Keresés

Részletes keresés

Oldi Creative Commons License 2006.07.03 0 0 179
Hát köszi szépen!

Sajna másik munkahely nekem nem aktuális most.
Ott meg megnéztem, csak mosható van 86,-€..... tsssssáóóóóó
Előzmény: fjrbob (176)
aaavara Creative Commons License 2006.07.03 0 0 178

Hello fjrbob!

 

Engem érdekelne , 183 vagyok és nem ropi...

Segítene, ha megmérnéd a derekát, milyen a bőség.

Köszi.

Előzmény: fjrbob (174)
jim32 Creative Commons License 2006.07.03 0 0 177
Valdd be, hogy a súly/lóerő arány miatt koplaltál! :-))
Sajnos textilgatyám már van kettő...

Mikor motorozunk már egy jót?
(Közben a nagybátyám is vett egy FJR-t, bővülhet a csapat...)
Előzmény: fjrbob (176)
fjrbob Creative Commons License 2006.07.03 0 0 176
Szia!

Új munkahely, hajnali hazamenetel.. nemtudtam enni rendesen

louis.de .. itt nézd meg...

Bob
Előzmény: Oldi (175)
Oldi Creative Commons License 2006.07.02 0 0 175
Na hali !

Két dolog érdekelne,
1: bob, hogy bírtál ennyit lefogyni????!
2. hol lehet szerintetek emberi áron légszűrőt kapni kedvenc motorunkhoz?

köszi.
Előzmény: fjrbob (174)
fjrbob Creative Commons License 2006.06.30 0 0 174
Sziasztok.

Van egy eladó 2x használt Vanucci Cordura Denim textil gatyám.
Állítható és kivehető ütésre keményedő protektorok, dupont belső, lélegzőmembrán, kordúra, elasztikus kordura a hajlatokban, összezippzárolható kabátokkal (2 zippzár a küölönböző kabátokhoz), 100% vízálló..
Új ára 130 euro..
Én úgy 100 eurora gondoltam..
184 magas és hasban erős emberekre jó :)
Én fogytam 17 kilót és leesik rólam :D
Ne kövér emberekre gondoljatok, hanem pocakosokra :)
Az áron és az euro árfolyamon még beszélgethetünk..

Hát ennyi..


Bob
szg307 Creative Commons License 2006.06.12 0 0 173
Ez az élet FJR-es módra !  :-)))
Előzmény: jim32 (172)
jim32 Creative Commons License 2006.06.12 0 0 172
Ezt csak ebbe a topicba írom, ide is csak halkan:

Tegnap, szokásommal ellentétben a városban tekeregtem délelőtt - (11 tájban indultam Dobogókő felé) és vagy tizen kiszóltak a kocsijukból, hogy szép a motorom. Letekerték az ablakot, integettek, volt csaj, aki puszit küldött.
Ilyen nincs:-) ... de mégis van!
Hajrá FJR!!!
fjrbob Creative Commons License 2006.04.24 0 0 171
:)))
Nem tüntem el, csak hajnalig dolgozom minden nap..
A kertben is van munka, szóval redukálódik a motorozás..
Pénteken és szombaton Hallgatagékkal gurultam, olyan nálunkalvós buli volt..
Nagyon jóra sikeredett, Balaton-felvidék és Bakony túra..
Szombat reggel útközben jutott eszembe, hogy néked is kellett volna szólni :(
MInd1.. legközelebb nem maracc ki, az tuti :)

Na a szlovákiához szép időt, meg ilyesmit..

A weblapot nyomom én, ha kapok hozzáférést..

Bob
Előzmény: jim32 (170)
jim32 Creative Commons License 2006.04.24 0 0 170
Ez nem is lehetett másképp:-))
Eltűntél Bob, mi újság Veled?
Weboldalt nyomni kéne, ha már megvan.
Persze, ahogy időm engedi, én is inkább motorozok:-))))
Már átléptem a 3000-et, és még nincs egy hónapos....
Szerdára egy Zalaegerszeg-Szombathely kört tervezek. Munka, de így talán lesz benne valami jó is, hétvégén meg 2 nap Szlovákia BIKE-R-rel.
Lassan mehetek megint szervízbe.
(Pegaso-val pénteken mentem szervízbe, a Runnerben 900km van, azt is vinni kell, a feleségem kocsiját is most kéne... lehet, hogy ki kell vennem 1 kis szabadságot:-)
Előzmény: fjrbob (169)
fjrbob Creative Commons License 2006.04.24 0 0 169
:)
Nakérem.. ezt érdemes minden FJR-esnek meglesnie
Katt a linkre ...
Az FJR immáron 6. alkalommal lett az év sport-túramotorja.. talán nem véletlenül :)
jim32 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 168
Kipróbáltam, működik!
Többször is sikerült, de valahogy mégis a kuplunggal váltás a természetes. (De lehet, hogy a következő mocim kuplung nélküli FJR lesz:-))))))
Előzmény: szg307 (167)
szg307 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 167

Váltás előtt finoman felfelé tolod a váltókart, egészen addig, amig lehet - és úgy tartod. Nem kell nagyon nyomni, csak finoman tartani. Ezek után kb. 10-20%-kal visszaengeded egy pillanatra a gázt. Ekkor rögtön bepattan a váltó a következő fokozatba. Innen már megint húzhatod a gázt.

 

Amit leírtam az nagyon gyorsan megy, töredék másodperc alatt.

Előzmény: jim32 (166)
jim32 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 166
Leírnád hogy hogyan csinálod?
Előzmény: szg307 (165)
szg307 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 165
Ha intenzíven gyorsítok, vagy utassal vagyok akkor kizárólag kuplung nélkül váltok. Nincs egy rándulás, koppanás, se semmi. Olyan mint az automata. Páran már rá is kérdeztek az utasaim közül. Örültem neki :-))
Előzmény: jim32 (164)
jim32 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 164
Erről a többi fórumon erősen megoszlanak a vélemények. Árt-nem árt.
Persze, az a nagy rángás sem használ, az biztos...
Előzmény: szg307 (163)
szg307 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 163

Tanulj meg kuplung nélkül váltani (fölfelé). Mint a vaj, olyan sima a váltás.

Előzmény: jim32 (162)
jim32 Creative Commons License 2006.04.18 0 0 162
Sziasztok!
Még csak 3 hete nyúzom a gépet, de már 2500km:-) Tényleg addiktív jószág, nem lehet leszállni róla.
Persze, merülnek fel kérdések is.
Pegaso-n megszoktam, hogy csak akkor tudok váltani, ha visszaengedem teljesen a gázt. FJR-en ez más világ, mert néha akkorát rántok magamon ezzel, hogy huhh.
200 fölé pl. úgy megy gyorsan, hogy 180-ig negyedikben húzom neki, ott váltok és már meg is van - viszont félek ettől a rántástól nagyon.
Szabad itt úgy váltani, hogy rajta van egy kis gáz? Mennyi legyen? Nem árt?
gorazs Creative Commons License 2006.04.10 0 0 161
Az oldalon található képek szerint ránézésre jó a 2004-2005 ös modelre, viszont RP02 típushoz irja. Esetleg innem a fórumról találkoztam valakivel Vasárnap Esztergomban Kék FJR?
szg307 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 160

Köszönöm.

Egye meg a fene Yamaháékat.

 

Nézek egyet a korábban általatok ajánlott linkek közül.

Előzmény: jim32 (159)
jim32 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 159
Megkérdeztem, megnézték - 2005-ösre tényleg nincs a katalógusban gyári bukógomba.
Előzmény: szg307 (156)
szg307 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 158

Így vagyok én is vele.

 

Tavaly volt egy olyan helyzetem, hogy estefelé megálltam egy helyen, aztán tettem volna le a lábom, és már csúszott is ki valami szaron (szó szerint). Alig bírtam megtartani a motort. Két napig éreztem az eseményt a vállamban, és a lábtövemben.

Előzmény: jim32 (157)
jim32 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 157
OK, 2005-öst kérdezek.
Sose legyen rá szükség, de jobb, ha van.
Előzmény: szg307 (156)
szg307 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 156
A 2006-osra, mint a tiéd, más bukógomba kell. Máshol vannak a felfogatási pontok.
Előzmény: jim32 (155)
jim32 Creative Commons License 2006.04.09 0 0 155
Megkérdezem neked a jövő héten.
A cikkszámot is.
(Én ma sajnos nem motorozok, tegnap viszont majdnem 800km lett....)
Előzmény: szg307 (150)
fjrbob Creative Commons License 2006.04.09 0 0 154
Én is benne vagyok ma egy gurulásban..

Bob
Előzmény: gorazs (149)
fjrbob Creative Commons License 2006.04.09 0 0 153
Szia.

Hallgatagnak van bukógombája..
Vele megtudod beszélni, hogy merre vette..
Asszem rendelte a neten..

Bob
Előzmény: szg307 (150)
gorazs Creative Commons License 2006.04.08 0 0 152
Bocsi az elöbbi link nem sikerült ezt próbáld  http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/kategorie.php?kategorie=8
gorazs Creative Commons License 2006.04.08 0 0 151
egyszer már én is láttam ilyet az ebay-on és most utánna néztem.  X-bike oldaláról megnyílik a következő oldal  http://www.lsl-motorradtechnik.de/php/produktliste.php
Előzmény: szg307 (150)
szg307 Creative Commons License 2006.04.08 0 0 150

Korábban előkerült a téma valamelyik fórumon, hogy létezik az én 2005-ös vasamhoz is bukógomba.

 

Futottam egy kört Yamaháéknál (Miskolcon, Bp-en) de sehol sem tudnak róla.

 

Akinek van, írja már meg legyen szíves, hogy mi a yamahás kódja, vagy ha más gyártmány, akkor honnan szerezte!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!