Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Van egy eladó 2x használt Vanucci Cordura Denim textil gatyám. Állítható és kivehető ütésre keményedő protektorok, dupont belső, lélegzőmembrán, kordúra, elasztikus kordura a hajlatokban, összezippzárolható kabátokkal (2 zippzár a küölönböző kabátokhoz), 100% vízálló.. Új ára 130 euro.. Én úgy 100 eurora gondoltam.. 184 magas és hasban erős emberekre jó :) Én fogytam 17 kilót és leesik rólam :D Ne kövér emberekre gondoljatok, hanem pocakosokra :) Az áron és az euro árfolyamon még beszélgethetünk..
Tegnap, szokásommal ellentétben a városban tekeregtem délelőtt - (11 tájban indultam Dobogókő felé) és vagy tizen kiszóltak a kocsijukból, hogy szép a motorom. Letekerték az ablakot, integettek, volt csaj, aki puszit küldött. Ilyen nincs:-) ... de mégis van! Hajrá FJR!!!
:))) Nem tüntem el, csak hajnalig dolgozom minden nap.. A kertben is van munka, szóval redukálódik a motorozás.. Pénteken és szombaton Hallgatagékkal gurultam, olyan nálunkalvós buli volt.. Nagyon jóra sikeredett, Balaton-felvidék és Bakony túra.. Szombat reggel útközben jutott eszembe, hogy néked is kellett volna szólni :( MInd1.. legközelebb nem maracc ki, az tuti :)
Ez nem is lehetett másképp:-)) Eltűntél Bob, mi újság Veled? Weboldalt nyomni kéne, ha már megvan. Persze, ahogy időm engedi, én is inkább motorozok:-)))) Már átléptem a 3000-et, és még nincs egy hónapos.... Szerdára egy Zalaegerszeg-Szombathely kört tervezek. Munka, de így talán lesz benne valami jó is, hétvégén meg 2 nap Szlovákia BIKE-R-rel. Lassan mehetek megint szervízbe. (Pegaso-val pénteken mentem szervízbe, a Runnerben 900km van, azt is vinni kell, a feleségem kocsiját is most kéne... lehet, hogy ki kell vennem 1 kis szabadságot:-)
Kipróbáltam, működik! Többször is sikerült, de valahogy mégis a kuplunggal váltás a természetes. (De lehet, hogy a következő mocim kuplung nélküli FJR lesz:-))))))
Váltás előtt finoman felfelé tolod a váltókart, egészen addig, amig lehet - és úgy tartod. Nem kell nagyon nyomni, csak finoman tartani. Ezek után kb. 10-20%-kal visszaengeded egy pillanatra a gázt. Ekkor rögtön bepattan a váltó a következő fokozatba. Innen már megint húzhatod a gázt.
Amit leírtam az nagyon gyorsan megy, töredék másodperc alatt.
Ha intenzíven gyorsítok, vagy utassal vagyok akkor kizárólag kuplung nélkül váltok. Nincs egy rándulás, koppanás, se semmi. Olyan mint az automata. Páran már rá is kérdeztek az utasaim közül. Örültem neki :-))
Sziasztok! Még csak 3 hete nyúzom a gépet, de már 2500km:-) Tényleg addiktív jószág, nem lehet leszállni róla. Persze, merülnek fel kérdések is. Pegaso-n megszoktam, hogy csak akkor tudok váltani, ha visszaengedem teljesen a gázt. FJR-en ez más világ, mert néha akkorát rántok magamon ezzel, hogy huhh. 200 fölé pl. úgy megy gyorsan, hogy 180-ig negyedikben húzom neki, ott váltok és már meg is van - viszont félek ettől a rántástól nagyon. Szabad itt úgy váltani, hogy rajta van egy kis gáz? Mennyi legyen? Nem árt?
Az oldalon található képek szerint ránézésre jó a 2004-2005 ös modelre, viszont RP02 típushoz irja. Esetleg innem a fórumról találkoztam valakivel Vasárnap Esztergomban Kék FJR?
Tavaly volt egy olyan helyzetem, hogy estefelé megálltam egy helyen, aztán tettem volna le a lábom, és már csúszott is ki valami szaron (szó szerint). Alig bírtam megtartani a motort. Két napig éreztem az eseményt a vállamban, és a lábtövemben.