Jó napot OFF-olós kolléga :-))))
A felni nem a tömegével terheli a csapágyakat, hanem inkább a nyomtáv változása miatt.
Asszem a süllyesztési mélységét kell nézni a feninek, hogy a középvonal egybeessen az eredeti középvonallal.
Árat nem tudok sajna, mert én inkább az original hive vagyok.
Hallottam azonban olyan véleményeket, hogy ez a fajta felni nehéz, és gyötri a csapágyakat. Igaz ez? Vagy hügyeség?
Milyen árban mozog egy garnitúra ilyen felni? Lehet egyáltalán kapni ilyent? Persze használtra gondoltam, esetleg lepukkantabb is érdekelne, az sem baj ha nem krómozott, fehéret szeretnék belőle.
Bocsika a zavarásért, segítségeteket előre is köszönöm!
najman
lent a keréknél kell lennie egy un. kis harang? félgömb? szerüségnek aminek a közepén egy négyzetes nyílás van, abba megy bele a spirál nényzetes vége és ez forgatja
a félgömb/harng-ot kb 500Ft ért lehet kapni, az enyém kikopott anno és uj kellet
üdv
ui: ha már ismered a fenti dolgot akkor törlendö :-)
Üdv!
Ahogy elnézem najman barátunk is olyan, mint sokan mások (köztük én is), hogy lehetőleg nem enmged idegen belepiszkálni a kocsijába, csak végszükség esetén.
Segíteni sajna nem tudok neki :-((, mert ilyeneket még sosem csináltam.
Sajnos csak ritkán tudok böngészgetni ezért nem olvasom végig általában a topicokat.
Három hónapja tulajdonosa vagyok egy nagyon szépen karbantartott 68-as bogárnak. Tökéletes motorikus állapot futómű és kasztni.
Két probléma azonban felütötte a fejét. A baloldali ablakemelő a napokban megadta magát. Annyit már kiderítettem, hogy nem javítható csak cserélhető a meghibásodott alkatrész, viszont nem tudom hogyan szereljem be az újat. Az ajtót nem tudom két részre választani ha mondhatok ilyen őrültséget.
A másik, hogy sebességmérő spirálja tőből kiszakadtt a futóműnél ezért nem tudom, hogy milyen megoldással volt eredetileg rögzítve. Spirált vettem a kilométerórába bekötöttem de lent nem megy.
Ezek lennének a gondjaim, de ezek az eltörpülnek az élmények mellett amiket ez az autó adott.
szasz herfly!
A problémádra 2 megoldás is kínálkozik:
- van egy kárfelmérő ismerősöd
- a kárfelmérőt egy kicsit megkenegeted
sajnos többet nem tudok.
Veled meg inkább a beolajozott gázbowden legyen :-)))
Pityubá, akkor sok pénzt fogsz keresni és már nem Neked kő bütykölni a járgányt... :-)))
Voltunk megnézni a csodagépemet... :-((( gyerekek... olyan lukas az alváz, hogy számomra elképzelhetetlennek tűnik, hogy ebből még autó lesz... (Csináltam egy-két fotót, majd egyszer csak készen lesznek.) A bácsi biztatott, hogy nyugodtan reménykedjek, de ilyet még ő se látott.
Hello Boxoska!
Ez valóban nem suzuki, mert az az ő autójuk, ez meg a mi autónk :-)))
12-14 liter az átlagom, csak az a gáz, hogy elkezdtem a privát biznicet és nattyon nincs időm bogit bűvölni :-((
Hali! A fütéssel lehetnek még gondjaim nekem is, hétvégén teszteltem - mint utólag kideritettem hátra fujtuk a meleget - ha fujtuk, mer én nem éreztem semmit...
A szivatóm meg szivat! Márminthogy engem. Kicseréltettem ugye a bimetált, jo, másnapra nem kapcsol. Vissza a szervizbe, visszaakasztja, akkor jo, másnapra semmi. Na? Jönnek a melegek, visszarakatom megint...
A kicsikocsi sajna elfelejtett féklámpázni. Néztem az izzók jók, biztositékok jok, kábelek (amennyire láttam) jók. Brühühü...
Segítség!!
A Bakáts téren vettem tetőkárpitot de nemtom hogy kell felrakni. Az eredeti nem volt meg mikor a kocsit vettem. 66-osba meddig nyúlik előre a szélvédőnél???
köszi mindenkinek
na ma nekimentem a fütésnek (eddig nem volt benne)
nemtudom a gyárban hogy gondolták (télen a meleg forró levegő bele a hideg fém csőbe) de nekem a küszöbben lévő fütésvezető csőből egy marék rozsda maradt
kicseréltem műanyag gégecsőre köszöb szétvágva ujra heggesztve,
az a hármaselosztó ami az oldalsó-pedálokra-szélvédőre elosztja a meleg levegőt okozott némi szemöldökráncolást lévén eredetit nem láttam
de az eredmény megérte!
meglepően jó a füsés pár kilóméter és jött a meleg előre !!!
Friss Bogár tulajdonos vagyok kevés pénzzel s ebből adódóan rengeteg gondom van. Az áldozatom egy 68 - as bogi kb 200 négyzetméteren szétterítve kasznizás után. A jelenlegi legnagyobb problémám, hogy ma volt az alváz homokszórva és festve, de valami barom leszórta róla az alvázszámot. Járt valaki hasonlóan? Mekkorát fogok szívni és mi a teendő?
Üdv, Pityubá!
Csak érdeklődtem a festékkel kapcsolatban, nem akartam hogy azért álljon a dolog mert nincs fösték. Hát nem is azért áll... :-)))
A másik autón amit csinált, nem tudom mennyi idő volt, de azon nem volt ennyi munka. Csak hétvégén dolgozik az emberke, nem bánom ha lassú, csak szép legyen (ezt mondtam neki is. Lehet hogy kár volt...)
Mennyit eszeget-iszogat a kis narisárga?
A mi sárgánk "ezerkecske"-mocival épp most mértük le, hogy városban 8 lityit 100 km-en. (vagy ilyen jó a lábunk...) És mindezt nem olajból, mert már olyat is hallottam.
Mindenesetre ha túl sokat eszik, akkor gondolom annak oka van. De végül is ez nem Suzuki...
Szija Boxoska!
Köszönöm kérdésedet. Ment ő eddig is, csak egy kissé iszákosan.
Hogyhogy ily soká megy a szerelgetés?
Jól emléxem, hogy a múltkoriban még föstéket akartál venni?
Pedig az már az utolsó előtti stáció.
Üdv: Pityubácsi
u.i.: aki ajánlotta nektek az embört, neki meddig csinálta a bogiját?
Csak nem hegeszti össze... Megígérte!Komolyan, normálisnak tűnik az ürge egyébként. Csinált már másik bogarat, innen vettük pont őt. A Tavaszi Rajzásra biztos készen lesz, remélem.
Ilyenkor elgondolkodom, hogy jó volna ortodox zsidónak lenni. Már csak a sabbath miatt. :-))
Mikol lészen már összerekva a géped?
Legalább a "mester" ért a bogarakhoz, azaz nem fogja összehegeszetni az alvázat a kasztnival, meg egyéb nyalánkságok?
Egyébként szerintem a mester szó nem jó az ilyen emberekre, inkább a csigát ajánlanám. :-))