Itt tényleg nem lehet másról olvasni két heti váltásban csak, hogy van-e akksi a kártyában és, hogy kinek termeli a benzint/gázolajat a kocsija?
Isten bizony ha meggebedsz se lesz akku a kártyádban.
Ha visszaolvasol megtalálhatod Zoltán képét a Laguna kártyáról ami 1. szériás és abban van valamint az én feliratokkal teletűzdelt képemet a Scenic kártyájáról ami 2. szériás és nincs benne.
Leírtam azt is, hogy csak akkor kell a 2. szériás kártyát a foglalatba tenni, ha a kommunikáció megakad és újra kell szinkronizálni. (+ ha benzin km és egyéb adatokat akarsz frissen tartani)
Ez akkor is így lesz ha egy Renault munkafelvevő mást mond és ha ezzel kapcsolatban egy rádióvétel technikai végzettségű és a szakmájában dolgozó embernek nem hiszel, akkor legalább egy képzett Renault villamossági szakembernek fogadd meg a szavait.
A belinkelt Renault oldal se egy 2. szériás kártyát tartalmaz illetve ne vegyük Zoltán szavával szembe állíthatónak egy "Renault tipp"-et ami nem típus specifikus.
Nyilván ha 1. szériás kártyád van akkor hasznos az infó, de ha ennél újabb akkor akár a kesztyűtartóba is rakhatod attól még kell venned elemet.
Részemről ezt a témát (remélem) örökre napolom és kérek mindenkit, hogy ezt a témát engedjük el mert erősen romlik a fórum színvonala.
Elnézést a kitörésért, de elképesztően zavar ha valakinek megmutatják jó szándékkal, hogy mi az igazság tényekkel és szakértői véleménnyel alátámasztva, ennek ellenére időről időre előjön a téma.
Más:
A kilométer lekérdezés folyamatban a vizsgaállomásra visszamentem ott betekintést nyertem az adatokba és intézem az okmányirodánál az információ közlést, csak idő hiányában ezt levélben kell intézzem...
Hihihi... jajjjdejó érzés ezt most a Renault hivatalos honlapján (jujj, majdnem weboldalt írtam, muhaha) írott formában látni, olvasni!
A Weboldal által említett két hozzáértő hozzártését hozzártés híján magam nem (most sem) vitatom, de azt azért (továbbra is) mulatságosnak tartom, ha valaki (akár Weboldal, akár más hozzáértő) a Renault által tervezett és gyártott/gyárttatott kártya felépítésével/működésével kapcsolatban a Renault (illetve a Renault hivatalos emberének) hozzáértését megkérdőjelezi, és azt mondja, hogy ő jobban ért hozzá.
Köszi, hogy előtúrtad ezt a net bugyraiból! Sok mentális maflást kaptam emiatt itt Weboldaltól is meg másoktól is, ezért jól esik a dolog.
Ez első szépnek tűnik, de már vettek gumit, a második 5.5-s
Az elsőn lévő gumi piacképes. Mint írtam, 40-ért simán el lehet adni, ebben az esetben ott marad a felni 60-ért. Voilá. (De szerintem az eladóval is meg lehet beszélni, elvégre ők is műhely.)
A második hirdetésnél a szöveggel nem kell foglalkozni, természetesen csak egyféle méretben készült a feni, ez egy gyönyörűséges Nervastella 16, ami a Dynamique szintnek a gyári felnije.
Már 70ezerért kínáltak makulátlant, de annyira nem SOS, hogy ne tudna várni egy "akciós" ajánlatra. 55-ért volt Szegeden olyan aminek az egyik középső kupakja volt repedt (nagyon meghúzták valószínű, mert a csavarnál), de pont elvitték.
Szóval a 60ezer nem irreális, volt és lesz annyiért csak ki kell várni.
Ez láthatóan frissen van felújítva, a kiszállítást bele kell alkudni az árba, a gumi pedig simán használható, maradhat is, de MOST (azaz a szezon közepén) 40-ért gyorsan el lehet adni.
A képek alapján a felnik rendben vannak, az ár több mint jó (a gumik talán erről is eladhatóak, bár ki tudja, kinek mit jelent az 50% állapot), és Érd nincs messze Thom munkahelyétől.
tévedtem 16 kell, amelyik szemre jó az kb 80 ahogy nézem, ez is sajna olyan, ha sokat kell érte menni már emelkedik az 50-60 e Ft-s ár is, közelében lenne jó találni, vagy útvonalon ahol jár.
Nem vihart akartam újra, csak így a Renult hivatalos kommunikációjban még nem láttam. :)
Köszönöm, de most vett gumit, majd ha lesz normális áron (maximum 60ezer de annak patika állapotúnak kell lennie), szép állapotú használt gyári szett akkor vesz egyet, addig teljesen jó a lemezfelni is dísztárcsával. Ha nem lesz, nem vesz.
Sziasztok. Na Pénteken kikaptuk a motort a Scenicből,tegnap meg ki is szedtük a főtengelyt. A legnagyobb probléma a vezérlés felőli hengernél volt ott a hajtókar csapágy elég csúnyán nézett ki.Az első képen a karter felőli csapágyak vannak,a másik képen pedig a dugattyú felőli csapágyak vannak,amik szintén csúnyán néznek ki. Itt egy videó a kettős tömegűről is,ilyen kuplunggal még nem volt dolgunk,de szerintünk ekkora holtjátéknak nem kéne hogy legyen.
Amit még nem értünk vagyis furcsállunk az az olajpumpa meghajtása,az oké hogy lánccal,de azt nem értjük hogy a főtengelyen ami van "persely" és azon a fogaskerék hogy viszi át a "hajtást" a főtengelyről,ha a főtengelyt lefogva 2 újjal simán elforog a főtengelyen az a "persely" amin a fogaskerék van!?