Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.17 0 0 1820
Üdv!
Ahogy elnézem najman barátunk is olyan, mint sokan mások (köztük én is), hogy lehetőleg nem enmged idegen belepiszkálni a kocsijába, csak végszükség esetén.
Segíteni sajna nem tudok neki :-((, mert ilyeneket még sosem csináltam.

Legyetek rosszak!
Üdv: Pityubácsi

Előzmény: Boxoska (1819)
Boxoska Creative Commons License 2002.09.17 0 0 1819
Jaj de jó!
Újabb bogaras!

Mindig úgy tudok örülni ha valaki ilyeneket ír a bogaras élményeiről és ilyen pozitívan áll a bogárhoz!!! HURRÁ! :-)))

Ha másképp nem megy, fordulj egy bogaras szerelőhöz...

Többiek?

Előzmény: najman (1818)
najman Creative Commons License 2002.09.17 0 0 1818
Sziasztok!

Sajnos csak ritkán tudok böngészgetni ezért nem olvasom végig általában a topicokat.
Három hónapja tulajdonosa vagyok egy nagyon szépen karbantartott 68-as bogárnak. Tökéletes motorikus állapot futómű és kasztni.
Két probléma azonban felütötte a fejét. A baloldali ablakemelő a napokban megadta magát. Annyit már kiderítettem, hogy nem javítható csak cserélhető a meghibásodott alkatrész, viszont nem tudom hogyan szereljem be az újat. Az ajtót nem tudom két részre választani ha mondhatok ilyen őrültséget.
A másik, hogy sebességmérő spirálja tőből kiszakadtt a futóműnél ezért nem tudom, hogy milyen megoldással volt eredetileg rögzítve. Spirált vettem a kilométerórába bekötöttem de lent nem megy.
Ezek lennének a gondjaim, de ezek az eltörpülnek az élmények mellett amiket ez az autó adott.

Üdv.

Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.16 0 0 1817
szasz herfly!
A problémádra 2 megoldás is kínálkozik:
- van egy kárfelmérő ismerősöd
- a kárfelmérőt egy kicsit megkenegeted
sajnos többet nem tudok.
Veled meg inkább a beolajozott gázbowden legyen :-)))

Üdv: Pityubácsi

Előzmény: herfly (1816)
herfly Creative Commons License 2002.09.16 0 0 1816
Dorijgyeny!

Akkor senki sem tud megoldást a biztosítós ügyre?

A berozsdált gázbowden legyen veletek!

Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.16 0 0 1815
Közben rájöttem:
Bogifelújítási rekordhosszidő.
Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.16 0 0 1814
Kukucs!
Köszi a vígaszatlást :-))
Bocsi, hogy beledumálok más dolgába, csak furdal a kiváncsiság: Gabeknek milyen rekordja van?
Boxoska Creative Commons License 2002.09.16 0 0 1813
Halihó mindenki!

Pityubá, akkor sok pénzt fogsz keresni és már nem Neked kő bütykölni a járgányt... :-)))
Voltunk megnézni a csodagépemet... :-((( gyerekek... olyan lukas az alváz, hogy számomra elképzelhetetlennek tűnik, hogy ebből még autó lesz... (Csináltam egy-két fotót, majd egyszer csak készen lesznek.) A bácsi biztatott, hogy nyugodtan reménykedjek, de ilyet még ő se látott.

Gabek, készülj, meg lesz döntve a rekordod! :-)))

Előzmény: Pityubácsi (1812)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.16 0 0 1812
Hello Boxoska!
Ez valóban nem suzuki, mert az az ő autójuk, ez meg a mi autónk :-)))
12-14 liter az átlagom, csak az a gáz, hogy elkezdtem a privát biznicet és nattyon nincs időm bogit bűvölni :-((
Előzmény: Boxoska (1806)
elvis presley Creative Commons License 2002.09.16 0 0 1811
Hali! A fütéssel lehetnek még gondjaim nekem is, hétvégén teszteltem - mint utólag kideritettem hátra fujtuk a meleget - ha fujtuk, mer én nem éreztem semmit...

A szivatóm meg szivat! Márminthogy engem. Kicseréltettem ugye a bimetált, jo, másnapra nem kapcsol. Vissza a szervizbe, visszaakasztja, akkor jo, másnapra semmi. Na? Jönnek a melegek, visszarakatom megint...

A kicsikocsi sajna elfelejtett féklámpázni. Néztem az izzók jók, biztositékok jok, kábelek (amennyire láttam) jók. Brühühü...

De nem panaszkodok, valakinek még bogara sincs!

EP

Előzmény: bogar69 (1808)
gabek Creative Commons License 2002.09.15 0 0 1810
Ahoj!

Keress meg magánban és megpróbálok minden kárpitos kérdésre válaszolni.

GABEK
gabek@webmail.hu

Előzmény: vw1966 (1809)
vw1966 Creative Commons License 2002.09.15 0 0 1809
Segítség!!
A Bakáts téren vettem tetőkárpitot de nemtom hogy kell felrakni. Az eredeti nem volt meg mikor a kocsit vettem. 66-osba meddig nyúlik előre a szélvédőnél???
köszi mindenkinek
bogar69 Creative Commons License 2002.09.14 0 0 1808
na ma nekimentem a fütésnek (eddig nem volt benne)

nemtudom a gyárban hogy gondolták (télen a meleg forró levegő bele a hideg fém csőbe) de nekem a küszöbben lévő fütésvezető csőből egy marék rozsda maradt

kicseréltem műanyag gégecsőre köszöb szétvágva ujra heggesztve,
az a hármaselosztó ami az oldalsó-pedálokra-szélvédőre elosztja a meleg levegőt okozott némi szemöldökráncolást lévén eredetit nem láttam

de az eredmény megérte!
meglepően jó a füsés pár kilóméter és jött a meleg előre !!!

jöhet a tél :-))

kissaky Creative Commons License 2002.09.14 0 0 1807
Hello Bogarasok!

Friss Bogár tulajdonos vagyok kevés pénzzel s ebből adódóan rengeteg gondom van. Az áldozatom egy 68 - as bogi kb 200 négyzetméteren szétterítve kasznizás után. A jelenlegi legnagyobb problémám, hogy ma volt az alváz homokszórva és festve, de valami barom leszórta róla az alvázszámot. Járt valaki hasonlóan? Mekkorát fogok szívni és mi a teendő?

Boxoska Creative Commons License 2002.09.14 0 0 1806
Üdv, Pityubá!
Csak érdeklődtem a festékkel kapcsolatban, nem akartam hogy azért álljon a dolog mert nincs fösték. Hát nem is azért áll... :-)))
A másik autón amit csinált, nem tudom mennyi idő volt, de azon nem volt ennyi munka. Csak hétvégén dolgozik az emberke, nem bánom ha lassú, csak szép legyen (ezt mondtam neki is. Lehet hogy kár volt...)
Mennyit eszeget-iszogat a kis narisárga?
A mi sárgánk "ezerkecske"-mocival épp most mértük le, hogy városban 8 lityit 100 km-en. (vagy ilyen jó a lábunk...) És mindezt nem olajból, mert már olyat is hallottam.
Mindenesetre ha túl sokat eszik, akkor gondolom annak oka van. De végül is ez nem Suzuki...

Előzmény: Pityubácsi (1805)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.13 0 0 1805
Szija Boxoska!
Köszönöm kérdésedet. Ment ő eddig is, csak egy kissé iszákosan.
Hogyhogy ily soká megy a szerelgetés?
Jól emléxem, hogy a múltkoriban még föstéket akartál venni?
Pedig az már az utolsó előtti stáció.
Üdv: Pityubácsi

u.i.: aki ajánlotta nektek az embört, neki meddig csinálta a bogiját?

Előzmény: Boxoska (1804)
Boxoska Creative Commons License 2002.09.13 0 0 1804
Csak nem hegeszti össze... Megígérte!Komolyan, normálisnak tűnik az ürge egyébként. Csinált már másik bogarat, innen vettük pont őt. A Tavaszi Rajzásra biztos készen lesz, remélem.

Mi van a Te bogiddal? Megy már?

Előzmény: Pityubácsi (1803)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.13 0 0 1803
Ilyenkor elgondolkodom, hogy jó volna ortodox zsidónak lenni. Már csak a sabbath miatt. :-))

Mikol lészen már összerekva a géped?
Legalább a "mester" ért a bogarakhoz, azaz nem fogja összehegeszetni az alvázat a kasztnival, meg egyéb nyalánkságok?
Egyébként szerintem a mester szó nem jó az ilyen emberekre, inkább a csigát ajánlanám. :-))

Na üdv!
Pityubácsi

Előzmény: Boxoska (1802)
Boxoska Creative Commons License 2002.09.13 0 0 1802
Hát, szolidaritok veled: én is dógozok szombaton. Este meg megyek megnézni a szekeret szétszedve! Már ott tart - április óta...

Mondjak valami biztatót?

Hajrá Pityubácsi!!!

Előzmény: Pityubácsi (1800)
Yeolde Creative Commons License 2002.09.12 0 0 1801
Lesz-e lehetőség alkatrészvásárlásra, mivel már nagyon hiányzik a bal és a jobb oldali tükör is :(

Előzmény: vwandal (1794)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.12 0 0 1800
Azé' ez disznóság. Mindíg akkor van találka, amikor dógozom 7végén :-(((
Le a hétvégi munkával!!!
Nembaj, majd legközelebb.
Előzmény: vwandal (1799)
vwandal Creative Commons License 2002.09.11 0 0 1799
6-os út 50km kő Adony
A falun keresztűl, Agárd felé, az első falu Pusztaszabolcs.

Péter
GTS-906

Előzmény: Boxoska (1797)
herfly Creative Commons License 2002.09.11 0 0 1798
Valaki tudna nekem segíteni? A bugit megtolták előlről és ma jön ki a kárszakértő. Előző tapasztalataimból úgy érzem, hogy -bár nem én voltam a hibás- elég sokba fog ez nekem kerülni.
Ha valaki tud egy módszert amivel null forintból vissza tudnám állíttatni az üzemkész állapotot akkor írjon!
Előre is köszönöm a segítséget.

ui: Az autó bal eleje sérült a bakkal és futóművel együtt.

Boxoska Creative Commons License 2002.09.11 0 0 1797
Hol is van ez a hely?
Előzmény: vwandal (1794)
gabek Creative Commons License 2002.09.11 0 0 1796
Múltkor szó volt itt a Bogaras CD-ről ezért a rövid kivonatos tartalom a szerzőtől:

"A CD inkabb altalanos technikai adatokat tartalmaz.

Tortenelem, szinkodok, kepek, rajzok, infok stb...

Kezelesik:
TYP1 1963 ANGOL, TYP1 1967 ANGOL, TYP1 1971 AUTOMATA, TYP1 1971 MAGYAR,
TYP1 1971 NÉMET, TYP1 1972 ANGOL, TYP1 1973 BRAZIL, TYP1 1973 NÉMET, TYP1
1973 USA,
TYP1 1977 USA, TYP14 1969 NÉMET, TYP3 1966 ANGOL, TYP3 1968 ANGOL,

Bogar prospektusok:
1936, 1937, 1938, 1949, 1950, 1950_1, 1951, 1951_1, 1952 KABRIO, 1952_1,
1952_2, 1952_3, 1953, 1953_1, 1954, 1955, 1955_1, 1956
1956_1, 1956_2, 1956_3, 1956_4, 1957, 1957_1, 1957_2, 1958, 1958-59 COLOR,
1958_1, 1959, 1959_1, 1960, 1961, 1961 CONV, 1961_1
1962, 1963, 1963 COLOR, 1963_1, 1963_2, 1965, 1965_1, 1966, 1966 CUTOUT,
1968 HUN, 1969 HUN, 1970 BUS, 1971, 1971_1, 1971_2_USA, 1971_3
1972, 1972_1, 1972_2, 1972_3, 1972_4, 1973, 1973 NIGERIA, 1974, 1974 CABRIO,
1974 cabrio usa, 1974 WELTMEISTER, 1974_1
1976, 1978 1303 CABRIO, 1979 1303 CABRIO, 1979 CABRIO, 1982 JEANS, 1983
AUBERGINE, 1983 EISBLAU, 1984 SUNNY
1985 JEANS, 1985 LETZTE, 1985 SAMTROTE, 1988 OETTINGER, 1990, 1995, 1998,

Busz prospektusok:
1950 BUS, 1951 BUS, 1952 AFRICA, 1953 BUS, 1954 BUS, 1954 BUS 1, 1955 BUS,
1955 BUS 1, 1956 BUS, 1956 BUS 1
1956 BUS 2, 1956 BUS 3, 1956 FELEPITMENY, 1958 BUS, 1959 BUS, 1959 BUS 1,
1960 BUS, 1961 BUS
1962 BUS, 1963 BUS, 1964 BUS, 1965 BUS, 1965 BUS 1, 1966 BUS, 1966 BUS CAMP,
1968 BUS
1969 BUS, 1970 BUS, 1973 BUS, 1975 BUS,

Karmann prospektusok:
1955, 1956, 1958, 1959_1, 1959_2, 1960, 1961, 1963, 1964_1, 1964_2, 1966,
1966_1, 1971, 1971_1,

Typ3-4
TYP3 1961 CABRIO, TYP3 1962 STUFEN, TYP3 1962 VARIANT, TYP3 1964 STUFEN,
TYP3 1970 USA
TYP3 1972, TYP3 1973 USA, TYP4 1970, TYP4 1971 TAXI, TYP4 1973, VW1500
ALLMODELL,

Modellpaletta:
1963 ALL, 1964 ALL, 1965 ALL, 1966 ALL, 1966 ALL_1, 1967 ALL, 1971 ALL HUN,
1971 ALL SPAIN, 1971 ALL UK,

Tartozekok:
1950 HAZET, 1951 ACC, 1954 ACC, 1955 EBERSPAECHER, 1956 ACC, 1956 ACC 2,
1961 ACC, 1962 ACC, 1963 ACC
1963 COLOR, 1964 ACC, 1968 ACC, 1970 ACC, 1970 ACC2, 1970 EMPI, 1971 ACC,
1971 AIRCOND
1972 ACC, 1973 ACC, BEKOWA, BLAUPUNKT, HAZET, HELLA, MICHELIN, MOTOROLA,

Kapcsolasik:
1939_KDF.JPG, 1949_1200.JPG 1952_1200.JPG 1954_1200.JPG,
1955-57_1200-KEY.JPG 1955-57_1200.JPG 1957_1200.JPG
1958+59_1200-EURO.JPG 1958-59_1200-KEY.JPG 1958-59_1200.JPG,
1960_1200-FUSE.JPG 1960_1200-KEY.JPG 1960_1200.JPG
1961_1200.JPG 1962-65_1200-FUSE.JPG 1962-65_1200-KEY.JPG, 1962-65_1200.JPG
1965+66_1300.JPG 1966_1500_USA.JPG
1967_1500_USA.JPG 1968_1500.JPG 1968_1500_USA.JPG, 1969_1500.JPG
1970_1302_AD.JPG 1970_1302_DIAG.JPG
1970_1302_NODIAG.JPG 1970_1302_USA.JPG 1970_1302_USA_AD.JPG,
1971_1300_1302-1.JPG 1971_1300_1302-2.JPG 1971_1300_1302_AD.JPG
1971_1300_NODIAG.JPG 1971_1302-1.JPG 1971_1302-2.JPG, 1972_1200-1.JPG
1972_1200-2.JPG 1972_1200-3.JPG
1972_1300_1303-1.JPG 1972_1300_1303-2.JPG 1972_1300_1303-3.JPG,
1972_1300_1303-4.JPG 1972_1300_1303_AD-1.JPG 1972_1300_1303_AD-2.JPG
1972_1300_USA-1.JPG 1972_1300_USA-2.JPG 1972_1300_USA-3.JPG, 1972_1302-1.JPG
1972_1302-2.JPG 1972_1303_USA-1.JPG
1972_1303_USA-2.JPG 1972_1303_USA-3.JPG 1972_1303_USA_AD.JPG,
1973_1303-1.JPG 1973_1303-2.JPG 1973_1303-3.JPG
1973_1303-4.JPG 1973_1303_USA-1.JPG 1973_1303_USA-2.JPG, 1973_1303_USA-3.JPG
1973_1303_USA-4.JPG CHASSIS.JPG
BUS-53-F.JPG BUS-53-K.JPG BUS-53.JPG, BUS-54-F.JPG BUS-54-K.JPG BUS-54.JPG
BUS-55-K.JPG BUS-55.JPG
BUS-61.JPG BUS-62-F.JPG BUS-62-K.JPG BUS-62.JPG BUS-65-K.JPG, BUS-65.JPG
BUS-66-K.JPG BUS-66.JPG BUS-6970.JPG BUS-7071.JPG
BUS-7172.JPG BUS-7375.JPG BUS-7576.JPG BUS-79C1.JPG BUS-79C2.JPG,
BUS-79C3.JPG BUS62U-F.JPG BUS62U-K.JPG BUS62USA.JPG BUS65U-K.JPG
BUS65USA.JPG BUS66U-K.JPG BUS66USA.JPG BUSPR60K.JPG BUSPRE60.JPG"

Megrendelhető: Nagy Gábor Attila magnum@freemail.hu
Tel.: 30/238-9607

bogar69 Creative Commons License 2002.09.10 0 0 1795
messssssze nagyon meszzze van
:-((
Előzmény: bogar69 (1793)
vwandal Creative Commons License 2002.09.10 0 0 1794
Sziasztok!

Hétvégén találkozó!Gyertek minnél többen :

2002. szeptember 14-én 9 órától baráti Bogártalálkozót szervezünk
Pusztaszabolcson a Kastélykertben.

Programok:
- 9.00 Bogarasok és autóik gyülekezője
-10.00 Rövid karika a faluban
-10.30 Tájékozódási versenyre nevezés, a verseny kezdése
-14.00 Bogarak és gazdáik ügyességi versenye
-16.00 Vetélkedők
-18.00 Tábori lecsó Bogarasoknak
-19.00 Eredményhirdetés

Minden Bogarast sok szeretettel várunk!!!!!!

Bővebb információ a pusztaszabolcsi bogarasoktól:

Horváth Péter 06-20-9-138-289
Nagy Ervin 06-70-2-629-499
Németh Tamás 06-30-2-751-416

Péter
GTS-906

bogar69 Creative Commons License 2002.09.10 0 0 1793
elvis
lehet kapni autósboltban olyan általános huzatot ami jó a bogára nekem is olyan van a tipusmegjelölések között szerepel a bogár is
személy szerint a J+C melleti autósboltban vettem a Vörösmarty-n
elvis presley Creative Commons License 2002.09.09 0 0 1792
Hát sziasztok! Szép az élet, a kicsikocsim szuperül szuperál! Szépen ki is takaritottuk a hétvégén, lemostuk meg minden - gyönyörü!

BITANG! Bocs, biztos átsiklottam rajta. Ha mondasz egy pontos cimet a barátnömet talán sikerül rábeszélnem, hogy ugorjon ki érte! Merhogy Ö fenn vann, én meg ugye Miskolcon.

ALL! Na. Megszabaditottam a régi huzattol is (valami gumis anyag - szerintem házi), most kellene rá egy uj. Kérdés: lehet kapni pont rá valót, elöre hátra, olcsóért? Elöbb-utóbb kicserélem az elsö üléseket és áthuzatom az egészet, ugyhogy nem ölnék bele tul sok pénzt. Szóval?

Csákány!

EP

Pityubácsi Creative Commons License 2002.09.09 0 0 1791
Hi Bitang!
A múltkor nem tűnt föl, hogy a XIII. ker-ben vagy.
Én is.
Érdekelne a könyv. Az itteni mélcímem nem kóser, itt a jó:
npityu@freemail.hu
Tudnál dobni egy emilt, hogy pontosíccsuk a dolgot? :-)))
Előre is köszi: Pityubácsi
Előzmény: BITANG (1790)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!