Sziasztok Bár nem írtam már idötlen idök óta, úgy látom még együtt a régi csapat. Lenne egy apró kérdésem is, mégpedig, hogy mi az amit a 3 éves szervizen meg kell csináltatni? Gondolok itt ilyenekre, hogy váltóolaj, szelepbeállítás, stb. Ja kocsiban nincs még 20 ezer km se.
Oké, mint mondtam a minitalin megbeszéljük. Aki meg a hátam mögött dumál, privizik rólam azt meg én szarom le. Nekem ha vmi bajom van, megbeszélem az illetővel, nem sutyorgok a háttérben. Ezt lehet arroganciának hívni, én másnak gondolom. Na tényleg ne offoljunk.
Ha már biztosíték és elektromosság a téma: Vettem egy komplett szivargyújtót, gondolva, hogy beszerelem a csomagtérbe. Minden rajta, van, még bizti is. Hova kössem, illetve milyen kábellel hosszabbítsam meg?
Büfést nem írtam hogy hozok, ez hülyeség, te is jól tudod csak próbálsz fogást találni. Ugyanezt elmondom neked találkozón is, arrogáns lettél és kész. Több minitalin osztották ezt a véleményt (soha nem én hozom fel a témát, mert mint mondtam, leszarom), privit is kaptam már korábbi viták után, de lényegtelen, nem szeretnék tovább offolni. Amikor megismertelek, sokkal normálisabb voltál...
(az erősítőn a bizti az erősítőt védi, a kábelen az aksitól 10-20centire pedig magát az autót ha esetleg megsérül a kábel.. Ez szintén lényegtelen, segíteni szerettem volna..)
Ezer,meg egy oka lehet ,hogy miért nem vált kocsit. Én pl rühellem a francia autókat azon belül is a rőnót a legjobban.De ez csak az én kis magánvéleményem
Én pl azért vettem a sportot,mert az 1,3 kevés mint macskaszarban a rézkanál. Első megvétel elötti tesztvezetésen már éreztem,de belevágtam.
látom vmi nagyon frusztrál velem kapcsolatban, de élőben nem ekkora a szád. Mivel ez nem a fórum témája, ha gondolod a pénteki minitalin tisztázhatunk pár dolgot. Pimp neked kuncsaft, nekem nem. Azért kíváncsi lennék mit spóroltam meg, mikor tök ingyen az itthon lévő saját cuccaimból a szabadidőmben kötöttem be. Direktbe az akkura kötöttem, az erősítőn ott a bizti. Az autó ennyi erővel bármitől leéghet, amin nincs 10 centinként biztosíték. Igazán megtisztelő, hogy számon tartod melyik fórumba mit írok. De akkor pontosan tudod mi történt tavaly nyár óta, a clio fórumban olvastad. A fröcsögést meg visszautasítom, én normális hangnemet használok. Mindig hivatkozol 'több tagra' de mindig csak neked fáj vmi. Pl bármennyit példálóztál, egy büfést sem hoztál keszthelyre.
Már neharagudj de nekem eszemben nem jutna úgy kiadni valamit a kezemből hogy a kuncsaft hazafele mondjuk beleszáll egy autóba akkor miattam leégjen az egész autó mert spórolás céljából nem olyan kábeleket és kiegészítőket használok mint ami a cél lenne. Megnézheted nyugodtan milyen autókat raktam össze aztán érdemes lenne átgondolnod a 4hónapis szaki dolgot. Nem mondtad neki, azt mondta úgy van ahogy összeraktad és kész, még csodálkozott is hogy mi az a biztosíték és miért kell bele.
Ami durva hogy te hozzáértés nélkül simán belevágtál, de ez most nem lényeg, csak megjegyeztem hogy a saját autóddal nyugodtan játszadozz de más értékeivel játszani elég durva szerintem. Ha leég az autója mit csinálsz? Én lehet hogy fél éve csinálom, ellenben ha tudom hogy kell összerakni, mit hova, akkor mi a rák közöd van ahhoz pl hogy mióta csinálom. (a mélynyomós témád meg elég mókás volt, 3-4x ennyibe kerülő rendszereket picsáztam el idén, pont hogy az olcsó kategóriával)
sztereotípiákról, német autóról váltottam, kurvára nem izgat soha semmi, az sem hogy kinek milyen autója van, nincsenek fujfrancia, fujolasz, fujnémet sztereotípiáim, csak több mint egy éve fröcsögsz már hogy rönő így rönő úgy, suzuki szar. Miazistenér nem adtad még el és vágtál bele? Nézem a vergődést a clio topicban is, de hogy mi értelme....
Nem látod magad és hogy mit csinálsz így hiába magyarázom, de elég sok klubtag osztja a véleményem, érdekes figura lettél az elmúlt 1 évben. Hogy mi az oka, leszarom, csak tényleg unalmas már.
(én a sportot azért vettem mert nem akartam feleslegesen költeni pénzt arra amit pluszba adott a sport, gyárilag, de ez most lényegtelen)
nálam pont fordítva történt, előbb vettem meg a swiftet, aztán túlléptem a nálad még meglévő sztereotipiákon és kipróbáltam a sokat fikázott más márkákat. De a két esemény között eltelt kb egy év. A kábelezésről meg annyit, hogy az enyém 30A-s biztosítékkal kezdődik az akksinál, gondolom pimpike utólag nem tette be pedig tuti mondtam neki. De bírom az olyan 'szakit' aki 4 hónapos komoly szakmai múlttal ráébred mekkora császár, mert tudott akkora mélynyomót venni amitől ő a leghangosabb.
Az 1.2T miatt kérdem, te a 0-100 miatt vetted a sportot?
az lenne a mókás ha 1.2t nem lenne nyomatékosabb. (ellenben a 11mp-es sprintje, wow.)
Tudod ez az a kategória amúgy, akik rinyálnak hogy kicsi a csomagtartó miután megvették a kocsit. Nem volt lehetőség megnézni előtte? Az új swiftet nem próbáltad még, nem is ültél benne, nem tudhatod milyen anyagokból van. Ha jó, minek tegyenek bele más kárpitokat, ha alapból is jó lesz? Ha ültél akkor meg már a franciaság beszél belőled, egyáltalán nem ugyanaz.
(és egy kis off. Ha neked is úgy van behúzva a táp mint ahogy pimpikének raktad be, baromigyorsan iktass be egy biztosítékot a kábelre. Elég veszélyes volt ahogy megcsináltad neki..)
Azért van különbség.. Hangszigetelés, anyaghasználat. Nekem pl elsőre fura volt, hogy amikor töröl az ablaktörlő, azt érezni a gázpedálon. Olyan vékonyak a lemezek. Egy 7 éves clio II a mai napig süketszobának tűnik a 4 éves swiftemhez képest. Vékonyabb üvegek, kevesebb szigetelés. Az első ajtóim ki lettek bitumenlapozva a zene miatt, hát ég és föld a különbség. Becsukáskor nincs wartburg hang pl, a szélzaj is kisebb. De ezt egy francia-német-olasz kisautó alapból tudja. Pl a műszerfal nem huppog bennük, az enyémet legalább egy centit be lehet hajtani középen.
És az a vicc, hogy amikor vettem a swiftet kb 300.000Ft volt a különbség a swift javára egy clio-val szemben. De abból lejött akkor 150.000 kedvezmény, az 1,4 16V motorja is sokkal rugalmasabb, az akkor még kapható 1,6 16V meg megette keresztbe a swiftet. De ugye én is látatlanban azt mondtam francia nem kell. Aztán azóta elég sokat mentem clio II-vel (1,4 16V), kipróbáltam a III-at, benzinest (1,2T) meg dízelt (1,5dci 68,86,105LE). Nem kell egyiket sem az egekig forgatni, ha jön egy emelkedő és mondjuk bent ülünk négyen, 100-ról előzéshez nem kell kettőt visszakapcsolni.
Az új swift 1,2 szívó motorja megint az egekben adja le a teljesítményt, vagyis 50 pacival sem rendelkezik a sofőr normál fordulatszám tartományban, nyomaték a béka segge alatt. A belső tér formára szép, anyaga mint a miénkben. Magasabb felszereltséghez sincs jobb kárpit, jobban formázott ülés, más bevonatú műszerfal. A külső meg a mienk karikatúrája nekem legalábbis.
Meg sok sznobnak az, hogy rengeteg kispénzű adta be rá a régi romját minimális kezdővel, azt jelenti, hogy a csórók autója. Sajna emiatt az újat azok, akik megtehetnék, hogy ilyet vesznek, mert van rá pénzük, nem fogják, mert nehogy már Suzukival blamálják magukat.
Valószínűleg utána kell tölteni. De előtte fékbetéteket is meg kel csekkolni, mert amiatt megy le a szint, hogy az elkopik. Ha amúgy tudod, akkor vedd úgy, hogy nem írtam.
80 éves aggastyán elvesz egy 19 éves lányt. Nászéjszakán felmutatja három ujját. - Ez azt jelenti, hogy háromszor fogjuk csinálni? - Nem. Ez azt jelenti, hogy ezek közül választhatsz!
Pistike és Jancsika versenyeznek, hogy ki tud nagyobb gusztustalanságot csinálni. Mivel Jancsika a fiatalabb, ő kezdi. Öt percig krákog, majd beleköp a tenyerébe. - Hát, kezdetnek nem rossz - mondja Pistike, és elővesz egy szívószálat...
Na,nem offolom szét a topikot:)))
Valamelyik nap feldobom a téligumákat.
Valaki már feltette?
Az utóbbi néhány napban hirtelen gyorsulásnál,erős fékezésnél felvillan a műszerfalon a fékvisszajelzőm. Ezt is meg kéne sasolnom:)