Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

thomas.7302 Creative Commons License 2017.02.26 0 0 28271

Szia! Nekem is volt ilyen probléma és a software frissítés orvosolta. De vigyáz mert van benne egy indítás számláló és ha betelik akkor letilt és csak tréler lehet mozgatni. Egyébként az akksi okozhatja a hibát.

Előzmény: Jofka112 (28270)
Jofka112 Creative Commons License 2017.02.26 0 0 28270

Sziasztok,

 

Van egy 2007-es E92 335D-m és van egy olyan problémám, hogy elromlott akksi teljesen kuka illetve beriasztózva kulccsal kinyitottam az ajtót, majd beültem próbáltam indítani és a riasztó elhallgatott, de a műszerfalon meg jelent egy piros lakat egyes számmal a közepén. Csatoltam 2 képet is itt jó látni miről beszélek. A kérdés az hogyan tudom ezt eltüntetni illetve hogyan tudom beindítani újra.

 

Köszönök minden tanácsot illetve hozzászólást

 

üdv

 

Jocó

BMW E90 LCI Creative Commons License 2017.02.26 0 0 28269

Bal oldali lámpára gondolt ami a csomagtér ajtóba van.:D

Előzmény: Nick_X14XE (28268)
Nick_X14XE Creative Commons License 2017.02.26 0 0 28268

"testhiba miatt nem világít a csomagtér bal oldala"

Az meg hogy? Felül középen van egy darab lámpa, nem? :)

Előzmény: Tybcsi (28266)
Nick_X14XE Creative Commons License 2017.02.25 0 0 28267

A ráncfelvarrás előttiekben olajos szervó volt, kormányzás hm férfiasan kemény. :)

Az LCI-ben már elektromos szervó van az jóval könnyebb.

 

Milyen váltóról beszélünk, manuális vagy automata?

Előzmény: Tybcsi (28266)
Tybcsi Creative Commons License 2017.02.25 0 0 28266

Sziasztok!

Én is vettem egy 2005-ös E90 325i (218hp) sedan vasat.

Egyenlőre szokjuk egymást :) természetesen a típushibák megvannak, testhiba miatt nem világít a csomagtér bal oldala, illetve szelep fedél tömítés csere aktuális.

Amúgy eddig imádom az összes hibájával együtt.

 

Egy kérdés : ezeknél a kormány nehezebb mint általában, vagy az enyémnek van valami baja? Lehet hogy csak a nehéz eleje miatt tűnik úgy, vagy a kis kormány átmérő miatt, de mintha könnyebbnek kellene lennie.

 

Tudom hogy kényes téma az olajcsere a váltóban, de mi az általános csere szokás km-ben? (tudom longlife meg stb de tapasztalatom nincs)

 

 

 

Laci320d Creative Commons License 2017.02.24 0 0 28265

Sziasztok! Most vásároltam egy 2007 es E91 320d -t ! Automata váltós 220 000km el! Mire kell figyelni  ennél a típusnál? Van egy e46 20d-m is, az manuális tehát annyira nem idegen a bmw! De automatám még nem volt! Köszi

Bihus2 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 28264

Hali,

 

ennek a tetőn az utastérvilágítás-konzolon is van egy visszajelzője, így ha azt nem építetted be, akkor gondolom azért vonyít.

Előzmény: TomGreg81 (28258)
Nick_X14XE Creative Commons License 2017.02.24 0 0 28263

Ez esetben lehet hogy tényleg be kell kódolni. :)

Előzmény: TomGreg81 (28262)
TomGreg81 Creative Commons License 2017.02.24 0 0 28262

Nem, sosem szerelek gyújtáson.

 

Beépítéskor nem hibázott, majd mikor átkapcsoltam - gyújtás nélkül, utána rúzsozta ki a műszerfalam.

CC-ID 97-re panaszkodik

 

 

Nick_X14XE Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28261

Nem volt véletlenül sem gyújtáson mikor szerelted? (Legjobb esetben le volt kötve az akksi.)

Lehet, hogy egyszerűen érezte a szakadást? Ez esetben beírná hibának, de ha törlöd onnantól jó lesz.

Előzmény: TomGreg81 (28258)
VDaNi Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28260

Tuti fel kell az extrat programozni

Előzmény: TomGreg81 (28258)
öreg vas Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28259

A hűtőventillátort nem hallottam hogy bekapcsolt volna,de majd jobban megfigyelem.A 108 fok forszírozott városi tempónál volt,de mi lesz nyáron ha a klíma is megy.Ezután másnap megnéztem a folyadék szintet és 7-8 dl-t utána öntöttem.Meglátjuk változik-e valami.

Előzmény: Nick_X14XE (28255)
TomGreg81 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28258

Hali,

e90 2005 lenne hasznalati utasitas, hogyan is kell hasznalni az Utaslégzsák kapcsolót?

Nekem nem colt benne, csak az előkészités... installáltam kapcsoltam, de on off állásban az óracsoporton jelszi mindkét légzság ikont.

 

Bihus2 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28257

... meg ne felejtsük el, hogy a 25i az N53-nál már 3 literes, ami egyrészről gondolom nyomatékosabb, másrészt az Euro4-nél még elég combos regadója van az N52-hez képest, ami csak 2500ccm.

 

Én egyébként ezért nem feltétlenül vennék mérget a katalógus-fogyasztási adatokra sem, de a fogyiról mindig felesleges vitatkozni...

 

Ha most vennék, már Euro5 N53-at vennék, amennyivel többe kerül a fiatalabb évjárat egy Euro4 N53-hoz képest, kb. annyival olcsóbb a regadója :)

Előzmény: Nick_X14XE (28254)
Bihus2 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28256

Nekem nincs összehasonlítási alapom, amit tudok mondani, hogy az enyém pl. eszi az olajat rendesen :) Használattól függő, párezrenként utána kell tölteni, de tényleg forszírozott használat esetén az 1l/2000km is megtörténik. És még csak 160k van benne.

 

Ez N53-nál már elvileg nincs. Ott meg van befecskendező-para :)

Előzmény: csifamil (28253)
Nick_X14XE Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28255

"nem találtam a motortérben motorolaj-nívópálcát"

Igen, ezekben csak elektronikus olajszint mérés van. Különben nem rossz dolog az.

 

"108 fokos hűtőfolyadék hőmérsékletet mutat"

A 108 fok magasnak tűnik nekem, vmi 100 fok alatti érték rémlik. De utána kell nézni.

Szokott bekapcsolni a hűtőventilátor?

Előzmény: öreg vas (28252)
Nick_X14XE Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28254

Én az N53 mellett tettem le a voksomat. Bonyolultabb a közvetlen befecskendezés miatt, viszont pár dolgot meg orvosoltak azóta (hidrotőke, gyújtótrafó stb).
Meg újabb évjáratokat lehet venni.


Alapjáraton van egy dízeles ketyegése, mint minden közvetlen befecskendezéses benzinesnek.
De belül, illetve menet közben már nagyon jó a hangja. Közvetlen, nyomatékos, csendes és pörgős egyszerre.
A szabvány fogyasztási adatok N52-re:
8.4 / 12.1 / 6.2
N53-ra:
7.2 / 9.8 / 5.7

Az utóbbit tudom igazolni, főleg városban/elővárosban használva tényleg megáll 10 alatt.
Ismerősöknél hasonló körülményekkel a szívócső befecskendezések bekapják a 11-12 litert.

Persze ha nagyon számítana a fogyasztás akkor maradtam volna a dízelnél. :)

Előzmény: csifamil (28253)
csifamil Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28253

Köszönöm a válaszokat! (mlas45 és Nick_X14XE- Nektek is!)


Akkor azt hiszem megegyezhetünk abban, hogy N52-re tennénk többen a voksunkat? :) 

Előzmény: Bihus2 (28250)
öreg vas Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28252

Sziasztok!Nemrég a családba került egy E90 320 i 2005-ös évj.Kérdésem lenne:nem találtam a motortérben motorolaj-nívópálcát.Valóban nincs benne és csak a computer mutatja az olajszintet?

A másik:az autó a computerében 108 fokos hűtőfolyadék hőmérsékletet mutat. Ez normális vagy valami gondja van hogy ilyen magas??

 

Köszi a válaszokat!

Bihus2 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28251

Próbáld meg egy másik pendrive-val, nekem valamiért nem mindegyiket szereti, az egyikkel én is szívtam, aztán tettem bele egy másikat, azzal teljesen OK.

 

Sajnos amúgyis csak FAT32-es pendrive-okat tud kezelni, azaz max. 32GB-st tehetsz bele, azok meg már filléres cuccok.

Előzmény: sogtihi (28247)
Bihus2 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28250

Ja, a kolléga nemrég is írt ide felderítetlen hibákkal, meg kéne kérdezni tőle, hogy tényleg lánccsere volt-e anno vagy mégis esetleg valami más.

 

Az itteni és a külföldi fórumok alapján N52-nél a motor élettartamáig bírja a lánc.

Előzmény: csifamil (28243)
Nick_X14XE Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28249

A NOx szenzor van még nagy tétel az N53-nál, kb. egy 100-asba kerül. Egy idő után egyszerűen elöregszik.

Előzmény: csifamil (28241)
mlas45 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 28248

Sztem 1 liter/10 ekm az nem "olajfogyás" bőven belül a tűrésen. Vízpumpa kopó alkatrész, van típus, ahol tovább bírja, de ettől nem kell megijedni.

Szelepfedél tömítés - hát ennél nagyobb baja autónak sose legyen! :))

Előzmény: csifamil (28241)
sogtihi Creative Commons License 2017.02.22 0 0 28247

Sziasztok!

Olyan gondom van, hogy az USB aljzatban lévő pendrive-ot nem nagyon akarja felismerni.

Eddig nem volt vele gond. Most viszont induláskor keresi egy ideig, aztán nem találja. Ilyenkor, ha kiveszem, majd ismét bedugom az aljzatba, akkor általában elkezdi olvasni, és szépen megy is. Majd, ha ezután akárhányszor kihúzom, bedugom, felismeri, és jól működik.

Ha viszont leállítom, bezárom a kocsit, várok, amíg lekapcsolja a fogyasztókat, és ismét kinyitom a kocsit, bekapcsolom a rádiót, elkezdi keresni a pendrive-ot, de nem találja.

Csatlakozó, kábel hiba lehet? Vagy a Mulf2 High rakoncátlankodik?

 

Tudna valaki segíteni, mi lehet a gond?

Esetleg másik Mulf2 High-al, vagy másik kábellel, USB csatlakozóval ki lehetne próbálni valakinél?

VDaNi Creative Commons License 2017.02.22 0 0 28246

Azt irtam szivo bmw, nem szivodizel. Ma mar egyaltalan nem letezik szivo bmw. Semmilyen

Előzmény: mlas45 (28237)
VDaNi Creative Commons License 2017.02.22 0 0 28245

Szerintem marha jol nez ki

amugy igen

Előzmény: Infotech (28244)
Infotech Creative Commons License 2017.02.22 0 0 28244

Üdv 

 

Ezt a szar sárga ledet ki lehet kódolni hogy ne világítson ?

 

 

csifamil Creative Commons License 2017.02.22 0 0 28243

Itt a fórumon. A kérdés a 23566. kérdés volt és rá válaszoltak a 23568. hozzászólással.
Persze, ezért is írtam a hozzászólásomhoz,hogy javítsatok ki, ha valami nem stimmel :) 

Előzmény: Bihus2 (28242)
Bihus2 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 28242

Én N52-nél nem hallottam vezérműlánc-problémákról... Hol találtad ezeket?

Előzmény: csifamil (28241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!