Keresés

Részletes keresés

őőőőő Creative Commons License 2008.09.25 0 0 269
Elmentünk motorozni!
Én is hajtom, nem esős időben munkába járáshoz tökéletes.
3 liter a 7,5 literrel szemben (kocsi), bizony elég nagy a különbség, ha csak erre használnám, havonta egyszer kellene csak tankolnom.
ktem Creative Commons License 2008.09.25 0 0 268
Itt vagyok,csak nem mindig van téma...
Szeretnék valamiféle kipufogótuningot a gépre, mert a katalizátor sok erőt levesz, ész szerintem a gyári dob annyira nem is mutat jól.
És mi lehet az a benemfejezett végződés a dob elött?
Bármilyen dobot rá lehet tenni?
Van valakinek ötlete?
Esetleg kipufogós, aki ért hozzá?
Fester Creative Commons License 2008.09.25 0 0 267

Van itt még valaki?

bit hunter Creative Commons License 2008.09.11 0 0 266

Egyre jobban tetszik ez a motor! Gondolkoztam a "kis" ninján (kawa 250R) is, de ez sokkal gazdaságosabb. Valamint nekem ezek a sport motorok mint pl a ninja nem voltak kényelmesek (fékezésnél a tank nyomta a tökömet).

Úgyhogy úgy néz ki, hogy YBRahim lesz a következő mocim, méghozzá ez a 250 es.

YBR 250 Creative Commons License 2008.09.11 0 0 265

Sziasztok,

 

Első hozzászólásom a fórumhoz, de gondoltam megosztom gondolataimat. Két hónapja vettem egy ilyen gépet a testvéremtől első motornak. Sokat piszkáltak a "haverok" azzal, hogy miért ilyen motorral kezdek és miért nem azonnal az 500 as vagy 600 as paripával. Fő az óvatosság, mivel nem tudok motorozni csak jogosítványt szereztem, így az YBR 250 est választottam. Elsőre még nagynak is tűnt :o) remegett a fejem 100 as tempónál, persze új, szokatlan érzés a motorozás. Inkább Budapesten és környékén járkálok vele, max velencéig, ám egy alkalommal feleségemmel lelovagoltunk Lillafüredre Budapestről. Miskolcig pályán mentünk és nagy csodálatomra, hátsó dobozzal szépen megpakolva, utassal utazó tempóként a 120-130 at diktáltunk. A fogyasztása nem ugrott meg és teljesen stabilan tartotta magát. ... folytatom még csak el kell mennem

 

Üdv,

 

K

Fester Creative Commons License 2008.09.07 0 0 264

A hétvégén voltam egy hosszabb túrán, az alábbi tapasztalatokat szereztem:

- nagyon jó a fogyasztása,

- szuper a kanyarokban,

- jók a fékek,

- 100-ig jól gyorsul (1 személy + megpakolva), 

- az én magasságomhoz (184) alacsony üléspozició

- a hosszú turákhoz nem szokott fenekemnek (még így felpuhítva is) nagyon kényelmetlen a vékony ülés

 

Következtetés:

ez egy városi motor, lehet vele túrázni, mert bírja az iramot (két 600-as CBF-el mentem együtt), de utána állva kell vacsorázni :) 

ktem Creative Commons License 2008.09.02 0 0 263
Szia!

Ez egy nagyon egyszerű és bevált technika, de azért szereltek rá egy olajhűtőt.
Én eléggé kínzom a gépet, de még nem tudtam neki túl meleget produkálni. :-)
Országúton, és autópályán is sokat járok vele, rendszerint ütközésig húzva a gázt.
Ez 140-nél 9000-es fordulat!!! Lejtős úton megvolt a 150 is kB. 10000-es fordulaton!!!
Úgy végzi a dolgát ahogy kell, melegedésnek semmi jele, nemhogy túlmelegedésnek!
A Hátsó dobfék ehhez a motorhoz szerintem is elegendő.
Nekem bevált, nagyon megszerettem!
512 km egy tankkal utánozhatatlan, és 17 liternél többet még nem sikerült beletöltenem. Tehát kB. 2 liter még volt a tankban!
Jó érzés, hogy túrákon amíg a többiek 2x tankolnak addig én csak 1x :-)
Előzmény: bit hunter (259)
Freeman18 Creative Commons License 2008.08.31 0 0 262
Én nem hiszem, hogy a melegedésnek jelentős hatása lenne a teljesítményre.
Fester Creative Commons License 2008.08.31 0 0 261
Készülök az őszre, beszereltem egy markolat fűtés szettet. Kicsit nehezebb volt mint gondoltam, de kész. Kíváncsi leszek mennyire éri majd meg az árát.
Fester Creative Commons License 2008.08.31 0 0 260

A hátsó fék nem egy erőmű az biztos, de elegendő, én mostanában egyre többet használom. A második kérdésedre: én még nem tapasztaltam ilyet.

 

 

Előzmény: bit hunter (259)
bit hunter Creative Commons License 2008.08.29 0 0 259

sziasztok!

 

Én is motort szeretnék venni (sajnos csak jővőre), dolgozni járnék vele és időnként túrázgatni. Úgylátom, hogy ár/teljesítmény és fogyasztás arányban nem rossz választás. A fórum hozzászólások is ezt tükrözik

Az lenne a kérdésem, hogy a hátsó dobfék az elegendő? Illetve még nem volt vele olyan probléma, hogy túlhevült a henger és ezáltal gyengébb lett a teljesítmény?

 

 

köszönöm

 

pppp1234 Creative Commons License 2008.08.19 0 0 258
Nekem egyszer 3 napig világított, majd a szervizbe menetel során, a szervíz előtt 500 méterrel kialudt. Szerintük piszkos volt a benzin, javasolták, hogy vegyek injektor tisztító adalékot. Megvettem, nem volt drága.
A lámpára még azt mondták, hogyha világít, azonnal menjek. Egyik vasárnap hosszú túrára indultam, na mit csinált ez a lámpa? Hát persze, hogy elkezdett világítani, de aztán elaludt.
Olvasva a hozzászólásokat, akkor ez a lámpa kicsit felesleges?
arniy Creative Commons License 2008.08.19 0 0 257
Heló!
Nekem is tortént ilyen a bejáratás alatt. Menet kozben kb. egy órás motorozás után egyszercsak kigyulladt a lámpa. Megálltam, korbejártam, na ez segített, mert újrastartolás után már nem világított, meg utána sem. A szervizes nekem is azt mondta, ha nem világít, vagy ha nem fog kozben kigyulladni meg elaludni akkor nem gond.
Előzmény: lalix (254)
lalix Creative Commons License 2008.08.19 0 0 256
Megnézem.
Amúgy kb 5-10km megtétele után kikapcsolt a lámpa. Ma felhívtam a jászberényi szervíz vezetőjét és megnyugtatott ,h ilyen előfordulhat a mocinál. (remélem nem lesz folytatása a történetnek)
Előzmény: Fester (255)
Fester Creative Commons License 2008.08.19 0 0 255

Ja, ja, velem igen. Amikor elnyaltam és felállítás után azonnal indítani szerettem volna. Persze rájöttem ez nem fog menni, 2 perc pihi, utána minden rendben.

Ha nálad nem ez  a helyzet vidd el, javítsák ki, abból baj nem lehet. Nem tudom elképzelni mi lehet a gond egy új mocival, talán a kipufnál nézd meg a katalizátor szondájának a csatlakozóját. Csak egy ötlet.

Előzmény: lalix (254)
lalix Creative Commons License 2008.08.18 0 0 254
Sziasztok.
Történt már valakivel olyan ,hogy a Motorhibára figyelmeztető lámpa folyamatosan világított? Velem ma megtörtént. Holnap irány a szervíz.
CsA Creative Commons License 2008.08.06 0 0 253

A szervizt csak ajánlani tudom. Én is debreceni vagyok, tavasszal adtam el a 3 éves Yamaha YBR 125-ömet, amit újonnan vettem a Yamaha Máthénál. A szalonban mindenki motoros - tulaj, eladók, szervizes. Szerintem korrektek és jófejek. A szerelő (Józsi) szerviz alkalmával eleve mindent mutatott amikor csinálta, pl. "ha laza a lánc akkor így tudod állítani..." stb...

Üdv:

CsA

(Suzuki GS 500 + 5 veterán motor)

Előzmény: semicilin (235)
Mistral1 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 252
aha, mondjuk az új 660-as Tenere :-)

Csak az ára, csak az ne vóna' ! :-(

A 250-es "kasztnija" imárnivaló, gyereknek is, nekem is tetszik - miért nem pakolnak két db 250-es blokkot egymás mellé bele???
A Honda 600-as Transalp-ja is tetszik:-)
Előzmény: Fester (249)
Fester Creative Commons License 2008.08.04 0 0 251
Kész lett az ülésem, külsőre pont úgy néz ki mint régen, de a különbség kimondhatatlan. Kellemes, lágy és puha. Megérte!
ktem Creative Commons License 2008.08.01 0 0 250
Hali!

Nekem 3.2l.-3.6l.-ig fogyaszt átlagban.
Fester Creative Commons License 2008.08.01 0 0 249
500-as :)
Előzmény: Mistral1 (248)
Mistral1 Creative Commons License 2008.07.31 0 0 248
Sziasztok!

Csak bekukkantottam, én a "kisöcsivel", a 125-tel járok. Érdemes váltani? Vagy akkor már inkább a 4-600-as kategória?

üdv, Mindenkinek!
sly1 Creative Commons License 2008.07.31 0 0 247
Helyesbítek. Nem Békéscsabára, hanem Gyulára.

Amúgy leműszakizott a motorom, már csak rendszám kell rá. :)
sly1 Creative Commons License 2008.07.31 0 0 246
Helló Lalix!
Lenne egy pár kérdésem:
1, Milyen volt az utad Békéscsabára?
2, Hány Km volt oda vissza?
3, Mennyi Km van a vasban?
4, Lemérted a fogyasztást?
lalix Creative Commons License 2008.07.28 0 0 245
Köszike.
Előzmény: Fester (244)
Fester Creative Commons License 2008.07.27 0 0 244
Gordini M3. Nagyon elégedett voltam velük. Én a következőre is hozzájuk viszem, pedig jó messze vannak tőlem.
Előzmény: lalix (241)
Fester Creative Commons License 2008.07.27 0 0 243

Szia,

 

bukócsövet csak csináltatni tudsz, mert tudtommal gyári nincs még hozzá, az egyetlen gyári tartozék a csomagtartó, arany árban.

2. Szerintem igen, azért is vettem, pedig nekem casco-m is van. Amikor én kicsúsztam még nem volt rajta és alig lett valami károm, de egy nagyobb esésnél nagyságrendekkel csökkentheti a javitási költségeket és a lábadat is védi.

Az ülés aug 1-re kész lesz, majd írok véleményt.

 

 

Előzmény: semicilin (239)
Fester Creative Commons License 2008.07.27 0 0 242

Szia Arniy!

Örülök, hogy megismertelek és azért nézz be hozzánk néha!

Üdv: Fester

 

Előzmény: arniy (240)
lalix Creative Commons License 2008.07.27 0 0 241
Fester te hol csináltattad az 1000-es szervíztet?
arniy Creative Commons License 2008.07.26 0 0 240
Sziasztok YBR-esek!

Pár szót írok ide a benyomásaimról. Fooleg pár utolsó hozzászólásra reagálva.
Nekem a fogyasztási adataim 3,3-3,8 kozott mozogtak, soha nem tudtam lejjebb vinni. Akkor sem amikor kisebb motorokkal gurultunk egyutt és a max. sebesség 70 km/ó volt. Viszont 4,0 folé sem kerultem, még akkor sem amikor tempósan mentem vele 100-110 km/ó, meg szerpentinezés is volt benne.

Én legtoobbet 430 km-t mentem vele, itthonról Semeringre Ausztriába meg vissza. Az ulése nekem megfelelt meg a rugózása is. Úgy érzem valahogy hozzáidomult a hátsó felem az ulés alakjához. Nem okozott gondot, kényelmesnek tuunt.

Egy év, és 9500 km után megváltam toole, most egy bazárban várja új tulajdonosát. Bár továbbra is kezdoonek tartom magam, továbbléptem és vettem egy Kisbanditot (GSF650S) amin folytatom motoros pálayafutásomat.

ad: Feszter - ennek (a Banditnak) sokkal keményebb az ulése, a rugózásról nem is beszélve. Remélem hozzáidomulok mint az YBR-hez. De ez már egy másik fórum témája...

További sok balesetmentes km-t, és szép motoros élményeket kívánok mindenkinek.

Udv, arnold

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!