Diesel Terepjárót keresek saját részre! - Vásárláskor mire kell figyelni az alapvető jármű hibalehetőségeken kívűl? - Hibakódjai vannak, hogy hívható elő, mi a jelentésük? - Mindennapos utcai használatra és nehéz terepre egyaránt alkalmas? - Úgy tudom 2005-től már nem merev hidas a futómű, jobb az újabb megoldás ha főleg aszfaltra kell de sokszor nehéz terepre is? - Milyen Jeepet vagy más terepjárót ajánlanátok 2000-es évjárattól, diesel érdekel, 1.5, 2m alatt. Konkrét ajánlat is jöhet! 06209194144
Persze, a héten fogok járni Debrecenben,ott több a választék mint itt. Majd ott beülök egybe milyen is élőben. De nekem nagyon tetszik, na meg ritka is.
Menj néz meg egy wg/wj szériát, és kb hasonlóra számíts. 190cm ember nálam elöl ült és ha kényelmes volt neki akkor mögötte egy kb 175 cm ember ült kényelmesen, viszont a hátsó ülések támlája nem dönthető.
Persze csak beleér majd a hátadba a lába, amúgy legegyszerűbb ha elmész és beleülsz. Sokan szidják mert kevés benne a hely hátul. Hogy mennyit forog pasz, enyém kb 2400 at de az v8 és régebbi.
Urak, 2.7 CRD-m van 2003-as. Nagyon elégedett vagyok vele, iszonyú mostoha körülmények között is derekasan helytáll, imádom. Vajpuhán vált a váltó, de elérkezett benne az olajcsere ideje. Sajnos a Merci csak ledugózta a nívócsövet, nem rakott bele pálcát. Ebayen pedig többféle hosszúságút találtam, ami így veszélyes. Akinek van, volna olyan kedves és lemérné pontosan a hosszát? Quadra drive a hajtáslánc. Köszi elõre is.
Egyébként túl vagyok egy házilagos fûtõradiátor cserén és fûtésbox javításon, az állítólapkák zöme törött volt. Aki rászánná magát a fagyok elõtt, tudok segíteni.
Próbalámpázd meg az izzitást hogy tényleg megy e valami oda. Engem is baszott már át és csak az izzitó volt a ludas. Végül nyomogombos megoldás lett a vége. Ecu vezérelt izzitó relé volt.
Megint közeleg a hidegebb idő, és előjön a nyáron oly könnyen elfeledet problémám:
hidegebb időben (10fok körül vagy alatt) a Csirke tovább csavarja a motort indulás előtt. Aztán ha bejön a minusz, akkor lesz, hogy csak hidegindítóval akar indulni.
Na srácok, merre induljak a 2.7CRD motornál? izzítás rendben. az adagoló után be kellene tennem egy visszacsapószelepet? (mert ezt is tanácsolták...)
1-4 ig kell nyomkodni a gombot ha jól emlékszem 3374 esetében 3x1 3x2 7x3 4x4 de lehet keverem másik tipussal. Én kicseréltem, rövid verzió fér bele kényelmesen(legtöbb cd nélküli ilyen).
u.i. a téma egy adott osztófejes TD motor ami vagy 4 ...vagy 5 hengeres és a teljesítmény ill. "gyári" hibáit tárgyalna , szerelhetőségi, az az alkatrész szinten... A többi nem releváns... De szívesén fecsegek , bár miről
u.i. Bocsi, ez egy másik ropikba ment volna... :-))) xDD.... Még 1 szer 1000 bocsi.. ( max. Kalmopyrin amit szednék) ... ez tényleg kiváltotta, amit a mellékhatások lehetségese... ,-))
u.i. Olyan "teljesítmény, matekos" amit sugalmazni próbáltál. Ezt Tisztelem is de... a nyomaték, azért nem keverendő a ...na nem is folytatom.. ,-)) ,-)) Gondolj csak a "nászécakára" xDD
Hát a hozzászolásaid alapján érdekes egy figura vagy. Az új grand cherokeeba megint wm motori blokk van 3 liter v6 250 paci 570nm. A benzinessel mi a gondod?
Szerbusz, ez fontos és valóságos megfigyelésed. A hajó motorok és ipari "drágábbak" is ilyenek. Valóban fontos a 'lehúzás' , hézagolás kérdése. Az is tiszta , hogy most itt könnyűfém fejes' indurka-pindurka' pocikról van szó. De 100% igazad van. Köszi a válaszod, minden érdekel, mivel nem volt kiterítve még ilyen a "konyha asztalon". üdv.