Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Xantia Break SX 2.0 16v Creative Commons License 2013.12.15 0 0 2794

És ha a futót minősitenétek vissza 3 tonnára? 

Előzmény: MG Petimester (2793)
MG Petimester Creative Commons License 2013.12.14 0 0 2793

Szia, az tiszta sor, de a vontatthatóság az más. Fékrendszere ok-sy, dupla kerekes hátul és gyárilag úgy döntöttek,hogy csak 3 tonnás legyen beírva a forgalmiba.A vono fejet is lecserélném simán ha az lenne a gond. Csak szükség lenne egy fénymásolt meglévő forgalmira, ami alapján át tudja venni a DEKRA doktorbácsija. Egyébként írtam,hogy üressen vagy félig se kirakva húzgálnám. Nem szeretném legyilkolni. Valahogy így alakult,hogy nem tudom a forgózsámolyost lesúllyoztattni csak ezért. És itt van a kutya elásva ill. az ebb elhantolva.  ,-)) De köszi az igyekezeted .üdv.

Előzmény: Zsotto (2791)
Liviati Creative Commons License 2013.12.14 0 0 2792

Ha sikerült engem is érdekelne, mert nekem csak 2 tonnát húzhat.

Előzmény: MG Petimester (2789)
Zsotto Creative Commons License 2013.12.14 0 0 2791

Szia!

Bár tudni nem tudom, de attól tartok "csak" pénz kérdése ez is. Úgy értem láttam már Ducato forgalmiba is bejegyezve a 3,5t fékezett vontatást, pedig azt el nem hiszem, hogy az műszakilag bírná (ergo biztos nincs hozzá gyári papíros ezzel az értékkel).

Tudom nem szép dolog, de szerintem egy-két közelben levő autóneppernél érdeklődj, azok általában pl. tréler össztömeget is tetszés szerint tudják változtatni, igen műszaki össztömeg fölé is bőven.

Előzmény: MG Petimester (2790)
MG Petimester Creative Commons License 2013.12.14 0 0 2790

:-(( . Látom egyedül maradok, de sebajj, volt már ez rosszab is.

Előzmény: MG Petimester (2789)
MG Petimester Creative Commons License 2013.12.12 0 0 2789

Szevasztok régi idevalósiak. ,-)) Segitsetek megoldani egy műszakis gondot. A TD 35-ös gyári 3 tonnás vonóképességét szeretném 3.5 tonnára felemeltettni (iker kerekü a hátsó híd). Szarakszik a műszakis valami Iveco dokumentáció kell "nekijjee.."  :-((  .Persze megértem őt is. Mielött bárki megkövezne ,"hogy szét akarom nyúzzni az öreg gépet"...- nem erröl van szó, csak így üresen sem vihetem a 3 és feles utánfutót. GRRR !. Köszi minden ötletet, tanácsot vagy dokumentációt. A helyi Ivecos meg nem tárgyalóképes (csak új járgányok ügyében mond bár mit is). üdv. és köszi Patrol papa.

mindaricsi Creative Commons License 2013.12.07 0 0 2788

Szia! A mi 2003-as 35c12-esünk is csinált ilyeneket. Semmi tényleges problémája nem volt! Egy teljes kábelköteg kiszerelés ( a fülkét amúgy is lekellet szednünk), majd visszaépítés után megszünt a hülyeség.

 

A kábelcsatlakozásokat TILOS kontakt sprayvel befújni! Ugyanis megtámadja a réz alapú alkatrészeket!

Előzmény: Törölt nick (2785)
kislegény Creative Commons License 2013.12.06 0 0 2787

Sziasztok

Iveco Daily 35c8 teherautót hogyan kell hidegmotorral indítani?

Van izzítás rajta?

Ha van akkor hogyan lehet elérni? külön gombal vagy az indító kulcsal vagy hogyan?

Milyen a vissza jelző lámpája és hol van amennyiben van?

 

A választ előre is köszönöm és remélem tudtok segíteni....

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.03 0 0 2786

Nem keresek semmit nem akarok semmit csak választ akarok a kérdésemre köszönöm!

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.03 0 0 2785

Sziasztok! Olyat kérdeznék hogy van egy Iveco Daily 35 c 13-as kisteherem 2001-es olyan gondja van hogy néha világit a befecskendező jelző mire számithatok? De a járgánynak semmi baja megy mint a rakéta! A magas nyomást tartó szelep az új 10 hónapja cseréltem! Köszönöm a választ!

Laszlo70 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 2784

A weblapon van egy ajánlatkérő menű, azt töltsd ki légyszives(alvázszám, motorszám, meg hogy mi kell) és válaszolunk minden Iveco-val kapcsolatos kérdésedre.

Liviati Creative Commons License 2013.11.19 0 0 2783

Régi 2445 ccm-es TD motorhoz motorfelújító készlet kb mennyire jönne ki? Esetleg nem tudod, hogy a 2499 ccm-es motorrá átépíthető-e? Új perselyek, dugattyúk, gyűrűk, tömítések, hengerfejtömítés, csapágyak, szimmeringek. Egyenlőre számolgatok, mert lenne egy bontott 2.8-as TDI motor is.

Előzmény: Laszlo70 (2782)
Laszlo70 Creative Commons License 2013.11.19 0 0 2782

igen

Liviati Creative Commons License 2013.11.18 0 0 2781

Hasznos link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14168135/Turbo%20Daily%20Electrical%20Diagrams.html

Liviati Creative Commons License 2013.11.18 0 0 2780

Te ott dolgozol?

Előzmény: Laszlo70 (2779)
Laszlo70 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 2779

Ha alkatrészt kerestek akkor itt:

www.ivecoparts.hu

 

cs!rke Creative Commons License 2013.11.17 0 0 2778

Hali!

 

Mi is építőiparban használnánk, illetve most egy 3.3m hosszú platójú, duplafülkés, nem billencs Transit-ot nyüstölünk. Egy Bobcat-et kéne tudnia vinni, azzal nem lesz nagy gond súlyra, de a hossza kanállal együtt kb. 3.4m. Ezen kívül: aszfalt, zúzalék, beton, térkő (meg minden, ami a melóval jár) cipelve lenne vele. Igazából számítana az is, hogy ha túlsúllyal kéne menni, akkor mennyi a max, amit elbír?

Terepjáróképessége nem számít, abban a mostani sem remekel. A legnagyobb hátránya, hogy nem billencs, meg 10-20cm-rel lehetne hosszabb platója (a Bobcat körmökkel jobban elférne).

A végsebessége egyébként ennek is alacsony. Utazó 90, max 100 (terhelten inkább csak 70-80). A vége 120-130 lehet, de már 100 fölött szerencsétlent nem szívesen használom.

Ezen a téren a 6-os váltós, 177 lovas, 2008-as mennyit segítene? Azt tudom, hogy a dobozosok jól mennek, a duplafülkések rövidebbek szerintem.

Egyébként ugyanaz a keresztlaprugós a 2008-as új verzió is?

Kihajtás vs. elektro: Ifánk van, meg az elektronikust is ismerem nagyvonalakban, de tartósság, stb. szempontjából nem tudom, melyik a szerencsésebb választás.

Előzmény: mindaricsi (2777)
mindaricsi Creative Commons License 2013.11.17 0 0 2777

Szia! Mire szeretnéd használni a gépet?

Mi építőipari felhasználásban nyűvünk egy 97-es 49.10 -t 2.8 turbóval fix 3.5 m platóval, és egy 2003-as 35C12-t 2.3 turbóval 3m csak hátrabillenő elektrohidro platóval. mind a kettő duplafülkés.

 

Mivel a 49.10-es visszaninősítet 3,5 tonnás így a gyári 2,5 t. helyett 800kg a hivatalos terhelhetősége!

elől torziósrugós masszív szerkezet, nyakig sárban dagonyában használva végzi dolgát.

 

A 35C12-es a gyári terhelhetőséggel (asszem 1,2 t) használható B-s jogsival. De sajnos elől a Sprinterből való keresztlaprugós kivitel (kb: átlag 100 ezer km-ként megeszi a rugóját).

A régebbihez képest fele annyi terepjáró képességgel.

 

Amire érdemes odafigyelni: a 3.5 tonna felettiek végsebességben elmaradnak a kistesóiktól.

 

A váltókihajtásról táplált hidraulikarenszernél egyedül arra kell odafigyelni, hogy ha nem használod akkor le kell kapcsolni. Amúgy üzemeltetési szempontól szerintem semmi külöbség, max a váltósnál tudsz motorfordulat emeléssel a rendszeren gyorsítani.

Előzmény: cs!rke (2775)
cs!rke Creative Commons License 2013.11.17 0 0 2776

Még valami:

A váltókihajtásról működő, illetve az utólagos elektrohidraulikus billentés előnye-hátránya? Valamelyik kizáró tényező lehet a választásnál?

cs!rke Creative Commons License 2013.11.17 0 0 2775

Véleményezni kellene műszakilag az alábbi autókat:

Mindegyik duplafülkés, és vagy billencs, vagy alváz, de billencs lenne. Nagy teherbírásúnak kell lennie! Jó lenne, ha 3.5m-es plató lenne.

- 35C11, 2003-as, 2.8-as motorral. A hátsó rugó dupla, tehermentesítős verzió. Ez a legolcsóbb, azonnal elhozható, és már most is billencs, de csak 3m-es plató. link

- 50C14, 2006-os, 3.0-ás motorral. Normál hátsó laprugós (sok rugólap). Ez csak alváz, 4350-es, előnye, hogy hosszú plató ráférne. link

- 50C18, 2008-as, 3.0-ás motorral. Légrugós, szintezős hátsó. Ez egy kicsivel rövidebb alváz, de talán erre is ráfér 3.5m-es felépítmény. link

Az első mellett szól, hogy olcsóbb, de rövid, meg 'gyenge'. Viszont ez csak 35-ös, de dupla rugós. Gyanítom, hogy ennek a legkisebb a tényleges terhelhetősége.

A második mellett a hosszú plató szól, de talán a 4m már túlzás, illetve a tényleges teherbírásához nem tudom, elég-e a motor teljesítménye.

A harmadik mellett szólna, hogy talán ennek az ideális az alvázhossza, a legerősebb a motorja. Viszont nem tudom, hogy a légrugós futómű bírja-e ugyanazt a súlyt, mint a második-e?

 

Szóval a kérdések: ténylegesen melyik mennyi súllyal terhelhető? Ehhez a terheléshez mekkora teljesítmény lenne a szükséges? Nem gyenge egy alig 110 ló? 3.0-ás motortól kell tartani? Légrugótól kell tartani?

Tudom, hogy nem egy kategória a három autó (35. vs 50, évjárat, motor, stb.), de a cél szempontjából valamennyire mégis. Időben hosszabb távra terveznék, évi kb. 20-30ekm futásra.

 

Jöhet hideg is, meg meleg is! ;)

Liviati Creative Commons License 2013.11.05 0 0 2774
trukki71sro Creative Commons License 2013.11.03 0 0 2773

Üdv.DailyII.re keresek nagy üzemanyag tankot!minimum-150literest.ha valakinek van érdekelne!Tel:30/9851671.köszönettel D.Lajos.

satya5 Creative Commons License 2013.11.03 0 0 2772

Sziasztok kocka fülkés 4x4 es vásárlásán gondolkodok, van valakinek tapasztalata milyenek, erdőre kellene, drága hozzá az alkatrész, mennyit fogyasztanak.

peogeot9 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 2771

Üdv.

 

Angol is jó?Számláló mérföldben mér de a mutatós részen van km/h is.

Előzmény: Liviati (2770)
Liviati Creative Commons License 2013.10.25 0 0 2770

1989-2000 közötti eladó km órája van valakinek? Egy ismerősömnek kéne, addig kölcsönadtam az enyémet, míg nem talál.

Zsotto Creative Commons License 2013.10.24 0 0 2769

Egy kis "kikapcsolódásnak".
Hát ezért van szüksége az ember fiának az ő oldalbordájára, legalábbis nekem sosem jutott volna eszembe ez a pohártartó   :)

Sbamar Creative Commons License 2013.10.18 0 0 2768

Sziasztok!

 

Köszönöm a válaszokat.

A motorkód: F1AE0481HA

(2,3-as, 136 lóerős)

 

Amar

 

Előzmény: mindaricsi (2766)
DieselManiaco Creative Commons License 2013.10.17 0 0 2767

Nincs káros hatása,az EGR szelepet azért találták ki hogy közép fordulatszám tartományban rontsa az égést ezzel csökkentve a károsanyag kibocsátást,azzal hogy a szilárd anyagokban gazdag(pl.korom) kipufogógázt visszavezeti az égéstérbe. Szóval ott ahol egy dízelt használsz. Kikötéskor mindenképp szívócsonk takarítás.Lejebb mehet a fogyasztásod is,erősebb is lesz persze nem plusz tíz ló.Szóval érdemes

Előzmény: Sbamar (2765)
mindaricsi Creative Commons License 2013.10.16 0 0 2766

Szia! Motorkódot tudnál írni.

Egr szelep kikitatásaának (levakítása) akkor van értelme ha a szívócsövet/ szivótorkot is kitakaritjátok az évek alatt lerakódott fekete trugyitól.

Előzmény: Sbamar (2765)
Sbamar Creative Commons License 2013.10.16 0 0 2765

Sziasztok!

 

Hátha a szakértők tudnak itt tanácsot adni...

2007-es Daily-ről van szó.

A szerelőm nagyon javasolná az EGR kiiktatását. Vélemények?

A neten nagyon eltérő véleményeket olvasok róla.

Természetesen azt tudom, hogy vizsgán gondot okozhat, de ez most nemszempont.

Az autóra gyakorolt hatása érdekelne. Valóban javít a fogyasztáson és a teljesítményen?

Hosszútávon nincs káros hatása?

 

Köszi a válaszokat!

 

Amar

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!