Keresés

Részletes keresés

FurrierS Creative Commons License 2006.04.20 0 0 625
Egyébként nem teljesen szintetikus az előírás bele? csak kérdezem .. :)
Előzmény: MatulA+ (618)
FurrierS Creative Commons License 2006.04.20 0 0 624
Hali,
üdvözlet minden új er6 tulajnak, én is nemrég vettem a motort nincs még 1 hónapos hamarosan elérem én is a bejáratás végét én is könyv szerint használom tehát 800 km után húzom neki 6000 ig olykor de csak akkor ha előzni kell, vagy városon kívűl ... (városban álltalában szabályosan ilyekszem kozlekedni) Olvasgattam a hozzászólásokat, és érdekes hogy a biztonság kérdésénél szóba se került a gyári U lakat nekem van és szerintem korrekt darab és az ülés alatt kialakították a helyét ... ennyire nem biztok az ilyesmiben? vagy többre tartjátok azt ha szirénázik a motor?
Persze nem mindnhol lehet használni ezt a lakatot aláírom de ahol én járkálok szoktam találni lebetonozott oszlopot ... meg persze a lezárás is kicsit macerás mert jól kell az oszlophoz odaállni, és ez a centizgetés eltarthat néhány percig.
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.20 0 0 623

Hi Skacok!

 

Akkor egy régen "elfeledett" témát szeretnék újra előrántani! Hátsó sárvédőív, és hűtővédő maszk. ;-) Mint olvastam a fórumon már voltak kezdeményezések ember összeszedésre, és egész jól ki is lett vesézve, de még koránt sincsen vége!

 

Néztem a képeket a hátsó sárvédőívről, és lenne egy kis módosítás, megjegyzésem hozzá: hátsó villa ugye két helyen van összekötve fentebb egy kisebb zártszelvénnyel, ahol a központi teló is csatlakozik a villához, és van egy zártszelvény lentebb egy vaskosabb. Kettő között kb. 80-100 mm van. Nekem itt rendszeresen megpakolja mocsokkal a villát, és azt az összekötő zártszelvényt, és eléggé macera azt ott mosni. Javallom, hogy ha már tényleg úgy gyártatjuk le, akkor ezt az ívet meg kellene hosszabítatni lefelé, hogy oda ne tudja a kerék beszórni a mocskot. Vélemény!?

 

Másik dolog a hűtőmaszk! Tegnap kiváncsiságból lementem a motorhoz, és megnéztem. Tévedtem, mert tényleg van rajt egy sérülés. Nem tudom ki milyen javasol, meg egyáltalán van-e már valami javaslat? Valaki talált már megfelelőt méretben? Ezt hogyan kell rögzíteni a hűtőre?

 

üdv.:

helloman Creative Commons License 2006.04.20 0 0 621
Végülis kibírja az ember azt a párszáz km-t, ha cserében lesz egy kafa motorja 5-6 évig. Megéri a "befektetést". (Csak hát ha már nagy nehezen kivárod, hogy hozzájuss a vashoz, akkor iszonyatosan nehéz tűrtőztetni magad, hogy ne próbáld ki úgy isten igazából... De türelem, szép hangot terem.)
Előzmény: MatulA+ (620)
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.20 0 0 620

No akkro a bejáratás:

 

ha megveszed, akkor kapsz mellé egy használti utasítást, és abba le vagyok írva. és ezt mondta nekem Zsolti is, a Kawa kereskedő Pécsett:

  • 800 kili max. 4000-es fordulat
  • 1600 kili max. 6000-es fordulat

Ezt én betartottam, kisebb nagyobb eltérésekkel, addig mindig próbáltam húzni neki, hogy nehogy ellustuljon a moci. ;-) Első ciklusban nem nagyon tudja az ember használni a motort, az tényleg nagypapás. Második bejáratási ciklusban már lehet haladni vele, és előzgetni is. Nagyon érdemes betartani, mert mikor volt a nyílt nap, akkor hallottam a tesztmotort, hogy az hogyan szól!? Mármint amit ütnek rúgnak!? Hát az "csörgött, zörgött" az enyémhez képest. Majd rájöttök, milyen durva mikor gurulsz rá a kereszteződésre, és az utolsó pillanatig nem húzod be a kuplungot, és motoréken olykor visszadurrog, visszapoázik! Nagyon állat! imádom! ,-))))

Előzmény: helloman (619)
helloman Creative Commons License 2006.04.20 0 0 619

Szééép darab. Ez milyen motor is? ;o)))

 

Bejáratás: az egyik srác a békéscsabai kereskedésben azt mondta nekem, hogy az első pár száz (monnyuk 400) km után már emelhetem egy kicsit a fordulatot, amivel már beleférhet akár a 100-as tempó is. (Húúú!) Amire eljutok Balatonalmádira már biztosan 400 felett leszek...

 

Egyébként mi a véleményetek erről a bejáratás-alatti-fordulatszám-emelgetésről?

Előzmény: MatulA+ (618)
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.20 0 0 618

Azt hiszem sikerült megoldaom a gondokat, de mondjuk ekkor az IE-t használom, holott Operat szoktam használni.

Akkor itt egy kép az én drágaságomról:

A kicsikém!

Ezt a képet azt hiszem Szentendrén csináltuk az 1000-es szervíz után ami nekem 11.500 HUF-ba került. Félszintetikus olajjal, és szűrővel, és lánc kenéssel, és csavar átnázássel, lánchúzással együtt. Aki még ennek a macerának előtte van, nagyon tudom ajánlani: Naked Motors, Bp. Üllői út. sajnos a házszámot nem tudom pontosan, de jól kint van. Népliget után egy felüljáró előtt. Srác tisztán, és figyelmesen, alaposan dolgozik. A műhely nem a legszebb, és legtisztább, de a szolgáltatás annál jobb, és ott álltam mellette végig míg bütykölte a lovat.

MatulA+ Creative Commons License 2006.04.20 0 0 617
nagyon rossz hír! :-(((([link1] (off: most megsértem a szabályzatot, mert nem tudom hogyan kell beilleszteni, linket, és képet. on) http://ma.hu/page/cikk/aaa/0/145791/1
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.20 0 0 616
Jó reggelt! Először a biztosítórol egy kis dolog, sajnos ez megtörtént, és pont velem. :-( Rongyoltam hazafelé a LADA 2107 típusú gépjárművel, és lehet 50 felett voltam, mert pont akkor húztam neki a 3-ik fokozatot amikor az egyik kereszteződésből kijött egy autó, hogy körül se nézett, persze én voltam a védett úton. Satu fék, kormány elránt, és a kőkerítésre felmászás következett. Persze a faszi megállt, és elintéztük a papírokat. Aztán bementem a biztosítóhoz, hogy mi van, hogyan van, mi történt, meg ilyen dolgok. kárszakértő kijön, autó megnéz, helyszínre kiautóz, ott is fényképez, megnéz. Telnek múlnak a napok, semmi nincsen. (hogy mindenki tudja OTP, Garancia volt a fazonnak a biztosítása) Telefon felvesz, és felhívás, kérdés, mi van az ügyemmel!? Miért nem kapok még választ!? Kedves női hang beleszól: Most várjuk vissza a papírt az "elkövetőtől", hogy valóban így történt-e az eset!? Oksi, akkor pár napot még tudok várni. Jön a kedven levél a biztosítótol: "Sajnos nem áll módunkban fizetni, mert nem bizonyított az eset megtörténte." Egyből felöltözés, Veszprémbe a biztosítóhoz bemenés, ott a főnök megkeresés, ő először kedvesen: "Mivel az összes papír az én kézírásommal van kitöltve, így nem látja megalapozottnak káreseményt." Aztán kezdte a hangját fel emelni, és szinte kiabálós stílusban osztotta nekem az észt, hogy ez az összes levelezés amit lefolytattak az ügyben. Mondom: "Hol van az a levél amit a telefonban említett nekem a hölgy!?" főnök telefonja csörgésnek indul. persze felveszi, és én közben "hergeltem magam"! Telefon letesz, és mondja itt van minden, és akkor minden az én kézírásommal van kitöltve. (szinte kiabálva már) Ekkor agy elborulás, és jó nyomatékos, és erős hangon: "Azt mondja nekem a szemembe, hogy hazudok?" Túl oldalt ledöbbenés, és dadogás, de nem válaszolás, Kérdést megint feltettem, aztán el kezdett mentegetőzni! Aztán végül megállapodtunk abban, hogy akkor mégis küldenek egy levelet az iletőnek, hogy valóban így történt-e az eset!? Tanácsom: NE ijedjetek meg a biztosítótól, nekik az az érdekük, hogy NE fizesennek! Még valami, a kitöltési útmutató hátul írja, hogy teljesen tök mindegy ki tölti ki a papírokat, lényeg, hogy két aláírás legyen. Persze ezt már csak azután olvastam el miután túl voltam a vitán. :-((((( Ha ezt korábban elolvasom, akkor oda rakom a faszi szeme elé, és rámutatok arra a pontra ahol ezt írják, és nem szólok egy szót sem. ;-)))) Közös gurulás!? nagyon benne vagyok, de május 6-án nekem majd mennem "kell" Pestre Citadella fevonulás lesz. De ezt még megbeszéljük, és ne aggódj tuom milyen a bejáratás, mivel én is átestem ezen a dolgon. Mivel első ciklusos lesz a moci, így 6-ikban 4000-es fordulaton max. 90-el fogunk menni, szépen lassan szabálybetartósan. Egyáltalán nem zavar a téma, akkor majd nézek valami utat, hogy merre lesz érdemes menni, hogy még az ember normális időben vissza is érjen, mert hétköznap gályázom, szombaton meg csak déllőtt fogok ráérni, mert legkésőbb dél körül már indulok Fehérvárra a cimborához, és onnan megyünk együtt Pestre.
Előzmény: helloman (615)
helloman Creative Commons License 2006.04.19 0 0 615

Legjobb tudomásom szerint az Allianz nem alapszolgáltatásként, hanem bizonyos felár ellenében vállalja a kgfb-i ügyintézést egyéb biztosítóknál (pl. MÁV). Persze elolvasva az általad becopyzott tanmesét, gondolkodóba esik a paraszt, hogy megéri-e ezen a (évi 3-4 eFt-os???) feláron spórolnia...

 

Más: Előreláthatólag május 04-06. között Balatonalmádin leszek egy céges örömködésen, ahova már a holnap v. holnapután átveendő, tehát a jelzett időpontban még feltehetőleg bejáratós er-6nnel kívánok eljutni. Ha lesz egy kis szabadidőm (és a természet is kegyes lesz hozzánk, motorosokhoz), akkor szívesen bevállalnék egy közös röp-túrát. Vélemény? (Figyelembe véve azt is, hogy a bejáratási ciklus miatt csak "tatás" motorozásra számíthatsz.)

Előzmény: MatulA+ (613)
toga73 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 614
Szép történet de a te 3500 körüli cascód azért mégsem 11 ropi amit nekem minimumként említettek a gödöllői allianz-nál. Ezt azért már te is meggondolnád nem? És itt főként arról van szó, hogy évi 130000-t nem ér meg a szolgáltatás de az általad fizetett cirka 40000-t már inkább.Köszi
Előzmény: MatulA+ (613)
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.19 0 0 613
Sokan próbálkoznak, ilyen, meg olyan biztosítókkal, de mi értelme van!? Nyer havi szinten pár ezer forintot? Aztán ha van valami gond akkor meg megy az anyázás! Nekem az a szemléletem, hogy inkább legyen egy szolgáltatás valamivel drágább, de megkapjam a pénzemért amit kell. Pl. az allianz állítólag megcsinálja azt, hogy ha kkáresemény van, akkor beviszed a betét lapot, és az autót, vagy motort, felveszik Ők a kárt téged kifizetnek, és akkor utána már minden rendben, mert a többit majd a biztosító intézi. Most bemásolok egy nagyon hosszú levelet, ezt körlevélként kaptam a MÁV biztosítóról: Vannak benne trágár szavak is. (bocsánat, én is így kaptam) Egy nagyon különleges ügyosztály > > > > Ilyen kemény sztorit utoljára Vietnámban hallott a Homár, úgyhogy kissé > szkeptikusan, de azért a netto kurvaanyázást leszámítva vágatlanul teszi > közzé Buksi MÁV-biztosítós történetét: > > > Szarul induló történet, szarul folyatódik - a vége meg még nem > látszik, de sok jót nem ígér. Péntek du-i csúcsforgalomban döcögök > kifelé az Alkotáson, hogy legyûrjem a hazáig tartó 200 km-t. Sor > megáll, vele én is - csikorgás, csattanás a seggemben, egy bamba tyúk > belecsókolt. Szar ügy. Betétlap kitölt, majd 2 nap múlva téves > biztosítómegadás miatt korrigáljuk - eddig normális ügymenet. > > > Károkozó biztosítója - MÁV Általános Bizotsító Egyesület (kiírom, > hadd tudja meg mindenki, az is, aki itt van biztosítva, hogy mekkora > trágyadombba fizetik a zsét, csak mert 327 Ft-tal kevesebbet kell > betolni a kötelezõre, mint a következõ legjobbnál). > > > Ügyfélszolgálat - Isten háta mögött. Km-es sor, persze, hogy kivárom, > elvégre ráérek, táppénzen vagyok. Kedves kislány felszabadul - persze > a kárigény nem az õ asztala - újabb 10 perc várakozás. Történet > elõad, papír benyújt - várjak, amíg ellenõrzik, fizetve van-é-e a > kötelezõ. Mi sem természetesebb. > > > Eltelik 10 perc, majd 20, majd 40, majd 1 óra, semmi. Tömeg > szaporodik persze, mindenki ugyanarra vár. Arra, hogy a két > hölgyemény a két számítógép elõtt kiadja az eredményt. Úgy mondjuk > elég nehéz, hogy az egy órából ketten együtt 10 percet vannak a gép > elõtt, 50-et meg az isten tudja hol (ma kiderült - cigizni). Közben > az ember jól megfigyelheti a munkamenetet és -morált is - lesújtó. > Végre sikerül. Újabb papírok, kárfelvétel. > > > "Boldogan" húzom a belem haza, és már válogatom a szervízt, hogy hová > vigyem javíttatni - ki van a legközelebb, a legrugalmasabb nyitva > tartással. Kora hajnalban bevágtázok a szervízbe, elõadom, miért > zakatom õket. > - Melyik biztosító? > - MÁV. > - Akkor csak úgy tudjuk vállalni, ha Ön vállalja, hogy kifizeti a > javítást. > - Bocs, nem a biztosító fizet??? > - De, csak a MÁV olyan sok pénzzel lóg, hogy nem csináljuk meg, csak > ha az ügyfél kifizeti. > > > Jaaaa, nem elég szopás, hogy összetörik a verdát, még fizessem én, > aztán anyázzak én a biztosítóval. Fasza. Mondám: akkor elõször > utánajárnék, mire számítsak a biztosítónál (napok, hetek, hónapok > vagy évek), de mondja meg mennyi lesz. Összegtõl kisebb infarktus, > majd miután fellocsoltak, tûnés dolgozni, mert persze a táppénznek > már vége. > > > Telefon a biztosítónak - 15 percnyi próbálgatás után (persze van 15 > szám, de mindegyik ugyanarra a tetves automatára kötve, és b*sznak > felvenni a telefont) végre valakit mikrofonvégre kapok - probléma > vázol. Tanács: ezt a központban tudja elintézni. > - Telefonszám? > - Adhatok, de úgysem veszik fel, menjen személyen. > Anyád. > > > Központ, hajnalok hajnala - probléma vázol - ez nem az õ asztaluk, > hanem a kárszakértõ cégé (Autoconsulting Kft, említsük meg õket is, > érdemes), akik természetesen ugyanott izélik a rezet, mint a MÁV ÁBE > ügyfélszolgálat. Örülök nagyon, hogy tologatnak ide-oda, mint óvodás > a matchboxot. > > > Kis naivan hívogatom az Autoconsulting telefonszámát- 5 csengés, majd > hangposta - 16. után feladom - ez így nem lesz jó. Nézzük a > biztosítót. 30 perc után (kicseng, vagy foglalt, miután az automatán > a megfelelõ melléket beveri az ember) valaki, megunva a csengetést, > anélkül, hogy beleszólna, visszateszi a kagylót - de miután túl > gyorsan cselexik, csak a 3.ra sikerül neki megszakítani a vonalat. > > > Fejem lilul - rühellem, ha elba**ák az idõmet és a pénzemet. Újabb 15 > perc után végre egy ismerõs hang - a tegnapi högy, de persze > lepasszol, hogy õk nem a kárszakértõ, hanem a biztosító, és ad a már > ismert és használhatatlan Autoconsultingos mellé még 2 telefonszámot. > Készségesen hozzáteszi, hogy a 3-as melléket válasszam. Persze. > > > A kapott két szám érdekes módon ugyanahhoz a most már gyûlölt > MÁV-Biztosítós hangautomatához van kapcsolva, amin már 45 perce > játszom. Újabb 45 perc után feladom, de a fejem már akkorára dagadt, > mint a brit gyógyszertesztelõké. És még csak 10:15-öt írunk. A > délelõtt halvány kisérletek közepette telik, mert dolgozni is kell > sajnos. De du. 1-re annyira bedurrant az agyam, hogy kölcsönkértem > egy verdát és kimentem Zuglóba, feltenni azt az egy szájbavert > kérdést. És persze kértem egy telefonszámot, amit hajlandóak > felvenni. > > > Persze az Autoconsulting állítja, hogy õk felveszik, és nem értik, "a > MÁV-osok" miért nem veszik fel (persze egy légtérben vannak, kb 3 > méterre egymástól, de nem, nem tudják, nem látják). Amikor > szembesítem õket a tényekkel - 5 csengés és hangposta - közlik, hogy > most cserélik a telefonközpontot. Aha. Én meg Móricka vagyok. (Nem, > csak egy balek ügyfél, aki természetesen a f*sznak a rossz végén > áll.) > > > Az kérdést persze készségesen megválaszolják - nagyon örvendetes, egy > óra utazás, pár lityi benya árán. És hogy teljes legyen a kép - mára > már egy gipszkarton fal takarja el a dolgozókat, hogy az ügyfél ne > lássa az össznépi tök- és pinavakarást, ami munka címén folyik, és > ami miatt nem képes senki felvenni a telefont az ügyfélszolgálaton. > Nem tudom, hogy fogják elérni õket, ha ne adja az isten, de > pótszemlét kell kérni. Elõre rettegek, hogy valami BTK-ba ütközõ > hülyeséget fogok csinálni. Állítólag azért húzták fel a falat, mert > egy ügyfél nekiállt kint borogatni az asztalokat a látványos > semmittevés és a nemfizetési hajlandóságuk > magas foka miatt, és akit ezért bilincsben vezettek el a rendõrök. > > > De most legalább tudom, hogy ha egy MÁV-biztosított marha belém jön, > akkor nem kék-sárga papír kell, hanem fizetési kötelezettségvállalás > a javításra, vagy helyben kicsengettetni egy kalap pénzt vele. > Mindenki jobban jár. Õ nem ront két Bonust, én meg nem szopatom magam > ezekkel a majmokkal, infarktusközeli állapotot elõidézve. Akik meg > ott van biztosítva, az jobban teszi, ha villámgyorsan vált, mert > fizetni kell példásan, de hogy baj esetén csak lófa**t kap vissza, az > is biztos... > bocsánat a hosszú bejegyzésért! cső, és jó éjt mindenkinek!
Előzmény: toga73 (612)
toga73 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 612
Köszi MatulA+ nagyon rendes vagy de akkor elősször bemegyek itt a környéken egy Allianz-ba és érdeklődöm. Gondolom nincs eltérés közöttük tájegységek szerint!?
Olvastam valahol, hogy a groupama biztosító is mgejelent a színen egy motoros casco-val. Anno fel is hívtam őket, gondolván, hogy biztos kedvező lesz és alá mennek az allianz-nak ha meg akarnak telepedni ezen a piacon. Érdeklődésemre felvilágosítottak, hogy csak új motorra kötnek azaz 15 napnál fiatalabbra. Mondtam az enyém 16 napos de 90 km van benne. Válasz: sajnos az már nem új. Mondtam ok köszi a segítséget és gratuláltam a remekül átgondolt üzleti stratégiához.
Előzmény: MatulA+ (609)
garfonya Creative Commons License 2006.04.19 0 0 611
Hqwells-nek igaza van (mindenki másnak is), korábban le is írtam a szomorú tapasztalatot (sajna nem egy motoros barátom kényszerült másik motort venni), hogy a teherautóba "bedobós" módszert részesítik előnyben, úgyhogy ha frekventált helyre teszitek (motorozás közben én mindíg úgy teszem le, ha pl bemegyek kajálni valahova, hogy rálássak), akkor sok ember közt talán nem merik buzerálni + ha megmozdítja és üvölt, inkább lelép, minthogy valahonnan a tömegből kapjon valakitől (hangra odaérő tulaj) egy bazi nagy taslit. Én bizony nem kímélném, ha ilyen történne az én kicsikémmel, az tuti, pedig sem nagy, sem nagyon erős nem vagyok, de apait-anyait beleadnék. Tárcsazár mindenképp ajánlott, nekem van egy nagy ABUS rendszerű, de más nevű motoros lánc+lakat. Sajna nehéz, így csak oda viszem, ahová tudom, hogy érdemes... Mindenesetre tárcsazár+riasztó+fél szemünk rajta ajánlott sőt kötelező.
Előzmény: MatulA+ (607)
Törölt nick Creative Commons License 2006.04.19 0 0 610

Nyugodt légy , biztosan olvassák a tolvajok is a fórumot.

Az is biztos , hogy nem ezek alapján fogják elvinni a motort.

Hála istennek nem egy szokványos külalakú motor és egy módon tudonk mi is tenni a lopások ellen :

NEM VESZÜNK OLCSÓN (LOPOTT-BONTOTT) ALKATRÉSZT !!!!!!

Ha nincs piaca akkor nem is lopják !

Ha közülünk hall valaki "olcsó" ER6n-ről , feltétlen jelezze a többieknek , hátha megtalálja valaki siratott motorját......

Előzmény: MatulA+ (607)
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.19 0 0 609
Csak azért kötöttem cascot mert kellett a részlethez, de azóta sem bántam meg. Lopásra nem is akartam kötni. -Nem hinném, hogy a használt motorra több lenne a casco. Bemenjek valamikor ide Füredre az Allianz-hoz? megkérdezzem? akkor viszont kellene egy két adat: mennyi kilóméter van benn, mikori évjárat, azt hiszem ennyi, mert a többi már passzol az én motorommal.
Előzmény: toga73 (608)
toga73 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 608
Köszi MatulA+! Ha használt akkor drágább? A lopás cascot nem kérdezted vagy nem is érdekelt?
A lopás cascoról jut eszembe és a segítségeteket kérném: nem tud valaki Kistarcsán motortárolási lehetőséget? Egy társasházban lakom és nem merem az ablak alatt hagyni.
Előzmény: MatulA+ (605)
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.19 0 0 607
Azon agyalok, hogy arra nem godnoltatok, hogy ezt a fórumot tolvajok is olvassák!? BAsszus én is kiadtam egy csomó infót a motorom biztosnági felszereltségéről, és most meg bevillant ez a dolog is. Azért ez gáz, nem!? mérmint hogy lehet egy tolvaj is van a csapatban, aki így figyeli ki, hogy melyik motort érdmes, és hogyan lehet meglovasítani!? Nem kell itt semmit se csinálni, csak olvasni. ;-) Mondjuk a kapcsoló minden motoron lehet más, és más helyen. ;-) Ez az ami vígasztal. REmélem a közös gurulás nagyon gyorsan össze fog jönni! Aztán ha nem a gázt akarjátok rángatni, akkor nagyon tudom ajánlani: Veszprém - Zirc - Bakonybél - Pápa - Farkasgyepű - Városlőd - Veszprém útvonalat. Zirctől Pápáig nem tökéletes az út, de a TÁJ!? Az szerintem kárpótol mindenért! Aztán Pápáról visszafelé, hát ott már lehet engedni a lovakat, had fussanak! Ki hoygan áll a bejáratással!? Van aki már lenyeltette a gépet? csak megsúgom, hogy 11.500-nál szabályoz, lazán a piros tartományban, 3-ik 137-140 Km/h. Még csak a 196-ba kóstoltam bele, az út is elfogyott, meg már kezdett a bátorság is. ;-)))
Előzmény: garfonya (604)
bullmax Creative Commons License 2006.04.19 0 0 606
Hello! Nekem a Motorx-nél mondták a DMC-s csődeljárási hírt. Nem azt állítottam, hogy ez így is van, csak azt, hogy mit hallottam. Semmi közöm a K-Bikers-hez. Egyébként majdnem ott vettem motort. A motorx-nél az ER 6 f 1705000 regadóval és üzembe helyezéssel. Lassan már elintézhetnék a papírmunkát, mert most már több mint 2 hete ki van fizetve. Én meg csak várok és várok és várok...
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.19 0 0 605
Szeva, megnéztem, hoyg pontos legyen az adat: 3384 HUF a casco, csak töréskár, és 300.000 önrész ez az amit tartalmaz. ha esetleg kell akkor jelezd, és akkor holnap bescannalem a cégnél a köntvényt, és el tudom küldeni mailban, hogy milyen is az én kötvényem, hogy ennyi rá a casco. használt motorra is kötnek, sőt először nekem arra írták, mert már volt 93 kili a gépben mikor mentem, hogy nincsen biztosításom. Annyi a különbség, hogy csinálnak egy "állapotfelmérést" képeket csinálnak a motorról, és készen is van. De aztán végül mivel tél volt, így nem tudtam oda vinni a motort, ezért felvették mint új motor. Ha esetleg tudok segíteni, akkor itt Füreden bemehetek a biztosítóhoz megkérdezhetem!
Előzmény: toga73 (602)
garfonya Creative Commons License 2006.04.19 0 0 604

O.K. én benne vagyok!

Riasztónál azért jó az ülés alatt, mert kulcs kell hozzá, hogy ki-be lehessen kapcsolni. Én sem mindíg használom, de ha igen, akkor lehessen nehezen hozzáférni szerintem. Ott sok idő lenne, mire a tolvaj kinyitja+hatástalanítja, ráadásul nem is tudja, hogy ott kell keresnie. Meg gáz is neki, mikor már jópáran körbeállták, hogy mit matat egy vinnyogó motornál olyan sokat kulcs nélkül...

A távirányítóshoz ki sem kell szállnia egy közeli autóból, hogy kinyissa.

A Balcsit lefixáljuk úgyis, ha megyünk, hátha még valaki csatlakozna...

Nekem elég rossz a munkaidő beosztásom, de úgyis kitalálok majd valamit. Minél több ER6N, annál jobb. Biztos jól szól együtt egy jópár ilyen!

A továbbiakban lezsírozzuk a mindenkinek jó időpontot, ha aktuális.

Előzmény: scr7 (603)
scr7 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 603
A riasztót nem azért kérdeztem, mert tudatlan vagyok és nem olvastam az előzményeket, hanem mert lusta disznó!  J

Nem akarom nyitogatni az ülést! Na mindegy még van egy hetem……

 

Garfonya

Én is pesti vagyok, illetve csak itt dolgozom és lakom. Megbeszélhetnénk esetleg egy gurulást Matulához valamikor a nyáron.

Egyébként én Várpalotai vagyok, és én is az északi partot javallom!

toga73 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 602
SZia MatulA+! Az a 3394 huf-os casco amit említettél milyen? Törés, lopás? Amikor én kérdeztem 10 E től kezdődött. Ha nem új a moci (4 hónap) akkor is ennyi, és egyáltalán kötnek rá? Előre is köszi
Előzmény: MatulA+ (592)
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.19 0 0 601
Szeva Losika! Most már tudom, hogy van itt is rendőr. :-( ;-))))))) Akkor a kérdésedre a válaszom: utassal még nem sokat mentem, mivel még az megtett kilóméterek nagyon kevesek. Szóval amikor mentem akkor két féle utasom volt, aki sokat volt utas, és akinek én mondtam meg hogyan üljön mögöttem. Szóval Bálint barátnőjével egy kicsit talán nehezebb volt, mert nem ölelt elég szorosan, és nem tudtam, nem éreztem, hogy mi van, hol van, ott van-e még mögöttem!? Motornak egy könnyű lett az eleje, de ezt kb. két három kilóméter után megszokja az ember. LAssú kanyarodásoknál jelentkezett az a plussz néhány kiló mikor utassal voltam. Hogy a motorról is meséljek, mivel az ER-nek amotorja egy "alacsony" fordulatú motor, így a nyomaték maximum is jóval alacsonyabban van, mint egy sportmotornak. Pont ezért ahogy én észre vettem, semmit nem éreztem amotor gyorsulásán, hogy most van-e mögöttem valaki, vagy nicnsen. Jó persze lehet érezni, de nem volt az a jelentős különbség. Igaz mikor meg kellett állni kb. 110-ről, akkor azért eléggé kapaszkodtam a fékkarban, de sikerül megállni, és tudtam, éreztem, hogy itt még van tartalék a fékben. ;-) Az utasnak nagyon kényelmes, ezt megint Bálint és Dorka után modnom, írom, mert Viesgrád, és Esztergom között motort cseréltünk, Ők mentek az enyémmel, és Bálint ZX-ével. Mikor leszálltak, akkor felszabadultan mosolyogtak, és mondták, hogy ezzel akár Spanyolba is elindunlnának. Ehhez persze hozzá tartozik, hogy Ők ZX-ről ültek át! Tehát aki még egyáltalán nem ült motoron, és nem is tetszik neki a motorozás, akkor tök mindegy mit teszel a feneke alá. ;-) kb. ennyi lenne. szerintem nagyon tutin viselkedik két személlyel is. ;-)
Előzmény: losika81 (600)
losika81 Creative Commons License 2006.04.19 0 0 600
Matula+

Azt hiszem arról nem említettél semmit, vagy csak figyelmetlen voltam, hogy milyen a vasad 2 személlyel. Ugyanis én ha "egyszer" megveszem, és az az időszak eltelik, amig megtanulok motorozni, utána párommal mennénk túrázgatni, össze vissza, bejárni az ország olyan részeit, ahol még nem voltunk. (elég sok van) Szóval a lényeg, hogy mennyire kényelmes a hátul ülőnek, esetleg hosszabb távon, ha volt már ilyen.

Egy régebbi topikba említetted, hogy reméled nincs itt rendőr. Lehet, hogy van, de ne félj nem közlekedési és a motoros cimbiket (ha egyszer majd én is az leszek) amúgy se bántaná:))

By
garfonya Creative Commons License 2006.04.19 0 0 599
Nagyjából ismerem a helyet (biztos nem annyira, mint te, aki ott laksz). Párszor körbenyomtam már, igaz autóval, meg kiskorom óta járok Alsóörsre családilag, úgyhogy nálam északi part rulez. Szeretem a feelinget ott nyáron. Siófokon meg még a törölközőmet is lenyúlták, azóta főleg north coast-os vagyok...
Előzmény: garfonya (598)
garfonya Creative Commons License 2006.04.19 0 0 598
Én amúgy Pesten lakom, dolgozom, de nem sok nyarat hagyok ki Balatonon a lentebb említett kégli lehetőség miatt. Ha az említett konzolt veszed, amiben minden benne van (Conrad-ban az Oktogonnál), akkor nem is kell forrasztani, csak még egy sziréna kell hozzá és kész. (asszem ott elő van készítve a dolog forrasztás mentesre). Meg lehet oldani, ha épp mindketten ráérünk és megvannak a hozzávalók. Én Debrecenbe is szoktam gurulni amúgy, szóval elég sok ER-6N-es "kollégával" össze lehetne futni. Ha elérhető leszel ezen a fórumon, akkor sikítok, ha arrafelé visz az utam.
Előzmény: MatulA+ (597)
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.19 0 0 597
Nagyon benne vagyok a közös gurulásban! Nem tudom menniyre ismered a környéket!? Van azért egy két jó hely! ;-) 130-160 körüli tempóval már eléggé tuti kanyargós az út. De van olyan út is ami nem annyira gyors viszont szép kanyargós. ;-) Majd ha tudod a dolgot, akkor jelzd mindenképen! Más, ha már úgyis beszélgetünk, akkor TE merre laksz!? Mert akkor mivel TE sokkal jobban értesz a forrasztáshoz, meg ilyen dolgokhoz, lehet akkor meg is kérnélek egy úttal arra, hogy dobjunk bele az én kiscsajomba is egy ilyen riasztó szerű ketyerét. ;-) Nagyopn köszi, hogy tetszik a paripa, mondjuk most már került rá egy másik matrica is. Úgy még nem lett lefényképezve, de ami késik az nem múlik. ;-) Citadellára ki fog jönni!? Remélem találkozok kollégákkal! Áprilisban láttam egyet! Nagyot köszöntem is neki!
Előzmény: garfonya (596)
garfonya Creative Commons License 2006.04.19 0 0 596

O.K. Látom Balatonfüred, kilestem a másik fórum infójából.

Csak azért, mert én Alsóörsre járok, ott van kéglije nagybátyáméknak.

Tervezgetek is majd több Balcsi körüli túrát onnan kiindulva és visszatérve. Mivel szomszédos majdnem a két hely, összfuthatnánk, akát gurulhatnánk is egy jót, meg akinek van kedve itt a fórumon, csatlakozzon. Időt még nem tudok, hogy mikor megyek, de többször is... úgyis megdumálgatjuk a fórumon. Szép a géped egyébként.

Előzmény: MatulA+ (592)
MatulA+ Creative Commons License 2006.04.19 0 0 595
Igen Füredi vagyok, netán már össze is futottunk valahol, vagy a sportmotor.hu-n láttál? mert igen egy és ugyan az a személy vagyok, aki ott is ezen a néven van fent. Arra készülj fel, hogy a kötelezőt azt visszamenőleg ki kell fizetned onnantól kezdve, mikor forgalomba lett helyezve a moci.
Előzmény: garfonya (594)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!