóból? Tapasztalatok?

Papa0920 Creative Commons License 2006.04.15 0 0 544

Voltam a CSB-ben (de sajnos mérőszalag nélkül).

 

És csináltunk (Péter segített, mert az én telóm csak azt az előző felbontást tudja) 2 képet a z750 rácsáról.

 

Íme:

 

Az én képemPéteré

 

 

Papa

Papa0920 Creative Commons License 2006.04.15 0 0 543

Ja, azt nem írtam az előbb, bár gondolom úgyis látszik a képen, de ez egy vízszintes lamellázatú műanyag rács a hűtő előtt.

(a z750-esé fémből volt és térhálós rácsozatú de sokkal vékonyabb)

 

 

Papa

Papa0920 Creative Commons License 2006.04.15 0 0 542

Itt van két kép (nem tudtam eldönteni, melyiken látszik jobban:)) egy cbf 500-as hűtőrácsáról.

 

A CSB-ben azóta még nem voltam, úgyhogy nem tudtam lefényképezni a z750-esét.

 

Bocsi a rossz minőség miatt, a telefonom ennyit tud sajna.

 

 

 Napsütötte

 

 

 Árnyékos

 

 

Igazából jó lenne tudni, hogy milyen méretbeli letérések vannak a különböző típusok között...

Lehet CSB-be mérőszalaggal megyek majd. (talán ma...)

 

 

Papa

garfonya Creative Commons License 2006.04.14 0 0 541

Az ABS-ről azt írták, hogy jól dolgozik, viszont nem olyan határozott a nyomáspontja, mint az ABS nélkülinek. Én nem próbáltam, de ha ez igaz, akkor minden fékezés bizonytalan lesz. Amúgy elvileg jó dolog.

Előzmény: NTX (539)
garfonya Creative Commons License 2006.04.14 0 0 540
Én olvastam egy tesztet az F ről, ott nagyjából leírták a különbségeket. A szubjektíveket nem írom, mert az ízlés kérdése. Mivel elöl 4kg-mal nehezebb, ezt ellensúlyozták egy nagyobb villaszöggel + más típusú a gumi rajta. Emiatt írták, hogy talán a 6N kicsit maradt "játékosabb" a kanyarokban. Ezt megerősítette egy ismerős, aki szintén az N-el ment többet. Ő mondta, hogy mikor csak tolod vagy felülsz rá, az is más érzés, mint az N. Elvileg az F-et "nyugodtabb" túrázásra tervezték (lásd full idomzat), jobb szélvédelemmel. Ez nem jelenti azt, hogy nem jól kanyarodik, állítólag szépen tartja az íveket, de jobban szeret egyenesen menni, ill. stabilabb a nagyobb villaszög miatt. Pont a hegyesebb villaszöge miatt fordulékonyabb az N. A tesztelők szerint csak erősebb kanyarvadászatkor jön ki a differencia. Az F inkább túrázósabb. Az mindenképp elgondolkodtató, hogy az F tulajdonképpen egy átalakított N, talán ezért az F kicsit piac szélesítésnek/marketing fogásnak/profitemelésnek,stb tűnhet. A következő az én véleményem: Akik itt N-t vettek, valszeg azért, mert (szerintem mindenképp) dögösebb, szexibb, extravagánsabb. Nem hiszem, hogy van köztünk, aki a százegynéhányezer különbség miatt vett volna N-t, hiszen hosszabb távra tervez az ember, ha új mocit vesz, ott meg nem 100ezer számít már egy ekkora összegnél. Amúgy egyikről sem írtak eddig semmi rosszat, hacsak nem figyelmetlenségből vagy hozzá nem értésből(pl a kedvencem nem szó szerint: "kár, hogy nincs benne óra, stb) A végszó úgyis az a közhely, hogy te döntesz, mert te tudod mire kell inkább és főleg, hogy melyik lesz/lett a szerelem első látásra...
Előzmény: NTX (539)
NTX Creative Commons License 2006.04.14 0 0 539

Sziasztok!

 

Kezdő motorosként lennének kérdéseim a tapsztaltabbakhoz, illetve az ER6N 6F tulajdonosokhoz.

Valószínűleg ezt a motort fogom választani első motornak, azonban az ER6F-ről elég keveset lehet olvasni. Mivel nehezebb az eleje, gondolom ez hatással van a menettulajdonságokra is. Van valakinek ezzel tapasztalata? Tesztelte már valaki minkét modellt?

A másik amit nem tudok eldönteni, hogy az ABS mennyire szükséges? Ezzel kapcsolatban mit tanácsonátok?

 

Előre is köszönöm!

 

NTX

garfonya Creative Commons License 2006.04.14 0 0 538
Most titsztítgattam meg a gépet. Sajnos védőrács égető lenne a hűtőre, mert sajna nagyon lágyak a lamellák és volt egy-két nagyobb legyem, darazsam, stb. Be is hajlott kicsit. Ha tudtok ízléseset, szóljatok légyszi. Én is nézegetek.
garfonya Creative Commons License 2006.04.14 0 0 537

Ja, majd elfelejtettem, hogy (már) semmit (autót-motort) sem hagyok ott.

ezzel még több a rossz tapasztalat...

A megvárós a biztos.

Amúgy sem volt hosszú idő és jól eldumáltunk közben...

Előzmény: FurrierS (535)
garfonya Creative Commons License 2006.04.14 0 0 536

Amit említettél kis mizériát, amiatt nem oda vittem, hanem Szavuhoz Érdre.

Egy kicsit tartok a Csb féle hipermodern szervízektől, mert volt már (igaz autóval) rossz tapasztalatom. Modern a hely, flegmák az alkalmazottak, az inspekciók felét nem megcsinálják, hanem kimagyarázzák, hogy nem kell az, csak le van írva, hogy a gyár okoskodjon, meg jó fiú legyen a szemedben, stb. A legtöbbnél nem is lehetsz ott. Szavut egy régi motoros haver ajánlotta. Nem hipermodern, csili-vili az épület, sőt a műhely sem, viszont mindent megcsináltak becsületesen, végig ott álltam mellette, sőt néha segítettem is apróságokat (szeretek segíteni ilyenkor, mégiscsak az enyémet csinálják...) előttem öntötte be az olajat, amit én vittem (Castrol R4 superbike, 10W50 fullsynthetic Tudom ajánlani, ők is jónak mondták, tesztekben is a legjobb, Régi Szentendrei út 258. akciós www.olajshop.hu

3500-3600 helyett 2900/l. 2 liter kell a gépbe.) Amikor kérdeztem valamit, készséggel válaszoltak és a Csb-hez képest jóval olcsóbbnak tűnt: Csb-nél azt mondták 20-25e itt alapon 17e-t mondtak. Mivel vittem az olajat 13-körül jött ki a dolog. Ha nem viszel olajat ők Valvoline 10w40-et adnak. Eredeti Kawa olajszűrőt kapott a gép és a kerékcsapágyaktól kezdve, a karok holtjátékáig mindent megnéztek, csavarokat meghúzták, láncot megfeszítették, stb. Sőt, felhívta a srác a figyelmemet, hogy most meg kellene olajoznia a láncot az előírás szerint, de látja, hogy rendesen fújva van, úgyhogy csak ha kérem, akkor csinálja meg, mert totál rendben van, csak feszíteni kellett rajta, így nem kértem, felesleges lett volna.

Ha oda akarod vinni, először egyeztess azért időpontot telcsin. Nincs is messze amúgy. Én asszem oda fogom ezután (és a fentiek miatt) hordani. Azt is mondták, hogy 900 vagy 1100 még nem gáz. Én 921-el vittem oda.

Nagyjából ennyit tudok mondani a szervíz tapasztalataimról.

Előzmény: FurrierS (535)
FurrierS Creative Commons License 2006.04.14 0 0 535
Ja de legalább szépen néz ki meg látszik rajta hogy igényes ... meg ha csak egyszer kell megvenni akkor nem olyan nagy para.
Az 1000-es szervíz lassan nekem is esedékes lesz ha ezen a héten is jó idő lett volna akkor már biztos vinném én is, majd érdekelnének csb-vel a tapasztalataid ha jól értelmeztem oda viszed, én a kis mizériánk miatt tartok tőlük, persze lehet hogy a szervízben nincsenek bürokratikus akadályok mint ami a különböző dolgok kiadásával átadásával vannak.
Egyébként ott leszel (ott lehetsz) a szervizelés alatt vagy csak beadod egyik nap aztán munkából hazafelé meg elviszed?
Előzmény: garfonya (533)
szpídszter Creative Commons License 2006.04.14 0 0 534

Az alábbi oldalon elég sokféle kiegészítőt találhattok (van amit már láttatok, de sok új is van):

http://www.tagomotocorse.com/kawasaki/er6n/2005/

Remélem nemsokára már Mo.-n is lehet kapni ezen cuccok közül!

 

A 3000 Ft körüli tankpadokkal vigyázzatok, azok valszínűleg 1 idényre szólnak!

Május 1.-én Kunmadarasra kik tervezik az eljövetelt? Jó lenne összejönni 5-6 ER6N-nek. Én tuti ott leszek!

garfonya Creative Commons License 2006.04.13 0 0 533

Én is sokallom. Normál padot már 3e körül lehet szerezni.

Viszont valami olyat rebesgettek a Csb-nél, hogy örök garis a cucc. Ha felpöndörödik, stb... Hogy igaz e? Passz. Én ma viszem a gépet 1000-esre. Ha ilyen sz@r időben mentek mocizni, védjétek a hátatokat, mert szombaton nyomtam a egy Debrecent oda-vissza, kifázott és most egy rossz mozdulattól becsípődött, pedig eddig sosem. Nem tudom, hogy fogok felülni a gépre, de vinnem kell ma a service-be...

FurrierS: én is ezzel a módszerrel rakom fel, talán holnap, mert a szervízben van egy utsó és elrakták nekem.

Előzmény: FurrierS (532)
FurrierS Creative Commons License 2006.04.12 0 0 532
Köszi a tanácsokat, ahogy a lehetőségeimből kitellett betartottam és jó lett az eredmény ... egyébként anyjukat hogy 7e forintba kerül ez a kis öntapadós cucc :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!