Keresés

Részletes keresés

Zsivany2 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 23661

Az alábbi képet látva két dolog merült fel bennem:

- Hogyan lehet értelmezni egy ilyen járműnél a járműrész ütközők közötti hosszát?

- A 7,84m -es forgócsaptáv egy kicsit kevésnek tűnik. Majd valaki firkáljon rá még egy 1-est. :)

Zsivany2 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 23660

A kocsirészek közti átjáróajtóknak van tűzvédelmi szerepe?

Előzmény: synnax (23650)
Fugison Creative Commons License 2019.07.16 -1 3 23659
Velaro407 Creative Commons License 2019.07.16 0 0 23658

1. Németország

2. Csehország

3. Magyarország

 

Előzmény: Dunaiz (23657)
Dunaiz Creative Commons License 2019.07.16 0 3 23657

Többször változott a koncepció, de az első végül Németországba megy, a második vagy a harmadik ha jól tudom, Csehországba. 

Igen, a következő kettővel is igyekeznünk kell.

 

Előzmény: romtemplom (23654)
Dunaiz Creative Commons License 2019.07.16 0 3 23656

Nem, vittünk party-füstgépet! :)))

Előzmény: r1232 (23653)
vjano Creative Commons License 2019.07.16 0 0 23655

Video az eseményről...

Előzmény: Dunaiz (23652)
romtemplom Creative Commons License 2019.07.16 0 2 23654

Köszönjük szépen!

Az publikus, hogy hova megy tesztpályára?

Jól tudom, hogy a 002 és a 003 is hamarosan próbaköröket kell fusson?

Több kérdésem nincs😀.

Ha nem válaszolsz, akkor nem írhatod meg... 

Előzmény: Dunaiz (23652)
r1232 Creative Commons License 2019.07.16 0 4 23653
A füst a Dácsiából jött, ami hátulról tolta? :-)
Előzmény: Dunaiz (23651)
Dunaiz Creative Commons License 2019.07.16 -1 7 23652

 

 

Dunaiz Creative Commons License 2019.07.16 0 7 23651

Összeért az öltöny.

Megvolt az esemény.

van jó sok sajtómegjelenés is.

Előzmény: romtemplom (23639)
synnax Creative Commons License 2019.07.16 0 1 23650

Valószínűleg fontosabb szempont, hogy a már vonaton utazók kényelmesebben tudjanak elsétálni az étkezőrészbe, mosdóba, a többi kocsirészbe stb. Mivel IC, valószínűleg amúgy sem fognak tömegek fel-le szállni minden 10 percben, de elég feltűnő lenne ha 3-4 rámpán át kéne sétálni az étkezőbe menet, oda-vissza. Egyébként a ma bemutatott KISS-eken is tettek ajtókat a kocsirészek közé, ez is furcsa a Flirtek után.

Előzmény: Ashi Valkoinen (23649)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.07.16 0 1 23649

Tényleg furcsa, mert mit nyerünk vele, hogy rámpa helyett síkban van a padló a csuklóalagutak és az utasterek között, mikor ez egy IC-forgalomra szánt jármű, ahol amúgy sem számolnánk a rámpán kényelmetlenül álldogáló utassal?

 

2×2 szék között egy kerekesszékes amúgy sem fog elférni, ha sík a padló vagy ha rámpa van, de így legalább a szintbeli beszállás sem megoldott.

 

Szóval, ha valakinek van infója arról, hogy ezt miért így kérték és mi a megfontolás mögötte, ne tartsa magában!

Előzmény: Zsivany2 (23647)
defcon Creative Commons License 2019.07.16 0 0 23648

Off Talent3

 

Előzmény: caizzz (23628)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.07.16 -1 0 23647

Mert magasabb a padló. :)

 

Ahogy a megrendelő kéri. Cserében teljesen sík a belső padló. A kocsirészek közé ajtót is tettek, ellenben pl. a Leo-s járművel.

(A mai korban, amikor mindenki lépcsőmenteset kér, tényleg furcsa.) 

Előzmény: Ashi Valkoinen (23645)
E94G-rajongo Creative Commons License 2019.07.16 -1 1 23646
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.07.16 0 0 23645

Ennek, ebben a formában mi értelme van?

 

PKP (lengyel) IC FLIRT vonatoknál miért van az a beszállóterek és az ajtó között lépcső?

https://youtu.be/mdU15u_ec-M?t=63

(Videón 1 percnél látható)

Ennek így nem sok értelme van első pillantásra...

rm40 Creative Commons License 2019.07.15 -1 2 23644
Dunaiz Creative Commons License 2019.07.13 0 4 23643

Nem mi vagyunk a házigazda, hanem a vevő. De gondolom, lesz catering :)

 

Holnap derül ki az öltöny-válság foka. Jó esetben összeér, csak szorít. :))) 

Előzmény: romtemplom (23639)
2x25kV Creative Commons License 2019.07.13 0 0 23642

kb 6,5milliárd-ért, lenyügőző!

2x25kV Creative Commons License 2019.07.13 0 0 23641
C50 Creative Commons License 2019.07.13 0 1 23640

De jól megfogalmaztad a lényeget.

Előzmény: Dunaiz (23638)
romtemplom Creative Commons License 2019.07.13 -1 5 23639

Köszi. Napok óta az eszemben van 16-a. Gondoltam megkérdezem, rendeltetek-e már cateringet (mert bizonytalanra írtad korábban az eseményt.) Ezek szerint igen.

A késések szvsz csökkenni fognak. Kevesebb ajtóhiba, kevesebb vezérlőkocsi hiba, jobb rendekezésre állás. És ami a legfontosabb: a 7 kocsis szerelvény helyett nem fog 5 kocsival heringjárat indulni. De az általános problémák valóban nem szűnnek meg, (infra, személyzet, mentalitás), de attól még a helyzetnek sokat kell javulnia. Jó még az öltönyöd? 

Előzmény: Dunaiz (23638)
Dunaiz Creative Commons License 2019.07.13 0 16 23638

16-án pont a nem-eladott-Dunakeszin lesz roll-out ünnepség. Most nyitottam ki a meghívómat.

 

Akkora a felhajtás, annyi komoly rangú vendég lesz (Spuhler úr is megszakítja nyaralását és ide érkezik), hogy elkezdtem félteni a KISS-eket az elvárás nagyságától. A topiknyitó Vendégsín olvtársnak van igaza: a különféle megszólalók kommunikációja hónapok óta szinte sulykolja, hogy szegény szerelvények a vasút minden gondját megoldják: a zsúfoltságot, a kényelmetlenséget, a késéseket, a bizber- és felsővezeték meghibásodásait, a kocsihiányt, a munkaerő-hiányt, mindent, mindent. amikor bebizonyosodik, hogy jééé már járnak az emeletesek, de azok is késnek a váci vonalon, a népharag törvényszerűen fordul majd ellenük. Reálisnak kellene lennünk.

 

Tudomásul kell venni, hogy ha 140 kilós vagyok, akkor nagy valószínűséggel túlsúlyos vagyok. (Egyetlen esetben nem, ha 3 méter magas vagyok, de az ilyen ember ritka). Egy jól szabott zakó vásárlásával sokat javíthatok a kinézetemen, de nem oldom meg az összes problémámat. 

Előzmény: rom templom (23637)
rom templom Creative Commons License 2019.07.11 0 4 23637
_karika Creative Commons License 2019.07.10 0 2 23636

Épületeknél egy ablakra ragasztott nagy piros kör (úgy 15 cm átmérőjű) - jelzi a magasból menekítési pontot. Az is csodálatosan néz ki egy hatalmas üveghomlokzaton, de fontos infó a tűzoltó számára. Ha életet ment, megéri.

Előzmény: Domi-V63-138 (23635)
Domi-V63-138 Creative Commons License 2019.07.10 0 2 23635

A tűzoltó "hatóság" elvárja a feliratot.

A tűzoltó aki vonul, azt tartja szem előtt, hogy a sérülteknek hogy a legjobb.

Előzmény: Zsivany2 (23632)
romtemplom Creative Commons License 2019.07.10 0 1 23634

Gondolom másként törik, esetleg az adott ponton gyengített, esetleg fóliázott stb.... Célszerű oda ütni. De ez már egyéni mérlegelés. 

Tudod az olajat a motorba be lehet tölteni a nívópálcán keresztül is, de az olajbetöltő nyíláson keresztül könnyebb. :) 

Előzmény: Zsivany2 (23632)
nemeza Creative Commons License 2019.07.10 0 1 23633

Igen..

Legyen ez a vonat legnagyobb hibája es szerintem mindenki boldog lesz 😉

Előzmény: stepboy83 (23631)
Zsivany2 Creative Commons License 2019.07.10 -1 2 23632

A többi ablak miért nem vészbejárat?

A tűzoltó szerintem nem fogja a feliratot keresni, hozza a kisbaltát...

Előzmény: Domi-V63-138 (23629)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!