Keresés

Részletes keresés

Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1836
night ops, ja jó m óka ha van. de a nagy többségnek nincs.

repülő kés: nem tudom, lehet.
Előzmény: _midnite (1834)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1835
Ja, a night ops alap.
Előzmény: _midnite (1834)
_midnite Creative Commons License 2009.01.04 0 0 1834
>>>a másik, hogy a sötétben harcolni valszeg csak akkor éri meg, ha van NVG-d.
>>>anélkül kínszenvedés, pláne ha az ellennél van.


Night ops :)


>>>megnéztem a késes ölést, télleg azonnal megpurcannak, de nem mindig.
>>>ezt nem értem.


Nem lehet hogy van valami ellenfél a környéken?

Nálam ilyen (tuti nem érzékel, de nem instant kill) akkor szokott lenni, mikor valami ellenfél látja a repülő kést, ilyenkor az AI 'kaptár tudata' miatt a tulajdonképpeni célpont is látja azt.

(az én látómezőmön kivül, de a kés célpontja felé fordulva áll valaki)
Előzmény: Joranne_Sutt (1831)
kerdojel Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1833
Szerintem nagyon jó az éjszakai harc, főleg az elején. Rövid hatótávú fegyvereid vannak, ami nappal sokszor szenvedés, mert hiába látod, ha nem tudsz tüzelni rá, ő viszont vígan lő. Éjszakainál akit már látsz, arra általában már lőhetsz, ha mégsem, akkor jó eséllyel nem lát ő sem téged. Persze nem jó ötlet lámpák alatt kószálni...

Ja, és ilyenkor nem célszerű a körökre osztott rész alatt csak lopózkodni, ki tudja, mikor futsz bele valami ellen látómezejébe....

Dobókéses harcra meg ua. érvényes, mint a többire: legyen biztosítás. Hangtompítós fegyver esetén sincs garancia a biztos sikerre. Sőt.
Előzmény: Joranne_Sutt (1831)
mikroszan Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1832
Haladok a wildfire-rel, először viszem végig. Orosz verziót sikerült beszerezni, aztán vmi .bat fájl átirta az egészet angolra hálistennek.

Érdekes bugokba futok bele. A legviccesebb eddig az volt, hogy bementem egy szektorba, ahol 37 ellenfél volt. Hát jó, vágjunk bele. Volt egy része a pályának, ahol homokzsákokkal bevédett állások voltak, de üres volt. Háztetők is. Végül ráakadtam kb 10-15 emberre, akik szabadon kószáltak, ezeket megöltem. Az embereim felálltak, ünnepeltek, győztünk. Ki a térképre, itt még mindig azt jelezte, hogy van úgy 20 ellenfél. Vissza a szektorba, hopp, hirtelen előbukkantak a többiek is, ott voltak a homokzsákok mögött, meg még a háztetőn is megjelent közülük, a tetőn levő két zsoldosom mellett... és persze szarrá lőttek. :) úgyhogy reload, aztán időben hátrébb húzódtam.

FN-FAL, Steyr AUG meg RPK eddig a csúcs fegyvereim, meg valamelyik hulla hagyott maga után egy elég jó mesterlövész puskát: H&K MSG90 (DAM: 46, RNG: 95). Találok majd jobbakat is?

Én elvagyok az MSG90-nel, nem probléma, hogy nincs sorozatlövése, általában egy fejlövéssel elintézhető vele egy ellenfél. :) A hatos csapatból egynél szerintem nyugodtan lehet. Főleg, ha van hozzá laser meg sniper scope. A mesterlövészt kicsit hátrébb tartom, és ha az előtte levő emberek látnak ellenséget, akkor vele rálövök testre, és hiába nem látja, akkor is talál, ezzel is tartalékolok AP-t az első embereimnek interruptra.
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.03 0 0 1831
na
megnéztem a késes ölést, télleg azonnal megpurcannak, de nem mindig. ezt nem értem. háttal áll nekem a tag, akár a fejét, akár a testét dobom meg, csak keveset sebez. és elvileg nem lát, mert ha közelebb megyek, akor fordul meg. szal ez nem mindig müxik tapasztalataim szerint, és olyankor elég kínos, amikor nem.
a másik, hogy a sötétben harcolni valszeg csak akkor éri meg, ha van NVG-d. anélkül kínszenvedés, pláne ha az ellennél van.
Előzmény: Joranne_Sutt (1830)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2009.01.01 0 0 1830
én is ezen filózgattam, hogy a mesterlövész cuccok nem érnek annyit. jobb, ha olyan puskád van, ami többször lő, mint az hogy messziről, mert valakinek mindenképp közelre kell mennie, máshogy nem veszed észre az ellent. és mivel én eleve kevés emberrel szoktam menni, a mesterlövész csak hátrányba hozna.
Előzmény: _midnite (1828)
_midnite Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1829

Igaz, throwing-gal jobban megy, de anélkül is instant kill! (throwing képzettséggel nem kell annyira közel menni, messzebbre is biztosan dob. De akkor már night ops!)


alap játék alatt nem wildfire-t értek általában, de nem mindig :) (nagy a zavar a fejben)
Előzmény: kerdojel (1823)
_midnite Creative Commons License 2008.12.31 0 0 1828
kés vs. hangtompitó:

a kés nulla (0) zajt okoz, a hangtompitó _keveset_, de meg lehet hallani.
(bár tény, hogy a legjobb az, hogy késelsz, DE ott van egy másik ember hangtompitóssal biztositani, ha ne adj Isten nem sikerülne az instant kill)


Plusz még az ugye, hogy van annyi ellenfél, akit már nem lehet meglátogatni késsel, csak kibiztositott gépkarabéllyal :)

Nekem a mesterlövész fegyverek nem adták be sosem, még a leggyorsabb Dragunovval is csak két lövés van körönként, amivel egyidőben mondjuk Fn-Fal-lal 4et, 5öt lehet lőni... Ha a csapattal megy az a baj, hogy mér nem lő többet, ha hátramarad meg az, hogy nem vigyáz rá senki.



ajtó felfeszités vs. strength:

nálam sima rúgásnál, pajszerozásnál (sikertelennél is!) szokott emelkedni az erő, bár ritkán.
Mondjuk ha nem gyúrok rá
kerdojel Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1827
Persze, ez benne a szép, hogy sok megoldás van:)

Egyébként csendes a hangtompító is, csak egyrészt érzésem szerint nem annyira, másrészt sokat kell lőni vele, hogy meghaljon. 4 kés meg kb mindenkire elég, a legrosszabb esetet feltételezve.
Előzmény: Joranne_Sutt (1826)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1826
csendes a hangtompító is :)
igazából érzésem szerint itt több helyes taktika van, az egyik a késdobálás, a másik a sniper puska, a harmadik a rohamgéppuska. :) stb.
Előzmény: kerdojel (1824)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1825
hát eléggé kevésbé mert nem tapasztaltam strength emelkedést pajszerozástól
Előzmény: kerdojel (1822)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1824
Meg csendes.
Előzmény: Joranne_Sutt (1821)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1823
Throw-al azért jobban emlékeim szerint, bár jó kérdés, hogy mit értesz alapjáték alatt:)
Előzmény: _midnite (1819)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1822
A sikertelen kisérletek is erősítenek, csak kevésbé.
Előzmény: Joranne_Sutt (1818)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1821
ja értem. az instant kill miatt jó.
Előzmény: _midnite (1820)
_midnite Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1820

a dobókéseléssel mekkorát lehet ütni?

 

Pont ez benne a legjobb, hogy nem csak sebzése van :)

 

- Amennyiben úgy találod el, hogy nem vett észre*, egyszerűen meghal, az összes életerejét lesebzi egy találat!

- nem véd ellene a páncél (a bőrdzseki kis mértékben igen, de semmi más!)

 

Az instant kill miatt már a játék elején nagyon halálos (elsősorban éjszaka), de a játék során csak egyre jobb lesz: ahogy az ellenfeleknek egyre jobbak a páncéljaik, egyre több golyó kell beléjük, a vége felé pl. két teljes sorozat egy FAMAS-ból... De dobókésből mindig elég egy :)

 

Az én harcosaimnál mindig van 2-4 darab, ha egy kis éjszakai razziára van lehetőség, nincs jobb fegyver!

 

 

 

 

*mivel az AI-nak ilyen 'kaptár-tudata'  van (ha egy ember lát téged, akkor az összes tudja hol vagy) ezért senki nem láthat, és senki nem láthatja meg a kést sem. Éjszaka nem gond.

Nappal néha lehet úgy járni, hogy a célpont nem lát, de valaki akit nem látsz pont felé bambul, és észreveszi a kést. ilyenkor nincs instant kill, csak sebzés. (amúgy 10-20 között sebez ilyenkor, de erőtől és távolságtól függ)

Előzmény: Joranne_Sutt (1818)
_midnite Creative Commons License 2008.12.30 0 0 1819

a késdobálós technika kurva jól működik csak kell egy stealth / throw tulajdonságú karakter és

 

Szerintem throwing nélkül is jól működik _alap játékban_

WildFireben egyszerűen annyival több ellenfél van, hogy nem találsz senkit egyedül.

 

Város elfoglalásnál meg n 4-5 fős bandákba vannak beosztva, amit nem lehet lekéselni, mert valamelyik közbevág...

 

 

 


zárnyitás szükséges, de nem az elejétől fogva (arra később, ha jól emléxem egy magyar gyereket, Barry-t ócsóért fel lehet bérelni), viszont az ajtók 99%-át erővel is lehet nyitni

 

Sima JA2ben igaz, WildFire-ben nem.

 

Mindenképp kell egy zárnyitó, mert a támaszpontokon a katonák szekrényei - amiben jó cuccok vannak - a raktárak, a ládák, minden be van kulcsolva. Először vittem egy erős embert pajszerral, de nem bírt végigmenni az összes záron, mert a kimerültségtől összeesett...

Előzmény: gyanus_capa (1817)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1818
ahhoz hogy a rugdosás vagy pajszer sikerüljön, erő kell. ha nincs meg, nem fog a strength emelkedni, mert nem sikerül neki kinyitni.
a dobókéseléssel mekkorát lehet ütni?
Előzmény: gyanus_capa (1817)
gyanus_capa Creative Commons License 2008.12.29 0 0 1817
a késdobálós technika kurva jól működik csak kell egy stealth / throw tulajdonságú karakter és
folyamatosan dobókést kell használnia (egy adott fegyver néhányszori _folyamatos_ használata után azzal az adott fegyverrel jobban fog bánni a karakter),
és éjszaka kell nyomulni.

én az elején 2 karakterrel indítottam, és ebből az egyik ilyen volt, piszkosul belejött a késdobálásba, igaz ehhez kellett egy kicsit tápolni a keselyűkkel is

zárnyitás szükséges, de nem az elejétől fogva (arra később, ha jól emléxem egy magyar gyereket, Barry-t ócsóért fel lehet bérelni), viszont az ajtók 99%-át erővel is lehet nyitni (rugdosni kell) amivel jól lehet tápolni a karaktert (strength)
Előzmény: _midnite (1816)
_midnite Creative Commons License 2008.12.27 0 0 1816
még valami:

- sima JA2höz képest Wildfire-ben létszükséglet egy robbantó és egy zárnyitó (Barry robbantása 2 város és 2 SAM site után 88ról 94re, zárnyitása 46ról 78ra ment fel...)
- kevésbé működik a késdobálós taktika. sok ellenfél, sok fegyver. Mondjuk így jobbakat 'dobnak' úgyhogy más taktika jobban működik: valami jó hely elfoglalása, az ellen fő erejének kinyírása - általában jó ötlet becsalni őket valami 'U' felállás közepébe - majd 3-4 fős keresőbrigádok a lesben álló ellenfelek kiiktatására.


Mivel az ellenség előszeretettel rejtőzik el olyan helyekre, ahonnan tuti ő kezdeményez (pl. az ajtó mellett áll, ha belépsz, lelő), sokkal több gránátot - mini vagy frag - kell használni.
_midnite Creative Commons License 2008.12.27 0 0 1815


Hát ez a WildFire egyre jobban tetszik. Nagyon dúrva szektorokat csináltak a készítők!

Az eddigi legkeményebb, Chitzena SAM:

Maga az állomás egy kis szigeten van, körben tenger.
A szigetre egy híd vezet, mindkét végén két-két őrposzt van, emeleti lőállással, homokzsákokkal.
A szigeten körben fal, aknazár van, és térdig érő víz (a fal mellett rögtön víz van). A tengerpart is el van aknásítva...


Egy teljesen elvetélt (roham szemből) és egy részsiker (belopakodás szemből, késeléssel, siker, de 4 halott a csapatban) után megtaláltam a megoldást :)


- Barry felszed aknákat egy sávban a tengerparton
- hárman minimál felszereléssel végigúsznak a térkép déli szegélyén
- a térkép délnyugati felén van egy rész, ahol nem fal, hanem drótkerítés van, ott partramászás
- miután (itt volt egy reload, mert már az agyvizem felforrt) nem vett észre a keresőfény, bejutottam, és felmásztam az őrtoronyba.
- az udvaron egybegyűlt 12 embernek nem tett jót az RPG-7 :D



A Cambria melletti SAM site könnyebb volt, mivel ott nincs körbe víz, pedig azt többen őrizték.
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.24 0 0 1814
mert hosszú idő kiismerni az összest
Előzmény: kerdojel (1811)
_midnite Creative Commons License 2008.12.23 0 0 1813

 

 

Tegnap este nyomtam egy kicsit a JA2-wildfiret.

 

Hát baromi jó :)

 

 

És valamivel nehezebb is. Több ellenfél van, meg 'érdekes' helyeken.

 

Pl. Chitzena kikötőjében van olyan, hogy a tetőn vannak mesterlövészek, de pl. Kingpinnél is. A területek sokkal részletesebbek, több ház van, és több akadály.

(volt egy olyan, hogy a ház tetején a mesterlövészt homokzsákok védték. érdekes volt kiszedni)

 

Chitzena felé menet átmentem San Mona-n, és már látom hogy Kingpin-t csak nehézfegyverekkel lehet lezúzni (de a Cadillac-jét azért elhoztam :D).

Ja, meg ha feltörsz egy házat, akkor megtámadnak a zsaruk :)

 

 

Amit észrevettem, hogy itt már az elején szükség van

- robbantási szakértőre (sok csapdás ajtó, több aknamező)

- egy magas (50+) leadership-es fickóra (a bányász a főkaraktert elhajtotta a búsba, de Thor 52es leadershippel meggyőzte hogy dolgozzon a csapatomnak)

- meg nem árt egy zárnyitó sem (az egyik barakkban annyi zárt ajtó volt, hogy mire Thor végigért a pajszerral, teljesen kimerült és elájult)

kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1812
Én is tervezem, hogy kipróbálom, de előtte még bele kell melegednem egy kicsit:) Mondjuk most ez az ironman jó iskola, leszoktatja az embert az elkapkodott döntésekről...
Előzmény: Joranne_Sutt (1810)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1811
De ha nem túl sok a lőszerfajta, akkor miért zavar a sokféle fegyver? Ha nem kell, kukázod, viszont igazán egzotikus darabokkal is összefuthatsz....
Előzmény: Joranne_Sutt (1809)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1810
közben kipróbáltam. hát az első akció már elég csúnya volt. fel is adtam.
Előzmény: kerdojel (1807)
Joranne_Sutt Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1809
azé olyan sok féle lőszer nincsen.
Előzmény: kerdojel (1806)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1808
És akkor a Gepárddal, vagy a KSVK-val nem is találkoztok??? Nagy szomorúság kihagyni azt, hogy Sniper Riflével szeded le a tankokat:D
Előzmény: _midnite (1802)
kerdojel Creative Commons License 2008.12.22 0 0 1807
Kezdőpénz: Expert 30k, Insane 15k.

Többek között sokkal több katonája van Deirdannának, a katonák fele elite, és 5-el több AP-juk van.
Experten a legkisebb csapat 6 fős, insane-n 12, experten 60%-os az alert esélye támadás kezdésekor, insane-n 80, és maga Deirdanna se lesz olyan lágyszívű, mint egyébként.

De nézd meg az ini fájlt, le van írva.
Előzmény: Joranne_Sutt (1805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!