Elmentünk motorozni! Én is hajtom, nem esős időben munkába járáshoz tökéletes. 3 liter a 7,5 literrel szemben (kocsi), bizony elég nagy a különbség, ha csak erre használnám, havonta egyszer kellene csak tankolnom.
Itt vagyok,csak nem mindig van téma... Szeretnék valamiféle kipufogótuningot a gépre, mert a katalizátor sok erőt levesz, ész szerintem a gyári dob annyira nem is mutat jól. És mi lehet az a benemfejezett végződés a dob elött? Bármilyen dobot rá lehet tenni? Van valakinek ötlete? Esetleg kipufogós, aki ért hozzá?
Egyre jobban tetszik ez a motor! Gondolkoztam a "kis" ninján (kawa 250R) is, de ez sokkal gazdaságosabb. Valamint nekem ezek a sport motorok mint pl a ninja nem voltak kényelmesek (fékezésnél a tank nyomta a tökömet).
Úgyhogy úgy néz ki, hogy YBRahim lesz a következő mocim, méghozzá ez a 250 es.
Első hozzászólásom a fórumhoz, de gondoltam megosztom gondolataimat. Két hónapja vettem egy ilyen gépet a testvéremtől első motornak. Sokat piszkáltak a "haverok" azzal, hogy miért ilyen motorral kezdek és miért nem azonnal az 500 as vagy 600 as paripával. Fő az óvatosság, mivel nem tudok motorozni csak jogosítványt szereztem, így az YBR 250 est választottam. Elsőre még nagynak is tűnt :o) remegett a fejem 100 as tempónál, persze új, szokatlan érzés a motorozás. Inkább Budapesten és környékén járkálok vele, max velencéig, ám egy alkalommal feleségemmel lelovagoltunk Lillafüredre Budapestről. Miskolcig pályán mentünk és nagy csodálatomra, hátsó dobozzal szépen megpakolva, utassal utazó tempóként a 120-130 at diktáltunk. A fogyasztása nem ugrott meg és teljesen stabilan tartotta magát. ... folytatom még csak el kell mennem
Ez egy nagyon egyszerű és bevált technika, de azért szereltek rá egy olajhűtőt. Én eléggé kínzom a gépet, de még nem tudtam neki túl meleget produkálni. :-) Országúton, és autópályán is sokat járok vele, rendszerint ütközésig húzva a gázt. Ez 140-nél 9000-es fordulat!!! Lejtős úton megvolt a 150 is kB. 10000-es fordulaton!!! Úgy végzi a dolgát ahogy kell, melegedésnek semmi jele, nemhogy túlmelegedésnek! A Hátsó dobfék ehhez a motorhoz szerintem is elegendő. Nekem bevált, nagyon megszerettem! 512 km egy tankkal utánozhatatlan, és 17 liternél többet még nem sikerült beletöltenem. Tehát kB. 2 liter még volt a tankban! Jó érzés, hogy túrákon amíg a többiek 2x tankolnak addig én csak 1x :-)
Készülök az őszre, beszereltem egy markolat fűtés szettet. Kicsit nehezebb volt mint gondoltam, de kész. Kíváncsi leszek mennyire éri majd meg az árát.
Én is motort szeretnék venni (sajnos csak jővőre), dolgozni járnék vele és időnként túrázgatni. Úgylátom, hogy ár/teljesítmény és fogyasztás arányban nem rossz választás. A fórum hozzászólások is ezt tükrözik
Az lenne a kérdésem, hogy a hátsó dobfék az elegendő? Illetve még nem volt vele olyan probléma, hogy túlhevült a henger és ezáltal gyengébb lett a teljesítmény?
Nekem egyszer 3 napig világított, majd a szervizbe menetel során, a szervíz előtt 500 méterrel kialudt. Szerintük piszkos volt a benzin, javasolták, hogy vegyek injektor tisztító adalékot. Megvettem, nem volt drága. A lámpára még azt mondták, hogyha világít, azonnal menjek. Egyik vasárnap hosszú túrára indultam, na mit csinált ez a lámpa? Hát persze, hogy elkezdett világítani, de aztán elaludt. Olvasva a hozzászólásokat, akkor ez a lámpa kicsit felesleges?
Heló! Nekem is tortént ilyen a bejáratás alatt. Menet kozben kb. egy órás motorozás után egyszercsak kigyulladt a lámpa. Megálltam, korbejártam, na ez segített, mert újrastartolás után már nem világított, meg utána sem. A szervizes nekem is azt mondta, ha nem világít, vagy ha nem fog kozben kigyulladni meg elaludni akkor nem gond.
Megnézem. Amúgy kb 5-10km megtétele után kikapcsolt a lámpa. Ma felhívtam a jászberényi szervíz vezetőjét és megnyugtatott ,h ilyen előfordulhat a mocinál. (remélem nem lesz folytatása a történetnek)
Ja, ja, velem igen. Amikor elnyaltam és felállítás után azonnal indítani szerettem volna. Persze rájöttem ez nem fog menni, 2 perc pihi, utána minden rendben.
Ha nálad nem ez a helyzet vidd el, javítsák ki, abból baj nem lehet. Nem tudom elképzelni mi lehet a gond egy új mocival, talán a kipufnál nézd meg a katalizátor szondájának a csatlakozóját. Csak egy ötlet.
A szervizt csak ajánlani tudom. Én is debreceni vagyok, tavasszal adtam el a 3 éves Yamaha YBR 125-ömet, amit újonnan vettem a Yamaha Máthénál. A szalonban mindenki motoros - tulaj, eladók, szervizes. Szerintem korrektek és jófejek. A szerelő (Józsi) szerviz alkalmával eleve mindent mutatott amikor csinálta, pl. "ha laza a lánc akkor így tudod állítani..." stb...
A 250-es "kasztnija" imárnivaló, gyereknek is, nekem is tetszik - miért nem pakolnak két db 250-es blokkot egymás mellé bele??? A Honda 600-as Transalp-ja is tetszik:-)
Helló Lalix! Lenne egy pár kérdésem: 1, Milyen volt az utad Békéscsabára? 2, Hány Km volt oda vissza? 3, Mennyi Km van a vasban? 4, Lemérted a fogyasztást?
bukócsövet csak csináltatni tudsz, mert tudtommal gyári nincs még hozzá, az egyetlen gyári tartozék a csomagtartó, arany árban.
2. Szerintem igen, azért is vettem, pedig nekem casco-m is van. Amikor én kicsúsztam még nem volt rajta és alig lett valami károm, de egy nagyobb esésnél nagyságrendekkel csökkentheti a javitási költségeket és a lábadat is védi.
Pár szót írok ide a benyomásaimról. Fooleg pár utolsó hozzászólásra reagálva. Nekem a fogyasztási adataim 3,3-3,8 kozott mozogtak, soha nem tudtam lejjebb vinni. Akkor sem amikor kisebb motorokkal gurultunk egyutt és a max. sebesség 70 km/ó volt. Viszont 4,0 folé sem kerultem, még akkor sem amikor tempósan mentem vele 100-110 km/ó, meg szerpentinezés is volt benne.
Én legtoobbet 430 km-t mentem vele, itthonról Semeringre Ausztriába meg vissza. Az ulése nekem megfelelt meg a rugózása is. Úgy érzem valahogy hozzáidomult a hátsó felem az ulés alakjához. Nem okozott gondot, kényelmesnek tuunt.
Egy év, és 9500 km után megváltam toole, most egy bazárban várja új tulajdonosát. Bár továbbra is kezdoonek tartom magam, továbbléptem és vettem egy Kisbanditot (GSF650S) amin folytatom motoros pálayafutásomat.
ad: Feszter - ennek (a Banditnak) sokkal keményebb az ulése, a rugózásról nem is beszélve. Remélem hozzáidomulok mint az YBR-hez. De ez már egy másik fórum témája...
További sok balesetmentes km-t, és szép motoros élményeket kívánok mindenkinek.