Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Én meg annyira ráizgultam erre a Skodára, hogy még a büdös szenci oldalára is elmentem, mert annál a szemtnél volt 4250-ért amikor a 307-est vettem. De már nincsen.
Ez a kis szösszenet most úgy meghozta a kedvem egy élő rally nézéshez! Van még olyan hogy Budapest Rally? Mert ha igen akkor kimegyek. Szégyellem is hogy 5 évig voltam Pécsen és egy Mecsek rallyn se voltam...
Ilyenem lett volna, Bernard Darniche 77'-es Tour De Corse gépe. Oliofiat dekor. Árban is jó volt, 18-ra ígérték, ahhoz képest hogy akkor jelent meg nemrég, a zsidók még 28 körül árulták. Na mondom fasza, 18-ért veszek egyet. Lerendeltem, kb. 6 hónapig vártam rá, akkor derült ki hogy nincs, nem is lesz...........
Én meg pont ellenkezőleg vagyok ezzel.Imádom a privát gépeket,és Nemzetközi versenyről kiadott verziókat.Éppen Zolinak mondtam,hogy sosem voltam C4 WRC rajongó,de mióta látom a különböző nemzeti bajnokságokba,látom a különböző dekorokat amik kiadják az a alakját,nem az unalmas vb-s dekor,meg látom hogy hogyan közlekednek vele a Hollandok,Belgák,Franciák,azóta teljesen másképpen nézek rájuk.
Mondjuk a mi 037-esünket se kisebb név vezette mint Attilio Bettega.
Olvasol a gondolataimban öregem, egyik motormodelles srácnál van egy ilyen eladó, asszem 4500-ért, és bizony nézegettem sokat. :-) Ennyi pénzért ez tényleg ajándék. Az igazat megvallva azt is megbántam hogy eladtam a Fabia WRC-t. Azt nem gondoltam át eléggé sajnos. Ráadásul más nem is gyártja azt, csak a Solido. Ez a Focus és a Fabia előbb utóbb be fog figyelni nekem, addig amíg még elérhetők. Tudod a 20 rongy alatti 037-esekkel az a bajom, hogy nem VB futamosak, hanem a Monza rally-sok azok általában. Egy Vb-s 037-est szeretnék majd, úgyis kijönnek az újabb változatok, aztán kivárom míg lejjebb megy az áruk. Igen 131-es....... Egyszer majdnem lett egy, de ismeritek a történet végét. Na meg a rövid Quattro, ha más nem, hát nekem kötelező lenne. De hát...... :-) Megvárom míg kimegy a divatból, mást nem tehetek.
Már megszokhattuk Miki hogy ezknek a gépeknek jelentős része nem a megfelelő helyre kerül. Már meg sem lepődtem ezen. A 037 is bestiális. Néha egész elérhető áron vannak. Elérhető alatt a 20 alatti kategóriára gondolok, ami nem kevés, viszont kurva sok :)
Nálam a rangsor végén a Fulvia van. Szerintem nálad egy 037, vagy egy 131 mutatn a jól még nagyon. Igazából ott a Solido Focus, 4 ezer forintért elég sokszor már hozzá lehet jutni, nem kell senkinek, ugyanakkor szerintem egy baromi jó gép. Nem árfüggő nálunk, hogy szeretnénk-e vagy sem. Ahogy blink mondta, nekünk tetszen, azt más meg letojunk ha lenéz mert nem 30 ezres a gép.
Úristen bazmeg, ilyen gépe van aztán nem tudja ki hajtotta. Asszem ez mindent elárul.......... De most már jó helyen van nálad az a lényeg. Ezekből a Kyosho Delták közül tényleg ez a Monte-Carlo-s lámpasoros a legszebb. Mondjuk nekem a futam miatt is a kedvencem. Persze nem azt mondom hogy a Repsol vagy Esso verzió nem kéne. Ha már a Lanciánál tartunk, a 037 is égetően hiányzik nekem basszus. A Fulvia a Montés verzióban lenne jó, de már iszonyatosan pászkaszagú áron mennek azok a gépek. Érdekes módon a Sanremo-s meg néha 16-18 ropiért már látható ebay-en. Mondjuk azon meg hibádzik a dohányreklám....
Akkora véletlen volt ez a gép. Hetekig küszködtem az eladóval, már végem volt. A jó az volt benne hogy elvittek vaterán pár cuccot és egy ideig ültem a manin hogy hátha majd lesz valami. Na erről álmodni sem mertem. Évek óta nézegetem, de nem a mi árkategóriánk volt.
Kérdeztem, hogy nincs valami eladó rally géped. Mire mondja, hogy, hát van egy lámpasoros Kyosho Delta, valami Auriol vagy ki a faszom vezette meg még valaki :) Tehát nagy szakértő volt. Basszus, mikor kimondta milye van eladó a szar is belém szorult :)
A kyosho tényleg nagyon szép rally vasakat csinál. A 131 is gyönyörű ! Az Autoartok is szépek, de tényleg néhány dologban előrébb jár a Kyosho. Sajnos árban is...
Most viccen kívűl tényleg beszarás ahogy kinéz, valoóban "gorgeous" a gép. De ez ilyen sorozata a Kyosho-nak, elég ránézni a 131-esre, Stratosra, vagy a Datsunra, sokszor magasan verik az Autoartot mind a kidolgozottságott, vagy a valósághűséget nézve. Kúrva jó gép Zoli, örülök hogy lett ilyened. Remélem még ebben az életemben nekem is lesz egy a 91-es HF-em mellé.
Telefonnal volt még csak időm fotózni, de igyekeztem normálisakat készíteni vale.
ással. Persze vannak rajta érthetetlen dolgok, hogy a kerék tőcsavarok miért maradtak vajon fehéren, ennek ellenére az övek és a csattok beszarás, mert nem műanyagból van és frankón át vannak húzva a karabínerek. Ahhoz képest hogy ez nem is egy mai darab , nem semmi. Csak ámulok rajta. Szóval ez a tojásfej gépe :)
Az biztos. A MotoGP-ben is már egyre jobb, elég döcögősen indult neki az évad a Ducatinál. De hétvégén már 3-ik lett Le Mans-ban. Bár' az is lehet hogy csak a pálya feküdt a Dukinak meg Valénak.
Van pár képem Rossi bá' gépeiről, amikkel a MotoGP szezonok befejeztével szórakozott csak olyan kedvtelésből. :-) Tud élni az már biztos. Valóban nem bánnám ha valamelyiket kiadná a Sunstar. Wales és Monza Rally: