2007-es az oroszlánom. Sajnos a navi illetve cd olvasó fejegység nem működik. Tud valaki segíteni, hol lehet jó árban kapni ilyesmit, akár beszereléssel együtt.
Ez egy meddő vita , a kézi váltó mindenképpen olcsóbb a kuplung lendkerék csere a felébe kerül az autómata váltó javításának , a 2.2hdi ban 400ekm elmegy egy lendkerék .
Az automata kényelmes főleg városban nagyon kellemes dolog , de ennek ára van .
Én azt írtam hogy a nagyobb kerék nem kedvez a váltónak, hogy ki milyet vesz és mennyit költ rá az már egyéni és szerencse dolga.
Sziasztok!Olyan kérdésem lenne, hogy az AC pumpához hogyan férhetnék hozzá, trükkök-tippek jól jönnének. Illetve az érdekelne még, hogy csak a motort a pumpában lehet-e cserélni. Köszi a válaszokat.
Amikor az automata tartósságáról beszélünk elfelejtjük , hogy a manuálisban kuplung, lendkerék, kcsapágy, stb cserére szorul, akkor nem beszélünk a váltóról, hiszen nem kellett ahhoz nyúlni. Csak a többihez. Amennyiben egy egységben szemléljük ezeket, már nem is tartósabb.
Nem létezik , hacsak valami más autóét ráfabrikálod , de szerintem ennek az autónak nem állna jól , a tető ive is más mint egy kombié így nem lesz egyszerű hasonlót találni, a rögzitésről nem is beszélve.
Kérdésem: 2,2 Hdi 2003 ashoz létezik e tetősin netalán krómozott,és olyan ami nem keresztbe hanem hosszába,párhuzamosan van az autón? Funkció nulla- csak tetszik!!!
Hello! Nekem csak rosz tapasztalataim vannak a v6 hdi-vel. A kocsi vételárát már lassan ráköltöttem. 3 honapja volt motorcsere nem kis macerával. Alkatrészt szinte lehetetlen hozzá találni. És ha találsz akkor is horror áron. Nekem 1millio volt a fűzött blokk ujonan de a használt mototok is 600e-1m között mozognak. Nekem fötengely törésem volt. nem kaptam hozzá fötengelyt még ujjonan sem kapsz a peugeotnál csak fűzött blokkot. Az én véleményem hogy néz valami más motoros 607-et. Ez az én tapasztalatom lehet másnak nagyon bevállik. Az én autom többet van szervizbe mint amennyit megyek vele. Erő az van benne jól húz a váltó szépen kapcsol már amikor megy. remélem tudtam segiteni de azert hallgass meg más véleményét is. a kűlfoldről behozott v6 hdi-kre szerintem nem nagyon vigyáznak széttapossák a lelküket olajat meg nem nagyon cserélnek.Szerintem ez nem tesz jot egy autonak sem főleg nem egy ilyen komoly motornak. Ezt is tapasztalatbol mondom mert ausztriában élek és ezt látom. Szóval sok sikert kivánok akármit is választasz!! Szép napot:
Az enyémben 250000 km van, igaz manuális válltó van rajt ,igy lehet hogy mások a pedál kezelési szokások,szokásaim.De nincs extrém kopás a gumin.Azért elképzelhető hogy valami csámpás lábú egyén volt a gazda aki nem szemből hanem félre taposta a pedált.
Kérdésem: 2,2 Hdi 2003 ashoz létezik e tetősin netalán krómozott,és olyan ami nem keresztbe hanem hosszába,párhuzamosan van az autón? Funkció nulla- csak tetszik!!!
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni! Gondolkozom egy v6 hdi 607es vásárlásán,meg is van egy kiszemelt,de túl szépnek tűnik hogy igaz legyen. Állítólag első tulaj,2007-es,full extra kevés km.... 150-160 ezer km-t írnak rá,de megakadt a szemem az egyik fényképnél,a pedálokon, a fékpedál ki van kopva jobbról (a gáz felől) úgy hogy a fém kilátszik. Ez ennyi km-nél előfordulhat? Nálatok mik a tapasztalatok? Mert nekünk van egy c5 kombink,az is automata, abba közel 300 ezer km van de nem emlékszem h ki lenne kopva a fékpedálja ennyire,de majd megnézem. Van egy xm is,annak az összes pedálnál kilátszik már a fém a széleken,de az közelebb van a 600ezerhez,mint az 5höz. Esetleg a peugeot szervízbe le lehet kérni alváz szám alapján az előéletét az autónak? Van ilyen központi nyilvántartásuk? mert a Citroennél pl nem nagyon van nyilvántartva,csak abban a szervízben,ahol szerelték..... Személyesen találkozóra kerülne sor,akkor úgyis elvinném állapotfelmérésre,de ha alapból bedól a km miatt akkor nem autózok el érte 400km-re....Előre is köszi a segítséget,üdv Péter
Köszi a ventillátorral kapcsolatos segítséget, de váratlanuk megjavult és azóta is működik...Gondolom nem fogom megúszni a kivizsgálást, akkor újra kereslek.....
Szia ne viccelj ez a tördékéből orvosolható , kerékszenzor valamelyik lemerült , ablakmosó sem avilág vége , az anti p az már egy kicsit macerásabb de az se hiszem hogy ennyibe kerül.
Indításnál kiírja,hogy kevés az ablakmosó.A tartály tele.Kiírja,hogy defektes a gumi.A keréknyomás tökéletes.Írja megint a szokásos sz@....t,antipollution default......
Bejött az esős idő,a jobb oldali xenon,megint nem világít.....
Ötlete van valakinek?
Kezdem már rohadtul unni ezt a sok ökörséget,amit ez a f...s taklicska produkál....
Van 300 000 Ft-om a javításra,valaki be tudja ennyiért vállalni?