Tegnap du bosszantó hírt közölt a kereskedő. A korábban ígért pénteki átvétel helyett csak szerdán tudom, várhatóan, átvenni a kocsit. Ráadásul most közölte, sürgőssen kössem meg a kötelezőt és a cascót, mert ezekre szüksége van. Csak azt nem értem eddig ezt miért nem mondta, pl egy héttel hamarabb. Mivel nem szólt, azt hittem ráér majd átvétel előtt. Ráadásul azt mondta addig át se vehetem a kocsit, a hitel miatt, míg nem mutatom be a casco eredeti kötvényét. Annak idején csupa jót hallottam a kereskedésről, de a velem történtek után én kezdek más véleményen lenni. A végleges összegzést az átvétel utánra tartogatom.
Azért az elgondolkodtat,hogy van jónéhány autóvill.szerelő aki kijelentette, nem vállalja a beszerelést, mert nem szabályos.Egyébként nagyon sok házilag bebarkácsolt xenont láttam már amelyik valósággal sütötte az ember szemét.a lényeg, a tulaj jól lásson a többi nem számít.
Az hogy a rendőr szól a xenonért, urban legend. Elég sok boltnak szálítunk, szóltak volna már ha gáz van. Nem engedélyezett, ez tény. Amig nem kezdenek el szólni érte a rendőrök addig meg nyugodtan lehet használni. Nekem többet ér az hogy lássak, ezáltal akár életet is menthetek(pl időben látok egy kivilágítatlan bicajost), vagy a sajátomat... A cégnél is van olyan aki valóban kék xenont használ(10000K), de ő bele sem kötöttek még emiatt. 4300K-s xenont beleraksz, az már sárgás is egy kicsit, és nem lesz semmi gond. (én tegnap raktam bele az autómba a 4300K-s szettet, látok, szép és nem feltünő :) )
A jogszabály szerint kell gyári fényszórómosó, kell fényszórómagasság állítási lehetőség, és a legfontosabb: a gyár által szerelt halogénes lámpatestbe csak halogén izzót szabad betenni. Úgy tudom, hogy agyári xenonhoz direkt hozzávaló lámpatestet szerelnek. Ezért kerül + 2-300000ft-ba. Maga a xenonkészlet nem kerülhet ennyibe. Ha tévedek javítsatok ki.
Boccs a lámer kérdésért, és már lehet volt is téma, de nem sikerült rálelnem...
Szóval mi is a helyzet ezzel a xenon dologgal? Legjobb tudomásom szerint jogszabály írja elő, hogy xenon csak olyan autóban lehet, amiben van autómatikus fényszóró magasság állító, valamint fényszóró mosó. Ha ezek közül bármi is hiányzik, akkor megbüntethet a rendőre, sőt a legközelebbi műszakin az autó is megbukhat.
Rosszúl tudom és/vagy lemaradtam valamiről, csak mert itt a fórumban úgy látom, hogy egyre több embernek van xenon a Cee'd-jében?
(kicsit) más ... Én a fentiek miatt valamilyen hagyományos, de fehér fényű izzóban gondolkodom. Olvastam valahol egy bizonyos Osram Nightbraker-ről. Erről kinek mi a véleménye?
Jó estét! Én azután érdeklődöm, hogy égőkészletet mennyiért éri meg venni és hol? a másik, hogy lecserélném a váltógombom valami izgalmasabbra, nem tudom ez valami szabvány menetes, vagy milyen csatlakozású? előre is köszi!
Én most kérdeztem, eredeti 23600, de nem kell fújni, maradhat úgy is, utángyártott 10-12.000,- 3 rongy körül rakják fel, 2 óra kell a száradáshoz utána.
Nekem akkor ment 6 alá, amikor kimozdultam a városból és hosszab vidéki utat tettem meg. Az első utam az átvétel után Pécs volt (Budapestről), oda autópályán, vissza főúton, így lett 5,7, az 500 km alatt.
Ami a bejáratást illeti, elég sokat foglalkoztunk már ezzel, igazából mindenki maga dönti el, mit tart bejáratás szempontjából helyesnek, mennyi ideig szánja bejáratni. Én az első 1000 km alatt két tojással a lábam alatt autóztam, 3000 fölé nem vive a fordulatot, bár szerintem egy 160-as tempó autópályán még nem árt neki, az 3400 fordulat. 1000 km fölött már kicsit bátrabb voltam, de igazán 2000 km után használtam úgy a kocsit, ahogy egyébként szoktam.
régota olvasom ezt a fórumot,szerintem naggyon jó, van valakinek 1,4EX lim sw-ről fogyasztási tapasztalata?kért valaki vonohorgot,mennyiért,nekem 65,000-t mondtak utána meg oda adták ajándákba ,amin meglepödtem hogy kérés nélkül,persze örültem hogy ezt is elengedték a többszázezren felül.
Nagyon frankó, baromi kényelmes, tágas, szépen megy no és persze gyönyörű :-)
SW 1.6 CRDi EX, El. csom+, Machine Silver
Kollégák és ismerősök mind elismerően dícsérték.
Már lett is benne két nap alatt 138 km. Ezzel kapcsolatban ki-hogy járatta be a gépkönyv alapján, értsd: változatos sebességekkel és fordulatszám tartományokban?
Eddigi átlag fogyi 6.2 főként rövid városközi és kevesebb városi. Kinek mikor ment 6 alá?
a csomagtérháló egy egyszerű figyelmesség, ami nem engedi annyira mozogni a csomagokat, az EX felszereltséghez minden CEED-nél tartozék a cucc, igaz én is hallottam olyat, hogy "nem jár hozzá", de ez nem igaz. Van olyan OFF luxus német márka, amelynél ez extra!!! Figyelmesség, de nagyon praktikus.
A pro_ceed sportossága pedig tényleg csak optika, de nagyon jól mutat. Más egy kicsit az ülés, talán egy cseppet jobb az oldaltartása. Az én 5 napos PRO_CEED 1.6 CRDI Sport+ gépemen más a huzat mintázata(abroncs minta), vannak benne alupedálok, alu küszöb, fekete fényszóróház, varrott bőrkormány, varrott könyöklő, 17" kerekek, tempomat, a futómű egy kicsit másképpen van hangolva-minden pro_ceednél...stb.
A sportos változat állítólag egészen más lesz, leginkább a 200Le környékén, egy igazi vaddisznó, azt mondják, nem beszélve arról, hogy jövőre jön a kabrió is, na mondjuk az már egészen más kategória. A 3 ajtós valóban sportosabb, külalakra...
Mondjuk én még nem láttam 140Le dízel sportkocsit..., szerintem a Totalcaros arc sem!!! Mindegy, Winkler for President!!!!
No ezt azért jó tudni! Mármint, hogy megoldódik a probléma a cserével, mert páran panaszkodtak, hogy náluk is kopog valami! Köszi a választ! Meg rezlevinek is! Egyébkén hol cserélték?
Nálam a kalaptartó pont passzentos, a tied hogy lehet annyival keskenyebb, hogy zörög? Az 5. ajtón lévő két gumiütköző nem szorítja le?
Tudom, tegnapi téma volt, de szerintem a pro_Ceed nem sportautó. Csak a Ceed-nek egy 3ajtós változata. Nem is tudom, miért tesztelték úgy, mint sportkocsi. Hiszen sehol egy SPORT felirat, nincsenek hozzá bazierős motorok... semmi.
Azért ezt mégis olyan reklámmal hozta be a KIA amely a sportosságot sugallja.
Az hogy később kiderül, a design-t leszámítva nem nagyon különbözik egy "átlag" ceedtől nem csak a tesztelő hibája.
A KIA "sport csomagjának" része az csomagtér elválasztó háló amit az én átlagos SW EX-embe nem rendelhetek. Mitől sport a csomagtérháló?
Szóval szerintem legalább annyira hibás a KIA is aki ezzel a "különleges" ceed-el akar unicumot dobni a többi modellje közé.
Volt már ilyenre példa máshol is. Anno a swiftnek is volt limitált "sport" változata. Ez nagyjából az alufelniben és a fekete színben különbözött a többitől.
Tudom, tegnapi téma volt, de szerintem a pro_Ceed nem sportautó. Csak a Ceed-nek egy 3ajtós változata. Nem is tudom, miért tesztelték úgy, mint sportkocsi. Hiszen sehol egy SPORT felirat, nincsenek hozzá bazierős motorok... semmi.
Ez olyan, mint ahogy a Sorrento sem igazi terepjáró... az egy hobbi terepjáró (olyan, de mégsem az... ki lehet menni vele a telekre, vagy kitaposott földútra)
Van még szabad led a 16.ai találkozóra akit érdekel(csak féklámpába, helyzetjelzőről még nem tudni mikor jön) 3 darab. Már a kocsiban vannak a cuccok ugyhogy biztosan meglesznek amiket kértetek :)
van valakinek tapasztalata iPod-al? mennyire lehet használni, úgyértem a rádió kezelőszervekről elérhetőek az iPod funkciók, vagy csak úgy viselkedik vele mint egy normál pendrive-al! előre is köszi _________________ Üdv hae7es
Azon lehet vitatkozni hogy a váltó áttátel lehetne más, hogy jobb legyen a fogyasztása, meg én is szeretnék egy 6-os váltót ingyé, de azért ez még a benzineseknél nem általános.... (sajnos)