Keresés

Részletes keresés

RhB Creative Commons License 2021.02.15 0 0 10850

Nyilván. :-) Mint írtam a személykocsis #63096-ban egészen 7793-ig folytatódik luk nélkül. :-) És persze 7000-től. És igen, a 7762 után van még 15 db 20-26-os, 2 db 20-27-es és 3 db 20-07-es. :D

 

117 7760 ex-20-26 150

117 7761 ex-20-07 106

 

mindkettő apport FG Jászkisér.

Előzmény: szivats (10848)
szivats Creative Commons License 2021.02.15 0 0 10849

"117 7462 ex-21-26 647-6"

 

Ez biztos?

Nekem

21-26 642-ig vannak a Ganz gyártásúak (ex 5242 Cak),

 

és

 

21-26 649-től (ex 5249 Cak) vannak a győriek.

Előzmény: RhB (10845)
szivats Creative Commons License 2021.02.15 0 0 10848

Ezek után most a 117 7759 és a 117 7762 közül hiányzik kettő.

Gondolom azok is voltak, vannak?

Miből lettek?

Előzmény: szivats (10843)
RhB Creative Commons License 2021.02.15 0 0 10847

117 7691 ex-20-26 045

 

Előzmény: szivats (10842)
RhB Creative Commons License 2021.02.15 0 0 10846

117 7758 ex-20-26 125

117 7759 ex-20-26 234

 

Előzmény: szivats (10843)
RhB Creative Commons License 2021.02.15 0 0 10845

117 7462 ex-21-26 647-6

 

A 979 8644 nekem nincs meg, kíváncsian várom az eredményt. Rákeresve ennyi van, hiányzik a 117-es szám:

 

https://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=108926827&t=9119332

 

https://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=145548981&t=9121413

 

Majd még foglalkozok vele... (Ha el nem felejtem. :D)

 

Előzmény: szivats (10840)
gumidani Creative Commons License 2021.02.14 0 0 10844

Nekem ez az egész szerelvény újdonság. 1968-69-ben láttam egy fürdőkocsit. Talán fürödtem is benne. De semmire továbbra nem emlékszem vele kapcsolatban. Jó eséllyel a Hídépítési Főnökségé lehetett, mert annak a munkahelyén volt látogatóban.  

Előzmény: RhB (10839)
szivats Creative Commons License 2021.02.14 0 0 10843

Az alábbi két kocsi miből lett?

 

"80 55 117 7759-3 Ypl (Bh jellegű), tulajdonos: MÁV PGK, Budapest, Kőér utca 2/d, REV: Dk, 1998.08.11.;

 

80 55 117 7758-8 Ypl (Bh jellegű), tulajdonos: MÁV PGK, Budapest, Kőér utca 2/d, REV: Fm 1998. 06.02."

Előzmény: Zolcsi67 (153)
szivats Creative Commons License 2021.02.14 0 0 10842

Az elvileg 2009-ben értékesített 80 55 117 7691-8 miből épült?

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (5350)
szivats Creative Commons License 2021.02.14 0 0 10841

Lehet, hogy a következő kérdésem összefügg az előző kérdésemmel, de a

84 55 979 8644-5 miből lett?

Előzmény: szivats (10840)
szivats Creative Commons License 2021.02.14 0 0 10840

A 84 55 117 7462-0 miből lett?

Előzmény: MTU-890 (10135)
RhB Creative Commons License 2021.01.30 0 0 10839

Te nyilván tudod, hogy mi lehet ez a két kocsi, különben megkérdezted volna. :D Nekem viszont sejtelmem sincs. :-)

Előzmény: gumidani (10838)
gumidani Creative Commons License 2021.01.30 0 0 10838
gumidani Creative Commons License 2021.01.30 0 1 10837

PFT üzemi étkezőkocsi                               https://archivum.mtva.hu/photobank/item/MTI-FOTO-VnVKOU1weWlwVG5sM1V5MXFvSGp6Zz09

gumidani Creative Commons License 2020.12.31 0 0 10836

A hidászok fürdőkocsija 1965.

A kultúrkocsiról csak ez a kép volt.

Előzmény: RhB (10835)
RhB Creative Commons License 2020.12.31 0 0 10835

Szuper! :-) Van valami évszám is hozzá? És a másik hsz-ben a kultúrkocsi vajon milyen kívülről?

Előzmény: gumidani (10833)
gumidani Creative Commons License 2020.12.30 0 1 10834

kultúrkocsi televízióval 1959-ben

gumidani Creative Commons License 2020.12.30 0 2 10833

-d.p- Creative Commons License 2020.12.14 0 0 10832

Létezik 6 lyukú "i" heveder, csak igen ritka.

A LÁEV vonalában is van beépítve. 

Előzmény: alkotasu (10829)
alkotasu Creative Commons License 2020.12.13 0 0 10831

Köszönöm!

 

Tulajdonképpen kisvasút kapcsán kérdeztem, mert az "i" sinek eredetileg nagyvasútiaknak készültek, és később kerültek a keskeny nyomközű pályára.

Előzmény: SÜNÖCSKe (10830)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2020.12.11 0 1 10830

Konkrétumot csak a D56-os Utasításban találtam, az viszont 760-as nyomtávra érvényes. Ott kétféle hevederről találtam rajzot, ikeraljas és lengő illesztéshez, de mindkettő négylyukú. Talán nem lőnek le érte, ha ideteszem a rajzokat :)

 

A 35. ábra mutatja a lengő, a 38a és b ábrák pedig az ikeraljasat a szöveg szerint, de a méretek alapján szerintem ez pont fordítva van.

 

   

 

Előzmény: alkotasu (10829)
alkotasu Creative Commons License 2020.12.05 -1 0 10829

Urak!

A "i" sinek esetében létezett 6 lyukú, vagy szögheveder? Avagy az ilyen sinekből készült pályák esetében csak ikeraljas illesztés volt?

SÜNÖCSKe Creative Commons License 2020.12.03 0 0 10828

Nem tudom, nem voltam ott és nem láttam a fejükbe sem, de számomra ez tűnt az egyetlen magyarázatnak :)

Előzmény: gumidani (10827)
gumidani Creative Commons License 2020.12.02 0 0 10827

Úgy gondolták, hogy az már az idők végezetéig ott fog állni, vagy helyben való szétvágást terveztek, csak az meg elmaradt?

Előzmény: SÜNÖCSKe (10826)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2020.12.02 0 0 10826

Vagy inkább eszükbe sem jutott a bontáskor, hogy valaha valaki el akarná vinni onnan egyben, a saját lábán azt a kocsit.

Előzmény: gumidani (10825)
gumidani Creative Commons License 2020.11.30 -1 0 10825

Az az előregondolkodás csomborasszója, hogy a vágány elbontásakor ott hagynak egy járművet. Ezek az emberek előbb húznák le a wc-t mielőtt belecsinálnának? 

Előzmény: division by zero (10824)
division by zero Creative Commons License 2020.11.30 0 0 10824

"sínpár elbontásra került, de a konyha kocsi ott maradt!"

Na ezzel egy gyerekkori emlékem megfejtésre került! Emlékeztem, hogy valahol Vác előtt volt oldalra letéve egy kocsi, és nem értettem hogyan került oda.

Előzmény: RhB (10823)
RhB Creative Commons License 2020.11.30 0 1 10823
Előzmény: RhB (10804)
misi967 Creative Commons License 2020.11.28 0 2 10822

 

 

misi967 Creative Commons License 2020.11.28 0 1 10821

A 3 nagyvas.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!