Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.08.03 0 0 20260

Sajnos csak ez a négy darab van:(

Előzmény: _Nyuszi (20259)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.08.03 0 1 20259

Meglepő, hogy néha mik hiányoznak náluk, amik az elmúlt hosszú évtizedek tékozló hozzáállásának az eredménye....

Ha a rajzszámokat megadod - feltéve, ha nem ez az összes -, szívesen leegyeztetem velük, hogy megvannak-e náluk.

Előzmény: Törölt nick (20254)
r1232 Creative Commons License 2020.08.03 0 1 20258

Mail ment.

Előzmény: kopaszsop (20255)
r1232 Creative Commons License 2020.08.03 0 0 20257

Nem te tartottad. :-)

Előzmény: Vendégsín (20253)
kopaszsop Creative Commons License 2020.08.03 0 0 20256

miért tetszel hümmögni?

Előzmény: Vendégsín (20253)
kopaszsop Creative Commons License 2020.08.03 0 0 20255

van a gsm-r rendszerről, annak gyakorlati és üzemi használatáról esetleg valami anyagod? mailcímem ismered, köszi. ;)

Előzmény: r1232 (20252)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.03 0 0 20254

Úgy vélem, nem valószínű, hogy egy ilyen ritka helyszínű dokumentum köteg

nem állna nekik rendelkezésre. Azt nagyon szívesen lehetővé teszem, hogy

a nálam lévő pár darabot lemásolja bárki. 

Azért köszönöm az ötletet. 

 

Előzmény: _Nyuszi (20250)
Vendégsín Creative Commons License 2020.08.03 0 0 20253

Hm. ...

Előzmény: r1232 (20252)
r1232 Creative Commons License 2020.08.03 0 0 20252

Lassan egy éve lezajlott a mozdonyszemélyzet oktatása..

Előzmény: kopaszsop (20251)
kopaszsop Creative Commons License 2020.08.02 0 0 20251

skacok,

most, hogy végre hivatalosan is működik a gsmr-HU egyes vonalakon, lesz lehetőség oktatás, utasítás és egyéb harmonizációk hiányában valamikor ténylegesen használni is? vagy ez más topic témája? kereső nem dobott ki semmit...

thx

_Nyuszi Creative Commons License 2020.08.02 0 1 20250

Szia!

 

A MÁVTI irattárát jelenleg a MÁV Központi Archívuma kezeli; amennyiben úgy gondolod, szép gesztus lenne, ha "visszakerülne" hozzájuk. - feltéve, ha ezek eredetiben nincsenek meg náluk. Ott színesben szkennelve gyakorlatilag bárki számára hozzáférhető lenne.

Ebben szívesen segítek.

Előzmény: Törölt nick (20244)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.02 0 0 20249

Köszönöm, ment egy levél.

Előzmény: 431001 (20248)
431001 Creative Commons License 2020.08.02 0 0 20248

v431012 kukac gmail pont com a címem és előre is köszönöm! 

Előzmény: Törölt nick (20246)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.02 0 0 20247

Tegyem majd fel ide, vagy privátba?

Előzmény: drgesz13 (20243)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.02 0 0 20246

Igen, róla van szó. Altáró.

Az ajánlatom nyitott bárki számára. Tegnap elkezdtem kifotózni az

áldozatokat, hogy tudjam felrakni valahová.

Nagy valószínűséggel ismerhettem (30-40 év távlatával) nagypapát.

Egy levélcímet kérek az egyeztetéshez. 

 

Előzmény: 431001 (20245)
431001 Creative Commons License 2020.08.02 0 0 20245

Tudom, nem nekem szólt az ajánlat, de engem nagyon érdekelne. (altárói kisvasút, Komló :)). Bizyosíthatlak, hogy jó kezekbe kerülnének a holmik, nagypapám dolgozott is a nevezett helyen, igaz mozdonyvezetőként és lakatosként. 

Előzmény: Törölt nick (20244)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.01 0 1 20244

Valószínűleg megoldható lesz, de ajánlok valamit hátha érdekel.

Tudom nem adok-veszek topik, de talán belefér.

Nekiálltam könnyíteni a múlt emlékein és megválnék egy pár Integrás holmimtól.

Vannak közte régi darabok az 50-60-s évekből is. Ezek a kocka elemek is erre a sorsa

jutnak. Ami még plusz érdekesség, hogy az egyetlen magyar, bányában egykor működő

berendezés darabjai voltak anno.

Érdeklődés esetén tehetek fel ide képeket vagy privátban.

Ízelítőül: 

 

Előzmény: drgesz13 (20243)
drgesz13 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 20243

Igen, igen erre is. Tudsz méreteket küldeni esetleg?

Előzmény: Törölt nick (20241)
drgesz13 Creative Commons License 2020.08.01 0 0 20242

Van esetleg gyártási rajzod? Konkrétan az összes alkatrész érdekelne, mert össze akarok rakni egyet pultot saját magam

Előzmény: _Nyuszi (20238)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.01 0 1 20241

Esetleg, ezekre gondoltál?

 

  

Előzmény: drgesz13 (20237)
431001 Creative Commons License 2020.08.01 0 1 20240

Szia! Utolsó mondatodban a kulcs. :) Ez egy vonat által vezérelt, jelzővel ellenőrzött sorompó lehetett. Ha a jelzőkezeléskor nem tartózkodik jármű a behatási ponton belül, a közelítési szakaszban, a jelző továbbhaladást engedélyező állásba kapcsolódik. Amennyiben a vonat hatására a sorompó nem kerül lezárásra, a jelző Megállj! - ba esik vissza. 

Előzmény: Bálint23-24 (20239)
Bálint23-24 Creative Commons License 2020.08.01 -1 1 20239

Sziasztok! Balatonlellén nyaralok, és egy fura dologra lettem figyelmes Balatonlelle-felsőnél. Az egyik jelző (gondolom kijárati, a jelét nem láttam, 4+1 optikás, Siófok felé engedi a forgalmat) zöld fénnyel világított, míg mögötte az útátjáró fehéren villogott. Ez hogy lehet? A Jelzőn nem csak akkor lehet bármilyen továbbhaladást engedélyező jelzés, ha a fedezett rész megfelel a biztonságos feltételeknek? Mi van akkor, ha valami miatt nem záródik le az útátjáró? Akkor visszaesik a jelző Megállj!-ba? 

_Nyuszi Creative Commons License 2020.07.31 0 1 20238

Hát, gyártási rajzokból derülne ki. Vagy vegyél egy kockát és tolómérővel mérd meg. ;)

Melyik alkatrésze érdekelne, mert jó pár lehet..

Előzmény: drgesz13 (20237)
drgesz13 Creative Commons License 2020.07.31 0 0 20237

Sziasztok!

Tudtok segíteni abban, hogy mekkorák a D55-höz vagy D70-hez tartozó mezőegység alkatrészei? Azt tudom hogy a mező 4x4 cm-es.

E94G-rajongo Creative Commons License 2020.07.31 0 0 20236

Olyan, mintha egy KA69 kapna egy ELPULT-ot? :)

Előzmény: GAgyiXyXy (20235)
GAgyiXyXy Creative Commons License 2020.07.31 0 0 20235

Ez egy hibrid bizt.ber., olyan "kisállomási".

Előzmény: E94G-rajongo (20234)
E94G-rajongo Creative Commons License 2020.07.31 -1 0 20234

https://www.prolan.hu/hu/hirek/PRORIS-H

 

Ez elektronikus bizt.-ber.? Tolatóvágányutas? Vagy amolyan "kisállomási"?

Muurola Creative Commons License 2020.07.27 -4 1 20233

Kérdés-válasz a hegyesi vonal biztberátépítése kapcsán:

 

Tudomásunk szerint a 13 kHz sínáramkörök tanúsítása nem lehetséges, ezért a műszaki leírás 62. oldalán található leírás alapján „Amennyiben 13 kHz szigsinek tanúsíthatósága a teljes rendszer tanúsíthatóságát akadályozza vagy ellehetetleníti, az érintett 13 kHz-es behatási pontokat Vállalkozónak át kell alakítani tengelyszámlálós érzékelésűre.” kérjük megerősíteni, hogy a 13 kHz behatási pontokat a nyertes vállalkozónak át kell alakítani tengelyszámlálós érzékelésűre.


Műszakilag a 13kHz-es generátor a 20m tengelytávú vasúti járművek érzékelését biztosítani tudja, műszakilag igazolható, ezáltal tanúsítható. Tengelyszámlálós érzékelésűre nem kell átalakítani

PLACI Creative Commons License 2020.07.23 0 0 20232

Emlékeim szerint. 😃

Előzmény: Divrotcé (20230)
431001 Creative Commons License 2020.07.23 -1 1 20231

Ma hallottam egy érdekességet az egykori Hanság-Nagyerdő forgalmi kitérővel kapcsolatban. Azt eddig is tudtam, hogy a megszüntetés előtt Jánossomorjáról távvezérelt D55 berendezés működött itt, azonban ennek módja ismeretlen volt számomra. Viszont ma megtudtam, hogy egy Commodore Amiga számitógépen keresztül volt megvalósitva mindez. Erről tud valaki valamit? Képei esetleg vannak valakinek? (akár a Hanság-Ne. pultról is jól jönne).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!